بازدید 5769

چرا امروزه استفاده از مبلمان فضای باز بسیار رایج است؟

مبلمان فضای باز همان مبلمانی هستند که با شرایط جوی فضای باز بیشترین سازگاری را دارند.با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی و همچنین مشغله ها و دغدغه های بسیار زیاد، وقت گذرانی در طبیعت بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می خورد. به همین دلیل افراد به سراغ خرید انواع مبل فضای باز می روند تا بتوانند فضایی را که در اختیار دارند، برای استراحت و تفریح شان آماده کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 24 August 2022

مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز همان مبلمانی هستند که با شرایط جوی فضای باز بیشترین سازگاری را دارند. قطعا اگر در ویلا، محل کار و منزلتان فضای بازی را در اختیار داشته باشید، باید تدابیری برای استراحت و وقت گذرانی در این فضا بیندیشید. با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی و همچنین مشغله ها و دغدغه های بسیار زیاد، وقت گذرانی در طبیعت بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می خورد. به همین دلیل افراد به سراغ خرید انواع مبل فضای باز می روند تا بتوانند فضایی را که در اختیار دارند، برای استراحت و تفریح شان آماده کنند. همانطور که می دانید مبلمان یکی از وسایلی است که بیشترین کاربرد را دارد. بنابراین اهمیت استفاده از مبلمان مناسب با محیط کاملا آشکار است.

چرا امروزه استفاده از مبلمان فضای باز بسیار رایج است؟

ست آدرینا

مبلمان فضای باز باید کاملا متناسب با ویژگی های محیط انتخاب و خریداری شود. در واقع مبل فضای باز مبلی است که بیشترین سنخیت را با فضا داشته باشد. تنوع این مبلمان در بازار بسیار بالاست. به گونه ای که شما می توانید بسته به سلیقه تان و همچنین بودجه ای که دارید، مبل مناسب فضای باز خریداری کنید. یکی از شاخص های زیبایی محیط های باز مثل بالکن، تراس، حیاط، باغ و... استفاده از مبلمان شیک مناسب فضای باز است.

انواع مبلمان فضای باز را بشناسید

مبلمان فضای باز انواع مختلفی دارند. شما می توانید از انواع این مبلمان دیدن کنید و با ویژگی های هر یک از آنها آشنا شوید. سپس برای خرید آن اقدام کنید. در ادامه انواع مبلمان مناسب برای فضای باز را به شما معرفی می کنیم.

مبلمان حصیری

یکی از انواع مبلمان فضای باز، مبلمان حصیری هستند. جنس حصیر این مبلمان معمولا از الیاف طبیعی مثل تنه درخت خرما، نی و... است. اما بسیاری از تولیدکنندگان، مبلمان حصیری را با الیاف مصنوعی و از جنس پلاستیک تولید می کنند و به فروش می رسانند. استفاده از این مبلمان برای فضاهایی مانند تراس، بالکن و حیاط بسیار مناسب است.

مبلمان فرفورژه

از دیگر انواع مبلمان فضای باز، مبلمان فرفورژه هستند که می توان گفت جزو محبوب ترین ها به حساب می آیند. مبلمان فرفورژه سفید با تشک های رنگی و جذاب، زیبایی منحصر به فردی را به فضای باز می دهند. اما استفاده از این مبلمان برای مناطق باران خیز مناسب نیست. زیرا به مرور زمان فرسودگی برای متریال های به کار رفته در آن به وجود می آورد.

مبلمان چوبی

یکی دیگر از انواع مبلمان فضای باز، مبلمان چوبی هستند که زیبایی آن در محیط باز قابل توصیف نیست. مبلمان چوبی جزو قدیمی ترین انواع مبلمان فضای باز به حساب می آیند اما به دلیل حس طبیعی بودن و زندگی که این مبلمان به فضا می دهند، همچنان جزو مبلمان های پرطرفدار به حساب می آیند. شما می توانید از این نوع مبلمان برای فضای باز استفاده کنید. همچنین قرار دادن چند فلاور باکس یا فلاور باکس ترموود در اطراف مبلمان چوبی باعث می شود تا منظره بینظیری را به وجود آورید.

مبل فضای باز چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که متوجه شدید مبلمان فضای باز انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند. آیا می دانید مبل برای فضای باز دارای چه ویژگی هایی است و یا کدام یک از این مبلمان را می توان برای فضای باز انتخاب کرد؟ در حقیقت نوع مبلمان برای فضای باز مبلمانی است که بیشترین سازگاری را با شرایط آب و هوایی داشته باشد. علاوه بر این مورد باید به شرایط آب و هوایی محیط مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید. به طور مثال برای محیط های که رطوبت و بارندگی در آنجا زیاد است، خرید مبلمان فرفورژه توصیه نمی شود. زیرا این مبلمان به مرور زمان و با قرار گرفتن در معرض بارندگی و رطوبت کیفیت خود را از دست می دهند.

چرا امروزه استفاده از مبلمان فضای باز بسیار رایج است؟

ست لیندا

مبلمان حصیری انواع مختلفی دارند که می توانید آنها را بر حسب سلیقه و همچنین آب و هوای محیط مورد نظرتان خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. استفاده از مبلمان چوبی نیز برای محیط هایی مناسب است که بارندگی در آنجا کم باشد. البته ناگفته نماند که برای حفظ اصالت چوب، امروزه مبلمان فضای باز چوبی به خوبی مقاوم می شوند.

چرا امروزه استفاده از مبلمان فضای باز بسیار رایج است؟

ست استوایی

قیمت مبلمان برای فضای باز

قیمت مبلمان فضای باز با توجه به جنس مبلمان و همچنین متریال های به کار رفته در آن متفاوت است. خرید انواع مبلمان فضای باز در مجموعه نوآوران اثر با کیفیت و همچنین قیمت مناسب صورت می گیرد. شما می توانید انواع مبلمان مناسب برای فضای باز را با طرح و مدل و جنس دلخواه در این مجموعه سفارش دهید و با کیفیت بالا دریافت کنید. به خاطر داشته باشید قبل از قیمت، کیفیت مبلمان اهمیت زیادی دارد. چرا که در صورت وجود هرگونه کم و کاستی در کیفیت مبلمان، شاهد خرابی یا فرسودگی آن خواهید شد. نوآوران اثر مجموعه ای حرفه ای و باتجربه در زمینه تولید انواع مبلمان فضای باز است.

درباره شرکت فنی و مهندسی نوآوران اثر

شرکت نوآوران اثر در سال 1389 تاسیس و در عرصه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی مشغول به فعالیت گردید. در سال 1397 با گرد هم آوردن مهندسان و متخصصان جوان و مجرب، با رویکردی کاملا نوین و همراه با خلاقیت، خدمات مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های فضای سبز را به فعالیت های خود اضافه و در همین راستا تولید مبلمان فضای باز را به سبکی متفاوت آغاز نموده است.

این شرکت در حال حاضر با مجموعه ای از معماران و مهندسان رشته های مختلف، فعالیت های خود را در قالب چهار موضوع و در زمینه های معماری و معماری داخلی، محوطه سازی و روف گاردن (Roof Garden)، تولید مبلمان فضای باز و فروش مصالح ساختمانی از جمله بتن اکسپوز (Exposed concrete) به انجام می رساند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست