بازدید 41281
سه هزار و نود و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیسی: نمایندگان مجلس از دولت حمایت کنند/فرمانده کل ارتش: درگیری‌های مرزی با طالبان باید دیپلماتیک حل شود/ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: خبر خوش وزیر صمت برای دارندگان خودرو‌های فرسوده
/ بلیت ۵۸ میلیون تومانی اربعین تکذیب شد
/ واردات خودرو با رمز ارز تکذیب شد/مدیرعامل خودروساز داخلی: با ۱۶ برند خودروسازی خارجی برای واردات مذاکره شده است
 و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 15 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

چمران: زاکانی از شهرداری نخواهد رفت؛ رای دیوان عدالت به او ارتباطی ندارد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطابق رای دیوان عدالت امکان خدافظی زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد. گفتنی است بر اساس اعلام دیوان عدالت اداری، همه شهرداران شهر‌های بالای یک میلیون جمعیت از جمله تهران باید دارای سوابق مرتبط شغلی باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی: متن پیش نویس توافق احیای برجام را ندیده‌ام، ولی بر اساس آنچه شنیده‌ام، من راضی نیستم
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام، می‌گوید که متن پیشنهادی را هنوز ندیده‌ام و نمی‌توانم قضاوت کنم. اما با توجه به آنچه در مورد متن شنیده‌ام، من راضی نیستم. ترجیح می‌دهم متن را ببینم و بعد قضاوت کنم، ولی بر اساس آنچه از دوستانی که متن را دیده‌اند، در جریان قرار گرفته‌ام، راضی‌کننده نیست. محمود عباس‌زاده در واکنش به اینکه گویا نظر ایران نسبت به انجام توافق برجام مثبت بوده و قرار است توافقی صورت گیرد، گفت: «متن را هنوز من ندیده‌ام و نمی‌توانم قضاوت کنم. اما با توجه به آنچه در مورد متن شنیده‌ام، من راضی نیستم.» وی درباره علت عدم رضایت خود از متن پیشنهادی اروپا، اظهار کرد: «چون ندیده‌ام، نمی‌توانم قضاوت درستی داشته باشم، اما بر اساس شنیده‌ها در مورد آنچه در متن وجود دارد، من راضی نیستم. ترجیح می‌دهم متن را ببینم و بعد قضاوت کنم، ولی بر اساس آنچه از دوستانی که متن را دیده‌اند، در جریان قرار گرفته‌ام، راضی‌کننده نیست.»


رئیسی: نمایندگان مجلس از دولت حمایت کنند
همه بر یک کشتی سوار هستیم؛ ناکامی ما به پای نظام نوشته می‌شود. مقتدای ما سخنی دارد که ما کاملاً به آن باور داریم و آن این است هیچ مشکلی نیست که راه‌حل آن در داخل وجود نداشته باشد.

کریمی قدوسی: برای انتقام از آمریکایی‌ها نیاز به اعزام نیرو نیست؛ کافی است به افرادی در نیویورک پول بدهیم

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:برای گرفتن انتقام از مقام‌های آمریکایی‌ها نیازی به اعزام نیروی سپاه پاسداران به خاک آمریکا نداریم. در همان کشور افراد باغیرتی پیدا می‌شوند که از مواضع ما مطلع هستند و آتش به اختیارند و هرکجا که این فرصت نصیب‌شان شود، انتقام را از امثال ترامپ و پمپئو و این‌ها خواهند گرفت. اگر به افراد میدان‌دار در کوچه محلات منهتن نیویورک هم یک پولی بدهیم، می‌توانند این کار را انجام دهند. /ایلنا

واکنش دختر مرحوم ابتهاج درخصوص یک مراسم/ اطلاعات خاکسپاری کذب است

طی روز‌های گذشته، اخبار ضد و نقیضی درباره محل تدفین و جزئیات مراسم خاکسپاری مرحوم هوشنگ ابتهاج در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که بیشتر از آن که مبتنی بر اطلاع باشد، ناشی از نوعی گمانه‌زنی می‌نمود. یلدا ابتهاج در این خصوص با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: این روز‌ها اخباری درباره مراسم خاکسپاری پدرم از سوی افراد و رسانه‌های مختلف دست به دست می‌گردد که باید بگویم که هیچ یک از این اطلاعات درست نیست. در تلاشم تا فردا نتیجه این هماهنگی را به اطلاع همگان برسانم. / تسنیم

فرمانده کل ارتش: درگیری‌های مرزی با طالبان باید دیپلماتیک حل شود

سرلشکر موسوی: اختلاف مرزی کوچکی در بخشی از مرز با افغانستان وجود دارد؛ به این دلیل که در کشور مقابل پس از تغییر حکومت، هنوز آن نظم و نسق لازم برقرار نشده، گاهی این سوءتفاهم‌ها پیش می‌آید و درگیری‌های کوچکی رخ می‌دهد که به سرعت هم تمام می‌شود. امیدواریم هرچه زودتر مسئولان سیاسی این اختلافات را برطرف کنند. شهادتی در مورد نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران که در آن خط مستقر هستند، چنین موردی نداشتیم. درباره نیرو‌های فراجا نیز اطلاع دقیقی ندارم که درگیری‌ها منجربه شهادت شده است یا خیر، ولی گاهی در این درگیری‌های مرزی، تیراندازی پراکنده وجود دارد. باید طرفین با هم بنشینند و این مشکلات را برطرف کنند؛ این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیرو‌های نظامی و انتظامی نیست./ باشگاه خبرنگاران

حذف رشته موسیقی برای دختران دانش‌آموز در شیراز

دیروز به اولیای ۶۱ دختری که برای رشته موسیقی هنرستان شهید کامیاب شیراز ثبت‌نام کرده بودند، اعلام شده که ثبت‌نام‌شان منتفی است. پدر یکی از این دختران که صبح امروز به همراه بقیه اولیا به اداره کل آموزش و پروش شیراز مراجعه کرده‌اند، در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: در مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش به ما گفته شده باید از تهران مجوزی بیاید تا بتوانند ثبت‌نام کنند. گویا ثبت‌نام از پسران در همین رشته در هنرستان پسرانه انجام شده است. یکی از مسئولان این هنرستان: چیزی که از سوی آموزش و پرورش به عنوان دلیل حذف ثبت‌نام دختران در رشته موسیقی عنوان شده به ما اعلام شده عدم تامین منابع مالی است. /خبرآنلاین

نماینده مجلس: آقای رئیسی! این آخرین اخطار است / دفعه بعد، سند رو می‌کنم

محمودوند، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در نطق میان دستور خود گفت:آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست. /ایسنا

تأکید رییس‌جمهور بر تولید غذای سالم و با کیفیت و ارزان بر پایه تولید داخل

وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط زنده با خبر شبکه یک سیما، به نکاتی که رئیس جمهور امروز در جریان بازدید از وزارت جهاد کشاورزی عنون کرده، اشاره نمود. به گفته ساداتی نژاد، رئیس جمهور در این بازدید که حوالی ظهر امروز انجام شد، به امنیت غذایی پایدار و افزایش روحیه جهادی در کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد. ساداتی نژاد گفت: رئیسی همچنین تولید غذای سالم و با کیفیت و ارزان بر پایه تولید داخل را بسیار مهم خواند و تاکید کرده اصلاح الگوی کشت به زودی توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا شود.

فارس: موج جدید اعتراضات کارگری به تورم در ترکیه

خبرگزاری فارس نوشت: افزایش تورم و شرایط بد کاری در کنار گسترش فقر باعث شده تا بسیاری از کارگران در ترکیه دست به اعتصاب بزنند؛ برای نمونه، چند هفته پیش کارگران دو کارخانه تولید قطعات خودروی شرکت استاندارت پروفیل در مانیسا و دوزجه این کشور اعتصاب و کارخانه را اشغال کردند. آن‌ها خواستار بهبود شرایط کار و افزایش حقوق خود بودند.

مدیرعامل خودروساز داخلی: با ۱۶ برند خودروسازی خارجی برای واردات مذاکره شده است

مدیرعامل سایپا در خصوص واردات خودرو به کشور گفت: در حال حاضر خودرو در قالب اس کی دی و سی کی دی وارد کشور می‌شود. در ۴ ماه اول سال ۴۰ هزار خودرو ثبت سفارش و در داخل کشور مونتاژ شده است. در مورد واردات خودروی کامل،هیچ گاه مورد تحریم واقع نشدیم، چون کشور‌های دیگر دنبال این هستند که سربار‌های جذب نشده خودروساز‌های خود را به ما بفروشند. سایپا به دنبال تولید به صورت اس کی دی و سی کی دی است و ۴ خط اس کی دی و سی کی دی است و امکان تولید در این خطوط مهیاست؛ بنابراین، در صورتی که آیین نامه واردات ابلاغ شود، با توجه به اینکه با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم، گروه خودروسازی سایپا حتما خودرو‌هایی را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد.

بلیت ۵۸ میلیون تومانی اربعین تکذیب شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری قیمت‌های بالای پرواز‌های اربعین را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب، بلیت اربعین بفروشد. میراکبر رضوی در یک برنامه زنده رادیویی صبح امروز با تکذیب قیمت ۵۸ میلیون تومانی بلیت پرواز تهران-نجف افزود: ما به عنوان مجموعه ناظر و بحث حاکمیتی بر ایرلاین‌ها و مجموعه هواپیمایی کشوری و در کنار اصحاب رسانه وظیفه بزرگی داریم که دغدغه ذهنی این اوضاع اقتصادی کشور را به حداقل برسانیم و مشکلاتشان را با یک سری تیتر‌هایی که بعضی‌ها کمی غیرآگاهانه این کار را می‌کنند کاهش دهیم. وی افزود: چند ماه پیش بحث قیمت‌ها و کف و سقف قیمت مطرح شد، چون سفر عتبات از دغدغه‌های هموطنان است و ان‌شاءالله روز‌های آینده عازم خواهند شد. یک قیمت در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی است که خود سازمان هواپیمایی اعلام کرده هیچ شرکت، آژانس و سایت اینترنتی اجازه ندارد حتی یک ریال از آن قیمت بالاتر بفروشد و اگر این اتفاق بیفتد با مجموعه فروشنده مسلماً برخورد خواهد شد.

ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت

ایرنا در گزارشی نوشت: شاخص ضریب جینی عددی بین صفر و یک است. هر چه این عدد به صفر نزدیک‌تر باشد، بیانگر بهبود توزیع درآمد و کاهش شکاف طبقاتی است. دولت حسن روحانی بدترین عملکرد را در زمینه توزیع برابر درآمد داشت و در هشت سال گذشته ضریب جینی بیش از دولت‌های قبل افزایش یافت. ضریب جینی به عنوان شاخص توزیع درآمد از ۳۶۵ هزارم در سال ۱۳۹۱ به ۴۰۱ هزارم در سال ۱۳۹۹ رسید؛ یعنی افزایش ۹٫۵ درصدی شکاف طبقاتی در دولت گذشته رخ داده است که بالاترین میزان در دهه‌های اخیر است. ضریب جینی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افزایش چشمگیری داشت، این در حالی بود که در دولت‌های نهم و دهم با کاهش ضریب جینی و رسیدن آن به کمترین رقم پس از انقلاب مواجه بودیم. بر اساس آمار جدید مرکز آمار، ضریب جینی در سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین سال عملکرد دولت سیزدهم به ۳۹۳ هزارم کاهش یافت.

خبر خوش وزیر صمت برای دارندگان خودرو‌های فرسوده

فاطمی امین در حاشیه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی گفت: در تبصره ۷ قانون بودجه سال جاری، پیش بینی شده است، ۱۰ درصد خودرو‌هایی که از طریق قرعه کشی عرضه می‌شود، به دارندگان خودرو‌های فرسوده تعلق گیرد. وی افزود: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، از ماه آینده این قانون اجرا می‌شود و سهم دارندگان خودرو‌های فرسوده که در دو قرعه کشی قبل برنده نشده اند در قرعه کشی پیش رو محفوظ است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴۶
برای اولین بار یه حرف درست زدید و اونهم رفع شکاف طبقاتیه که نود درصد ملت را کلا به ته چاه فقر فرستادید و حتی طبقه متوسط هم دیگر وجود خارجی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
دقیقا درسته
اینقدر اظهار نظرهای درهم و برهم و مفت در این صفحه از افراد مختلف را خوندم که سرم گیج رفت خداوندا ببین چه کسانی قرار است سیاست داخلی و خارجی و اقتصاد و فرهنگ این کشور بزرگ را تبیین و تفسیر کنند! یا رسول ا... به تو توسل می کنم.
جناب رئیسی آیا زمان روحانی همگی در یک کشتی سوار نبودیم ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
البانی نشین ها طرفدار روحانی شدن حالا
ارزش پول ایران فاجعه است. همه فقط شعار میدند
آقای محترم وقتی متن توافق رو ندیدی و نخوندی و میگی نمیخام قضاوت کنم، پس چرا میگی من راضی نیستم؟! این خودش بدترین تخریب و پیش قضاوت و فرار به جلو؟
آقای محمودوند از کجا معلوم آینده ای برای افشاگری داشته باشی تا وقت هست اسنادت را رو کن .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
این فرهنگ " بگم بگم؟ " هنوز از سلسله قبلی در مسئولینمون هست. و هیچوقت هم نمیگن. نکنه چیزی برای گفتند ندارند و .... ما رو گذاشتند سر کار؟
100 تومن بیشتر میدن به بدبختا ( پول ۷۵۰ گرم برنج ) بعد میگن شکاف طبقاطی کاهش یافته در زمان ریاست ۶ کلاسه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
خودت داری جوای خودت رو میدی. حتما روش اندازه گیریش هم در حد همون شش کلاسه. خوب نتیجش میشه همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
خوب مشخص شد دو کلاس سواد هم نداری چه برسد به سواد رسانه ای و یا بالاتر از آن سواد اقتصادی و علم ان
شکاف طبقاتی کاهش یافت چون کلا قشر متوسط رو هم به فلاکت کشوندید
۵۸ تومن میدیم میریم کانادا
آره
احتمال دادن تلفات بالا در جنگ با طالبان زیاده
طالبان تسلیحات آمریکایی زیاد داره و خطرناکه
مذاکره دیپلماتیک بهتره
" رئیسی: نمایندگان مجلس از دولت حمایت کنند "

یعنی دولت قانون شکنی کند و نمایندگان چیزی نگویند . بدون درخواست شما هم همین است اگر جز این بود شما نمی توانستید شش ماه بازنشستگان تامین اجتماعی را سر انگشت بچرخانید و به ریش ما بخندید
ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت
) اره به تقریبا همه بدبخت شدن غیر اون چهادرصدیا
چرا در زمان روی کار امدن دولت روحانی دولت روحانی اجازه نداشت درباره مخفی کاریها و خزانه خالی با موجودی هشتصد میلیاردی دولت احمدنژاد و هزاران میلیارد بدهی به شرکت های داخلی مسکن مهر با 30 درصد پیشرفت و هفتاد درصد تعهد و تعهدات سهام عدالت و تعهدات به بازنشستگان و تحریمها حرف بزنه و انها را کش بدهد اما دولت رییسی بصورت یکطرفه و بدون برگزاری حتی یک مناظره تخصصی همچنان مشغول کش دادن است باوجودیکه در عرض فقط چندماه قیمت غذا و دارو را چهارصد برابر کرد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
چون مشکلاتی که دولت قبل ایجاد کرد دولت قبلش ایجاد نکرد
جوابش همین هست و شما هم خوش باش با حرف های نادرستت
رئیسی: نمایندگان مجلس از دولت حمایت کنند) باوجودیکه اعضا مجلس بهر حال از رییسی حمایت می کنند چون خودشون ازش دعوت کردن بیاد ریس دولت بشه !!!! اما اگر این مقدار ظاهر سازی در برابر خرابکاریهای اقتصادی دولت رییسی نکنند انوقت رای!!! همان مقدار چهاردرصد چی میشه ؟!!
دقیقا / شکاف طبقاتی در این دولت کاهش پیدا کرده . چون تعداد زیادی از مردم توی این شکاف دارن سقوط میکنن و له میشن
وزیر جهادکشاورزی گفت: رئیسی همچنین تولید غذای سالم و با کیفیت و ارزان بر پایه تولید داخل را بسیار مهم خواند و تاکید کرده اصلاح الگوی کشت به زودی توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا شود. ) دولت روحانی تلاش میکرد هم همین رویه اصلاح الگوی کشت را اجرا میکرد اما همین رفقای چه حمله ها به او نکردند و او را شمرزمان می خواندند که چرا به کشاورز فقیر بیچاره دستور چی کشت کنه میدهی !!!! الان هم که رییسی قیمت ها را ازاد کرده امکان نداره بتونه برای کشاورز نرخ تعیین کنه و زیر بار بره این حرفهها فقط برای سرگرمی و امید واهی بمردمه
آقای رئیسی یکسال گذشت،اتفاقی نیفتاد،سه سال دیگه هم همین طور خواهد گذشت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
خوب دیگر وقتی چیزی ندانی می آیی و می‌گویی هیچ اتفاقی نیفتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
لطفاً فقط و فقط یه اتفاق مثبت دولت ایشان را بگید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
فقط یک مورد10 ها مورد هست
چمران
زاکانی از شهرداری نمی رود
زیرا قانون برای ضعیف هاست
ما خودمون قانون فی البداهه می سرائیم.
ایرنا وجدان داشته باش دولت رییسی ثروتثمند راثرومندتر وفقیر رافقیر تر کرد وطبقه متوسط جامعه را به فقیر تنزل داد
مدیرعامل خودروساز داخلی: با ۱۶ برند خودروسازی خارجی برای واردات مذاکره شده است
) در زمان روحانی بخاطر شرایط اضطراری وقتی برای ناوگان فرسوده هوایی مذاکره میشد شلوارش بادبون بود و چه حمله ها به او شد چه برسد به اینکه حرفی از قرارداد برای خودرو یا وارد کردن خودرو بزنه وگرنه زودتر از اینا قانون زندان کردنش در میامد
بله، فاصله طبقاتی کاهش یافت، چون بسیاری از اغنیا هم در ابن دولت فقیر شدند
حذف رشته موسیقی برای دختران دانش‌آموز در شیراز
) قشنگ و عین روشنی روز مشخص است که چرا دوچرخه های عمومی شیراز چندماهه چمع شدند !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
زودتر از این ها باید عملی می شد
شکاف طبقاتی کاهش یافت؟ شماها از عمد روو اعصاب مردم راه میرین؟
رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد. گفتنی است بر اساس اعلام دیوان عدالت اداری، همه شهرداران شهر‌های بالای یک میلیون نفر جمعیت از جمله تهران باید دارای سوابق مرتبط شغلی باشند.) معلوم که قانون ربطی به چهاردرصدی ها نداره !!!
جناب رییسی مجلس که در بست در اختیار توست یعنی واقعا از این بیشتر حمایت میخواهی، در طول این یک سال با کابینه ات چنان بلایی را بر سر این کشور اوردی که بی سابقه است و هر وقت زمزمه استیضاحی شنیده میشود با اشاره ایی ور نطفه خفه میشود
احتمالا منظور رئیسی اینستکه مجلس به دولت کار نداشته باشد وگرنه مجلس همجوره در حال حمایت و چشم پوشی است
این کریمی قدوسی جای رفیق حاج حسین را گرفته و گل به خودی میزنه.
احتمالل با همان یارانه 300 _ 400 تومانی فاصله طبقانی کاهش یافته است!
خدا را شکر کم مانده بود از خدمات زاکانی محروم شویم
ایرنا راست میگه که شکاف طبقاتی در دولت رییسی کاهش یافته.قبلا 3 طبقه ضعیف و متوسط و بالا داشتیم و اان طبقه متوسط نابود شده و طبقه ضعیف مونده و طبقه بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای کریمی قدوسی .مرد حسابی اخه این پرت و پلا چیه که میگی؟
اقای چمران میشه توضیح بدی که رای دیوان در مورد چی بود؟شماها خودتون بزرگترین قانون شکنان هستید.
تمام طبقات عین ساختمان متروپل فرو ریخته و نابود شده بنابراین دیگه شکاف طبقاتی وجود نداره نابودی طبقاتی وجود داره دلبندم !!
نظر عضو کمیسیون امنیتی مجلس هیچ اهمیتی برای مردم نداره
مهم حرف وزارت خارجه است
یادم هست وقتی وزیر کار اواخر پارسال گفت طرف یکسال فقر مطلق را از بین می بریم در سال آینده همین جا گفتم با دادن یارانه مستقیم ارز 4200 ضریب جینی کاهش و افراد بسیار فقیر قدرت خریدشان بالاتر خواهد رفت
ازموقعی که آقای زاکانی شهردارتهران شده اند علاوه براینکه عوارض شهرداری بعلت پرداخت حقوق های بالا به کارمندان اکثر بیکارشهرداری بشدت افزایش یافته که بارسنگینش آن بدوش طبقه متوسط وضعف است اکثرمناطق شهرداری بنوعی با شهروندان قهرکرده اندوعلاوه براینکه جواب تقاضاهای قانونی شهروندان بندرت داده میشود حتی بعضاًتلفنهای بسیاری ازمناطق جواب شهروندان رانمیدهندبخصوص منطقه یک شهرداری اگرآقای چمران زحمت میکشیدندیک نظرسنجی مختصر ازرضایتمندی مردم میگرفتند به حقایق بیشترپی میبردند مانمیگوئیم مشکلات موجودتقصیرآقای زاکانی است
ولی انتظارمیرفت که اقلاًقدمی درجهت بهبودوضع وقانونمند شدن امورات درشهرداری برداشته شودکه متاسفانه اتفاقی نیافتاده وشهردارمحترم بصورتی باشهروندان غریبه شده اندبرخلاف شهرداری های دنیاکه شهرداران باشهروندان درهرسطحی صمیمانه رفتارمیکنند ودرب اطاقشان بروی شهروندبازاست در شهرداری تهران هرگزچنین نیست ودرب هاهرروزبسته ترازروز
قبل میشود
این رفتارهای ناشی از عقب ماندگی فرهنگی که در این سال ها نسبت به موسیقی اتفاق افتاده نتیجش شده افتضاح شدن کیفیت موسیقی کشور که خب برای این آقایون اهمیتی نداره
با این رفتارهای آقایون دیگه فرهنگ و هنری در این مملکت باقی نمونده
شما به راحتی دارید اعتراف به خرابکاری در خاک دیگر کشورها میکنید هیچر همچنین کاری نمیکند که شما میکنید اینکار شما عملا ضربه زدن بر علیه کشور و مردم ان میباشد چور شما را عضو کمیسیون امنیت ملی گذاشتند ؟؟؟؟؟ ( جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:برای گرفتن انتقام از مقام‌های آمریکایی‌ها نیازی به اعزام نیروی سپاه پاسداران به خاک آمریکا نداریم. کافی است به افرادی در نیویورک پول بدهیم )
همه منتظر شنیدن خبر انجام توافق هستن تا یکم از بار مشکلات کم بشه
ولی من فکر میکنم این اظهارات ،طالبان را برای دست درازی به کشورمان جری تر می‌کند.باید صحبت واراده آهنین را برای یکبار هم که شده به طالبان نشان بدهیم
ابراهیم رییسی واقعا هم شکاف طبقاتی را از بین برده است چون همه مردم بلااستثنا فقیر شده اند و شکاف از بین رفته است.
برای ایشان موفقبت های ببستری را آرزو می نماییم
نمایندگان از کدام عملکرد دولت حمایت کنند ؟ از بدعت گذاری برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و اینکه 5 ماه از سال گذشته و هنوز حقوق بازنشستگان مشخص نیست ؟ از چند صد درصدی افزایش قیمت مایحتاج و ملزومات زندگی ؟ از ...
اقا بزنین 4تا بکشین تا بنشینین سر جاشون یه مشت وهابی تمام از عربستان دستور می گیرن دیپلماتیک مال کسی که یه چیزی حالیش بشه اینا به عمد گیر میدن بدبختی بر همه باید کوتاه بیایم اگه قدرت داری داری باید برخ ادمهای شلوغ کار کشیده بشه
یا خبرگزاری دولت(ایرنا) معنی شکاف رو نمیدونه یا اینکه معنی فاصله طبقاتی رو نمیشناسه.
در هر صورت جهت اطلاع دولتی ها عرض کنم،،شکافی که در این دولت ایجاد شده،،دز چهل سال قبل،،سابقه نداشته است..
ملت حواسشون جمع تر از اینه و میفهمن که این حرفا " مسخره" است
آقای وزیر صنعت ، لطفا فکری برای روغن موتور بکنید . بازار پر شده از روغنهای بی کیفیت . یعنی کسی برای وضعیت خراب روغن موتور پاسخگو نیست .
اینرنا میشود لطف کنید بگوئید که اقای رئیس جمهور چه کاری در این مدت ریاست جمهوری انجام داده که فاصله طبقاتی تغییر کرده
ايرنا واقعا درست ميگه در دولت ريسي فاصله طبقاتي كم شده چون همه مردم قدرت خريد ندارن،همه فقير شدن و از طبقه پايين هستن
رییسی حالش خوب نیست راه افتاده دور دور و در در کار دولت رو به یه عده بی تجربه خنگ واگذار کرده و هر چی اینا میگن رییسی میگه اجرا میکنیم و تا حالا فاتحه کشور و اقتصاد رو خونده و حالا فکر میکنه مجلس باید باهاش هماهنگ کنه ؟ خیلی خوبه ممنون از زحمات شما آقای رییسی
بزرگ ترین دروغگویی ها دردولت رئیسی داره انجام میشه متاسفانه مردم دارن دروغگویی هارامیفهمن
کم شدن شکاف طبقاتی را فقط کسانی که کمترین درآمد را داشتند و عائله مند هستند می تونن احساس کنند. همون هایی که نه گوشی و اینترنت آنچنانی دارند که بیان مرتب ناله و آه و واخ بنویسن و نه بیکار و علاف که سرشون تو گوشی باشه و به عنوان ناشناس بیان هر روز پیام های منفی و عرض ارادت به ارباب آمریکا و غرب پرستی
امشب اتفاق جالبی افتاد که بد نیست شما هم بدانید.پیامکی مبنی بر حکم جلب به موبایل مرحوم پدرم امد و لینکی هم جهت ورود معرفی کرده بود.البته این پیامک با سرشماره 0917 ارسال شده بود و مشخصا کلاهبرداری بود.3 بار با پلیس فتا تماس گرفتم که فورا قطع میشد و بار چهارم و پنجم هم کسی گوشی را برنمیداشت.وارد سایت پلیس شدم و کد ملی و شماره موبایلم را خواست که ارسال کردم و کدی داد که وارد کنم.با وارد کردن کد سایت اعلام کرد که اطلاعات صحیح نمیباشدودوباره تلاش کردم و باز هم همین پیام امد و کلا عطایش را به لقایش بخشیدم.ظاهرا فقط باید به خودمون متکی باشیم.
جناب آقای رئیسی نمایندگان مجلس دیگه چجوری میتونن ازشما حمایت کنند بالا تر ازگل به شما نگفتند یادش بخیر دردولت قبلی همین نمایندگان فعلی راه براه وزرا رابه مجلس می‌کشاندندیا کارت زرد یا استیضاح ودرنطق میان دستور هرچه درچنته داشتند از فحش وتاحکم اعدام برای دولت قبل نثار میکردند
فعلا نظری ندارم تا اطلاع ثالثیه
سلام ، لطفا نظرم را منتشر کنید و احترام خوانندگان سایت و نظر دهندگان را نگه دارید !! تا الان نصف نظراتم را پخش نکردید یا سانسور میکنین
بنده معتقدم فرقی ندارد زاکانی برود یا نرود ، مطمئنا کسی که به جای زاکانی میاد یا یکی مثل خودشه یا بدتر از خودش!!!
رئیسی، از نماینده ها انتظار حمایت داری ، اونا از خودتون هستن صد درصد حمایت میکنن( انعامشونو هم دریافت میکنن)ولی از مردم انتظار حمایت نداشته باش ، هرگز این کار را نخواهیم کرد! نزدیک یکساله مملکتو دادن دستت،فقط اینور اونور میری که بگی مردمی هستم، ولی آیا در طول سفرهات یه مشکل رو هم درست کردی؟؟؟
مارابه خیر تو امیدی نیست شر مرسان
فرض کنیم مواد غذایی سالم و با کیفیت و ارزان هم تولید شود
چه فایده وقتی آخرش خودتون گرونش میکنین و نمیتونیم بهش دست بزنیم فقط باید از دور نگاش کنیم و رد بشیم!!!
احتمالا برای خانواده خودتون مواد غذایی سالم میخوای نه برای ما ......
اینها اصلا نماینده ملت نیستند.با ۱۳ درصد رای دهنده بجای ملت حرف میزنند. ما که راصی نیستیم.
بله شکاف طبقاتی کاهش یافته چون طبقه متوسط را
هم به طبقه محروم ملحق کردید. ظلم باالسویه عدل نیست. ظلم مضاعف است.
یعنی این که انسانها را بی شعور حساب میکنید نشان از مستاصل شدنتان دارد
شکاف طبقاتی کاهش یافته؟،، تبدیل به دره شده
یک عده آنقدر ثروتمند شده اند که میتوانند نصف یک کشور را بخرند
عده دیگر صبح تا شب سر در سطلهای زباله
چند روز قبل دو نوجوان در یکی از محله های شمال تهران به شدت با هم زد و خورد می کردند که با کمک عابرین از هم جدا شدند .دعوا سر این بود که یکیشون میگفت سطلهای زباله این محله متعلق به من است او نباید به اینجا بیاید! !
بعد از جدا کردنشان خون بینی یکی از آنها را روی دستم که دیدم به تمام ارکان بد و بیراه گفتم که چرا دو طفل معصوم که میتوانند قسمتی از آینده این مملکت را رقم بزنند دچار چنین سرنوشت شومی شده اند
جناب رییس‌جمهور شما در دنیا قوای مقننه و قضاییه و مجریه و... یکدست تر سراغ دارید ؟دولت شما که ماشاالله همه مقامات با شما همراه و همفکر هستند. مشکل از جایی دیگر است اون هم کابینه ناکارآمد و غیرتخصصی و...
جناب چمران! آقای زاکانی باید هم شهردار باشند. آخه در کجای تهران و حتی کشور شما شخصی کارآمد تر و تخصصی تر و کاندیدای سوپر پوششی تر از ایشون سراغ داریغ؟ یک تهران و یک زاکانی
ایرانا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کمتر شده!!!! احتمالا منظورش اینه که این دولت ثروتمندان رو هم فقیر کرده
درود واحترام
بلیط اربعین وکلا حج وعتبات همینجوری گرون هست ، خیلی خیلی گرون .
اسکناس چیه ؟
نمایندگان مجلس از دولت حمایت کنند
فکر بعد از 4 سال را هم بکن که وقتی گفتی میخواستیم خدمت منیم بگذاشتند نگویند شما که همه یکی بودید
قدوسی کمتر فیلم هالیوودی ببین.
شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت

طبق کدام امار ایا از بازنشستگان در اینمورد امار گرفته اید تا ببینید فاصله طبقاتی چقدر زیاد شده
تابناک تو هم جزو ارتش زسانه ای دولتی.چرا اینقدر لاپوشانی میکنید و برنامه های دولت رو تطهیر میکنید.کشور در برابر مشکلات خودخواسته کمر خم کرده و دود مستقیم آن به چشم مردم ضعیف میرود.
برای دانش آموزان پسر رشته موسیقی پول دارین ، برای دخترها مشکل مالی دارین فقط ؟
منظورش اینه که کمک کنید قانونهارو دور بزنیم بچه هامون تو خارج کیف کنن
راست میگی شکاف طبقاتی از بین رفت چون 20میلیون پول دار داریم و60میلیون بی پول دیگه طبقه ای وجود ندارد همه زیر خط فقر هستن آفرین بر شما که گذاشتین ملت 8انها گرو 20 شده
ایرنا کاملا در مورد اینکه شکاف طبقاتی در این دولت کم شده، درست گفته ،چون همه مون باهم بدبخت و فقیر شدیم . اقایون و آقازاده هاشون هم که جزو مردم محسوب نمی شن و از ما بهترونن . پس اطلاعاتشون درسته
با سلام .توصیه میکنم خیلی به این آمارهای دولتی دلتان را خوش نکنید .اگر شک دارید به کف خیابان بروید و از مردم در مورد عملکرد دولت رییسی بپرسید.بنظر من که رییسی افتضاح کرده است.در مورد عملکرد دولت روحانی بهتر است آن را به دو دوره قبل وبعد از 97 تقسیم کنید.
آره شکاف طبقاتی کم شد . طبقه متوسط به طبقه ضعیف پیوستند .
رییس شورای امنیت گفته متن برجام را نخوانده ام ولی از دوستان چیزهایی شنیده ام که راضی نیستم اولا شما کاره ای نیستی که شخصی بخوای تصمیم بگیری مجلس باید تصمیم بگیرد ثانیا شما میخواستی نظر بدی باید در مورد قرار داد با چین نظر میدادای که تا جایی که بگوش مردم رسیده هیچ یک از بنده‌اش به نفع مردم و کشور نیست..بعد در مورد قرار داد با روس‌ها نظر میدادای که سهم پنجاه درصدی خزر شده یازده درصد..احتمالا برجام به نفع شما نیست و منافع شما در خطره که راضی نیستی

در مورد شکاف طبقاتی که فرمودند در دوره ریسی کم شده باید بگیم که آیا با پرداخت سیصد هزار تومان مگه کسی ثروتمند شده.جنس هارو ده برابر کردین که نه برابرشو از خورده مردم میگیریم.. طبقه ای نمونده دیگه مستضعفان که جر خوردن و دیگه در جامعه حساب نمیشن..قشر کارمند شده مستضعف واکه همین طور پیش بره دیگه چیزی به اسم مردم باقی نخواهد ماند چون هم دیگرو خواهند خورد
اگر برجام به نتیجه نرسه دلار ۱۵۰ هزار تومنی به چشمتون میبینید

قیمت ماشین که با دلار ۷۰ هست فعلا و لوازم خانگی ترمز پاره کرده
جناب وزیر درست می گویند در دولت رییسی شکاف طبقاتی داره کاملا برداشته میشه و به یک طبقه فقیر محدود میشه که به زودی این طبقه شامل کل مردم ایران میشه
این حرفهای این نماینده برای ملت ایران و منافع ملی بسیار هزینه بر هست
ایرنا راس میگه چون در دولت رئیسی ثروتمندان هم به طبقه فقرا پیوستند .....
آقای رئیسی : خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!
ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت
جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت : آره، همه با هم رفتیم زیر خط فقر!
وظیفه مجلس حمایت از دولتها نیست .
وظیفه مجلس حمایت از دولتها نیست .
ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت.
-آره !همه گدا شدیم!
چطوری فاصله طبقاتی کاهش پیدا گرده است؟
درود بر فرمانده ارتش ایران بزرگ
آقای رئیسی همه را فقیر کرد
ایا قدوسی پول را از کجا میدهید از جیب ما مردم
کاملا درسته!
نمایندگان مجلس از دولت حمایت کنند ، نه از ملت!
ایرنا راست میگه . شکاف کاهش یافت . همه فقیر شدیم و دیگر طبقه متوسط نداریم
حالا مثلا رشته موسیقی را برای دختران ممنوع کنید آنها دیگر نمی‌توانند موسیقی را فرا گیرند؟ اتفاقا برعکس .
هم شما و هم طالبان خیلی از روابط دیپلماتیک سر رشته دارید و حتما مشکلات را حل خواهید کرد همانطور که مشکلات با غرب را حل کرده اید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه خجالت بکشید شکاف طبقاتی کاهش یافت ! یه بچه 5 ساله هم میدونه الان وضع مملکت چیه
لطفاً ایرنا خبر خود را اصلاح کند

در دولت انقلابی رییسی:

دیگر طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و درآمدی نداریم

به لطف این دولت همه در یک طبقه قرار گرفته ایم:

طبقه ی محرومان و نداران و تهی دستان و فقرا

آری:

الان همه ی ما در یک طبقه هستیم.....‌‌
قطعا انتقاد نماینده ها از دولت بیشتر خواهد شد هرچند که نمایشی باشه چون سال آینده انتخابات مجلسه و نماینده ها نمی خواهند در عملکرد افتضاح و فاجعه بار دولت در همه زمینه ها شریک باشند
شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت:خوب این که خیلی واضحه و احتیاجی به خبر رسانی شما نبود.قبلا سه طبقه پولدار(5 درصد)،متوسط(30درصد) و فقیر (65 درصد )داشتیم،الان شده (10درصد)پولدار و 90 درصد بقیه فقیر و طبقه متوسط حذف شد و فاصله طبقاتی کاهش پیدا کرد.چیزهایی هم که شما نوشتید بازی با اعداد و گول زدن خودتونه.
ایرنا این حرف را درست زده است. در دولت رئیسی همه به طبقه فقر نزدیک تر شدند و شکاف کاهش یافت!
شكاف طبقاتي كمتر شده چون قشر متوسط هم فقير شدن و ديگه فاصله اي وجود ندارد
آقای سایپا این 16 برند همه چینی هستند. خودرو روز دنیا و با کیفیت می خواهیم چون حق مان است.
ایرنا واقعا خجالت نمی کشی؟؟؟؟ حیا نمی کنی اگر حرف نمی زدی می گفتند لاله؟؟؟ مرد ناحسابی بیشترین شکاف طبقاتی که در طول تاریخ حیات جمهوری اسلامی در دوره همین رئیس بوده و بس ...شما با این فرمایشات خلاف واقعتان قصد دق دادن و حرص دادن مردم هستید
ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت

والا من خودم به شخصه شکافته شدم
شکاف طبقاتی در این ۱ ساله چندین بدابر شده .
خیال میکنید ۶ کلاسه ۱۰۰ هزار تومان بیشتر میده به کمیته امدادی ها شکاف طبقاتی اینجوری پر میشه ؟!
با سلام واحترام
لطفا آخرین خبر درخصوص پاسخ نامه ایران برای توافق برجام را گزارش بدهید.همه ایرانیان منتظر این خبر هستند
نمایندگان مجلس، مثلا نماینده و از طرف مردم هستند؟!! یا نماینده و طرفدار دولت که از ایشان حمایت کنن؟!
ایرنا جان شما کاملا درست می فرمایید شکاف طبقاتی کمتر شده همه چی بهتر شده تورم هم نداریم همه در رفاه زندگی می کنند کسی به فکر مهاجرت نیست فقر و فحشا و دزدی و اختلاس کمتر شده . اصلا ما خیلی خوشبختیم !!!!
جناب رییسی شما تو این یک سال همه چی رو نابود کردید حالا شریک جرم میخواهید مجلس باید طبق وظیفه خود رفتار کند نه میل دیگران
ریاست محترم جمهوری
نمایندگان باید از حق مردم دفاع کنند نه دولتی که با جراحی اقتصادی با فشار و تورم کمر ملت را شکسته
به یاد داشته باشید هرگونه قصور شما از چشم ملت قصور اسلام است که نتوانسته یک زندگی راحت اجتماعی برایمان فراهم کند
درمان گران
تحصیل پولی
مسکن نجومی
به قول نیما کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده ی خود را...
به ایرنا بفرمایید شکاف طبقاتی کاهش یافته شده گسل طبقاتی
دره ی طبقاتی
نمایندگان دقیقا چه کاری مانده است که انجام بدهند؟
نامه نوشتن که از ریاست قوه قضاییه بیایید ریس جمهور شوید
دفتر هر نماینده ستاد تبلیغاتی شما بود
کل سیستم مجلس برای ریاست جمهورس تان بسیج بود
به بی تخصص ترین وزریهایی که معرفی کرده بودید رای اعتماد دادن
نازک تر از گل بهتان نگفته اند
دستتان را باز گذاشتن تا به قول خودتان جراحی اقتصادی کنید
طرح صیانت را برایتان ردیف کردند
هر بلایی سر سفر مردم و اقتصاد اورده اید یکبار جلوی شما نایستادند
پس دقیقا بگویی چه کار دیگه ای انجام دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درست میگن که اختلاف طبقاتی داره کم می شه. چون قشر متوسط جامعه داره از بین می ره و اگر وضعیت ادامه پیدا کنه به زودی با یک قشر بسیار ثروتمند و یک قشر فقیر مواجه خواهیم بود.
کریم قدوسو بگیرید . داره راه و چاه نشون میده
درود
درسته شکاف طبقاتی کم شده همه پرت شدن زیر خط فقر......خط فقری هم شده ضرب ال مثل آدمی که آب از سرش بالا زده چه یک وجب چه هزار وجب...
شکاف طبقاتی کم شده چون درصد بالاتری زیر خط فقر رفتن
بله در دولت رئیسی همه فقیر شدند و شکفا طبقاتی و توزیع درآمد عادلانه تر شده!!!!!!
بله شکاف طبقاتی کم شده. همه با هم بدبخت شدیم
والله این امار گیریتان فقط به درد مسولین و روزنامه کیهان میخوره . مردم عادی احساس میکنند که مثلا سال گذشته حقوق 4 میلیون میگرفتن و الان حدودا 4.8 ولی برنج که کیلویی 30 میگرفتن الان بالای 110 تومان باید تهیه کنند روغن که 12 هزارتومان بود شده حدودا 60 هزارتومان تخم مرغ از 800 تومان شده 3500 تومان ایبن واقعیت است نه امار شما که میگوید 75 درصد از مردم از گرانی راضی هستند بالای 70 درصد مردم به اینده امیدوار هستند . فکر میکنم کسانی که امار میگیرند یا رفتن از روزنامه کیهان امار گرفتن یا از اقازادهایشان در امریکا سوال کردند
به شرخرهای آمریکا پول بدید شاید کاخ سفید را هم براتون تسخیر میکنن.
تابناک این اشخاص کی هستن که حرفهای صد من یه غازشون را نشر میدید؟
موافقم شكاف طبقاتي كمتر شده. طبقه متوسط هم در سايه عملكرد دولت به زير خط فقر سقوط كردند. حالا اكثر مردم مثل هم در طبقه فقرا جاي گرفته اند.
بعله شکاف تبعاتی کاهش یافته
طبقه متوسط هم فقیر شدند
تا‌ یک نظر یکم‌ جدی تر‌ و واقعی تر میه‌ تابناک‌ حذفش میکنه‌ !
قرار ما این‌ نبود‌
همه افتادیم توی شکاف ایجاد شده شیش کلاسه ها
در مورد درگیری مرزی با افغانستان شریعتمداری کیهان را بفرستید درستش میکنه
خدا را شکر میکنیم (کشتی ها یکی شد)
"ایرنا: شکاف طبقاتی در دولت رئیسی کاهش یافت" علت کاهش شکاف حذف طبقه متوسط جامعه و مهاجرت طبقه متوسط به زیر خط فقر است
اقای رئیسی نمایندگان که از خود اختیاری ندارند و تا حالا کلا بالاتر از گل به شما و وزرا نگفته اند دیگر چه می خواهید امام (ره) میگفت مجلس در راس امور است ولی این مجلس هیچ کجای امور نیست که !هر کدام این اتفاقات که در دولت شما افتاد اگر در دولت قبل بود(گران شدن چند برابری دارو؛قیمت هاشهریور 1400 ؛مسکن و ....)به استضاح و سوال از رئیس جمهور و... ختم میشد ولی مجلسیان برای شما چشم پوشی کردند!به هر حال از نظر ما اگر مجلس تعطیل هم شود اتفاقی نمی افتد فقط در هزینه ها صرفه جویی میشود!!
سید محرومان نمایندگان اگر نمایندگان واقعی مردم باشند باید دولت تو را کلا استیضاح کنند و ترا از ریاست جمهوری بیندازند
شکاف طبقاتی کم شد چون فقر گسترش پیدا کرد و تعداد بیشتری از مردم به زیر خط فقر رفتند
شکاف طبقاتی کم شده !!!!!!! شما کافی یکی دوساعت وقت بگذارید ساعتی را در بازارهای تره باز شهرداری در نقاط هفده و نوزده شهرداری و ساعتی را در خیابانهای بالاتر از اتوبان حکیم و همت با دیدن سبدهای خریداری شده توسط شهروندان متوجه میشوید شکاف طبقاتی دارد سر به ثریا میزند حتما امارگیری نزدیک خانه اقای احمدی نزاد صورت گرفته است
راست میگه اصلا شکاف طبقاتی ازبین رفته چون دولت مردمی دره طبقاتی ایجاد کرده
معلوم نیست طالبان چند میلیون نیروی بی نام و نشان در مهاجران افغان در ایران دارد، این یک خطر بالقوه است که متاسفانه از چشم مسئولین دور مانده است.همانطور که داخل شده اند همانطور هم سلاح و مهمات می‌توانند وارد کنند.بهتر است همه آنها ثبت نام شوند و هر کس ثبت نام نشده باز گردانده شود. یک فرصت زمانی جهت ثبت نام به آنها داده شود و سپس با جدیت تمام موضوع پیگیری شود وجود این جمعیت بیگانه یک خطر امنیتی واقعی است.آیا داعش در آنها نیست.
طالبان تسلیحات آمریکایی زیاد داره و خطرناکه
مذاکره دیپلماتیک بهتره
طالبان سواد استفاده از این تسلیحات را نداره و اگر ایران اراده کند در مدت کمتر از بک هفته میتواند کل افغانستان را ضمینه ایران کند.
و افغان ها هم بسیار خوشحال خواهند شد چون دیگر مجبور به گذر از مرز نیستند.و ضمینه کشور همزبان و مادری شده اند.
شکاف طبقاتی کاهش و خندق طبقاتی افزایش یافت؟؟؟
شکاف طبقاتی کاهش و خندق طبقاتی افزایش یافت؟؟؟
بدلیل محو طبقه متوسط شکاف طبقاتی به گسل تبدیل شده و حالا دو طبقه داریم بک طبقه بسیار کوچک ثروتمند و بک طبقه فقیر و طبقه متوسط که در همه جوامع حافظ طبقه ممتاز است اگر از بین برود جامعه با شورش مواجه میشود.به همین دلیل جوامع غربی همیشه بدنبال توسعه و گسترش این طبقه هستند.
وکیل الدوله ها الان برای حمایت بیشتر دقیقا چه کاری انجام بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز نمی دانید شکاف چقدر است، فکر کردید حقوقها را بهم نزدیک کنید شکاف پر شد، آقا شکاف بین همه حقوق بگیران حتی نجومی بگیران با بعضی ویژه خواران را ظاهرآً ندید، شکاف که چه عرض کنم دره و حتی عمیق تر!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی