بازدید 290500
با مذاکرات هسته‌ای

فوری: آمریکا پاسخ نظرات ایران را داد/ وزارت خارجه: پس از بررسی نظریات خود را اعلام می کنیم / ادعای العربیه: آمریکا همه شروط ایران را رد کرده است

در حالی که وارد هشتمین روز پاسخ ایران به متن پیش‌نویس اتحادیه اروپا در رابطه با مذاکرات احیای برجام هستیم، تاکنون آمریکایی‌ها اعلام کرده اند در حال بررسی پاسخ ایران هستند و روند پیشروی مذاکرات هسته‌ای، دچار ابهام و تردید‌هایی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 24 August 2022

تحرکات گسترده اسرائیل برای جلوگیری از توافق هسته ای

بین الملل تابناک: در حالی که وارد هشتمین روز پاسخ ایران به متن پیش‌نویس اتحادیه اروپا در رابطه با مذاکرات احیای برجام هستیم، تاکنون آمریکایی‌ها اعلام کرده اند در حال بررسی پاسخ ایران هستند و روند پیشروی مذاکرات هسته‌ای، دچار ابهام و تردید‌هایی شده است.

واکنش مرندی به ادعای العربیه درخصوص پاسخ آمریکا به ایران
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۸

العربیه روز چهارشنبه در خبری مدعی شده بود که ایالات متحده هیچ کدام از خواسته‌های اضافی ایران را نپذیرفته است.

سیدمحمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جواب به این ادعا نوشت: این ادعای العربیه کاملا غلط است. ایران تازه بررسی پاسخ را آغاز کرده است و بعدا هماهنگ‌کننده را درجریان جزئیات قرار خواهد داد.

 

نتانیاهو: ایران هرآنچه را که می‌خواست از توافق هسته‌ای به دست آورده است
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۴

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس اپوزیسیون فعلی این رژیم در گفت‌وگو با شبکه سعودی العربیه در این باره مدعی شد: توافق هسته‌ای با ایران بر همه تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی گفت: ایران هر آنچه را که می‌خواست از این توافق به دست آورده است.

نتانیاهو در ادامه همچنین خود را در موضع آمریکا نشاند و گفت: واشنگتن با مذاکره غیرمستقیم با تهران به منظور احیای توافق بد هسته‌ای و در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای کوتاه مدت، علاوه بر اسرائیل خود را نیز ناامید و دلسرد کرد.

وی ادامه داد: ایران با موشک‌هایش قادر به هدف قرار دادن شهرهای آمریکا است.

ادعای العربیه: آمریکا همه شروط ایران را رد کرده است
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۴

العربیه، رسانه نزدیک به دولت عربستان سعودی ادعا کرده که آمریکا به پیشنهادی ایران پاسخ "نه" داده است.

العربیه نوشت: طرف‌های اروپایی در تماس با دیگر طرف‌های برجام خواستار دور جدیدی از گفت‌وگوها برای حل و فصل اختلافات ایران و آمریکا شدند.

ایالات متحده تمامی شروط اضافی درخواست شده از سوی ایران را رد کرده و از ایران خواسته است که هرگونه محدودیت در بازرسی های بین المللی را لغو کند و همچنین گفته است که ایران نباید اجازه غنی سازی اورانیوم بیش از سطح خلوص ۴ درصد را داشته باشد.

آمریکا از ایران خواسته است که تا سال ۲۰۳۱ ذخیره اورانیوم تهران نباید بیشتر از ۳۰۰ کیلوگرم باشد.

یکی دیگر از مواردی که آمریکا خواستار آن شده این است که جمهوری اسلامی باید ذخایر اورانیوم غنی‌شده ۲۰ و ۶۰ درصدی خود را تحویل داده و فعالیت سانتریفیوژهای پیشرفته‌ را متوقف کند.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از دریافت پاسخ آمریکا خبر داده اما درباره محتوای پیام ارسال شده هنوز هیچ کدام از مقامات رسمی اظهار نظری نکرده اند.

فوری: آمریکا پاسخ نظرات ایران را داد/ وزارت خارجه: پس از بررسی نظرات خود را اعلام می کنیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۶

سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات خبر داد و گفت: ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود را در این رابطه به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها طی عصر امروز خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد : بررسی دقیق نظرات طرف آمریکایی آغاز شده و جمهوری اسلامی ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود در این رابطه را به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

بنی گانتس: توافق هسته‌ای به امنیت جهانی و منطقه‌ای آسیب می‌زند
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی در ادامه تحرکات خود برای کارشکنی در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که توافق هسته‌ای به امنیت جهانی و منطقه‌ای آسیب می‌زند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: توافقی که توانایی‌های ایران را چند سال به عقب برنمی‌گرداند و آن‌ را برای سال‌های آینده محدود نمی‌کند، توافقی است که به امنیت جهانی و منطقه‌ای آسیب می‌زند.

وی بار دیگر نتوانست ناراحتی خود را از روند مذاکرات هسته ای پنهان کند و بدون توجه به اینکه هم اکنون جمهوری اسلامی ایران یک کشور هسته ای به شمار می رود، افزود: باید به شدت جلوی حرکت ایران به سمت انرژی هسته‌ای را گرفت.

گانتس ادامه داد: ما این موضوع را با آمریکایی‌ها در میان خواهیم گذاشت و در عین حال «اسرائیل» به ساختن قدرت و توانایی‌های خود ادامه می‌دهد تا بداند در هر شرایطی چگونه از خود دفاع کند.

اعلام زمان پاسخ آمریکا به متن اتحادیه اروپا
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۵

واشنگتن پست در خبری اعلام کرد، ممکن است ایالات متحده روز چهارشنبه به پیشنهاد اروپا درباره توافق هسته ای پاسخ دهد.

در این خبر همچنین آمده است: ممکن است برای نهایی کردن توافق یک دور مذاکرات در وین مورد نیاز باشد‌.

گروسی: به حداکثر دسترسی و بازرسی در خصوص ایران نیاز داریم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۳

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه آمریکایی «پی‌بی‌اس» ادعاها درباره تحقیقات از برخی اماکن در ایران را تکرار کرد و گفت به «حداکثر دسترسی و بازرسی در خصوص ایران نیاز داریم».

گروسی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند قبل از امضای هر نوع توافق بین آمریکا و ایران با میانجیگری اروپا نیاز به توضیح کافی در خصوص ادعای «مواد هسته‌ای اعلام‌نشده در ایران» وجود دارد، گفت «این یک سوال سیاسی است که باید برای آن‌ها مطرح شود، نه من. آنچه ما نیاز داریم همکاری ایران است. و همچنین به حداکثر سطوح دسترسی و بازرسی نیاز داریم. هرچه محدودیت‌های بیشتری داشته باشیم، اعتبار یا اطمینان کمتری می‌توانیم در مورد وضعیت مواد هسته‌ای در ایران به جامعه جهانی ارائه کنیم».

مدیرکل آژانس اتمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا یا اروپا اصلاً به وی برای بستن تحقیقات درباره ایران اعمال فشار کرده‌اند، گفت: ایالات متحده هیچ فشاری وارد نکرده است. ممکن است فشار ضمنی یا صریح از یک طرف یا طرف دیگر وجود داشته باشد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: فشارها در این موضوعات هسته‌ای همیشه وجود خواهد داشت. آن‌ها متأسفانه بخشی از چشم‌انداز هستند. اما، اگر ما مسیر خود را ادامه دهیم، اگر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کار خود ادامه دهد و اجازه داشته باشد کار بازرسی خود را انجام دهد، ما به آن (خاتمه یافتن تحقیقات) خواهیم رسید، کاملاً مطمئن هستم.

گروسی سپس در پاسخ به این سوال که با توجه به خاموش شدن دوربین‌های آژانس در ایران، آیا این نهاد توانایی تشخیص اینکه ایران در حال ساخت سانتریفیوژهای بیشتری است را از دست داده، مدعی شد: خب، این یک حرکت جدی بود. این ۲۷ دوربین که قطع شدند، مناطق مهمی از تأسیسات تولید سانتریفیوژ و موارد دیگر را پوشش می‌دادند. و ما آن تداوم آگاهی را از دست دادیم.

وی افزود: اگر و زمانی که توافق احیا شود و بتوانیم دوربین‌ها را دوباره وصل کنیم، باید با همکاران ایرانی‌مان بنشینیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم شکاف‌های بین آن زمان و زمان حال را پر کنیم.

مدیرکل آژانس در پایان گفت: فکر می‌کنم اگر دسترسی صحیح و لازم را داشته باشیم، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بازرسان آژانس، همیشه در موقعیتی خواهند بود که هرگونه انحراف مواد هسته‌ای در ایران یا جاهای دیگر را به‌موقع تشخیص دهند.

او پیش‌تر هم در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت «به ما اطلاعات و پاسخ‌های ضروری و دسترسی به افراد و اماکن را بدهید تا بتوانیم درباره چیزهای خیلی زیادی که هنوز به توضیحات نیاز دارند شفاف‌سازی کنیم. وقتی که این اتفاق رخ بدهد ما هر چیزی را کنار خواهیم گذاشت و گزارشی برای توضیح درباره آنچه اتفاق افتاده تهیه خواهیم کرد و این مسائل فیصله خواهند یافت».

درخواست نفتالی بنت از بایدن برای عدم توافق با ایران

در ادامه دست و پا زدن مقامات رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای و به بن بست کشاندن مذاکرات رفع تحریم های ایران ، نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین رژیم اسرائیل سه‌شنبه شب از دولت بایدن خواست از هرگونه امضای توافق جدید با ایران برای احیای برجام خودداری کند.

 بنت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اسرائیل به هیچ یک از محدودیت‌های برآمده‌ از توافق متعهد نیست و از همه وسایل برای آن که بتواند مانع پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران شود، استفاده می‌کند.

وی ادعا کرد که امضای این توافق میلیارد دلار در اختیار ایران و نیروهای نیابتی تهران قرار می‌دهد.

پیش از بنت، بنتی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم گفت که این رژیم برای تحت تاثیر قرار دادن توافق هسته‌ای از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد.

به تازگی نیز یائیر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پیامی به کاخ سفید ادعا کرده که پیش نویس توافق وین از معیارهای برجام فراتر رفته و با خطوط قرمز دولت جو بایدن همخوانی ندارد و از آن تعدی کرده است.

بر اساس گزارش تارنمای صهیونیستی – آمریکایی اکسیوس، لاپید در دفتر کار خود با «تد دوتچ» رئیس کمیته خاورمیانه در مجلس نمایندگان آمریکا و «تام نیدز» سفیر آمریکا دیدار و با آنها در مورد مساله ایران صحبت کرده بود.

پولیتیکو: تحرکات گسترده اسرائیل برای جلوگیری از توافق هسته ای

پولیتیکو نوشت: در حالی که طرفین مذاکرات وین منتظر پاسخ واشنگتن به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته ای هستند، دولت اسرائیل فشارها به دولت جو بایدن برای کناره گیری از تلاش‌های بین المللی احیای توافق هسته‌ای ایران را افزایش می‌دهد.

در گزارش این نشریه آمده است: "ایال هولاتا" مشاور امنیتی اسرائیل روز سه‌شنبه با جیک سالیوان همتای آمریکایی خود بمنظور طرح نگرانی‌های تل آویو درباره پیش نویس اخیر برای احیای توافق سال ۲۰۱۵ دیدار کرد. در همین راستا بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه در واشنگتن با سالیوان دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

پولیتیکو با بیان اینکه کاخ سفید نظر خود را تغییر نمی‌دهد، به بیانیه کاخ سفید در ساعات پایانی روز سه‌شنبه اشاره کرد و نوشت: در این بیانیه سالیوان تعهد راسخ خود را به حفظ و تقویت قابلیت اسرائیل در بازدارندگی و دفاع از خود اعلام کرده و همچنین ادعای مجددی مبنی بر اینکه واشنگتن متعهد به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است، مطرح شده است.

به نوشته پولیتیکو، در راستای اعمال فشارهای رژیم صهیونیستی به ایالات متحده برای عدم بازگشت به توافق هسته‌ای، نفتالی بنت نخست وزیر سابق این رژیم در رشته توئیتی از واشنگتن خواسته تا "حتی اکنون در آخرین دقیقه" از مذاکرات خارج شود.

بنت همچنین مدعی شده است که تل آویو بخشی از این توافق نیست و تعهدی به هیچ یک از محدودیت‌های ناشی از توافق ندارد و تمام ابزار در دسترس را برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران به کار خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید: پس از خروج دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا از توافقی که سال‌ها برای آن تلاش شده بود، دولت بایدن تصمیم به بازگشت به توافق را در دستور کار قرار داد. پس از حدود یک سال و نیم و وقفه‌های طولانی مدت در این بین فرستاده‌های بایدن در مذاکرات غیر مستقیم با مقام‌های ایرانی درباره احیای توافق گفت و گو داشتند.

ایران به پیش‌نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا درباره احیای توافق پاسخ داده و مقام های آمریکایی در حال بررسی و آماده سازی پاسخ خود هستند که ممکن است در اواخر این هفته برای مذاکره کنندگان اروپایی ارسال شود. نشریه پولیتیکو در این خصوص نوشت: آمریکا با متحدانش از جمله اسرائیل پیش از ارسال پاسخ در حال مشورت بوده اما مشخص نیست آیا تا پس از دیدار گانتس با سالیوان (برای ارسال پاسخ) منتظر می‌ماند یا خیر؟!

این نشریه با اشاره به وضعیت بسیار آشفته و بی ثبات نظام سیاسی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: مقام‌های اسرائیلی در زمانی حساس در حال اعمال فشار هستند؛ در حال حاضر دولت پیشبرد امور بر سر کار است و به زودی پنجمین انتخابات در عرض کمتر از چهار سال برگزار خواهد شد.

از اقدام‌های دولت، پیشبرد امور در سرزمین‌های اشغالی را می‌توان در جهت اهداف سیاسی برای کسب آرا در انتخابات پیش روی پیش بینی کرد؛ هرچند دخالت‌های رژیم صهیونیستی در برهم زدن توافق هسته‌ای و تلاش برای خارج کردن طرفین اروپایی برجام از این توافق در سال‌های دولت بنیامین نتانیاهو را نمی‌توان فراموش کرد.

درخواست سناتور آمریکایی برای بررسی توافق با ایران

مایکل مک کول عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا سه‌شنبه شب درخصوص توافق هسته‌ای با ایران گفت: کنگره باید هرگونه توافق با ایران را بررسی کند.

 وی که ریاست نمایندگان جمهوریخواه در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا را بر عهده دارد، افزود: با نزدیک شدن به پایان مذاکرات هسته‌ای ایران، با توجه به اینکه درخصوص مسائل مطرح در این توافق، ارتباطی با کنگره وجود ندارد، نگران هستیم.

سخنان مک کول در حالی بیان می‌شود که دولت «جو بایدن» در سایه مشکلات داخلی ایالات متحده مترصد فرصتی است که بازگشت به برجام را یک پیروزی دیپلماتیک برای دمکرات‌ها معرفی کند.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا عصر دوشنبه در آخرین اظهارنظر صورت گرفته در جمع خبرنگاران، تعلل کشورش برای پاسخ به آخرین نسخه از پیش‌نویس توافق وین را این گونه توجیه کرد: ما با جدیت در حال بررسی نظرات ایران هستیم و می‌توانم تضمین دهم که حتی یک روز بیش از زمان لازم برای ارائه پاسخ، وقت را از دست نخواهیم داد.

در همین راستا یک مقام ارشد آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با رویترز ادعا کرده که ایران از چند خواسته مهم خود در مذاکرات عقب‌نشینی کرده تا گفت‌وگوها به نقطه پایان نزدیک شود.

«محمد جمشیدی» معاون امور سیاسی دفتر رییس جمهوری در این باره تصریح کرد: خارج کردن سپاه از لیست ترور (نه تحریم) پیشنهاد آمریکا به دولت قبل بود تا ایران را وادار به پذیرش مذاکرات منطقه ای و موشکی کند.

وی افزود: آمریکا می‌گفت بدون مذاکره منطقه ای و موشکی، بازگشت به توافق ۲۰۱۵ نیز غیرممکن است. تیم آقای رئیسی این خواسته را رد کرد.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۵۱
امریکا در چه فکریه. ما قهرمان نرمشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
نرمش ...؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ما میگیم ایران زیر بار حرف زور نمیره!!!شما هم بگید نمیره!!!؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
عمووووووووووو بایدددددددددددن
بدوووووووو
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
گروسی عامل اسرائیل - هیچ شکی نداشته باشید
علی
| United States of America |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
اونجات سوخت، درسته؟؟؟؟

دوای سوختگی تو کمپتتون تو تیرانا باید باشه. اگه ندارید برید تا اونجایی که می تونید. وای سوختگی بخرید که از این به بعد خیلی لازمتون میشه…….
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
آمریکا باید دم مادر شوهر و فامیل زن ها و کنگر و سنا و اسراییل و عربستان و امارات را ببینه و منافع همه را لحاظ کنه بعد بیاد پیمان امضا کنه و اون وقت هر زمان هم خواست بزنه زیرش و پاره کنه
کی به کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
نرمش نه .
جام زهر
باید جام زهر رو با پارچ بریم بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
آمریکا دقیقا همان برنامه شرطی سازی اقتصاد ایران به مذاکرات را پیش گرفته است
لذا ایران باید رسماً اعلام کند در زمستان ۱۴۰۲ جواب آمریکا را میدهد.
یعنی بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا!
تا هم بایدن نتواند از مذاکرات بهره ببرد در انتخابات و هم مردم ایران تا یکسال مذاکرات را فراموش کنند و اقتصاد قفل مذاکرات نشود.
چون ایران راحت نفت می‌فروشد و کالا وارد میکند و نیازی به تعجیل ندارد.
این پاسخ خدعه آمریکا و صهیونیسم است.
یاعلی مدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
آمریکا پیشنهاد ایران رد کرد، یعنی از فردا دوباره افزایش قیمت داریم؟ خیلی مسخره شده
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
آمریکا غلط کرد با نوچه هاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
با سلام و درودبر همه خوانند گان فهیم
بر اساس شنیده ها دوباره قرار است
دادن مروارید غلتان در قبال آب نبات. برای بار سوم تکرار شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
پاسخ آمریکا یعنی بازی شرطی سازی و تلاطم اقتصاد ایران.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
اول گرمش میکنیم، بعد نرمش میکنیم.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
حتی با نرمش قهرمانانه آمریکا باز هم رد کرده دمش گرم
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
فقط خیلی گشنه ایم
یکی از مشکلات توافق همین سطح دسترسی چون خیلی ها بهانس به راحتی میتونن با ازمایش خاک به نتیجه برسنید نیازی نداره بیان مستقیم ببینند دومین 120 روز تایید کردن رئیس جمهور امریکا سوم که هرکشوری میتونه بدون نظر سایر اعضا ماشه را اجرا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ساکت شو بابا
مرفه بی درد نجومی بگیر
بذار مردم یه نفس بکشن
تورم ۳ رقمی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ما که میگیم دنبال بمب اتم نیستیم نباید بترسیم از آزمایش خاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
بذار ماشه اجرا شه راحت شیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
نه پول و سرمایه داریم
نه رفاه
نه آرامش
نه امنیت
نه امید به آینده
نه دل خوش
والاه ماشه از نون شب برا ما واجب تره
در نهایت توافق خواهد شد و ایران به محدودیت های برجام بر خواهد گشت ...

ولی به یاد بیاورید یکسال ابتدایی ریاست جمهوری ترامپ که قبل از خروجش از برجام بارها از ایران خواست در مورد برجام مجدد مذاکره کنه ....
شاید اونموقع میشد از دهها یا صدها میلیارد دلار خسارت وضع مجدد تحریم ها و اتفاقات ناگوار دیگر جلوگیری بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
بازی این طوری است دوسال که از قدرت دمکرات‌ها گذشت و مطمئن شدند دور بعد ریاست جمهوری دست جمهوری خواهان است مذاکرات به نتیجه می رسه مثل دوره دوم اوباما. تا می یاد نتایج برای ایران عایدی داشته باشه جمهوری خواهان می یان ریاست جمهوری رو در دست می گیرن می گن دوباره مذاکرات و امریکا خارج می شه مثل دوره ترامپ .
دوباره همون سناریو داره تکرار می شه و ایران هیچ بهره ای نخواهد برد تضمین هم بدن فایده نداره چون پول رو تو بانک‌های ایران که نمی ذارن می ذارن بانک های اروپایی و سوئیس و بعد دوباره با یه برچسب تروریسم و هسته ای یا حقوق بشر روز از روز و روزی از روز .
بابا بیست ساله مذاکرات هسته ای داریم مشخصه تهش چیزی در نمی یاد . اگر هم توافقی بشه نهایت زمان مصرفش دو سال هم نیست .
علی
| United States of America |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
حالا اگه دوباره مذاکره میکردیم از کجا معلوم یک بار دیگه نمی‌خواستن مذاکره کنن. و همینطور یک بار بعد از اون تا الا ماشاالله. این چه حلبیه می‌زنی؟ توافقی که الان انجام شده همون توافق سال ۲۰۱۵ هستش. ایران هیچوقت میز مذاکره رو ترک نکرد این آمریکا بود که دست از پا درازتر مجبور شد برگرده سر میز مذاکره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
مذاکره برای چیزی که مذاکره شده؟! اونروز قبول میکردن فردا دوباره میگفتن بیا مذاکره کنیم اینش کمه. پس فردا یه چیز دیگه، و....
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
چه خیالات باطلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
چه قدر ساده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
درسته زمان ترامپ میشد پیمان بست که به تصویب کنگره هم برسه و آمریکا نتونه بدون خصارت از اون خارج بشه درست همون چیزی که ما الان دنبالش هستیم. واقعیت رو قبول کنیم که آقایون دنبال این بودن که همچین اتفاقی در دولت روحانی انجام نگیره و فرصت
سوزی شد. الان اما حداکثر همون برجام میشه که تنها یک تفاهم بین دولت هاست و عملا در آمریکا ارزش قانونی اش در حد حس و حال رییس جمهور وقت هست!
گروسی خودش جاسوس اسرائیل است بدون شک به اونبایداعتمادکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
کیهان فضانورد زیادی میخونی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
از نظر تو و امثال تو همه جاسوس هستند و دشمن
خوشحال باش از اینکه مردم خوشحالن
ایشالله توافق کنیم با کدخدای عالم
همه مشکلات و بدبختی هامون حل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
همه جاسوس ان و دشمن
فقط ما خوبیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
گروسی به اسرائیل می رود ولی جرائت بر زبان آوردن نظارت آژانس بر فعالیت های هسته ای اسرائیل را ندارد.
ایرانی ضد جنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
ناشناس 18:48
داروهاتو منظم بخور باشه پسرم ؟
این داستان مثل داستان فلسطینیان و اسرائیل است . فلسطینیان هر روز عقب نشینی کردند بدون اینکه مشکلی ازشان حل شود.
امریکا زیر برجام جدید خواهد زد
پاسخ ها
غلامعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
نه ایران فلسطین هست نه آمریکا اسرائیل شما استاد سفسطه بازی هستید منافع شما در ایران ویران هست شما خوب از آب گل آلود ماهی می گیرید
تلویزیونهای لندن نشین مانند بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال شده اند برجام تی وی و من ماندم چرا به ایران اینترنشنال میگویند مال عربستان هستند؟؟
اقای باقری تماما امتیاز دادند
این بود دیپلماسی انقلابی اقایون؟؟؟؟


باید تیم مذاکره کننده سریع تعویض شوند و بازی غربی ها را ایران برهم بزند و دکتر جلیلی به جای اینها بیایند
تیم مذاکره جواد ظریف پارسال در وضعیت فعلی بودند که آقایون مدام ادعای توانمدی بیشتری میکردند

کلا مذاکرات اتمی باید خارج از دولت‌ها باشد چون انها منافع زودگذر یکساله را می‌بینند منتهی تعهدات ۱۰ ساله ایران را خیر و تازه از بعد خارجی جمهوری خواهان صریح تر از برجام قبلی گفته اند به ان هیچ پایبندی ندارد و روز اول بازگشت شان ان را باطل میکنند بعد تیم فعلی
ادعا گرفتن تضمین از امریکایی ها میکند

تمام منابع ارزی بلوکه شده را هم در یکسال و نیم‌گذشته آقایون آمدند معادل ریال ان را چاپ کرده اند و الان ۱۰۰ میلیارد دلار هم باز شود ،اقتصاد ایران توان گرفتن ان را ندارد چون منجر به تورم بدتری میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
جلیلی بیش از هشت سال در حال مذاکره بود و نتیجش تلف کردن وقت و ثروت مردم بود و بیشتر شدن تحریم ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
باقری و جلیلی و ظریف و عراقچی و تخت روانچی و جورابچی و لولا چی و ... چی کاره بیدن ؟
اینا فقط پیغامبر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
اصلا چرا باید توافق کنیم.
نتیجه توافقی که از روز بعد از توافق شکننده و هر لحظه امکان خروج طرف مقابل را داردچون قدرت دارد آیا در راستای منافع ملی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
مشکل از جلیلی نیست. مشکل از آمریکا بود. مثلا روحانی که مذاکره کرد چه گلی به سر زد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
امثال تو هارت و پورت های تریبون های داخلی رو خیلی جدی گرفتید
توافق صددرصدیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
انشالله علی برکت الله
ناشناس
| Romania |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
توافق حتمیست فقط در نحوه اعلام آن حرف و حدیث دارند.
بر دهان انهایی میزنیم که بخواهند بعد از شهادت سردار با خون ان شهید معامله کنند
کفن پوشان کجایید لابد لالایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
باید به دهان رییسی جونتون بزنید پس
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
کفن پوشان فقط موقعی که منافع شما به خطر می‌افتد احساس خطر می کنند چرا در مقابل اختلاس‌های بی شمار در مقابل فقر و بدبختی مردم احساس خطر نمی کنند آن موقع اسلام به خطر نمی افتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
منتظرند حساب های قبلی باهشون تسویه بشه و با افزایش قرارداد بازم کفن بپوشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ما هم كه جوان بوديم از اين شعارها زياد مي داديم !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
الان ۴ دهه است که داریم توی دهن این و اون میزنیم :-)
ول کن بابا حال داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
خدارو شکر کنید که آزادی بیان دارید ولی قدرشو نمیدونید
توافق هم بشه زیاد دوام نمیاره چون ایران خیلی به ساخت بمب نزدیک شده و با لو رفتن نقشه ساخت بمب در یک جایی بدور از چشم آژانس دوباره برجام فسخ و جنگ شروع می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ما بمب اتم داریم رو نمی کنیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
خدا هدایت تون کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
برو به فکر نون باش که بمب اتم آبه .
حال و روز پوتین رو ببین
بمب اتم داره
به چه فلاکتی افتاده
دکتر کیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
بعضی وقتها بهتره بعضی‌ها لال شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
اینم ازون نظرات مسخرس. این مسائل پادمانیم کار اسرائیله که با تمام توان داره سنگ اندازی میکنه. وضعیت مبهم و لنگ در هوا فقط به نفع اسرائیله.

مثل کلی عملیات پرچم دروغین دیگه هدایت کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
بعضیا چهارتا سکه خریدن و برای دو ملیون سود حاضرن کشور به ورطه نابودی بره واقعا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
جهت اطلاع. به فرض هم که ایران یک بمب بسازد، فقط اسرائیل 250 تا 400 بمب اتمی دارد و سالها زمان لازم داریم تا به این اعداد برسیم. حالا آمریکا و فرانسه و انگلیس به کنار.
واقعا که....
در خواست بنت از بايدن براي عدم توافق با ايران !!
---------
عرض مي كتم من نوعي هم اكر مخالف توافق باشم و از أن طرف هم اسراييل مخالف توافق كه البته هست ، پس زبانم لال من نوعي در اين مورد نقطه مشترك با اسراييل پيدا نمي كنم ؟ ... بله ؟ ... واي واي ... واي ...استغفر الله ربي و اتوب اليه !
هرچقدر‌عقبنشینی‌‌کنیم‌آنهابیشتر‌گستاخ‌‌میشن‌راهی‌که‌ولی‌امر‌مسلمین‌ترسیم‌کرده‌ما‌باید‌همان‌راه‌را‌بریم‌وگر‌نه‌آنها‌خواب‌لیبی‌را‌برای‌ما‌دیده‌اند.
اسرائیل تا جایی که می تواند سنگ اندازی خواهد کرد
حالا همون هایی که برجام رو پاره می کردند و آتیش می زدند
سرشون افتاده رو شونشون و منتظرند ببیند آمریکا قبول می کنه یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
گلابی جون اون که برجام را پاره کرد ترامپ بود.وقتی هم تهدید به پاره کردن نمود رهبری فرمودند اگرپاره کنید ما آتش می زنیم.اما حسن آقای که جنگ روانی بلد نبود توپ را توی زمین خودمون انداخت واز ادبیات زشت استفاده کرد
نهادهای بین المللی ابزاری درخدمت منافع بلوک غربند وآژانس ازهمه بیشتر ،وما جهان سومی ها فقط دست و پا می زنیم وبس
گروسی جاسوس اسرائیل هست - حتی جرات نداره به اسرائیل بگه دخالت نکن
دوستان برجام فقط داره مثل یه جنگ روانی عمل می کنه که به نظرم هیچ دستاوردی نخواهد داشت
دوستان برجام فقط داره مثل یه جنگ روانی عمل می کنه که به نظرم هیچ دستاوردی نخواهد داشت
به کوری اسرائیل برجام امضا میشه
مبارک است با تشکر از پرزیدنت بایدن عریز
مگه حضرت آقا نفرمودن ما با آمریکا نه جنگ میکنیم نه مذاکره؟! پس چی شد؟ به این سرعت فراموش شد حرفا؟
وای بر ما که با قاتلین سردار سلیمانی توافق کردیم.چرا موشک با شعار مرگ بر آمریکا شلیک نمیکنین برادران؟!!! چرا مجلس در این دولت نظری نداد ولی در دولت قبل نظر داد؟ اعتصاب و اعتراضی هم نشد؟!! روحانیت هم سکوت کرد؟!!! متن این توافق را با قبلی منتشر کنید و به مردم بگویید دقیقا این بار چه چیز کمتر دادید و چه چیز ببشتر گرفتید؟
الان بالاخره چی شد؟
فوری: آمریکا پاسخ نظرات ایران را داد

بس کنید
توافق شده اینها فیلمه دمکراتهای امریکایی است
مبارکه، تبریک
اسراييل فقط خفه شو
فقط پشم پارسی
چند دهه است بجای تمرکز بر توان داخلی و تقویت خودمان چشممان به خارجه. مثل ورزشکاری که بجای تمرین برای تقویت خودش دعا می کنه حریفش ضعیف بشه.
خخخخخ
حالا دوباره یه چند روز هم طول میکشه ایران بررسی می کنه بعد پاسخ میده به اروپا ، دوباره اروپا می فرسته امریکا و …..
مبــــــــــــــــارک اختــــــــــــــــلاس گرا

دلار رسید
مبارکه انشالله .
پایان ۴۴ سال سختی و مشقت
مبارکه انشالله .
؟؟؟؟؟
سلام زفاه
سلام آسایش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
خوابیدی توخونت
می خوای بایدن بیاد بادت
بزنه
زهی خیال باطل
نبود پراید ۲۰ میلیونی ؟
سلام دلار ۲ تومنی
آسایش و رفاه در گرو رفاقت و دوستی صمیمانه با کدخدا
آخ جون توافق
کی ایشالله پرواز مستقیم به نیویورک برقرار میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
عاشقتم واشنگتن دی سی
هوراااااااااااااا
سلام تورم ۷ درصدی
ب کوری چشم پوتین
خداحافظ کیک زرد ۹۹٪
سلام رولت
سلام نون خامه ای
سلام عسل
سلام هلو
سلام توافق
با رسیدن به توافق با بزرگ عالم دیگه هیچکس سرشو توی سطل آشغال نمیکنه برای امرار معاش
بمب اتم کیلویی چنده
پوتین دیکتاتور بمب اتم داره .
... داره ازش استفاده کنه ؟
هر روز هم داره ضعیفتر و بدبخت تر میشه
# روسیه _ گرسنه
بمب اتم کیلویی چنده
پوتین دیکتاتور بمب اتم داره .
... داره ازش استفاده کنه ؟
هر روز هم داره ضعیفتر و بدبخت تر میشه
# روسیه _ گرسنه
با کدخدا رفیق شیم میشیم قدرت اول اقتصادی و نظامی منطقه مون
سگ زرد برادر شغال است.
عنوان خبرتون با شرح خبرتان مث همیشه ربطی بهم نداره...عنوان کردید خبر فوری امریکا پاسخ داد....تا کی این دغل بازی...‌
با این شرطها امریکا زد زیر میز مذاکرات.پذیرش شروط امریکا یعنی ذلت تمام وملت ما زیر بار این ذلت نخواهند رفت
سریع
فوری
انقلابی
توافق کنید
مردم احساس آرامش کنند
این بازی نخ نمای برجام را تمام کنید برای دودهه مردم ایران را در تنگنا قراردادید کافی است بازی جدیدی را استارت بزنید برای دو دهه آینده .
آمریکای تروریست قابل اعتماد نیست
مردم ایران دوسر ضرر را تجربه می کنند یکی تحریم ها و دیگری هزینه های چند صد میلیار دلاری در زمینه هسته ای .حالا اگر توافقی بشود آن هزینه سرسام آور به نقطه صفر بر می گردد یعنی از کیسه ملت رفته است . وکاسبان تحریم هم آثار تحریم را تا چند سال دیگر بر مردم تحمیل می کنند
ظاهراً اینبار هم اسراییل موفق عمل کرده است و آمریکا را وادار به ارایه شرایط سخت. برای ایران کرده است
چرا تبدیل به کشوری شده ایم که یا باید به شرق پناه ببریم یا به غرب .مثل آهوی رمیده از گرگ به شیر درنده پناه ببریم واز شیر دوباره به دامن گرگ بیفتیم.
من از اینکه العربیه از پاسخ آمریکا اطلاع دارد اما ما ملت ایران هنوز نمی‌دانیم پاسخ آمریکا چه بوده
اقا اینها همش بازی است
چرا در باره سخنان گروسی مرتب از ادعاهای او نوشته اید در حالی که تمام این سخنان را مقامات‌ ایران هم بارها تکرار کرده اند
من نمی دانم این چه رسم مذاکره است که ایران به اروپا پاس میده و بعد اروپا به آمریکا پاس میده و بعد آمریکا به اروپا و اروپا به ایران پاس می دهد
یه حسی بهم می‌گه آمریکا گفته یا همین توافق، یا جرات دارین مخالفت کنین. اونام دارن فکر می‌کنن چطور اعلام کنن جرات نداریم.
برو اقا بسه دیگه با این توافق و مذاکره
وقتی نه تضمین میده نه تحریم برمیدار بعد دوسالم که ترامپ بیاد خارج میششوند چرا میخواهید برگدید باید غرامت 200 میلیارد دلار خسارتم بدهند
اینکه یک دستگاه چاپ پول کنار خودت بگزاری و ادعا کنی که ما از تحریم ها عبور می کنیم که هنر نیست
بعضی وقتا به حال مردم کشور یمن غبته میخورم با دست خالی عزتمند زندگی می‌کنند ما با این همه دارایی چشممون به دست این... ست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
اگر چشممان به دست این ... نباشد ؛ چین و روسیه ما را میخورند و استخوانهایمان را دور میریزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
مردم یمن همچی دست خالی نیستند ازجیب مردم ایران میقاپند وبه حلقوم اونا انداخته میشه
ناشناس
| Australia |
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
شرف نداری اگه همین امروز نری پیش برادران یمنیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
بیست ملیون یمنی در حال قحطی و فقر مطلق هستند و شما بحال آنها غبطه می خوری؟ واقعا نیاز به بررسی روانپزشکی داری
من فکر می کنم اینترنشنال و بی بی سی با اسرائیل قرارداد بسته اند که با نام بردن از نام اسرائیل در کنار برجام او را در جامعه جهانی موثر جلوه دهند
این برجام با برجام ۲۰۱۵ خیلی محکم تر بسته شده و خیلی تضمینها در آن به کار رفته اگه به سرانجام برسه
احتمالا یک جلسه دیگر باید در وین اجرا شود و بابت دو موضوع که امریکا در ان مشگل دارد صحبت شود نه ان که ان را حذف کند
دوباره روز از نو روزی از نو
امریکا امکان نداره تا باج نگیره دست برداره
مواظب باشید
خوشبختانه آمریکا نرمش قهرمانانه جدید جمهوری اسلامی را نیز نپذیرفت
مابیشترمشکلاتمان داخلیه واین بدترین ضربه به کشوره وربطی به برجام نداره
خودشونو بکشن باید ایران هسته ای به رسمیت بشناسند تحریم وماشه اینارو بندازن تو کوزه آبشو بخورند ایران در تحریم اینقدر رشد کرد فقط ایران جزو ان پی تی هست وطبق پادمانهای سازمان انرژی اتمی فعالیت کرده وادامه میدهد
شاید د فکر یک میلیارد دلار هستیم که بجای پولهائی که از فولاد مبارکه رفته،بنام دزدی شده بزاریم تا از ابر تورم نیفتیم جلو
به جای افریقا به ایران بگو سرزمینی ثروتمند با مردمانی فقیر. مناسب تره
آخ سردار
ای بابا کمی کوتاه بیاید که مردمه مظلم در حال نابودشان هستند
توافقی در کار نیست و سیاست امریکا و انگلیس و دیگران و اساییل و عربستان و دیگر دول خودفروش عرب از یک سو ومشکل روسیه و تاثیر جنگ اوکراین موانعی هستند که برجام را نافرجام خواهد گذاشت خیالتون تخت تخت (جلییلیان کیف کنید) مملکت مال شماست نه ایرانی
ما مردم انقلابی ایران اهل سازش نیستیم. تا آخرین لقمه نان ایستاده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
جامعه آماری این "ما" دقیقا چند عضو داره ؟
البانی نشین ها عزا میگیرن
توافق هم بشه با روی کار اومدن رئیس جمهور بعدی در سال ۲۰۲۴ که جمهوری خواه هم خواهد بود باطل میشه. به هیچ وجه اجازه نخواهند داد ایران پول هنگفتی در بیاره خرج بی‌ ثبات سازی منطقه کنه حالا با هر بهانه ایی. بدون توافق فراگیر و پذیرفتن ۱۲ شرط پمپئو فقط خودتون رو سر کار میذارین. جز گردن دادن به نظر مردم هیچ راهی‌ ندارین
عجب دنیایی شده اسرائیل از امنیت هسته ای جهان صحبت می کند! خر خره این ها را باید با چاقوی ناخنگیر برید.
زمان بری پاسخ ایران حداقل معادل پاسخ امریکا به ایران باید باشد
مدت مفید برجام یک ساله و با رفتن دولت بایدن دیگه برجامی وجود نخواهد داشت
عروس رفته است گل بچیند عروس همان بار اول که بله نمی گوید
وقتی دیدگاه اسراییلی ها در باره برجام و اصرار بر عدم توافق را با دیدگاه افراطیون درون حکومت مقایسه می کنی می بینیم هر دو دقیقا مانند هم عمل می کنند
توافقی که میتونه باز یکطرفه شکسته بشه با تعیین جریمه هم توافق نمیشه! الان هم پول ملت داره بیهوده صرف برجام بی اثر میشه!
ابراهیم پسر خوبی است مثل حسن کلید حقه باز نیست .هر توافقی بشه خوبه
این دفعه کار اسراییل بود
سلام به نظر بنده همه اینها کلک خود امریکا است تا مارو سر کار بگذاره و وقت بخره ما هم جوری بیچاره هستیم تو رو خدا شما به ما زور نگید خدا گرونی حفظ کنه که مرددم دیگه به برجام فکر نمیکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر