بازدید 6346

نوید محمدزاده، یک نگهبان نابینا با اسلحه‌ای در دست

اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۴ 22 August 2022

در آستانه رونمایی از فیلم شب، داخلی، دیوار به کارگردانی و نویسندگی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند، تصاویر و جزئیات این فیلم در دسترس قرار گرفت.

به گزارش تابناک و به نقل از سی و پنج؛ اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.

نوید محمدزاده، یک نگهبان نابینا با اسلحه‌ای در دست

تصاویر منتشر شده از نوید محمدزاده در حالی که یک کلت کمری در دست دارد، کنجکاوی درباره نقش آفرینی تازه این بازیگر را افزایش داده است. امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ و دانیال خیری‌خواه دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

نوید محمدزاده، یک نگهبان نابینا با اسلحه‌ای در دست

نخستین نمایش جهانی فیلم «شب، داخلی، دیوار» در جشنواره ونیز در روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) برای اهالی رسانه در سالن «Sala Darsena» است، اولین نمایش عمومی این فیلم نیز روز ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) از ساعت ۱۶:۱۵ در سالن «Sala Grande» خواهد بود. «شب، داخلی، دیوار» بعد از حضور در جشنواره ونیز، بلافاصله راهی جشنواره تورنتو می شود و در آنجا اولین نمایش خود در آمریکای شمالی را در بخش سینمای معاصر جهان تجربه می کند.

نوید محمدزاده، یک نگهبان نابینا با اسلحه‌ای در دست

حقوق پخش جهانی این فیلم را که سومین ساخته وحید جلیلوند است، شرکت «مچ فکتوری | Match Factory» در آلمان در اختیار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست