بازدید 12978

دکتر متخصص ستون فقرات چه کمکی به شما میکند؟

تشخیص و درمان انواع بیماری‌هایی که باعث درگیری ستون فقرات می‌شوند، از جمله وظایف جراح ستون فقرات است؛ علاوه بر این دکتر متخصص ارتوپد در زمینه مشکلات کتف و شانه نیز می‌تواند به شما کمک کند.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 01 September 2022

در سال‌های اخیر، تعداد مبتلایان به بیماری‌های ستون فقرات، از جمله دیسک کمر، افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است. برخی از بیمارانی که دچار این مشکلات می‌شوند، از درمان‌های غیرجراحی سود چندانی نبرده و در نهایت نیاز به جراحی پیدا می‌کنند و به دنبال جراحی دیسک کمر هستند. انتخاب دکتر متخصص دیسک کمر خوب برای جراحی ستون فقرات، اهمیت بسیار زیادی دارد. ستون فقرات، نخاع را در خود جای داده و به همین دلیل، جراحی‌های این ناحیه اگر توسط جراحی انجام شود که مهارت و تجربه کافی را نداشته باشد، ممکن است به عوارض بسیار خطرناک و جبران‌ناپذیری ختم شود.

دکتر متخصص ستون فقرات چه کمکی به شما میکند؟

دکتر متخصص ستون فقرات کیست؟

دکتر متخصص ستون فقرات، پزشک ارتوپدی است که در رشته فوق تخصص جراحی ستون فقرات ادامه تحصیل داده است. این دسته از پزشکان که دکتر بهامین عطار یکی از آن‌هاست، می‌توانند انواع جراحی‌های ستون فقرات، مانند جراحی دیسک کمر، جراحی تنگی کانال نخاعی، درمان کیفوز و قوز کمر و جراحی اسکولیوز را انجام دهند.

تشخیص و درمان انواع بیماری‌هایی که باعث درگیری ستون فقرات می‌شوند، از جمله وظایف جراح ستون فقرات است؛ علاوه بر این دکتر متخصص ارتوپد در زمینه مشکلات کتف و شانه نیز می‌تواند به شما کمک کند. اگر به دنبال دکتر فوق تخصص شانه در تهران هستید، دکتر بهامین عطار گزینه مناسب هستند چراکه در زمینه بیماری‌های شانه و کتف دوره‌های تخصصی بین‌المللی را گذرانده‌اند.

دکتر متخصص ستون فقرات خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دلیل مشکلاتی مانند دیسک کمر، به شما توصیه شده که عمل جراحی انجام دهید، طبیعی است که نسبت به عوارض جانبی آن نگران باشید. بعضی از بیماران حتی به علت این نگرانی‌ها، عوارض بیماری را به جان خریده و از عمل کردن خودداری می‌کنند. هیچ عمل جراحی بی‌خطر نیست و همیشه احتمال بروز عوارض ناخواسته به دنبال عمل وجود دارد، با این حال باید بدانید که می‌توان با انتخاب یک دکتر فوق تخصص دیسک کمر خوب و ماهر، تا حد زیادی خطر این عوارض را کاهش داد.

مهمترین ویژگی هر پزشک خوب، معاینه و شرح‌ حال گرفتن دقیق و با جزئیات از بیمار است. ممکن است بسیاری از بیماران را بتوان با درمان‌های غیرجراحی درمان کرد. پزشک می‌تواند با معاینه دقیق، از انجام عمل‌های جراحی غیرضروری جلوگیری کند. در واقع هر یک از بیماران شرایط خاص خود را دارند و مناسب ترین روش درمانی باید با توجه به ویژگی‌های خاص هر بیمار انتخاب شود.

دکتر بهامین عطار دکتر دیسک کمر و همچنین جراح شانه در تهران است که به صحبت‌ها و نگرانی‌های شما توجه کرده و به خوبی به سوالات شما پاسخ می‌دهد. ایشان مکانسیم بیماری و علت این را که چرا به جراحی نیاز دارید، برای شما شرح داده و تمامی عوارض راه‌های درمان پیشنهادی خود را توضیح می‌دهند تا قبل از هر انتخاب، تمام ابهامات شما بر طرف شود.

توجه داشته باشید که یک متخصص ستون فقرات خوب، هیچ‌وقت شما را مجبور به انجام جراحی نمی‌کند و به شما اجازه می‌دهد که تصمیم نهایی را خودتان بگیرید.

چرا انتخاب دکتر متخصص ستون فقرات حرفه ای مهم است؟

همانطور که گفتیم، ستون فقرات به علت عبور نخاع، منطقه بسیار حساسی است. جراحی‌های این ناحیه نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارند. توجه داشته باشید که حتما برای جراحی‌های ستون فقرات به ارتوپدی مراجعه کنید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را دارد. اگر برای مثال، پزشکی به عنوان جراح شانه شناخته می‌شود، به این معنی نیست که در جراحی‌های ستون فقرات هم مناسب است.

عوارض خطرناک جراحی‌های ستون فقرات بسیار نادر هستند، اما در صورت بروز می‌توانند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشند. انتخاب یک جراح ستون فقرات خوب، می‌تواند تا حد زیادی احتمال بروز این عوارض را کمتر کند.

یک جراح خوب ستون فقرات، نوع عملی را انتخاب می‌کند، که مطابق با نیازها و شرایط بیمار باشد. امروزه بسیاری از جراحی‌های ستون فقرات را می‌توان با روش‌ها کم‌تهاجمی درمان کرد. این روش‌ها اگر توسط پزشکی باتجربه انجام شوند، می‌توانند به بیمار کمک کنند تا زودتر دوران بهبودی را سپری کرده و کمتر دچار عوارض شود.

دکتر متخصص ستون فقرات چه کمکی به شما میکند؟

در انتخاب دکتر متخصص ستون فقرات به چه نکاتی باید دقت کرد؟

مواردی که به شما در انتخاب یک جراح ستون فقرات حرفه ای کمک می‌کند، عبارت‌اند از:

  • توجه به سوابق تحصیلی و صلاحیت پزشک

  • بررسی نظرات بیماران در رابطه با پزشک

  • نگاه به تجربه پزشک در درمان بیماری که به آن مبتلا هستید

  • وضعیت همکاری پزشک با بیمه‌ها

  • تجربه پزشک در انجام جراحی‌های مشابه

با این که بیشتر بیماری‌های ستون فقرات مانند دیسک کمر، اغلب در سنین بالاتر دیده می‌شوند، اما تعدادی از بیماری‌ها مانند اسکولیوز و ... نیز هستند که عمدتا در سنین پایین‌تر و در کودکان دیده می‌شوند و برای تشخیص آن‌ها باید به متخصص ارتوپد کودکان مراجعه کرد.

 کودکان در سن رشد قرار دارند و ساختار استخوان‌ها و مفاصل آن‌ها هنوز در حال تکمیل است؛ در نتیجه تشخیص و درمان ناهنجاری‌های مربوط به اسکلت و استخوان در آن‌ها نیازمند تجربه و مهارت بسیار بالایی است. در این موارد پیدا کردن متخصص ارتوپد کودکان حاذق اهمیت زیادی دارد چرا که کوچکترین اشتباهی در درمان می‌تواند تمام آینده کودکان را تحت تأثیر قرار دهد و هزینه‌های بسیار بالایی به خانواده تحمیل کند.

اگر برای کودک دلبند خود به دنبال دکتر ارتوپد اطفال با تجربه هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت دکتر بهامین عطار و تماس با ایشان، اطلاعات به روز و کاملی در زمینه درمان مشکلات کودک خود کسب کنید. ویژگی خاصی که دکتر عطار را به دکتر ارتوپد کودکان محبوب برای بیمارانش تبدیل کرده، توانایی ویژه ایشان در برقراری ارتباط با کودکان است که موجب اطمینان‌خاطر والدین و آرامش کودکان در طول پروسه درمان خواهد شد.

دکتر متخصص ستون فقرات چه کمکی به شما میکند؟

دکتر بهامین عطار دارای رتبه برتر بورد تخصصی کشوری و رتبه یک دوره فوق تخصصی ارتوپدی ستون فقرات است که بسیاری از مراجعان ایشان را به عنوان دکتر فوق تخصص دیسک کمر در تهران که درمان‌ها و جراحی‌های موفق داشته، معرفی می‌کنند. دکتر عطار نه‌تنها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بالاترین رتبه علمی را کسب کردند، بلکه پس از آن در دوره‌های بین‌المللی متعددی در کشورهای انگلستان، سوئيس، اتریش، کره جنوبی، امارات و ... شرکت کرده و با افتخار در تمامی این دوره‌ها درخشیدند. ایشان عضو مجامع علمی داخلی و بین‌المللی هستند که نشان‌دهنده تخصص بالا و تسلط دکتر بهامین عطار بر به‌روزترین دانش پزشکی دنیا در زمینه ارتوپد و بیماری‌های مربوط به ستون فقرات است.

در کارنامه فعالیت‌های پزشکی دکتر عطار، هزاران عمل جراحی موفق ثبت شده که اعتماد بیماران را به این دکتر فوق تخصص شانه در تهران نشان می‌دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار