بازدید 6599

مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!

کد خبر: ۱۱۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ 22 August 2022

حفاری کانال زیرزمینی به سمت لوله انتقال بنزین در حوالی نجف شهر شهرستان سیرجان دو تن را به کام مرگ کشاند.رئیس اورژانس سیرجان دراین باره توضیح داد: به دنبال گزارش گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز ۴ نجف شهر، نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حاضر شدند و پیکر دو نفر را کشف کردند.

به گزارش خراسان، نبی ا... حیدرپور ادامه داد:در بررسی های دقیق تر و بیشتر مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند.

وی گفت :پیکر بی‌جان یک نفرشنبه شب و پیکر فرد دیگر صبح روز گذشته کشف و به پزشک قانونی تحویل شد،بنابراین گزارش مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر در حومه شهرستان سیرجان بیان کرد :دو نفر که قصد سرقت بنزین از لوله زیرزمینی در اطراف نجف شهر سیرجان را داشتند به علت گاز ناشی از بنزین جان باختند.

پور محسنی افزود : این دونفر با هدف سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان زمین محصور در اطراف نجف شهر با بهانه جمع آوری ضایعات اجاره می کنند که پس ازحفر ۵۰ متر کانال زیرزمینی به لوله اصلی می رسند که متصاعد شدن گاز ناشی از بنزین فرصت عمل را از آن ها سلب کرده است ،که در نتیجه هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی در زمینه خطرات احتمالی این خرابکاری اظهار کرد : شرکت خط لوله سیرجان صبح یک شنبه ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و هم اینک هیچ گونه نشتی وجود ندارد و منتظر دستور مراجع ذی صلاح برای پر کردن کانال حفر شده هستیم.

نیک ورز دادستان سیرجان هم گفت : هنوزپرونده ای در این زمینه به دادسرا نرسیده است و اظهار نظر در این باره را به فرصتی بعد و اطلاعاتی دقیق تر موکول کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست