بازدید 60160
سه هزار و صدمین بسته ویژه خبری «تابناک»

امسال پیش‌بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در رشته پزشکی قبولی داشته باشیم/امام جمعه تبریز: نظر شفاهی کافی نیست، آمریکا کتبا باید تضمین بدهد/در یک سال ۷۰ کافه و بستنی فروشی در اصفهان تعطیل شدند/ضارب سلمان رشدی: هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران ندارم/علم الهدی: بار‌ها گفتیم موسوی با اجانب ارتباط دارد، اما کسی باور نکرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند منوچهر منطقی: برای ورود به بازار روسیه باید تبلیغات ویژه کنیم تا خودروهایمان را بشناسند/ برانداز‌ها رسماً گفته‌اند که قدرت زنان برای ایجاد تغییرات اجتماعی نیاز است/ امام جمعه قم: آمریکایی‌ها ضمانت کنند تا با جابجایی دولت‌ها این تعهدات متزلزل نشود/ خبرگزاری دولت: عدم دریافت پیامک کد تایید، مربوط به سیاست‌های جدید پلتفرم‌های خارجی است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ 19 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

برانداز‌ها رسماً گفته‌اند که قدرت زنان برای ایجاد تغییرات اجتماعی نیاز است
زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست زن، هویت و رسانه، با اشاره به هویت سازی رسانه در جهان گفت: اتفاقی که اکنون نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان در حال رقم خوردن است «نظم نوین جهانی» است؛ که ابزار آن تکنولوژی است و هزینه زیادی هم برای آن شده است. مؤسسات مختلفی هم شکل گرفته که حتی در ایران نیز فعالیت می‌کند. وی ادامه داد: زن ایرانی نباید قدرت خودش را دست کم بگیرد و در مقابل پول و هزینه‌هایی که این مؤسسات خرج می‌کنند تحت تأثیر فضا سازی‌های شأن قرار بگیرد که قطعاً آگاهی سازی بسیار مؤثر است. این نماینده مجلس گفت: بنیاد‌های برانداز رسماً گفته‌اند که قدرت زنان برای ایجاد تغییرات اجتماعی نیاز است و باید به آن اتکا کنیم. شیخی افزود: اغلب سریال‌های چند صد قسمتی فارسی زبان ماهواره‌ای که برخی خانواده‌ها به تماشای آن‌ها می‌نشینند و دشمن با رویکرد جنگ نرم، هویت اسلامی و کرامت انسانی زن و جایگاهش در خانواده را نشانه گرفته است و دغدغه‌های سخیف مادی، تجملاتی و جسمی مانند «چه بپوشم» و «چگونه بیشتر به چشم بیایم»، «حسادت»، «مصرف گرایی» و … نهادینه می‌شود. وی ادامه داد: این همان نگاهی است که منزلت زن را تا حد یک کالا و وسیله برای تمتع هر چه بیشتر مردان فرو می‌کاهد و میزان اعتبارش بسته به میزان جذابیت جسمی است و نقش مادری بسیار تضعیف شده نیز از اهداف این جنگ نرم است. این نماینده مجلس ادامه داد: ما در اسلام مفاهیم خیلی عالی برای زن داریم که حتی بهتر از غرب است، ولی کسی نیامده این الگو‌ها را برای زنان جامعه بازگو کند.

امسال پیش‌بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در رشته پزشکی قبولی داشته باشیم
مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه اصلاح سهمیه‌های کنکور ضروری است، گفت: امسال پیش‌بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در برخی از سهمیه‌ها قبولی پزشکی داشته باشیم! اگر شهامت دارید و خواهان اقدام اساسی هستید، به سراغ "اصلاح سهمیه‌های کنکور" بروید.

حمایت امام جمعه کرج از مذاکره: هر مذاکره‌ای اگر با مطالعه باشد سازنده خواهد بود
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: غربی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها و قبل از آن انگلیسی‌ها نمی‌توانند ایران قدرتمند و قوی را تحمل کنند، زیرا وضعیت ایران در منطقه با کشور‌های دیگر فرق دارد. وی افزود: هر مذاکره‌ای اگر با مطالعه باشد سازنده خواهد بود.

امام جمعه تبریز: نظر شفاهی کافی نیست، آمریکا کتبا باید تضمین بدهد
آل‌هاشم امام جمعه تبریز گفت: ایران منتظر نظر غرب درباره سه نقطه ابهام در مذاکرات رفع تحریم هست و به هیچ وجه نظر شفاهی آمریکا را کافی ندانسته، بلکه باید کتبا تضمین بدهد تا برجام اجرایی شود.

امام جمعه قم: آمریکایی‌ها ضمانت کنند تا با جابجایی دولت‌ها این تعهدات متزلزل نشود
سعیدی امام جمعه قم بیان داشت: ایران اعلام می‌کند که آمریکایی‌ها شفاف و کتبی باید برای عبور از تحریم‌ها تضمین بدهند و طی قرارداد کتبی این مسائل را ضمانت کنند تا با جابجایی دولت‌ها این تعهدات متزلزل نشود.

دبیر ستاد امر به معروف: طبق آمار تعداد بدحجاب‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده
محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور قوانین نامساعد را علت اصلی به سامان نرسیدن بحث عفاف و حجاب بعد از انقلاب برشمرد و افزود: در قانون برای یک بدحجاب جرم تعریف کردند؛ یعنی این شخص باید توسط پلیس دستگیر و برایش پرونده تشکیل شود و در نهایت محاکمه و برای او مجازات تعیین می‌شود، ولی در حال حاضر عملاً این مساله امکان تحقق ندارد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: طبق آمار مرکز پژوهش‌های مجلس، تعداد بدحجاب‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده است؛ یعنی طبق قانون، تعریف فرد باحجاب و بی حجاب را بر اساس ملاک شرعی قرار داده اند. ملاک شرعی یعنی یک تار موی زن هم بیرون باشد مجرم است و باید دستگیر شود. خیلی‌ها در پوشش‌های محلی خود شاید لباسی دارند که با شاخص‌های حداکثری شرعی تناسب ندارد و حالا همه این افراد را هم باید مجرم بدانیم؟!

خبرگزاری دولت: عدم دریافت پیامک کد تایید، مربوط به سیاست‌های جدید پلتفرم‌های خارجی است
خبرگزاری دولت (ایرنا) نوشت: اپراتور‌های تلفن همراه کشور اعلام کردند: عدم دریافت پیامک کد تایید مربوط به سیاست‌های جدید پلتفرم‌های خارجی است و ارتباطی به اپراتور‌های ایرانی ندارد. از چند روز قبل، کاربران فضای مجازی اعلام کردند، اپراتور‌های همراه کشور پیامک‌های کد تایید برای ورود به پلتفرم‌های خارجی مانند تلگرام، اینستاگرام و... را مسدود کرده‌اند. همراه اول و ایرانسل در پاسخ به این کاربران ضمن تکذیب مسدود کردن این پیام‌ها، در پیام‌های جداگانه‌ای از طریق اکانت‌های رسمی خود در توییتر اعلام کردند: هیچ گونه تغییر و محدودیتی توسط آن‌ها ایجاد نشده و عدم دریافت پیامک، به دلیل سیاست جدید این پلتفرم‌هاست و ارتباطی به اپراتور‌های کشور ندارد.

در یک سال ۷۰ کافه و بستنی فروشی در اصفهان تعطیل شدند
رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان با بیان اینکه بالا رفتن قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم تأثیر زیادی در کاهش فروش واحد‌های این صنف داشته است، گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۷۰ کافه و بستنی فروشی به خاطر شرایط اقتصادی واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

ضارب سلمان رشدی: هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران ندارم
شهروند آمریکایی اهل نیوجرسی که هفته گذشته سلمان رشدی را در غرب نیویورک با چاقو مورد حمله قرار داد، روز چهارشنبه در گفتگویی اختصاصی در زندان، از امام خمینی تمجید کرد و منکر ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و اشاره کرد که کاملاً تنهایی و مستقل عمل کرده است.

استاندار بوشهر: اداره امور جامعه به مرتبطان با قرآن و آیات الهی واگذار می‌شود
محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این استان، اداره امور جامعه به کسانی که بیشترین ارتباط با قرآن و آیات الهی دارند، واگذار می‌شود.

علم الهدی: بار‌ها گفتیم موسوی با اجانب ارتباط دارد، اما کسی باور نکرد
علم‌الهدی با اشاره به بیانیه اخیر مهندس موسوی اظهار کرد: در سال ۸۸ وقتی آقایی با ژست روشنفکری تصمیم گرفت در برابر ولایت بایستد، ما بار‌ها گفتیم که این آقا مزدور دشمن است و با اجانب ارتباط دارد، اما کسی باور نکرد تا اینکه همین فرد در روز‌های اخیر، بیانیه‌ای صادر کرده و به این خاطر که جرات جسارت به حاج قاسم محبوب امت را نداشت، اما دومین سردار شاخص مدافع حرم یعنی شهید حاج حسین همدانی اهانت کرد.

فارس: مشکلات برقی مردم به FATF گره نخورد و حل شد
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: در شرایطی که رئیس دولت دوازدهم سال گذشته عامل قطعی گسترده برق خانگی و صنایع را به مساله برجام و پذیرش FATF ربط می‌داد، در دولت سیزدهم اتکا به توان داخل سبب شد رکورد ساخت نیروگاه در یک سال شکسته و تامین پایدار برق خانگی و صنایع انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس: بانک مرکزی از زیر بار اجرای قانون فرار می‌کند
رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با قاعده‌ای که شورای پول و اعتبار برای ارائه اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها گذاشته و بر خلاف آیین‌نامه‌های خودش، در مورد همه بانک‌ها تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد تومان را حذف کرده است، گفت: اینکه چه تسهیلاتی، تسهیلات کلان است و کدام یک باید منتشر شود، در قانون مشخص شده است و بانک مرکزی هم نمی‌تواند چیزی را بر خلاف قانون تبدیل به آیین نامه کند. وی با تاکید بر اینکه انتشار تسهیلات کلان بانک‌ها ضرورت دارد، اظهار داشت: تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.  چند وقت پیش گزارشی درباره تسهیلات کلان بانک‌ها منتشر شد که دارای اشکالات متعددی بود و ما از بانک مرکزی خواستیم که آن را اصلاح کند.  آنان درباره دلایل عدم انتشار اطلاعات تسهیلات کلان برخی از بانک‌ها گفتند که برخی بانک‌ها اطلاعات کامل ندادند و یا اطلاعات آنان ناقص بوده است. عدم ارائه اطلاعات تسهیلات کلان برخی از بانک‌ها هم این بوده است که بانک‌ها اطلاعات را دادند، اما بانک مرکزی می‌گوید که خودش هم باید آن اطلاعات را بررسی کند که آیا درست است یا خیر! از نظر ما موارد مذکور، بهانه‌های واهی است و حتماً اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها باید منتشر شود. وی تاکید کرد: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کرده و نمی‌تواند چیزی را آیین نامه کند که بر خلاف نص قانون است. بانک مرکزی به جای اینکه تلاش کند از زیر بار اجرای قانون فرار کند، باید حتماً آن را دقیق و کامل اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود. /مهر

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: قرارداد‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس افشا شد
حسین قربانزاده با اشاره به افشای قرارداد‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: نماد این دو باشگاه با توجه به افشای قرارداد‌ها بازگشایی می‌شود. زمانی که سایر باشگاه‌ها بورسی نیستند و اسرار تجاری سایر رقبا پنهانی است افشای جزئیات قرارداد‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید الزامی باشد. وی با تاکید بر اینکه شفافیت مرحله به مرحله اتفاق می‌افتد، گفت: در این راستا سازمان خصوصی سازی در نامه‌ای خطاب به هشت  شرکت بورسی اعلام کرد که باید قرارداد‌های باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند که آلومینیم اراک این کار را انجام داده است و سایر باشگاه‌ها نیز درحال آماده‌سازی ان هستند؛ بنابراین، برای بازگشایی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صرفا مجموع قرارداد‌های بازیکنان و مجموع قرارداد‌های کادر فنی باید جداگانه اعلام می‌شد که دو باشگاه این کار را انجام داده‌اند. در این راستا با سازمان بورس صحبت کرده‌ایم و آن‌ها نیز پذیرفته‌اند و نماد‌ها یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده باز می‌شوند.

منوچهر منطقی: برای ورود به بازار روسیه باید تبلیغات ویژه کنیم تا خودروهایمان را بشناسند
منوچهر منطقی معاون وزیر صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه «اتومبیلیتی» روسیه در هفته آینده و حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در این رویداد، افزود: روسیه بازاری است که در دهه ۸۰ در آن حضور یافتیم و عرضه خودرویی نظیر سمند در این کشور مورد استقبال قرار گرفت. روسیه جزو بازار‌های هدف صادراتی ما بوده و هست، اما قطع ارتباطات خودرویی سبب شد تا امروز برای حضور مجدد در این کشور انرژی، زمان و هزینه بیشتری صرف کنیم.

منطقی ادامه‌ داد: برای ورود مجدد به بازار این کشور، باید خودروهایمان را در نمایشگاه‌های مختلف روسیه به نمایش گذاشته، شبکه خدمات پس از فروش ایجاد کرده و تبلیغات ویژه کنیم تا محصولات‌مان را بشناسند. فرصت طلایی که در گذشته در بازار خودروی روسیه ایجاد کرده بودیم، از دست رفته و امروز با توجه به خروج خودروسازان خارجی از این کشور، باید بتوانیم در این بازار از نو آغاز و از فرصت‌ها استفاده کنیم. معاون وزیر صمت یادآور شد: با وجود همسایگی با روسیه و روابط سیاسی خوب با این کشور، تاکنون چینی‌ها بهره‌برداری بهتری از این فرصت اولیه کرده‌اند، در عین حال فرصت ثانویه هنوز باقی است و آن اینکه محصولات‌مان را در معرض نمایش قرار دهیم. به احتمال زیاد، درخصوص قطعات و محصولات، تفاهم‌نامه‌ها و شاید قرارداد‌هایی بتوان با طرف‌های روسی منعقد کرد و باید بتوانیم از فضای مثبت موجود حداکثر استفاده را بکنیم.

علت عدم دریافت یارانه خود را ببینید!
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت نموده اند، دعوت کرده است برای مشاهده نتایج بررسی‌ها به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

امام‌جمعه شهرکرد:  کار‌ها دانش بنیان انجام شود
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در نماز جمعه شهرکردبا اشاره به دغدغه خود برای چگونگی بیان مساله آب شرب شهرکرد و لزوم رعایت تقوای الهی در این راستا، اظهار کرد: نخست اینکه از مسئولان امروز تقاضای عاجزانه دارم که از این شرایط عبرت بگیرند و کار‌ها را عالمانه و متخصصانه و دانش‌بنیان به معنای واقعی انجام دهند؛ تمام مشکلاتی که این‌ روز‌ها مردم با آن مواجه شدند ناشی از کم‌دقتی مسئولان گذشته بوده است که برخی از آن‌ها را در شورای اداری استان برشمردم. وی ادامه داد: امید است که تمام وقایع گذشته هم با دقت بررسی و هم برطرف شود و هم چراغ راه آینده مسئولان قرار گیرد.

وام ۴۸۰ میلیون تومانی مسکن برای خرید ۷ متر خانه
اگر قرار باشد یک زوج وام ۴۸۰ میلیون تومانی بانک مسکن را دریافت کنند باید ۹۶۰ برگ تسهیلات مسکن را خریداری کنند. متوسط قیمت این اوراق حدود ۱۳۰ هزار تومان است، یعنی در مجموع حدود ۱۲۵ میلیون تومان که متقاضی وام باید ابتدا آنرا برای خرید اوراق پرداخت کند. در واقع از ۴۸۰ میلیون تومان وام خرید مسکن ۳۵۵ میلیون تومان باقی می‌ماند. با توجه به میانگین قیمت حدود ۴۵ میلیون تومانی هرمترمربع واحد مسکونی در تهران با این مبلغ وام، می‌توان ۷.۸ متر را خریداری کرد. به‌عنوان مثال برای یک واحد ۱۰۰ متر مربعی با قیمت ۴.۵ میلیارد تومانی، وام خرید مسکن کمتر از ۸ درصد را پوشش می‌دهد. /تسنیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳۵
دیروز در استادیوم آزادی تماشاچی ها فریاد میزدن :

از اینجا تا خدا ؛ ۸ تا بهشته
❤ علی کریمی ❤ سلطان عشقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
برو بابا دلتون خوشه مردم واقعی ایران اهل استادیوم رفتن نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
بدخواهان علی کریمی !
از دست او عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
من استقلالی هستم ولی عاشق علی کریمی و علی دایی هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
ناشناس ۱۴:۰۳
اتفاقاً منم پرسپولیسی‌ام و عاشق علی دایی و علی کریمی.
ولی از غفوری مزور و دو رو ، شدیداً متنفرم.
چه‌ جامعه‌ اسلامیه‌ که امام جمعه‌ یک شهر مذهبی‌ خیلی راحت‌ به دیگران‌ اتهام‌ می بنده‌ و فحش‌ روا میداره‌ !
علم‌ الهدی‌ !
بدون‌ اینکه‌ یکبار کسی را دیده باشی‌ و بدون‌ هیچ محاکمه‌ ای‌ چطور‌ براحتی‌ به یکنفر‌ ادم‌ شناخته‌ شده‌ جامعه‌ تهمت‌ میزنی‌ ؟!.

اقای‌ علم الهدی‌ فکر میکنی‌ چند درصد‌ جامعه‌ با نظرات‌ تو موافقند‌ ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
نود درصد جامعه با علم..موافق هستن و از روش زندگیشون میشه فهمید شما مجازی ها انقدر تو مجازی بودید فکر کردید دنیا همین صفحات مجازیه که گروه های منافق خلق از البانی تسخیرش کنن فکر کنی دنیارو اب برده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
چرا وقتی علی کریمی به 50 ملیون عاشق امام حسین اهانت می کنه ساکت می شوید
اما حسین رو حتی ارمنی های ایران دوست دارن و براش نذر می کنند و غذا می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
شما ساندیستو بخور،چی کار به این کارا داری بزرگوار!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
به ۱۲۱۵

اولا دروغ جزو گناهان کبیره بوده و هست و خواهد بود

دوما علی کریمی هیچ توهینی به امام حسین ع نکرده

و مخلص و عاشق و پیرو واقعی وفادار حسین است

سوما ، علی کریمی فقط پاسخ اهانت را با اهانت از همان کلمات مشابه استفاده کرده است

چهارم علی کریمی فقط نظرش را خیلی ساده و روشن

و صحیح در مورد نوع مصرف نذری به نیازمندان و

فقیران پر تعداد کشور با قید اولویت گفته است و بس

برخورد تند و خشن و توهین آمیز و هتاکی وو، باعث

شده تا درصد بسیار بالایی از جوانان نسبت به

دین ، هم دچار فرار گردند
چه پزشک هایی باشن اینا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
بدون شک و اغراق ، ما دارای بهترین پزشکان مجرب

در دنیا بوده و هستیم

چون همیشه نفرات نابغه و با هوش و علاقه مند ، را جذب رشته های پزشکی کرده ایم

ولی الان با طرح های دادن سهمیه های خاص و صندلی های خالی ، ظاهرا این نعمت از بین خواهد رفت
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
ما بهترین پزشکان دنیا را داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای یک درد ساده چند سال پیش دهها پزشک می روی آخر هم اشتباه تشخیص می دهند !!!!!!! ما بهترین پزشکان دنیا را داریم !!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
چرا اطلاعات غلط به مردم می دید، مگر قدر ظرفیت پزشکی رو افزایش دادید
منوچهر منطقی:"برای ورود به بازار روسیه باید تبلیغات ویژه کنیم تا خودروهایمان را بشناسند"!


مردم ایران می شناسند کافی است..این اندک آبرویی که بابت ساخت پهپاد و...بدست آمده را شما خودروسازها برباد ندهید،باقی پیشکش!
از اونموقعی که هادی مطر چند تا خط و خش انداخته روی سر و صورت سلمان رشدی ؛ مطالعه کنندگان و خریداران کتاب سلمان رشدی چندین برابر رشد کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
سلمان رشدی الان اگه خوب بشه خودش تک تک کتابهارو پاره میکنه میگه غلط کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
قدرت نرم
اینهمه الکی با سهمیه دکتر شدن
چه اشکال داره رتبه بالای ۱۲۰ هزار هم دکتر بشه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
# زاکانی _ قالیباف _
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
اوج بدبختی مملکت اینه که یه مشت بیسواد وارد دانشگاه بشن... دیگه فاتحه.؛
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
مشگل اینه که این رتبه های بالای 120 هزار هم مال همین هاست و الا بچه من و تو که با 120 هزار پزشکی قبول نییشه که
عبدالباسط اگه زنده بود میشد استاندار بوشهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
استانی که افتخار پایتختی قرآن را یدک بکشه باید هم عبدالباسط و منشاوی و.... در مدیریت آن سهیم باشند
حتما پزشک با رتبه ی 120000 چاقوی جراحی رو جا میذاره تو شکم بیمار
جناب علم الهدی باید به شورای نگهبان میگفتین تا رد صلاحیت کنن موسوی رو، ظاهرا گفتین ولی حرفتون بدون سند بوده و خریدار نداشته
یک امام جمعه دیپلمات بین الملل شد
یکی مهندس شد
یکی دکتر
دیگری اقتصادان
و کارشناس نظامی
دیگری روانشناس و مشاور
و دیگری کارشناس ورزش
و فضای سبز
دیگری متخصص محیط زیست

ولی هیچ کدام در مورد
ربای بانکی
اختلاس
فساد اداری
فقرو گرسنگی
طلاق
زندوبند وپارتی بازی
در شهر خود

حرفی نزدند.
واقعا" به تضمین کتبی آمریکا میشه اعتماد کرد؟؟؟
علی کریمی میرحسین سلطان عشقند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
البانی نشین ها زیادی به این مهره هاتون دل خوش نکنید چون فساد دارن برعکس باعث میشه خطوط خیر و شر مشخص تر بشه و طرفداران ایران بیشتر میشن
اقای علم الهدی اقای موسوی با کدام اجانب رابطه داشته علنی بگین تا همه بفهمن
خانم شیخی ایا تمام دنیا برای براندازی ما سریال میسازند؟نقاشی دیدم که خارجی ها مغز زنان را دارند میبرند و ما موی زنان را داریم میکشیم.و برای مردم ایران بخصوص بانوان ارزش قائل باشید.
"علم الهدی: بار‌ها گفتیم موسوی با اجانب ارتباط دارد، اما کسی باور نکرد"
برای این اتهام مدرک ارائه دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
مدرک زیاده خیلی هم زیاد یکیش اینکه کلینتون گفت تحریم هارو برای حمایت از جنبش سبز علیه ایران اجرایی کردیم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
منظور اجنه بوده نه اجانب
احتمالا با اجنه در ارتباط است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
موسوی مدرک ارایه بده که با اجانب در ارتباطنبوده و نیست تا علم الهدا از اتهاماتش دست برداره
مردم گرفتار چی هستند و امثال محمد صالح هاشمی گلپایگانی در چه فکری هست!!!!!
یکی به این استاندار بوشهر حالی کنه که مسئولین بدون داشتن تخصص و با داشتن سواد قرانی و علوم دینی بر سر کار بودند که این حال و روزمان است.
شما اگر یک مدرک هم از مامور بودن موسوی داشتید تا حال هزاران بار رو میکردید تا خودتون رو برحق نشون بدین اما چون چیزی در دست ندارید به صورت زبانی متهم میکنید.ما بیصبرانه منتظریم اسناد مامور اجنبی بودن موسوی را رو کنید و محاکمه علنی انجام بدین و اعدامش کنید.
خود پیامبرم اگه میدونست این داستان موی زنان در آینده شر میشه به خدا میگفت لغوش کنه!! بعید میدونم صدر اسلام همچین چیزی جرم محسوب میشده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
اصلا از خدا می خواست
زنان را کچل به دنیا بیاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
یعنی زمان پیامبر حتی قبل از اون زنها روسری نمیذاشتن؟ حتی مردها هم عبا داشتن و کله اشون لخت نبود چه برسه دخترهاشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
چرا خداوند
حوا را با
روسری نیافرید.
مذاکرات چی شد؟ تازه این مذاکرات انجام بشه نوبت به fatf و سایر تحریم ها میرسه که باید لغو بشن
عفاف و حجاب فقط مربوط به زنان و پوشش انهاست؟عفیف بودن و حجب و حیا برای مسئولین چگونه است که چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند!!
با سهمیه و رتبه ۱۲۰ هزار پزشک
خدا بداد مریضی بیفته که میخواهد درمان شود
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
قبلا هم بوده عزیزم حالا فقط داره علنی میشه
چرا در ایران همگان در مورد همه چیز نظر میدهند؟؟!!
تبریز پر از مشکلات ریز و درشت است ، بهتره امام جامعه بزرگوار به مشکلات شهر خودش بیشتر دقت کنه
علت بی برقی های پارسال افزایش قیمت رمزارزها بود.
با افت شدید رمز ارزها طبیعی است قطعی برق نداشته باشیم.
به لحاظ علمیش را عرض کردم، کاری به مسایل سیاسی ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
البانی نشین ها حالا شدن طرفدار دو اتیشه حسن روحانی! حالم بهم میخوره کسی از روحانی دفاع میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
میزان تولید برق بی تاثیر بود؟!
این دولت باندازه 8 سال روحانی افزایش تولید برق داشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
آقاجون ما البانی نشین نیستیم و از حق و حقیقت دفاع میکنیم ! شما هم حتماً همراه خودت چندتا کیسه فریزر داشته باش ! البته اگر سردیت نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
مردم ایران امکان نداره از روحانی دفاع کنن شماها صد در صد البانی نشین هستید الکی نگو نیستیم
لطفا لیست نیروگاههایی که می فرمایید در یک سال ساخته شده و رکورد زده را اعلام بفرمایید . فرآیند ساخت یک نیروگاه حداقل ۳ تا ۴ سال بطول می انجامد . اگر هم نیروگاهی جدید به بهره برداری رسیده باشد ، قطعا مراحل ساخت آن حداقل از ۳ سال پیش شروع شده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
تولید برق در سال 92 یعنی سال آمدن روحانی 70 هزار مگاوات بود و در سال آخر روحانی 60 هزار مگاوات .
این آمار خود دولت روحانی بوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
بنده در شركت مپنا كار ميكنم كه تقريبا تمام پروژه هاي نيروگاهي ايران رو انجام ميده. دقيقا سه تا چهار سال طول ميكشه تا يك نيروگاه ساخته بشه. الان كه با دولت قرارداد ببندي بعد از دو سال قطعاتي كه از خارج خريداري مبشه وارد شركت ميشه. تازه كا ما شروع ميشه. تو اين مدت هم اختصاص زمين و ساخت وسازها انجام ميشه.هيچ افزايش توليدي هم نسبت به سال قبل نداشتيم
با وام مسکن قسمت دستشوییش رو میشه خرید مبارک باشه
آیا امام جمعه تبریز وزیذ امور خارجه است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
ایشان مشاور یا دستیار هستند مگه اشکالی داره؟
موسوی احمدی نژاد یا هر شخص دیگه ای که الان متهمشون میکنین خودتون آوردین ، پستهای متعدد دادین تعریف های زیاد در زمان مسئولیت شان کردین
الان چی شد ؟‌طبق این روش شما اکثرشون مشکل دارن
ستاد امر معروف بودجه میگیره که هفته ای یبار به زنان گیر بده ؟ احتیاج به ستاد نداشت گوینده هم کافی بود
جاهای دیگه چی ؟ گیر بدین بودجتون قطع میکنن یا عوضتون میکنن ؟
درود واحترام
امروز از دیروز دیرتر وفردا از امروز دوبرابر دیرتر وپس فردا از فردا چهار برابر دیرتر ( تصاعد هندسی) دیگه چی بگم چطور بگم ؟ !!
روسیه به تنگنا بیوفته انواع برندهای چینی و غیر چینی رو از چین میاره و دور میزنه و قطعاتشم میاره ،
با این خودروها مردم ایران عاصی کردین و جیبشون خالی کردین جاهای دیگرو اذیت نکنین گرچه اونا زرنگتر ازین حرفان
دیگه حالمون از این حجاب حجاب حجاب به هم خورد
این همه کشور مسلمان چرا گرفتار حجاب زنها نیستند ؟
یا مردان ایران با مردان کل عالم فرق دارند
یا مردان ما فرق ندارند ولی اقلیتی هستند که فرق دارند
تقریبا بیشتر مشکلات کشور از همین بانک است
سیستم بانکداری ایران باید با خاک یکسان از نو تعریف بشه
حالا اگه صاحب مغازه یا رئیس بانک اعتقادی به حجاب اجباری شما نداشت چی ؟
یه طوری می گه گشت ارشاد از صاحب مغازه حمایت می کنه که انگار کل جامعه گیر و گرفتار روسری زنان هستند !
طوری می گویند که دشمنان خارجی از طریق حجاب زنان می خواهند براندازی کنند که گویا حجاب اجباری یک کشف مشعشعانه است که کل دنیا حسرت به دل مانده اند و از حسادت می خواند نابودش کنند !
آخه برادر من حجاب اجباری غیر تنش و درگیری و زد و خورد و نابودی صنعت توریسم و قرار گرفتن جامعه مقابل هم چه نتیجه مثبتی داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
اگه حجاب اجباری نباشه پس اختلاس نکردن هم نباید اجباری باشه فساد فساده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
نابغه جان
اختلاس کردن در کل دنیا جرمه و مجازات داره
ولی حجاب در کل دنیا حتی عربستان اختیاریه !
چقدر می گیری برای ترویج تفکرات ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
همه دنیا منظورت کجاست؟ باند یهودی مافیایی آمریکارو میگی که همجنس بازی رو هم داره تو همه دنیا عادی سازی میکنه؟ حتی تو انیمیشن بچه ها؟
چرا اینقدر مواضع سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی

امامان جمعه شهرهای بزرگ با حداقل ۸۰ درصد مردم تفاوت

آشکار و فاحش دارد ؟

و انگار در یک کشور حتی دنیای دیگری زندگی میکنند !!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
این تفاوت آشکار و فاحش ؛ به تفاوت میزان حقوق دریافتی این دو قشر برمیگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
اونایی که درد معیشت و نان ندارند یه جور دیگه ف میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
دلیلش اینه که ستاد نماز جمعه برایشان مینویسد که چه بگویند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
چون اینها درد مردم را ندارند و اصلا مشکل نالی را حس نمی‌کنند.
بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
دنیاشون که قطعا متفاوته....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
درصد مشخص نکن واسه خودت البانی نشین
بهتربود تیم مزاکره کننده ار امامان جمعه انتخاب میشد که همه صاحب نظرند ولی باز باهم اختلاف دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
البته رییس مؤسسه کیهان هم باید مشارکت داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
علم الهدی رو بفرستید جلو با بورل مذاکره کنه راجع به برجام و حجاب در اروپا
مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش مجلس،همان کسی نبود که پسرش را از دامپزشکی شبانه به پزشکی روزانه منتقل کرد؟
احتمالا فرزند دیگری برای انتقال نداره که ساز مخالف میزنه.
همین طور پیش بره در سالهای آتی بعضی با استفاده از سهمیه با رتبه‌های 200هزار هم پزشکی قبول خواهند شد.
علم الهدی در حق موسوی داره بد میکنه و خنجر از پشت میزنه
چند نفر از این اقایان که دایم در رسانه ها برای مذاکره برجام شرط میزارن میرفتند مذاکرات خیلی زود تموم میشد
چشم حاج آقا. انشاالله تضمین کتبی رو می‌کند برای شخص شما بفرستند تا خیالتان کاملا راحت شود.
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: در شرایطی که رئیس دولت دوازدهم سال گذشته عامل قطعی گسترده برق خانگی و صنایع را به مسئله برجام و پذیرش FATF ربط می‌داد، اما در دولت سیزدهم اتکا به توان داخل سبب شد رکورد ساخت نیروگاه در یک سال شکسته و تامین پایدار برق خانگی و صنایع انجام شود.
سوال: لطفا تعداد نیروگاه‌هایی که در دولت سیزدهم ساخت آنها آغاز و به بهره برداری رسیده است را اعلام‌بفرمائید
سهمیه های کنکور یکی از عوامل اصلی سقوط سطح علمی به خصوص امور پزشکی در کشور است
آلبانیایی ها بفرمایید نظرات گران بهای پوشکی خودتون رو اعلام کنید
حالا اگه کتبا تعهد داد و عمل نکرد مثلا میخواید چیکار کنید؟؟ تحریم متقابل؟؟
وقتی که خودشون و فرزاندانشون و نوادگان مسولین با همین سهمیه ها ایثارگری وارد دانشگاه شدن چه انتظاری از اصلاحش میشه داشت
بنده فدایی دکتر رئیسی عزیز و با غیرت هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
باش .
ولی زیاد به خودن فشار نیار
فقط خدا باید عاقبت این مملکت را ختم بخیر کند با این بازار شامی که آقایان درست کردند
آقایان امامان جمعه از کی تا حالا روابط سیاسی و بین الملل را یاد گرفته اند که دائما خط راه نشان تیم مذاکره کننده می دهند؟ شاید هم این صحبت ها مصرف داخلی دارد و بس!
خانم شیخی نگاه کنید ببینید چند زن در کشورهای دنیا ریس جمهور ونخست وزیر ووزیر هستند اینها به خاطر جایگاه اجتماعی انان هست ولی متاسفانه در کشور ما امروز اعلام کردند پنجاه در صد زنان جامعه ما بد حجاب هستند یعنی باید برای انان پرونده قضایی نشکیل بشود. نگاه زمامداران باید به زن عوض بشود ودارای منزلت اجتماعی بشود مگر شرکت در انواع کنسرت وتجمع خانوادگی چه فرقی با تماشای فوتبال دارد. شما هنوز برای بسیاری سوالها جواب ندارید ولی در حال تملغ هستید ولی گذشت زمان نشون داده که این روش جواب نداده
کاش خودروی ملی سمند را به شکل سواری و شاسی بلند ارتقا می دادیم که هم در داخل و هم بیرون کشور هواخواه داشته باشد. حیف که همش حرفه! همش رانته!
قبولی های با رتبه صد وبیست هزار در پزشکی!!! رقبای جدید خودروهای بی کیفیت و ...
قبولی بارتبه 120000 در رشته پزشکی!!!!!!چرا کنکور را مثل استخدام ادارات دولتی گزینشی نمیکنید تا خیال همه راحت شود.خخخخ
باشه آل هاشم بهشون میگم. فقط اگه پرسیدن اگه تضمین ندیم مثلا چه خبطی میخواین بکنین بگم چی؟
امان از سهمیه های کنکور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه آقای موسوی با اجانب ارتباط داره اسناد اونو افشا کنید و یا حداقل اعلام کنید که اسنادی در این خصوص وجود دارد ولی در حال حاضر نمی توانیم افشا کنیم تا در سالهای بعد در صورت وجود اسناد خیانت ایشون مسجل بشه و در صورت عدم وجود بیگناهی ایشون تایید بشه و یا اگر هیچ سندی ندارید چرا به علت اختلاف نظر ((حتی اگه خیلی فاحش باشه)) اینگونه به آقای موسوی تهمت می زنید ؟
کاش ما هم در دنیای موازی امامان جمعه زندگی می کردیم.
امامان جمعه به نظر مي رسد در هرچه دروتر بودن مواضع خود از مواضع اكثريت جامعه با هم رقابت دارند
کاش میفهمیدم زمانی که موسوی نخست وزیر بود این علم الهدی چکاره بوده است ؟
دکتر ویس کرمی صحیح می فرمایند. شورای انقلاب فرهنگی اگر میخواهد عدالت برقرار کند به سهمیه ها سامان دهد نه شکل و شمایل کنکور. البته نمیتواند، چون خودش از سهمیه ها نیز بهره میبرد.
شاید خبرگزاری فارس خبر ندارد که کلیه صنایع به اجبار باید هر هفته 12 ساعت کاملا خاموش و تعطیل باشند.
"""امسال پیش‌بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در رشته پزشکی قبولی داشته باشیم""""
این نوع سهمیه بندی ها باعث شد تا کسانی که لیاقت و شایستگی ورود به دانشگاه ها را ندارند به راحتی و با سواد بسیار کم وارد دانشگاه ها بشوند و بعد به واسطه ی همین سهمیه بندی ها و نیز پارتی بازیها وارد بازار کار بشوند و نتیجه اش هم به وضوح در تمامی سطوح کشور میبینیم و اکثریت تمامی خرابی ها و بی برنامه گی ها و مشکلات موجود در کشور وجود همین افراد بی سواد و بی لیاقت می باشد. و کسانی که لیاقت و سواد لازم را داشتند و به درد این کشور می خوردند در کارهای متفرقه و بسیار پایین تر ار از لیاقتشان بکار گرفته شدند و یا بیکارند، و یا اقدام به مهاجرت کرده اند.
بخاطر همین سهمیه های کذایی هست که ما قشر ضعیف و با افتخار کارگرزاده از دستیابی به رشته ها و دانشگاه های خوب محرومیم، اونی که سهمیه داره که خیالش راحت هست اونی که پول داره هم با بهترین مدارس و معلم خصوصی ها، رشته های خوب قبول میشه
نکته بعدی یه بنده خدایی ارتشی هست بدون یک روز جبهه و جنگ و... البته با نفوذ دنبال جفت و جور کردن درصد جانبازی برای خودش هست تا بچه های نه چندان درسخون و توانمندش بتونن برن دانشگاه‌ خوب و رشته ی خوب
لطفا راهی برای حذف سهمیه ها از کنکور بکنید . تشکر می کنم
کاری نداره : شما خودت یک پیامک با متن شبیه کد تایید به یک شماره آشنا بفرست ، میبینید که ارسال نمیشه و مشکل از اپراتور هست! آقا بس کنید دروغ گفتن رو! بخدا عصر حجر نیست و دست دروغگو رو میشه! حتی شجاعت کاری که میکنید رو ندارید! بسه دیگه!
آخه اگه همه امامان جمعه یه چیزو میگفتن و صحبت هاشون با هم اختلاف نداشت، بازم میگفتین که بهشون دیکته کردن یه چیزو بگن ...
این سهمیه هاس که پدر این مملکت را درآورده اگر کسی در راه خدا و به خاطر خدا رفت که دیگه سهمیه های آنچنانی برای خودش و فرزندانش نخواسنه اگر خواسته لطفا دیگه اسمش و ایثار نذارین
یک یا چند دانشگاه به سهمیه ای ها تخصیص دهید و برای سایر دانشگاه ها رقابت را آزاد و سالم و جوانمردانه وعادلانه کنید این درست نیست که افرادی با استفاده از سهمیه همه رشته های خوب همه دانشگاه ها را به راحتی قبول شوند و فرزندان افراد بدون سهمیه برای ته مانده ان تلاش کنند هر دانش اموزی که سوال شود از این بی عدالتی ناراحت است
به جای التماس به پزشکان ظرفیت رشته های پزشکی را افزایش دهید. کم بودن پذیرش این رشته ها باعث شده سلامت جان و روان جامعه در خطر بیفتد، مردم در مطب ها باید سر پا بایستند. پزشکان هر روز طمع درآمد بیشتر داشته باشند فقط به خاطر رانت پذیرش در دانشگاهها. مردم نسبت به پزشکان احساس کینه می کنند. فکر میکنند آنها در حال زورگویی هستند. از طرف دیگر داوطلبین کنکور به شدت گرایش به پزشکی پیدا کرده‌اند، در آینده ی نزدیک مملکت در حوزه‌های فنی صنعتی و انسانی دچار خلا وحشتناک خواهد شد. بنده هیت علمی دانشگاه هستم ورودی های رشته های فنی فوق العاده ضعیف شده اند. همانطور که پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند مثلا مهندسان ضامن کیفیت ساختمانها نیستند؟ ضامن تولید و رشد صنعتی نیستند؟ دولت و مجلس خودشان را به ندیدن زده اند.
فارس: مشکلات برقی مردم به FATF گره نخورد و حل شد
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: در شرایطی که رئیس دولت دوازدهم سال گذشته عامل قطعی گسترده برق خانگی و صنایع را به مساله برجام و پذیرش FATF ربط می‌داد، در دولت سیزدهم اتکا به توان داخل سبب شد رکورد ساخت نیروگاه در یک سال شکسته و تامین پایدار برق خانگی و صنایع انجام شود.


دروغ تا کجا
الان هفته ای یک روز برق شهرک های صنعتی اطراف تهران را قطع میکنند
حالا بقیه جاها را من خبر ندارم
سلام و احترام
کسی که 120 هزار رتبه کنکور داشته باشد حق رتبه های پایین را پایمال میکند و کسی بداد با استعداد ها نمیرسد و با هوشها از کشور خارج میشوند اجرای عدالت جرات میخواهد نه شواف
نظر حضرت آیت االه العظمی علم الهدا در مورد موسوی کاملا صحیح است میباست ایشون در همان سال 88 اعدام میشد منتها رعفت و محبت اسلامی و بخشش حضرت آقا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حفظه االه شامل حالش شد که از این فرصت هم استفاده نکرد و در همان صراط غلط ایستاد و احتمالا عاقبت به شر میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
رعفت رو خوب اومدي با ثواط
وقتی زاکانی با اون کارنامه مقطع تحصیلی دوران دبیرستانش دکتر شده !!!!! چه اشکالی داره رتبه های بالای ۱۲۰ هزار هم پزشکی قبول شن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زاکانی رو که صدا بزنن دکتر
به حضرت عباس رتبه های بالاتر از ۵۸۰ هزار هم باید قبول بشن پزشکی
یک ایران منتظر برجام
حمایت امام جمعه کرج از مذاکره: هر مذاکره‌ای اگر با مطالعه باشد سازنده خواهد بود
امام جمعه تبریز: نظر شفاهی کافی نیست، آمریکا کتبا باید تضمین بدهد
امام جمعه قم: آمریکایی‌ها ضمانت کنند تا با جابجایی دولت‌ها این تعهدات متزلزل نشود

اینها مسوول چه چیزی و پاسخگوی چه چیزی هستند؟
مذاکرات در کجا و توسط چه کسانی انجام میشود!؟
شما که همه امکانات رو میدین به خودی ها خوب کنکور رو هم حذف کنید تا اقازاده های مقیم ایران بدون کنکور وارد دانشکده پزشکی بشن. کار سختی نیست.
خیلی وقت بود که کتاب سلمان رشدی رو دیگه کسی نمیخوند
این هادی مطر با این اقدام نسنجیده اش باعث شد مجددا کتاب رشدی تجدید چاپ بشه و بفروش برسه .
چرا اینقدر از ورود به رشته پزشکی هراس دارید؟ چرا فقط رشته پزشکی شده نقل محافل؟ آقای نماینده مجلس اگر شهامت داری برو داخل مافیای پزشکی ! پزشکی که برای جراجی طلب یک تا پنج سکه تمام بهار آزادی میکنه ! پزشکی که حتی کارت خوان هم نداره . پزشکی که خودش حساب بانکی نداره و به جساب اطرافیانش کار میکنه ! پزشکی بدون اسکن و آزمایش رمدسیور به مرحوم مادرم تجویز کرد دو ویال باهم!!! داخل سرم و مادر دچار شوک سپتیک شد و فوت شد. رسما یک قتل عمد بود ولی جوابی که شنیدم فرمودن اشتباه جزوی از پزشکی است !!! دقیقا جمله ای که برای داوری فوتبال بکار میبرن منتها اونجا برد و باخته اینجا مرگ و زندگی ! پزشکی که تداخل دارویی را هم نمیداند و منی که تخصص پزشکی ندارم بهش گوشزد میکنم این دو دارو نباید باهم مصرف بشن و با عصبانیت منو از مطبش بیرون میکنه بعد همکارش میگه اون پزشک نبوده ادای پزشکارو در میاورده چون کسی که حتی از درس فارماکولوژی نمره 10 گرفته باشه میدونه این دو دارو هرگز نباید باهم مصرف بشن !!! آقای نماینده اینکه تمام دانش آموزان مدارس تیزهوشان وارد پزشکی بشن اتفاق خوبی نیست . بخدا خیلی ها هستند که مطمنا اگر پزشکی بخونن اولین هدفشون نجات جان انسانها خواهد بود نه بیزینس
"استاندار بوشهر: اداره امور جامعه به مرتبطان با قرآن و آیات الهی واگذار می‌شود"
جای بسی تاسف است آیا برای اداره امور جامعه این شرط کفایت دارد پس جای تخصص و دانش کجاست؟
علم الهدی: بار‌ها گفتیم موسوی با اجانب ارتباط دارد، اما کسی باور نکرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برفرض هم که فرمایش جنابعالی درست باشد ! آقای موسوی 33 سال است که هیچ کار اجرایی نداشته است از این 33 سال 13 سال در حصر بوده است ! در عوض افراد زیادی هستند که جز غارت بیت المال و ایجاد بحران برای کشور هیچ کار دیگری نکرده اند !
جنا آقای علم لهدا حکایت امثال جنابعالی حکایت خانواده ما با یکی از برادران است؛
خانواده ما همه پرسپولیسی بودیم اما یکی از برادران از بچه گی علی رغم پرسپولیسی بودن علاقه شدیدی به رنگ آبی داشت ما پیله کرده بودیم به او که تو پرسپولیستی نیستی و استقلالی هستی و هرچه هم این بند خدا میگفت من عاشق پرسپولیسم ولی به رنگ آبی هم علاقه دارم ما میگفتیم نه نیستی و بلاخره یه روز زد سیم آخر و گفت حالا که شما اصرار دارید من مثل شما پرسپولیسی نیست باشد من از این به بعد استقلای هستم و از آنروز استقلالی دو آتیشه شد که شد.بله جناب آقای علم لهدا شما آدمها را بجایی میرسانید که بگویند حالا که شما اصرار دارید ما جزء نظام نیستم باشه نیستیم و...
وام حرید مسکن جالبه خخخخخ
بهتر نیست یک بازداشتگاه بزرگ بنام بازداشتگاه گلدیس که گنجایش ۴۰ میلیون نفر خانم را داشته باشد بنا شود و هر خانمی که یک تار مویش دیده شد ویا صوتش شنیده شد را در آن بیاندازید تا کلا مسئله بدحجابی حل شود؟؟؟؟؟
با رتبه 120 هزار پزشکی قبول شدن فاجعه ای برای سالهای اینده به خدا این خیانت در حق جوانان با استعداد ومستعد است و فرار نوابغ از همین جا شروع می شود ببندید این روش تااگاهانه را و از فرموله دیگری برایشان استفاده کنیدو ....
فرافکنی وعدم پذیرش انتقاد وخطا مشکلات را صد چندان میکند باید هرکس در حیطه مسئولیت خود حرف زده وعواقب اتهامات اثبات نشده را بر عهده گیرد متاسفانه در گذشته نیز جون مسئولین نقد را نپذیرفتند کشور به شرایط فعلی دچار شد آنکس که تریبون دستش است باید جواب مردم وومنتقدین به سیاست را معقولانه بدهد ونه اینکه از آسانترین روش اتهام زنی استفاده کرده از مسئولیت شانه خالی وچنان وانمود کند که مدافع انقلاب وکشور است در صورتی که پاک کردن صورت مسئله اینچنینی به کشور ضربه میزند باید پذیرفت که مشکلات است وراه برطرف کردن آن در ایجاد ارتباط درست با مردم وگوش دادن به حرفهای آنها ولو طرف مخالف هم باشدمیباشد
چه خ... بشود پزشکی؟؟!!! هینطوری هم با سهمیه پزشکان الکی تحویل جامعه دادید و جان مریض ها بجای درمان گرفته میشود حالا ببین با این رتبه چه شود؟؟!!
کم شدن یا قطع شدن صادرات برق به پاکستان، عراق و ارمنستان، از کار افتادن چندین میلیون دستگاه رمز ارز بعلت به صرفه نبودن استخراج بیت کویین....قطعی برق کارخانه های بزرگ و کوچک که باعث کاهش تولید و در نهایت بالا رفتن قیمت نهایی برای مصرف کننده میشود عوامل قطع نشدن برق منازل بودند وگرنه همین نیروگاه ها هم با مشکل برق تولید میکنند....دروغ گفتن تو قرن ۲۱ سخت شده..نه؟!
نسبت ظرفیت تخصیص داده شده به افراد با سهمیه خیلی بالاست ولذا امکان قبولی این افراد با رتبه ۱۲۰ هزار بالاست و این عدالت نیست
راستی‌ مگر‌ این سهمیه‌ ها تا کی باید‌ حق مردم‌ را‌ صایع‌ کنند‌
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان