بازدید 26608
۹

اتهام عجیب عربستان بعداز باخت سنگین به والیبال ایران

کد خبر: ۱۱۳۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 27 August 2022

رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در رقابت های آسیایی، ایران را به استفاده از بازیکنان صغرسن متهم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی والیبال جوانان عربستان در رقابت های آسیا با نتیجه سه بر صفر برابر ایران شکست خورد. رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در این رقابت‌ها، ایران را به استفاده از بازیکنان با سن و سال غیرقانونی متهم کرد.

باسم مننقل گفت: مشکل بزرگی در رابطه با سن و سال بازیکنان وجود داشت. معلوم بود که بعضی از بازیکنان ایران تقریبا ۳۰ سال سن داشتند. من با ناظر بازی در این زمینه صحبت کردم و او به من اعلام کرد که با رئیس کمیته مسابقات صحبت کنم و شکایت خود را تقدیم بالاترین نهاد کنم تا عدالت اجرا شود.

او ادامه داد: نباید تنها به مدارکی که تیم‌ها ارائه می‌دهند اعتماد شود. آزمایش‌های وجود دارد که در دو ساعت نتیجه را اعلام می‌کند. باید از این آزمایش ها گرفته شود چرا که ایران سابقه چنین تخلفاتی را دارد. کشورهای زیادی مثل اسپانیا و مراکش درباره نقض قانون توسط ایران در رابطه با سن و سال بازیکنان شکایت کرده‌اند. ما به خود اطمینان داریم و اصلا سکوت نخواهیم کرد. در حال ارائه مستندات لازم برای ارائه شکایت خود هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹
موافقم
پس ایران را به استفاده از بازیکنان کبر سن (سن بالا) متهم کرده نه به صغر سن (کم سن)، حالا فارسی نمینویسی لااقل مفهوم جمله را درست برسان!
دلارهای نفتی اینها را فاسد کرده فکر می کنند هر چیزی را با پول می توانند بدست آورند. واقعا همیشه با خودم فکر می کنم هدف خدا از اینکه مکه و مدینه دست اینها باشد واقعا چیست ؟ بعد با خودم گفتم خدا سرنوشت ما را به دست خودمان قرار داده ، پس با خودم فکر کردم ما چه گناهی و چه عمل اشتباهی انجام دادیم که این بعضا ناقص العقلها باید کلید دار کعبه باشند. شهادت حاجیان مان را هرگز فراموش نمی کنیم و انتقام میگیریم.انشاالله
اح اح والیبالتون تو سرتون بخوره وهابی های بی مغز اخه شما کجای والیبالین که حالا دنبال مستندات میگردین شما اگر ده تا خارجیم بیاری به والیبال ایران نمیرسید پس الکی بهونه نیارید.
حرکات غیر ورزشی ممنوع !! ما که میدونیم کجاتون سوخته پس بیخودی سرو صدا راه نندازید ! قصه آرامکو و اون ضربه کاری حالا حالاها خواهد سوخت و شماها هم برای درمان سوزش آب رو بریزید اونجا که میسوزه !! خخخخ
صغر سن برعکس شکایت عربستانه
لطفا اصلاح بفرمایید
آخه عربستان رو چه به والیبال .بچه مدرسه ای های ما هم اونها رو میبردن.
اگر حساب ما پاک باشد از تست صغر سنی باکی نداریم. ولی منطق می گوید وقتیکه میانگین سنی تیم بزرگسالان ما 23 یا 24 سال است نیازی نداریم که از سنین بالاتر برای تیم جوانان استفاده کنیم.
عجب احمقيه همه ى بازيكنان تيم جوانان ما تا ٢٠ سال سن دارن
فكر كنم عربى ها همشون وقتى ٢٠ سالشونه به نظر مياد ٣٠ سالشونه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی