بازدید 4816

علت مشاهده شدن دود زیاد در محدوده غرب تهران

کد خبر: ۱۱۳۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ 18 August 2022

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ۳۵ متری گلستان خبر داد و گفت: در دقایق اولیه دود بسیار زیاد و غلیظی در غرب تهران بلند شده بود.

به گزارش مهر، جلال ملکی با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ۳۵ متری گلستان گفت: ساعت ۱۴:۱۲ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان نیمه‌کاره در حال ساخت در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان ۳۵ متری گلستان، بلوار عدل به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقب آن چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودروهای آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: محل حریق یک ساختمان ۱۲ طبقه در حال ساخت بود که در طبقه اول آن انبار مصالح ساختمانی به وسعت حدود ۴۰۰ متر قرار داشت و غالباً در انبار مصالح ساختمانی در ساختمان‌ها مواد قابل اشتعال نگهداری می‌شود.

وی اظهار کرد: این بخش به‌طور کامل شعله‌ور بود و در دقایق اولیه دود بسیار زیاد و غلیظی بلند شده بود که ساکنان غرب تهران قطعاً این دود را دیده‌اند.

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ساختمان در حال ساخت بود اعلام نشده بود که شخصی داخل این ساختمان است و اگر این ساختمان بهره‌برداری شده بود و چنین حریقی رخ می‌داد می‌توانست یک بحران را ایجاد کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اذعان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و حرارت بسیار بالا بود و آتش‌نشانان با تجهیزات در اختیار خود را به کانون حریق رساندند و در حال حاضر شعله‌زنی اولیه انجام شده و نیروها کماکان مشغول لکه‌گیری و جستجو برای یافتن آتش‌های پنهان هستند و تا این لحظه مورد مصدومیت و فوتی اعلام نشده است.

وی عنوان کرد: به‌زودی آتش به‌طور کامل مهار و محل تحویل مالکان خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی