بازدید 68997
سه هزار و نود و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عضو کمیسیون انرژی: دولت رئیسی نمی‌خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه‌ها مجبورش کردند!/نامه عجیب زنان یک روستای کشور علیه شوهرانشان به یک مقام دولتی/بیلبورد‌های علی کریمی جمع آوری شد!/عیسی کلانتری: بدون احیای دریاچه ارومیه، هیچ حکومتی در ایران دوام نمی‌آورد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: احتمال ممنوع‌الکاری هایده صفی‌یاری! 
/ زاهدی وفا: کارهای سختی که همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند، این دولت انجام داد
/معاون رستم قاسمی: دستور توقف طرح متروپل صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد/تجمع مردم شهرکرد مقابل استانداری/ مشکل آب شهر را برطرف کنید
 و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ 16 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دولت رئیسی نمی‌خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه‌ها مجبورش کردند!
عضو کمیسیون انرژی گفت: در بودجه مشخص و اعلام شد که ارز ۴۲۰۰ حذف شود، منتها دولت در نظر داشت تا زیرساخت کالابرگ ایجاد نشده یارانه‌ها را پرداخت نکند؛ اما به قدری جنجال و ناامیدی رسانه‌ای به وجود آمد که دولت گفت، من یارانه را نقدی به شما می‌دهم تا زیرساخت‌ها آماده شود. این فشار و هجمه رسانه‌ای بود که دولت را مجبور به این تصمیم کرد. هادی بیگی نژاد در ادامه نقد به عملکرد دولت سیزدهم در آستانه یک سالگی، نمایندگان مجلس با وجود همسو بودن با دولت از نقاط قوت و ضعف آن می‌گویند؛ اما در این میان، نقطه مشترک تمام نمایندگان این است که برخی وزرا به اشتباه بر مسند خود تکیه زده‌اند.

طعنه مدیرعامل خبرگزاری دولت به مجری شبکه افق
مدیرعامل خبرگزاری ایرنا پاسخ تندی به اظهارات مجری پرحاشیه تلویزیون داد. علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، در واکنش به مطلب امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق و از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی، که برای تیم مذاکره کننده خط قرمز تعیین کرده بود پاسخ تندی داد. نادری نوشت: ظاهرا تعیین خطوط قرمز نظام، اخیرا از جانب رهبری به استاد ثابتی محول شده است.

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از یک طرح مجلس: امام معتقد بود روحانیت در هیچ کار اجرایی دخالت نکند، شما امور روانشناسی را هم به روحانیون می‌دهید؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: زمانی که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی شروع شد، هدف این نبود که روحانیت در تمام امور دخالت کند و حاکمیت را دربست در اختیار بگیرد. تردید نباید کرد که پیشنهاد اضافه کردن تبصره مربوط به مرجع صدور مجوز شدن مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه برای فعالیت‌های روان شناسی نه‌ تنها خدمتی به دین و روحانیت و کشور نیست بلکه ضربه جدیدی به روحانیت وارد خواهد کرد.

از لایحه تفکیک وزارت صمت خبری نیست
سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس: دولت دو ماه مهلت گرفت که الان بخش زیادی از این دو ماه گذشته، ولی هنوز خبری از لایحه دولت برای تفکیک وزارت صمت به دو وزارتخانه جدید نیست. /ایلنا

مسعود پزشکیان: سفره مردم بی‌رنگ‌تر شده است
نماینده تبریز در مجلس: برجام را امضا کردند و به مذاکره کنندگان اختیار دادند. ما هم می‌گوییم چرا آن را ـ آن‌گونه که می‌گفتید ـ پاره نمی‌کنید؟! چرا سفره مردم را رنگین نمی‌کنید؟! مگر در دور قبل نمی‌گفتند برجام را باید پاره کرد و خیانت است؛ پس چرا امروز خیانت را ادامه می‌دهید، در حالی‌که سفره مردم بی‌رنگ‌تر شده است؟! من معتقدم باید برجام را بپذیریم و بیش از این ارتباطات‌های خود را درست کنیم، نه اینکه خودمان را بفروشیم، بلکه باید حرف زد و حقوق مردم را طلب کنیم. اینکه بگوییم ما با آن‌ها صحبت نمی‌کنیم و نمی‌پذیریم، مشکل مملکت حل نمی‌شود. این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است. تا آنجا که من می‌شناسم، بهتر از ظریف کسی را نداریم. ظریف کسی بود که سیاست خوانده، مدرک گرفته و تجربه کرده بود؛ حال این افراد کجا این تجارب را کسب کردند؟ آن وقت کسی که می‌دانسته و توان داشته را با کسی که این مسیر را نرفته مقایسه می‌کنید؟! / جماران

تجمع مردم شهرکرد مقابل استانداری/ مشکل آب شهر را برطرف کنید
خبرگزاری فارس نوشت: امروز حدود ۵۰۰ تن از مردم با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسئول بی کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند. تداوم اختلال در انتقال آب به شهرکرد باعث نارضایتی مردم این شهر و تجمع شماری از آن‌ها مقابل استانداری شد. در جریان تجمع مسئولان استان در میان مردم حاضر و به مطالبات آن‌ها پاسخ دادند؛ بعد از سیل هفته گذشته، آب سرچشمه کوهرنگ که تأمین کننده اصلی آب شهرکرد است، گل‌آلود و قابلیت شرب از آن گرفته شده است. همچنین شدت سیل به مسیر انتقال آب نیز آسیب جدی وارد کرده است.

نامه عجیب زنان یک روستای کشور علیه شوهرانشان به یک مقام دولتی
فرماندار همدان: معضلات بزرگی در این جامعه داریم، چندی پیش تمامی بانوان یک روستا طوماری علیه شوهرانشان امضا و برای من ارسال کردند و در آن نامه از شوهران، فرزندان و دامادهایشان به دلیل درگیری آن‌ها به اعتیاد شکایت داشتند. /همشهری

هیچ توافقی صورت نمی‌گیرد/ مذاکرات وین وقت تلف کردن است
احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: به اعتقاد بنده هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت، نه برجام و نه غیر برجام، مذاکرات وین وقت تلف کردن است. /منیبان

بیلبورد‌های علی کریمی جمع آوری شد!
خبرگزاری مهر نوشت: پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد. علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد. پس از این اتفاق، تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در شهر نصب و بلافاصله جمع آوری شد.

احتمال ممنوع‌الکاری هایده صفی‌یاری! 
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی امروز از احتمال ممنوع‌الکاری هایده صفی یاری به علت تدوین فیلم «عنکبوت مقدس» خبر داد و گفت: «در این مورد یک لیستی وجود داشت که خیلی از آن‌ها در جلسات متعدد کم و زیاد شدند و قرار شده آخرین لیست را هفته آینده به ما بدهند. ما تلاش کردیم بعضی دوستان که اسامی آن‌ها مطرح بود از این لیست کنار گذاشته شوند. مجموع این افراد به پنج، شش نفر می‌رسد که البته چند نفر کم شده، ولی کامل هفته آینده مشخص می‌شود که مثلا تدوینگر فیلم «عنکبوت مقدس» (هایده صفی‌یاری) چه وضعیتی خواهد داشت، چون یکی از افراد مورد بحث است.»

گفتنی است: هایده صفی یاری از مطرح‌ترین چهره‌های پشت صحنه سینمای ایران است که علاوه بر عضویت در آکادمی اسکار و تدوین دو فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی تدوین تعدادی از مهم‌ترین فیلم‌های سه دهه گذشته سینمای ایران از جمله «آژانس شیشه‌ای»، «درباره الی»، «عروس آتش»، «ارتفاع پست» و.. را در کارنامه دارد.

آمار زندانیان بدهکار مهریه در کشور چقدر است؟
بر اساس آمار زندانیان بدهکار مهریه در اردیبهشت‌های ۵ سال اخیر، جمعیت مردان بدهکار مهریه از آمار ۲هزار و ۵۰۰ زندانی در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به مرور در سال ۱۳۹۸ با یک شیب تند به تعداد ۱۲۲۹ محبوس کاهش می‌یابد و با تأکید مکرر مراجع عظام تقلید در خصوص «عذر حبس بدهکاران دیون غیرمعوض» این اعداد در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب تا عدد ۹۴۵ و ۸۲۱ زندانی مهریه تقلیل می‌یابد. /خبرآنلاین

عیسی کلانتری: بدون احیای دریاچه ارومیه، هیچ حکومتی در ایران دوام نمی‌آورد
عیسی کلانتری رییس سابق محیط زیست: اگر دریاچه ارومیه اصلاح نشود، پیامد امنیتی خواهد داشت. دریاچه ارومیه احیا نشود هیچ حکومتی نمی‌تواند در کشور دوام بیاورد. شما نمی‌توانید برابر سیل مهاجرت میلیون‌ها نفر مقاومت کنید. ولی دریاچه ارومیه باید با آب حوزه خودش احیا شود.» یک جریان تجزیه طلبی در حوزه آبخیز دریاچه ارومیه راه افتاده است که می‌گوید: «فارس‌ها به عمد چشم آبی نقشه گربه نشان وطن را حذف می‌کنند.» با بررسی خبرگزاری آناتولی و… متوجه می‌شوید که بر این طبل می‌کوبند که اراده‌ای برای خشک شدن دریاچه ارومیه وجود دارد. آن‌ها دنبال این هستند که هموطنان آذری زبان را با بقیه مناطق کشور زاویه بدهند. ما نباید تن به این بدهیم که شعله نفاق و دورویی افزایش یابد. ما باید نشان دهیم که دریاچه ارومیه همانقدر برای ما ارزش دارد که زاینده رود، شادگان، هورالعظیم و… ارزشمند است. /انصاف نیوز


زاهدی وفا: کارهای سختی که همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند، این دولت انجام داد
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: کارهای سختی که در ۴۰ سال گذشته باقی‌ مانده بود و همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند، این دولت انجام داد. وی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در گذشته تصمیم‌های حرفه‌ای برای صندوق‌ها گرفته نشده و نتیجه آنها این شده که منابع صندوق‌ها متکی به بودجه دولت شود.این در حالی است که باید رفتار اقتصادی منطقی داشت و بر اساس فرمول اقتصادی سیاستگذاری شود. وی با بیان اینکه طبق قانون سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی باید همسان‌سازی انجام شود، گفت: این صورت‌ مساله بزرگی است که با کمک اصحاب رسانه باید حل شود.

وزیر اقتصاد: برنامه دولت ایجاد جمهوری اقتصادی است
وزیر اقتصاد با تأکید بر برنامه دولت برای ایجاد جمهوری اقتصادی، ایجاد انضباط مالی و کاهش فشار بر مردم برای کسب درآمد دولت و مدیریت تعارض منافع را دو اصل مهم در ایجاد جمهوری اقتصادی عنوان کرد. خاندوزی با اشاره به تجربیات خود در تعامل با مدیران کشور در دوران حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار داشت: در آن زمان جمع بندی این بود که کشور از نوعی سیاست و نگاه و نسلی از سیاست گذاران آسیب می‌بیند و اگر همین سیاست گذاری را تغییر دهیم و به گونه دیگری به مسائل نگاه کنیم، وضع اقتصاد و مملکت نباید این باشد. اینکه خروجی اقتصاد با ظرفیت‌ها یکسان نیست، بخشی به علت این است که نمی‌توانیم ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم. ظرفیت تحول در کشور آنقدری است که می‌شود در عرض چند سال یک مسیر ۵۰ ساله را هم طی کرد. انسان‌های فهیم و ایثارگری هستند و در سفر‌های استانی از گروه‌های مردمی و جهادی درس می‌گیرم و می‌بینم چقدر ظرفیت برای کشور وجود دارد. 

پیش بینی درآمد ۲۳۰۰ میلیارد تومانی از مالیات خودروهای لوکس
معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، با اشاره به اینکه تاکنون برای ۱۷۸ هزار مالک خودرو لوکس، مالیات تعیین شده، گفت: پس از ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای این دسته از مودیان، تاکنون بیش از ۶۸ هزار مالک خودرو لوکس جهت تعیین وضعیت مالیات متعلقه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه و ثبت نام کرده‌اند. وی با بیان اینکه اخذ مالیات از خودروهای گران‌قیمت به استناد بند (ش) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حال انجام است، گفت: پس از تدوین آیین نامه مربوط به این ماده قانونی، اقدامات لازم جهت مطالبه و وصول مالیات از دارندگان خودروهای لوکس انجام گرفت و برای ۱۷۸ هزار مالک خودرو لوکس، در مجموع رقمی معادل ۲۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مالیات تعیین شده است. معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص مشمولان پرداخت مالیات بر خودرو لوکس نیز گفت: اگر جمع ارزش خودروهای تحت تملک یک شخص و خودروهای فرزندان زیر ۱۸ سال او، بیش از یک میلیارد تومان باشد، مشمول پرداخت این مالیات می‌شود.

خاندوزی: زمانی که می‌خواستیم دلار ۴۲۰۰ را حذف کنیم، یک واردکننده وزیر را تهدید می کرد
وزیر اقتصاد درباره موانعی که ابربدهکاران بانکی ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: زمانی که می‌خواستیم ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنیم، بزرگترین واردکننده این حوزه رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت ندارید و نباید این ارزها را قطع کنید.

خروج ۱۱ خودرو از شمول قرعه‌کشی
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو که یکی از سیاست‌های وزارتخانه و مورد تاکید وزیر صمت است، به‌ تدریج در حال انجام است و تاکنون ۱۱ خودرو از شمول قرعه‌کشی خارج شده است.

معاون رستم قاسمی: دستور توقف طرح متروپل صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد
محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس در سخنانی گفت: با توجه به اینکه در ساختمان متروپل، رعایت قانون نظام مهندسی نشده و پروانه صادره توسط مهندسین مشاوری که فاقد صلاحیت هستند ارائه شده و نظارت آن نیز به همین صورت انجام شده بود، در سال ۹۶ و تنها چند ماه پس از صدور پروانه ساختمانی، وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از اداره کل استان مکاتبه‌ای را با شهرداری آبادان و سازمان نظام مهندسی انجام داد و به استناد قانون نظام مهندسی، تقاضای توقف طرح را داشت تا اشکالات رفع شود؛ اما این درخواست مورد توجه قرار نگرفت. براساس رای مراجع قضایی، مسئولیت وقوع حادثه تا ۷۵ درصد متوجه سازنده؛ ۱۴ درصد مسئولان شهرداری، ۳ درصد مهندسین مشاور، ۴.۵ درصد مهندسین فنی مقاوم‌سازی، ۲.۵ درصد مسئول نمایندگی نظام مهندسی و نیم درصد ناظر سازه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۳۹
علی کریمی مردمی است و صدای مردم .
جای کریمی در ❤ مردم ایران است نه در بیلبورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
برو بابا مردم حالشون از این فوتبالیست ها بهم میخوره
آقای کلانتری با اعتباری که قبلا برای احیای دریاچه ارومیه گرفتید به چه نتیجه ای رسیدی؟ که دوباره مطرح میکنید. اول یک گزارش بدهید شاید اصلا قابل احیا نباشد. ظاهرا اگر برای دریاچه اب نشد برای ایشان و گروه دوستان نان شد.
الان تو یک شبکه معتبر نوشته سرانه گوشت در فلستین ۹۷ کیلو در سال است و مردم ایران سرانه کمتر از ۱۳ کیلو در سال
مردم فلسطین به مردم ایران کمک کنند
رییسی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
ان لیست همه کشورهای عربی نوکر آمریکا و امپریالیست بودند شما حاضری سرانه مصرف گوشت یا کلا رفاه ات بالا باشد ولی نوکری بکنی و عزت نداشته باشی؟
یکی
| Germany |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
لینک خبر این شبکه معتبر رو بگذارید تا ببینیم.
احتمالا خبر مربوط به سرانه مصرف گوشت در اسرائیل بوده که شما با فلسطین یکی گرفتید. لینک مربوطه:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_meat
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
ناشناس 11:21 تو الان داری آقایی میکنی و عزت داری؟ پس معلومه به کجا وصلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
اگه فقیر بودن و در سطل زباله گشتن از نظر شما مرفه بی درد عزت است ما این عزت را به شما اهدا می کنیم و ذلت غربگرایی را می پذیریم.
رییسی داری باین کشور و مردمش چه میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مردم خودشون شعور دارم می بینن رئیسی عملکردش عالی بوده تا اینجا نیازی به جو سازی تو البانی نشین ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
اولا اگه ش..ر داشتی پرچم ایران رو میدیدی دوم اینکه بنده جنگم رو برای کشورم انجام دادم و ایثارگرهم هستم سوم اینکه پای همه کامنت ها مردم رو متهم به البانی نشینی کنی زودتر ساندیست رو بنوش تا گرم نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مردم!!!؟؟؟اقلیتی از اقلیت۶۳ درصد از ۴۹ درصدی که به ایشون رأی دادند شاید راضی باشند،ولی اکثریت خیر
بفرمایید که علی کریمی چه توهینی کرده؟اونوقت اون اخوند روی منبر که هر چی از دهنش دراومده مشکلی نداره؟
دولت رئیسی نمی‌خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه‌ها مجبورش کردند!
این دولت که آبرویی پیش مردم نداره دیگه بیش از این ضایعش نکن آخه این حرف خیلی ( !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مردم شما البانی نشین ها نیستید این صد بار
ارز شود که در روزگار کنونی که به گفته نیچه مواجهیم با پایان معنویت و پایان ارزشها
اصلا بیخیال حوصله کامنت نوشتن ندارم
ازبس افسرده هستم
بعد چل سال نه خونه ای نه ماشینی هیچ هیچ
نه امیدی نه آرزویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
عرض شود
عیسی کلانتری فقط به واسه رانت برادر شهیدش در دفتر حزب جمهوری به جایی رسیده
اقای زاهدی وفا چهار تا کار دولت فعلی را نام ببر.
این عیسی کلانتری. خودش به عنوان یک مسئول چندگانه، صریحا و علنا و با قلدری دستور خشک کردن رودخانه کارون و انتقال آب آن را صادر کرده است حالا مدعی محیط زیست شده. کارون جان مردم خوزستان است که مورد غارت اصفهانیها قرار گرفته و افرادی مثل کلانتری هم به مردم خوزستان خیانت کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
فعلا که خاک اصفهان توسط خوزستانیهای مهاجر ،اشغال شده
مردم هم دختر دارند و هم پسر . قوانین ازدواج رو طوری اصلاح کنید که به نفع هر دو طرف باشه مثلا میشه هر دو حق طلاق رو داشته باشن .هر دو از هم ارث مساوی ببرن . هر دو روی بچه شون ولایت داشته باشن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مخالفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
متاسفانه در مملکت ما قوانین را مردها نوشته اند ولی برای دختران و خواهران خود اجرا نمی کنند
این قوانین فقط برای دختران مردم است
وگرنه هم مهریه بد است هم اون قوانین ازدواج که دختران را به ابزار تمتع جنسی و فرزند آوری تبدیل می کنه
خاندوزی :کاهش فشار بر مردم برای کسب درآمد دولت) این یعنی چی ؟! این یعنی خود تعارض الان دولت مردم را تحت فشار گذاشته برای کسب درامد !!!
وزیر اقتصاد درباره مانع‌هایی که ابربدهکاران بانکی ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: زمانی که می‌خواستیم ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنیم، بزرگترین واردکننده این حوزه رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت ندارید و نباید این ارزها را قطع کنید.) بزرگترین واردکننده این حوزه قطعا یا وارد کننده غذا بوده یا دارو و متاسفانه شما حالیتون نشد که یک شبه چهارصد درصد اضافه شدن غذا و دارو چه بر سر مردم اورده !!!!حالا هم قمپز چه چیزی را میدهید ؟!!!
خدا را شکر اون که مرده از همه مقصرتر بوده واونی که با اخذ رشوه و شتیل مجوز داده هرگز نباید مقصر واقعی تلقی گردد.انصافا حکم جالبی است ومن بعد هیچ رشوه بگیری ترس این را نخواهد داشت که با بروز متروپل ثانی بیچاره شود.
دولت رئیسی نمی‌خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه‌ها مجبورش کردند!) رسانه ها در حال حاضر یعنی مردم
فقط اگر کسی خواست چاه توالتی درب خونه اش حفر کنه باید عوامل شهرداری بریزن روی سرش نه ساخت متروپل با ۵ طبقه اضافی.این حکم جلوی فساد در شهرداریها را نخواهد گرفت.
این برجام به مراتب خیلی ضعیف تر از برجام دولت قبل است .
# ترکمنجام
جمهوری اقتصادی دیگه چه صیغه‌ایه؟ انقدر حرف نزنید به جاش عمل کنید.
واقعاًبایدتاسف خوردکه اتومبیلی بسیارمعمولی که طبقه متوسط وضعیف کشورهای دیگرسوارمیشونددرکشورماجزواتومبیلهای لوکس به حساب میآیدوازمالک آن مالیات اشرافیت میگیرند اتومبیلی که درایران یک میلیاردبفروش میرسد بایستی مثلاًقیمت واقعی آن زیر بیست هزاردلارباشدکه پس ازپرداخت سود بازرگانی وعوارض گمرکی بالای یک میلیارددرکشورماقیمت پیدامیکند یعنی اتومبیل کارگران کشورهای پیشرفته درکشورما اتومبیل اشراف است فکرنمیکنید درکشورثروتمندی چون ایران چنین قوانینی برازنده مردم نیست بجای گرفتن مالیاتی بااین عنوان قبل ازترخیص چنین اتومبیلهائی آن مالیاتی که میخواهید ظرف بیست سال بگیرید رابه عنوان دیگری غیرازمالیات اشرافیت یکجابگیرید چون مافکرمیکنیم هرایرانی حتی کارگران زحمتکش ما که درخارج ازکشورشاغلندمالک اتومبیلهائی هستندکه دراینجا لوکس واشرافی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مالیات زیادی هم نمی گیرند
خودرو هم چندان اشرافی نیست.
بعضی فوتبالیستها از بیت المال می گیرند، به سیر کنندگان شکم مردم، بدون تبعیض طبقاتی و توهین (چون با بهانه تبرک همه قشر بدون تحقیر شدن استفاده می کنند ) گیر میدهند، شما راه بهتری بلدی انجام بده.
حسادت و عقده ها بیداد میکند
تابناک مطمعنی شعارهای مردم شهرکرد فقط همین ها بوده ؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
تابناک لطفاً نظراتی که غلط املایی دارند منتشر نکن. ترویج غلط نوشتن می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
سانسورچی تابناک عمدا دستکاری می کند تا فرد نظر دهنده را بیسواد جلوه دهد.
کدوم مردم به علی کریمی اعتراص کردند !!؟؟منظورت همون اقلیت دو درصدی و چندتا خبر گزاری خاص و زاکانی جون!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
همونهایی که به وزیر گفتن قفل کودک بزاره همونهایی که خواستن تلگرام فیلتر بشه همونهایی که گفتن به حیوون خونگی گیر بده همونهایی که می گن به حجاب گیر دین همونهایی که این همه گرونی و بی ثباتی رو نمی بینند همونهاکه این همه ساله وضع کشور رو به اینجا رسوندن نه از خدا خجالت می کشن نه از خشم مردم می ترسن
این کلانتری کارون خوزستان و چهار محال بختیاری رو با طرحهاای انتقال اب به فلان استان نور چشمی نابود کرد حالا چیشده یاد دریاچه ارومیه افتاده؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مگر وزیر نیرو بوده ؟
عیسی کلانتری خودش یکی از عواملی بود که تسریع تخریب دریاچه ارومیه مقصر است
اگه وارد کننده وزیر رو بخاطر ارز تهدید کرد نشاندهنده اینه تو این مملکت هر کسی به ساز خودش هست و قدرت دست کسانی هست که مردم نمیبینن و نمیشناسن و بقیه حرفها همش ادعا است
واسه ۳۰۰ ۴۰۰ تومن منت هم سرمون میزارن!!
حکام عربستان و کویت که ماهی چند میلیارد به مردمشون پول میدن هیچ منتی هم نمیزارن!!
آقای کلانتری و روزنامه جمهوری اسلامی، احسنت بر شما حق گفتید
علی کریمی چیز بدی نگفت گفت کاسبی از اسم ائمه و احساسات مردم رو تمام کنید ،
آقای زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته تمام شد در گزارش هفته گذشته به خبر نگار فرمودید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را هفته آینده در روز خبرنگاران اعلام خواهید کرد پس چه شد ؟ در مقابل دوربین هم دروغ می گویید .الله اکبر
زاهدی وفا.......الحق راست گفتی .....هیچ دولتی در این چند سال عرضه نداشت کار بزرگ کشاندن 80 درصد مردم به زیر خط فقر را انجام دهد........مرحبا به شما ..........اسپند یادتون نره..........
چقدر راحت آدمهای منصوب از طرف مردم نظر می دهند که با مخالفت مردم فلان اتفاق افتاد
" زاهدی وفا: کارهای سختی که همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند، این دولت انجام داد "

تنها حرف راست و درستی که در این ایام سرپرستی گفتید همین است چون دولت های قبلی ظلم به بازنشستگان و آوردن این قشر مظلوم و صبور به کف خیابان برای گرفتن حقوق خود از پرداختی های خودشان را کار شایسته ای نمی دانستند اما این دولت قانونمدار و عدالتمدار این کار ناشایست را به راحتی آب خوردن انجام داده و لازم به تذکر است که اگر دولت دستش را از جیب صندوق ها در آورد و پرداختی خود را به موقع انجام دهد همه چیز درست می شود مشکل را دولت خودش ایجاد می کند و برای رفع آن منت به سر بازنشستگان می گذارد . به فکر مردم که نیستید به فکر جواب آخرتتان باشید اگر به آخرت ایمان دارید !
اقای ریسی توروبه هرکی میپرستی یارانه نقدی بدین من نیاز به پول دارم مستاجرم پول کرایه ندارم بی سرپرستم
حرف اقای کریمی حرف اکثریت مردم هست. در کشوری که بخاطر فقر کلیه میفروشند ایا نذر واجب است یا کمک به چنین انسانهایی؟!
آقای کلانتری بودجه هنگفت احیای دریاچه ارومیه را چکار کردی .دلسوز
حالا دیگه قیمه و قورمه رو جزو شعائر حسینی به حساب میارید؟ خدا بهتون یه کمی بینش عطا فرماید
آقای کلانتری اون موقع که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود؟!! اون موقعی که دور تا دور دریاچه ارومیه هشتاد هزار چاه برای کشاورزی حفر کردن خواب بودی؟!! مگه معاون رئیس جمهور نبودی؟!! مگه رئیس سازمان محیط زیست نبودی؟!! چیکار کردی برای جلوگیری دریاچه به یک آبکش؟!!!! که حالا مدعی شدی!!! این دسته گل را شماها به آب دادین!! اون موقعی که طرح های انتقال آب را مجوز دادی و اکوسیستم را نابود کردی!!! اون موقعی که برای آباد کردن کویر یزد مجوز ۲۸ مجتمع فولاد و ذوب‌آهن را دادین!! و الان زاینده رود خشک !!! همه این دسته گل ها کار شماها بود!!!
مملکت تو هواست
و خودش داره می چرخه
بدون دولت
بدون مجلس
ساختار حوزه آبریز دریاچه ارومیه به گونه ای است که با خشک شدن این دریاچه و باقی ماندن میزان بالایی از نمک خطر پخش شدن ریز گردهای نمک و آلودن کل منطقه به نمک و شور کردن زمین ها، ورود به سیستم تنفسی انسان ها و جانوران فاجعه بزرگی را به وجود خواهد آورد.
دولت رییسی نمی خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه ها مجبورش کردند! به این میگن عذر بدتر از گناه برای فرار از مسئولیت
من نمی دانم علی کریمی توهین کرده یا آن آخوند؟ اینکه پیشنهاد داده نذورات صرف فقرا شود توهین است ولی کلمات زشت از دهان یک آخوند خارج شود توهین نیست؟
مگر کریمی کفر گفته بود؟
"علی کریمی مخالفت شدید مردم روبرو شد "
این مردمی که می‌گویید دقیقا چقدر هستند و کیا هستند که طرفدار همه کارهای شما هستند و ایده آل چند درصد جمعیت هشتاد میلیونی ایران هستند؟
آقای کلانتری فرار رو به جلو!؟!؟!؟!
کلید خشک کردن دریاچه را شما زدید ، تمام مجوز ها برای ساخت سرد بر روی رودخانه های منتهی به دریاچه به امضاء شما مزین شده
حالا شما بفرمائید اینکار را برای ... انجام دادید یا دلیل دیگر داشتید؟
امیرحسین ثابتی بپا هوا برت نداره.میذارن مثل بادکنک باد بشی یهو بادتو خالی میکننا.بپا!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مرسی
دولت رئیسی نمی‌خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه‌ها مجبورش کردند
خداوندا کسانی را برسان تا مبورشان کنند حقوق ما بازنشستگان را مطابق تورم ازایش دهند
کاری به علی کریمی ندارم اما مدت هاست که هر کسی نظری ارائه میده،بجای انکه منطقی جوابشو بدن با توهین و یورش و تهدید باهاش برخورد میکنن.ظاهرا قادر به جواب دادن منطقی نیستند که اینجوری برخورد میکنن.
از اول مشخص شد که هیچ یک از مسئولین دلش برای معیشت فرهنگیان نمی‌سوزد، با افزایش حقوقی که شامل سایر کارمندان بود کاملا مشخص شد رتبه بندی فریبی بیش نبود دقیقا مثل سال ۹۷ که به همه کارمندان فوق العاده ۵۰ درصد دادن ولی ب ای فرهنگیان ف ق العاده ۱۶درصد رو به اسم رتبه بندی دادن ؟؟ باین حقوقهای افتضاح فرهنگیان حتی با با این پول رتبه بندی تازه به نصف کارمندان .... میرسه ،؟؟؟ خواهشن با جماعت معلم حیله و نیرنگ بازی نکید ،
شما اگه یه خبر خوب تو این همه خبر پیدا کردی جایزه داری!!
وزیر اقتصاد: ما در سفر های استانی از گروه های مردمی و جهادی درس می گیریم و می بینیم چقدر ظرفیت برای کشور وجود دارد. ایشان طی سفر های استانی متوجه شدند که می توان در عرض چند‌ سال می توان ۵۰ سال پرید جلو. لطفاً هر چه زودتر استین بالا بزنید و این ۱۰۰ سالی که از دنیا عقب افتادیم سریع تر جبران کنید.
مسولین مملکت تاب و‌تحمل امتقاد را ندارن، اینو باید همه یاد بگیریم
نذری دادن درراه معصومین زمانی ارزش دارد که باهدف انها که کمک به مردم فقیر بود هم خوانی داشته باشد لذا هرکس شفاعت میخواهد نذرش را مستقیم به نیاز مندان بدهد درغیر اینصود هیچ تضمینی برای رسیدن با اینهمه رانتخواری وجود ندارد عبادت بجز خدمت خلق نیست
پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

کدام اهانت؟!
وجداناً کجای حرف علی کریمی توهین بوده؟ گفته نذورات رو خرج شفای بیماران بی بضاعت کنید. حالا حتماً باید دیگ بار کنید و باهاش عکس بگیرید تا دیده شوید؟
شما ک هیچ کامنتی رو منتشر نمیکنید،خب این گزینه ارسال نظر رو بردارید،چشممون بهش نخوره.
عیسی کلانتری تو همون هستی که تو مراسم ختم با حالت طلبکاری نشستن بودی، تو یکی حرف نزن مشکلات اصلش وجود شماست
دریاچه ارومیه برای مردم کردید مهمترین مشکل
ما ادمهایی داریم که از ترس عقرب گزیدگی شب نمیتونن بخوابن چرا جون ادمها برات اهمیت نداره ولی دریاچه که طبیعت و دستکاری انسان اونو خشک کرده برامون مساله ش
هنوز دو سه ماه از پرداخت یارانه که به تعداد زیادی از مردم هم نمیدهند دبه کردن شروع شد دولت دبه
آقای عیسی کلانتری کاملا درست میگن. اهل اذربایجانه دیگه. حیات ایران بسته به دریاچه ارومیه آذربایجان هست. اما زاینده رود و دریاچه های سیستان بلوچستان و خوزستان و گرگان اصلا نقشی ندارن. راست میگن. آقای کلانتری. آذربایجان و یزد و کرمان رو احیا کنین. که ناراحت نشن اذربایجانیهای عزیز که از قضای روزگار تو همه دولت ها نقش اصلی رو داشته و دارن. آخه خوزستان و اصفهان و سیستان و خراسان و گرگان اهمیت ندارن که. فقط باید نفت و منافع و تولیداتش رو بدن که تهران و آذربایجان و یزد عزیزتون خدانکرده ناراحت نشن.
دولت محترمه ریسی منتت گذاشته با این یارانه دادنش بیچاره خوب چرا تا اول زیرساخت یارانه غیر نقدی رو اماده نکرد بعد 4200 رو حذف نکرد مردم بدبخت
چند روز دیگه همین آقای عضو کمیسیون امنیت ملی در حوزه انتخابیه اش
باد در غبغب و بله من میدونستم برادران وزارت خارجه داشتن امضا میکردن این تکتیک بود که من اینو گفتم
بابا زیاد حرف نزنید
علی کریمی هیچ توهینی نکرده، یه سر به داروخانه ها و بیمارستان ها بزنید ببنید چه خبره!!! نذرتون به اون گرسنگان جنوب شهر بدید لطفا
بجای جمع آوری بیلبوردهای علی کریمی جواب قانع کننده بدهید نه اینکه صورت‌مسئله رو پاک کنید.
شماها هم کم کاری خودتون تقصیر دشمن یا روزنامه یا مردم می کنید ،با پنج کلاس سواد انتظار از این بیشتر بود مگه
خودتان میدانید و مملکتتان
عجب ما نمدانستیم اینقدر رسانه ها قوی هستند
علی کریمی هیچ اهانتی به شعائر مذهبی نکرده است . وبرعکس به ایشان با الفاظ ناشایست اهانت شده است
"""'علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد.""""
بازم میگید مردم، خودتون هرکاری می کنید و هر چی میخواید میگید در آخر میندازید گردن مردم. ولی بدانید که مردم خودشان واقعیت ها را میدانند و میفهمند.
اگر قصد یارانه دادن نداد به خدمت گرفتن جراح اقتصاد کشک بوده. و نشان میده رییسی اراده و سواد اقتصادی ندارد
من به یارانه اعتراض کردم و گفتم خود رییسی گفته به 9 دهک می دید من که شدم هفتم(بماند که هفتم هم دروغی بیش نیست)چرا یارانه ندادید
نتیجه:من را بردن کردن دهک دهم!!!!!!!
..وای به شما
من هم هر ساله با دیدن انبوه غذاهای نیم خورده و هدر رفته در خیابان بعد عاشورا آرزو می کنم که کاش این همه هزینه برای مستمندان واقعی مصرف بشه
اون آقای روحانی که اون همه فحش داد و بد دهنی کرد چرا استدلال نمی کنه ؟
به جای پخش کردن غذا در جامعه بطور بی هدف و هدر رفتن و به زباله تبدیل شدن غذا چه ایراد داره که در راه کمک به نیازمندان مصرف بشه
در ضمن ایشان فرمودند که نذری دستور امام معصوم است
کدام امام معصوم ؟
امام معصوم گفت این همه غذا با کیفیت نازل بپزید و در بین مردم پخش کنید و بیشتر آن هدر برود در حالی که یه عده واقعا گرفتار هستند
من منطق این متعصبان دینی را اصلا متوجه نمی شوم
کاش شهرداری تهران یک گزارش از غذاهای دست نخورده و نیم خورده که بعد عاشورا و تاسوعا در خیابان رها شده اند و همه ما دیده ایم به این جناب روحانی بدهند تا مشخص شود اسراف در اسلام بد تر است یا مصرف این هزینه ها برای نیازمندان!
من با کریمی کاملا موافقم
حرف روحانی که فحاشی و بد دهنی می کند اصلا قابل شنیدن نیست
چون فحاشی یعنی منطق گوینده سست است
کی گفته مردم با علی کریمی مخالفت کردن؟
علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد!!!!!
چرا خبرها را وارونه انعکاس می دهید؟!!!
کدام توهین؟!! ایشان حرف از منطق زد. آیا امام حسین(ع) با منطق مخالف بود؟!!!!!!!!!
برید حمایت مردم را زیر صفحه علی کریمی ببینید بعد نظر دهید!!!!
آرزوي قلبي ما آذربايجاني هاي ايران اين است كه اين موضوع براي ما اثبات شود كه در عمل نه در حرف جمله زير مورد قبول دولتمردان ميباشد.
"ما باید نشان دهیم که دریاچه ارومیه همانقدر برای ما ارزش دارد که زاینده رود، شادگان، هورالعظیم و… ارزشمند است. "
آرزوي قلبي ما آذربايجاني هاي ايران اين است كه اين موضوع براي ما اثبات شود كه در عمل نه در حرف جمله زير مورد قبول دولتمردان ميباشد.
"ما باید نشان دهیم که دریاچه ارومیه همانقدر برای ما ارزش دارد که زاینده رود، شادگان، هورالعظیم و… ارزشمند است. "
با سلام واحترام
من خودم از افرادمتعصب وبسیارمذهبی هستم. سخنان علی کریمی را گوش کردم.هیچگونه اهانتی به مراسم دینی نکرده است.برعکس آن روحانی با صحبت هایش به ایشان اهانت کرد.وموجب دوری بیشتر جوانان از دین شده است.زیرا جوانان علی کریمی را دوست دارند.اگر غیر از این است صحبت های دو طرف را بنویسید.تا مردم خود قضاوت کنند.علی کریمی گفته بجار نذورات ، هزینه آن را صرف مریض ها و نیاز مندان کنید تا بیماری ومشکلات ایشان حل شود.
اساسا هیچ دولتی قصد نداشته هیچ کاری برای ملت ایران انجام بده. میدونم منتشر نمی کنید .اما همین که خودت بخونی و بدونی ملت چی فکر میکنند خوبه!
خبرگزاری مهر نوشت: پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی
اهانت؟ کدوم اهانت؟ مگر حرفش غلط بود؟ گفته بود این همه نیازمند تو کشور داریم عوض اینکه یه چایی به هر نفر بدین که به هیچجا نرسه همین پول رو برین یه خانواده محروم رو سروسامون بدین
این اهانته؟ واقعا التماس تفکر!!!
عضو محترم کمیسیون انرژی ! مردک! مگه رییسی یارانه میده؟ نود درصد مردم تو دهک ده قرار گرفتند و یارانه شون حذف شده و الکی و بیخود ناله می کنن !
سلام جناب رضایی دادن یارانه زرا گردن رسانه ها وسید ابراهیم نیانداز این یکی از برانامه های خودت بود !!
حتی یک خبر خوب از ابن دولت نبود
دولت رئیسی برجام را هم نمیخواست
تحمل ، و احترام به نظر مخالف یکی از نشانه های رسیدن به

بلوغ فکری شخصی و اجتماعی میباشد

که یکی از مهمترین شاخصه های تشخیص سطح فرهنگ و

میزان شعور فکری و ادب هر فرد و جامعه ای ، میباشد
امام معتقد بود روحانیت در هیچ کار اجرایی دخالت نکند،
این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است.
واقعا متاسفیم که شما حتی ساده ترین نظر مخالف (نظر مخالف که چه عرض کنم نظری دیگر) را بر نمی تابید و چه ساده دم از پیامبر اسلام و امیر مومنان می زنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مخلف با معاند فرق داره
سلام. اگر واقعا مشکل داشت و دستور توقف دادید چرا متوقف نشد؟ در مسئولیت آن فاجعه سهم دارید.
حرف علی کریمی درست بود ولی بعضیها با سو دادن به حرفاش مردم رو تحریک می کنند اگر زمانی نذری تبدیل به غذا دادن به مردم گرسنه باشه اونوقت مفهوم نذری ازبین میره نباید مردم از سره گرسنگی به دنبال غذای نذری باشند
نباید مردم رو بخاطر نذری جمع کرد و استفاده سیاسی کرد این روش خطرناکی هست که که در پیش گرفتند و بعد چند سال نتیجه اش مشخص میشه
همه اش ضرر خواهد بود
آقای عیسی کلانتری شما که زاینده رود و هور العظیم و شادگان را خشک کردید الان دقیقا چطور میخواهید نشان دهید دریاچه ارومیه مثل موارد بالا ارزشمند هست ؟؟
یکی از مدیران نالایق و عامل خشک شدن دریاچه اورمیه همین آقای کلانتری میباشد..
این خانم ها اگر متوجه بودند باید از دست مسیولین شکایت می کردند نه شوهرانشان !
زنده باد علی کریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
اشتباه منفی دادم
دولت رئیسی نمی‌خواست یارانه نقدی بدهد، رسانه‌ها مجبورش کردند!
این یکی رو دیگه رسانه ها براش تصمصیم میگیرند. قبلی ها هم که همش اسم مافیا رو میبردند.

به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد!
مردم منظورتون نذری بگیره یا نذری بده .؟؟؟
عیسی کلانتری: ما باید نشان دهیم که دریاچه ارومیه همانقدر برای ما ارزش دارد که زاینده رود، شادگان، هورالعظیم و… ارزشمند است.

دقیقا نوع مدیریت را می بینیم که چقدر همه اینها که گفتید ارزشمند هستند.
ایول به قاطعیت دولت که نمی خواست یارانه بدهد ولی تسلیم رسانه ها شد .............خخخخخخخخخ
آقای وزیر اقتصاد ظاهرا" هر قدر هم که درس می گیری بیفایده است!و هنوز هیچ یک از حف های تئوری خود را نتوانسته ای عملی کنی و امیدی هم نیست! بهتر نیست اصلا" حرف نزنی ...
اینکه در این کشور تحمل ملایمترین انتقاد ها را نداریم ما را به کجا می برد؟
مقصر اصلی مترو پل دقیقا بر خلاف رای قاضی باید بگیم شهرداری هست و نطام مهندسی 75 در ضصد مسیولین و 30 درصد سازنده ..مسیولین شهر بودند که چشماشون بستند تا سازنده استفاده کند
این دوره ناکارآمدترین و ضعیفترین و به درد نخورترین دوره بین دولت ها در طول این ۴۴ ساله است و فقط ا دعای در مورد دینداری و مردمی بودن دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
شما چطور و با چه خط کشی به این نتیجه مهم رسیدی
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
کاملا درست است.شاخص آن همین بس که میزان سواد ریس این دولت و وزیران آن بسیار پایین تر از همه دوره ها است..و حتی یک نفر فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبر ایران درمیان آنها نیست.شاخص تورم وفقر هم که از همه دولت ها بدتر است.
علی کریمی حرف حقی زده
ظرفیت تحول در کشور آنقدری است که می‌شود در عرض چند سال یک مسیر ۵۰ ساله را هم طی کرد. انسان‌های فهیم و ایثارگری هستند و در سفر‌های استانی از گروه‌های مردمی و جهادی درس می‌گیرم و می‌بینم چقدر ظرفیت برای کشور وجود دارد. چهل واندی سال فقط حرف درمانی در زمینه اقتصاد داریم و از طرح وبرنامه عقلانی خبری نیست.
معلوم نیست کابینه چیده‌اند یا کلکسیون...
زاهدی وفا: کارهای سختی که همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند، این دولت انجام داد. برای دو روز دنیای خودت حقایق را معکوس جلوه نده. اوضاع اقتصادی مردم به شدت بد شده است. در تامین مایحتاج اساسی خود نظیر مسکن و... غیره بازمانده اند. در تامین مواد پروتئینی مردم مشکل دارند و دچار سوء تغذیه شده اندو...... بدترین دولت پس از انقلاب این دولت است. بزرگترین منکر را آقای رئیسی انجام داده است. کسی که هیچ تجربه کار اجرایی وکشورداری نداشته است در مسند قوه مجریه قرار گرفته و روز به روز اوضاع مردم بدتر می شود.
جریان تجزیه طلبی قبل خشکیدن دریاچه ارومیه واز واوایل دهه80 شروع شد که با انفعال مسئولان وعدم برخورد باسران این جریان که بسیاری شان داخل کشورهستند(!!!!) وآزادانه کتاب ونشریات با محتوای افسانه های فتنه گرایانه منتشر میکنند(! وهمچنین عدم تذکر جدی به دولتهای ترکیه وباکو بخاطر تحریک وتقویت این جریان روزبروز اینها جریتر میشوند. و تنها بهانه شان دریاچه ارومیه نیست .ازهر بهانه ای مثل یک دیالوگ تلویزیونی یک مطلب رسانه ای یک حرف نابخردانه فلان مسئول یا نماینده مجلس یا حتی مسابقات فوتبال برای فتنه گری وتحریک عده ای که مخلوطی از عوام العوام واوباش اشرار میباشند استفاده میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
بی تماشاگرکردن مسابقات فوتبال گرچه دراصل برای جلوگیری ازحضوربانوان بود ولی ازیک لحاظ خوب شدکه مردم از دست اوباش متظاهربه طرفداری یک تیم نجات یافتند.د.
کلانتری خودش یه تنه کشاورزی و اب این مملکت رو به فنا داده البته میدونم نظر های راجع به کلانتری رو سانسور میکنی
چه‌ دستهایی در کاره‌ که میخواد‌ نخبگی‌ برجستگی و تیزهوشی‌ و سواد‌ علم‌ و دانش‌ را بکوبه‌ و تحقیر‌ بکنه‌ و له‌ بکنه‌
نخبه‌ ورزشی‌ و علمی‌ و فرهنگی‌ چرا‌ اینقدر‌ مورد‌ هجمه‌ هستند‌ ؟!
حق با علی کریمی است چه اشکالی دارد که کسی نذر خود را برای یک بیمار فقیر مستاصل هزینه کند یا یک شخص بی خانه و امثال اینها
اگر حساب و کتابی بود علی کریمی می توانست از آن اخوند بد دهن شکایت کند
در هر صورت منطق علی کریمی را در صد بسیار بالای مردم قبول دارند
به علي چه ربطي داره كه مردم نذري رو كجا بدن،مردم نذر مي كنند براي ائمه.
علی کریمی عین واقعیت را گفته . به هیچکس هم اهانت نکرده بلکه انتقاد کرده . بسیار بجا انتقاد کرده . درعوض اون احوند درتلویزیون ملی بدترین توهین را به علی کریمی و خیل عزیم دوسدارانش کرده .
علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد. چه توهینی کرده بود گفته بود پول نذری را بدهند به فقرا.
یارانه را که ازجیب نمی دهد .کلی گرانی بر مردم اززمان احمدی نژاد به بهانه یارانه تحمیل کرده اید قیمتهارا برگردانید به ۱۶ سال قبل که دلار ۷۰۰تا ۸۰۰تومان بود نه ۳۲ هزارتومان ان وقت یارانه مال شما .
من شاغل هستم و هم دختر دارم و هم پسر
اصلا متوجه نمی شوم که چرا پسرم از بدو تولد دو برابر دخترم حق دارد ؟
چرا دیه جنین پسر دو برابر مادر اوست ؟
چرا ارث پسرم دو برابر دخترم است ؟
چرا قوانین ازدواج دخترم را به برده و ابزار تمکین جنسی و فرزند آوری و پسرم را گرفتار مهریه و نفقه می کند ؟
من که صبح تا غروب پا به پای شوهرم کار می کنم و از بدو ورود به منزل مشغول نظافت و آشپزی و ... می شوم چرا هنوز نان آور محسوی نمی شوم و نصف شوهرم حق
مدارم ؟!
من به چشم خود می بینم که دخترم اصلا کم توان تر و کم هوش تر از پسرم نیست
اتفاقا بسیار دلسوز تر و مسئولیت پذیر تر و مهربان تر است
چرا قوانین ما دختران را نیمه انسان می بیند و حاضر نیست حتی یک قدم از قوانین عقب نشینی کند و زن امروز را انسان کامل ببیند
در مدارس دخترانه در تمام سطوح همه به دلیل قوانین فعلی قصد مهاجرت دارند چرا که دیگر این قوانین بعلاوه فشار تند رو ها و حجاب اجباری تحمل پذیر نیست
ما نگران عاقبت فرزندان خود هستیم
هم دختر و هم پسر با این قوانین گرفتار هستند
درود بر علی کریمی
سازنده متروپل یک طرف ماجراست نمی تواند بیشتر از ۵۰٪ مقصر باشد... بنظرم مسوولی که رشوه گرفته مقصر اصلی است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی