بازدید 4791

مدت انتظار وزرا برای دیدار با رئیسی چقدر است؟

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 26 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:رئیس‌جمهور با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ است؛ اگر کسی کارنامه موفق داشته باشد در دولت حضور خواهد داشت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره شایعات پیرامون اختلاف میان تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: اصلاً این تحلیل که القا شده درست نیست؛ تیم اقتصادی دولت از نظر مبانی فکری مشترک است؛ اگر اختلاف نظر جزئی نیز باشد در مرحله قبل از تصویب است و بعد از تصویب همه خودشان را مقید می‌دانند که تصمیم نهایی دولت را اجرا کنند. در مقام اجرا بین تیم اقتصادی حتی یک درصد اختلاف وجود ندارد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی پیرامون جریان دیدارهای وزرا با رئیس‌جمهور اظهار کرد: انتظار وزرا برای دیدار با رئیس‌جمهور در حد چند ساعت و نهایتاً یکی دو روز است. اگر خیلی مسئله خاصی باشد، بلافاصله بعد از جلسه هیئت دولت وزرا در همان محل با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی کار، به مجلس گفت: ان‌شاءالله پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از پایان هفته آینده وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است، اگر کسی کارنامه موفق داشته باشد که الحمدالله همه کار می‌کنند و در دولت حضور خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر