بازدید 66422
سه هزار و نود و پنحمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!/سردار حاجی‌زاده: تیم مذاکره، تیم معتقدی است؛ اجازه دهید کارشان را انجام دهند/ رستم قاسمی: مخالف توافق هسته‌ای نیستم/طعنه سنگین مهاجرانی به تیم خبری «ایران اینترنشنال»

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: محکومیت مهرشاد سهیلی قطعی شد/ رفع تعهد ارزی صادرکنندگان با استفاده از رمزارزها امکان پذیر است/ واردات خودرو با رمز ارز تکذیب شد/مهدی غضنفری: کل اقتصاد به مانند ارابه است که ارابه‌ران ماهر می‌خواهد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 14 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد تند مجرى صدا و سیما به مذاکره‌کنندگان
امیرحسین ثابتی، مجرى صداوسیما از مذاکره کنندگان احیای برجام انتقاد کرد. این چهره نزدیک به سعید جلیلی نوشت:محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی در واکنش به خبر اجرای حکم امام خمینی علیه سلمان رشدی در توییترش نوشته:آیا چنین چیزی اتفاقی است که درست زمانی که در آستانه‌ی احیای توافق هسته‌ای هستیم آمریکا ادعای ترور بولتون را مطرح می‌کند و سپس چنین حادثه‌ای رخ می دهد؟ شرم آور است که مرندی همان منطق و ادبیات منفعلانه روحانی_ظریف را به کار می‌برد و احیای توافق هسته‌ای را اصل و اجرای حکم امام خمینی را مزاحم آن می‌بیند. اصل برجام نیز آورده‌ای برای کشور نداشت که این چنین ذلیلانه در تمنای احیای آن توافق استعماری هستید.


رتبه اول استان تهران در میزان خسارات ناشی از سیل
فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 23 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)، گفت: امروز توفیق داریم در خدمت جمعی از یادگاران شهدای شهرستان پاکدشت در روز مقاومت اسلامی باشیم. ضمن خیرمقدم به آن ها امیدواریم مجلس و دولت و همه مسئولان تداوم بخش راه شهدا باشند و همه تلاششان این باشد که منویات امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را نصب العین قرار دهند و به ملت به خوبی خدمات ارائه دهند. نماینده مردم پاکدشت در مجلس در تذکر به وزیر کشور، ادامه داد: به تازگی شاهد بروز سیلاب هایی در کشور بودیم که به مناطق زیادی خسارت وارد کرد؛ اما آنچه مسلم است استان تهران شاهد بیشترین میزان خسارت بود که ضرورت دارد اهتمام جدی در این زمینه صورت بگیرد چرا که رتبه اول تلفات و خسارات برای این استان جای تامل است و ضروری است مسئولان وزارت کشور به این موضوع رسیدگی کنند. وی تصریح کرد: در شهرستان پاکدشت سیلاب به روستاهای حمامک، شهرک صنعتی عباس آباد و حتی عشایر پاکدشت که در بخش لار هستند خساراتی وارد کرد که ضروری است به سرعت به وضعیت آن ها رسیدگی شده و مساعدت های بیشتری صورت بگیرد.


وزیر علوم: درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها در حال حاضر هیچ تصمیمی اعلام نشده است
وزیر علوم در پاسخ به سوالی درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها اظهار داشت: یکسری دانشگاه های تک جنسیتی مانند دانشگاه الزهرا(س) داریم اما برای سایر دانشگاه ها چنین مسأله ای صحت ندارد، البته دانشگاه ها مستقل هستند، ممکن است تصمیم بگیرند با توجه به ظرفیت دانشگاه در رشته خاصی پذیرش تک جنسیتی را داشته باشند اما در حال حاضر هیچ تصمیمی اعلام نشده است.

آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی از زبان وکیلش
وکیل جعفر پناهی از از موافقت دادیار ناظر زندان اوین با تقاضای اعزام موکلش به مراکز درمانی خارج از زندان و تماس تلفنی با خانواده‌اش خبر داد و تاکید کرد: اجرایی شدن دستور ایشان منوط به موافقت دادستان و اعلام نظر رئیس زندان دارد. یوسف مولایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دیروز با دادیار ناظر زندان اوین دیدار کردم. با تقاضای اعزام آقای پناهی به مراکز درمانی خارج از زندان و تماس تلفنی با خانواده‌شان موافقت کردند. وی ادامه داد: اجرایی شدن دستور ایشان منوط به موافقت دادستان و اعلام نظر رئیس زندان دارد. همزیستی بیم و امید ادامه دارد.

طعنه سنگین مهاجرانی به تیم خبری «ایران اینترنشنال»
وزیر ارشاد دولت اصلاحات به مجریان هجمه رسانه‌ای / تبلیغی علیه او در پی موضعش درباره ترور «رشدی»، طعنه سنگینی زد. عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نوشت: ظاهرا تیم خبری ایران-نال با تیم تبلیغاتی هواداران سازمان مجاهدین خلق جلو خانه ما جمع شده اند! خسته نباشند شرمنده، خانه نبودم پذیرایی کنم. و اما خانه ما در قلب لندن نیست. مجری لندن را نمی‌شناسد؟! آن ساختمان هم که نشان می‌دهد، ساختمان چند خانه چسبیده به هم است!

تصویب یک سهمیه جدید در کنکور علی‌رغم مخالفت دیوان عدالت اداری!
به گزارش آخرین خبر بر اساس اخبار شنیده شده، به پیشنهاد محرمانه زلفی‌گل وزیر علوم و عین اللهی وزیر بهداشت در جلسه اخیر شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی، طرح اعمال یک سهمیه ویژه برای فرزندان هیأت علمی برای تمامی مقاطع ارائه و تصویب شد. بر اساس این طرح فرزندان اعضای هیأت علمی می‌توانند تنها با کسب ۹۰ درصد نمره‌کل «آخرین فرد قبولی با هرسهمیه‌ای» مازاد بر ظرفیت پذیرش هر کد رشته و برای تمامی مقاطع (از مقطه کارشناسی تا دکتری) موفق به اخذ پذیرش شوند. در جلسه مذکور برخی از اعضای شورا همانند عاملی و افتخاری و همچنین ریاست دانشگاه شریف این طرح را مخالف با عدالت آموزشی دانستند، اما نهایتا با اصرار دبیر ستاد نقشه جامع علمی این سهم‌خواهی ویژه در نظام آموزشی تصویب شد. حال باید منتظر واکنش سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی در برخورد با این بی عدالتی مسلم در دولت سیزدهم که با شعار رانت ستیزی و مقابله با ویژه‌خواری روی کار آمد، باشیم.

باهنر: ردصلاحیت لاریجانی مخصوصاً با آن دلایل شورای نگهبان، چیز عجیبی بود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد. /ایلنا


معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!
باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات:علت نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت رشد شتابان تقاضاست، البته کیفیت پایین نیامده و آمار‌ها این را اثبات می‌کند، اما سطح توقع مردم از سرویس‌ها و تعداد کاربرانی که از سرویس‌ها استفاده می‌کنند نیز افزایش یافته‌ است. در حوزه زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال دست‌کم باید پهنای باند ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم کنیم. شورای عالی فضای مجازی حکمی داشت که طی آن باید امکان دسترسی به ۲۰ میلیون پورت فراهم شود. سرعت و پهنای باند کنونی برای تحول در اقتصاد دیجیتال کافی نیست. متوسط سرعت اینترنت ثابت ما زیر ۱۰ مگ است و رتبه ۱۴۴ دنیاییم. در اینترنت همراه سرعت نزدیک ۳۰ و رتبه ما بین ۷۱ تا ۷۳ است. اگر پهنای باند کافی فراهم نشود، آرزو‌های دیجیتالمان محقق نمی‌شود. مردم انتظار کیفیت بهتر اینترنت دارند، این توقع حق آنهاست و مردم می‌خواهند از این پلتفرم کسب درآمد کنند./ایرنا

 

واکنش وزیر راه و شهرسازی رئیسی به بازتاب‌های انتقادی از توئیت‌های ضدبرجامی‌اش
وزیر راه و شهرسازی درباره نظراتش در خصوص برجام که در فضای مجازی منتشر کرده و حواشی زیادی را به دنبال داشته است، گفت: ما نظرات آقای رئیس‌جمهور و حضرت آقا را اعلام کردیم. چیزی غیر از این نگفتیم. /ایلنا


فرمانده هوافضای سپاه: تیم مذاکره، تیم معتقدی است / اجازه دهید کارشان را انجام دهند
سردار امیر علی حاجی زاده در پاسخ به این که مذاکرات برجامی در جریان است یک توافق خوب را چطور می‌بینید، گفت: این تیم، تیم معتقدی است و ما هم هیچ نظری نداریم، اجازه دهید کارشان را انجام دهند. /ایسنا

تاریخ‌سازی زنان ایران؛ طلسم ۵۶ ساله شکست
تیم ملی والیبال زنان ایران موفق شد با شکست آذربایجان راهی فینال رقابت‌های کشور‌های اسلامی شود و مدال خود را قطعی کند. آخرین مدال تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات رسمی، مدال برنز بازی‌های آسیایی سال ۱۹۶۶ بود تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال با صعود به دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شکسته شود و شاگردان کمپدلی به نخستین مقام این تیم بعد از انقلاب دست یافتند.

درآمدزایی ۱۱۷ میلیارد یورویی فرودگاه استانبول برای ترکیه
عادل کارا اسماعیل‌اوغلو، وزیر حمل‌و‌نقل و زیرساخت ترکیه در توئیتر، اینفوگرافیکی در مورد تاثیرات اقتصادی فرودگاه استانبول که در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۹ افتتاح شد، منتشر کرد. وی با اشاره به اینکه فرودگاه استانبول با سرمایه‌گذاری ۱۰/۲۵میلیارد یورویی "بدون هزینه از خزانه دولت" ساخته شده است، ابراز داشت: کل اجاره‌ای که باید دریافت شود ۲۶ میلیارد یورو است و از زمان افتتاح، سهم آن در اقتصاد ۸۰/۷ میلیارد یورو بوده و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای، در مجموع ۱۱۷ میلیارد یورو برای ترکیه سود داشت. بر اساس اینفوگرافیکی که کارااسماعیل‌اوغلو منتشر کرده، فرودگاه استانبول ۲۳/۷۵ میلیارد یورو به درآمد ملی، ۵۱/۳ میلیارد یورو به تولید، ۴/۲ میلیارد یورو به صادرات، ۱/۲۳ میلیارد یورو به مالیات کمک کرده است. همچنین با احداث فرودگاه استانبول برای ۹۷۲ هزار نفر اشتغال‌زایی شده است.

درخواست مهلت یک ماهه مجمع تشخیص از رهبر انقلاب
مصباحی مقدم در گفتگو با همشهری: با پایان دوره هشتم مجمع تشخیص مصلحت نظام در ۲۳مرداد، ریاست مجمع تشخیص از رهبر انقلاب تقاضای فرصت یک ماهه کردند که با این فرصت موافقت شد/ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه در این دور به پایان می‌رسد.


محکومیت مهرشاد سهیلی قطعی شد
مهرشاد سهیلی در دادگاه بدوی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و جزای نقدی و رد مال محکوم شده بود که پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر این حکم قطعی شد. /ایسنا


احتمال توقف تولید تعداد بیشتری از خودروها
اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر احتمال توقف تولید تعداد بیشتری از خودروها، گفت: هدف کسب ایمنی، استانداردسازی، رضایت مشتری و سلامت است؛ بنابراین، هر کالایی این موارد را پاس نکند، ممکن است مشمول بررسی، نظارت و کنترل باشد. وی همچنین با بیان اینکه پنج نوع خودرو شامل تیبا، تیبا ۲، سمند، ساینا و ۴۰۵ slx دیگر تولید نمی‌شود، درباره اظهارات پلیس راهور که اخیرا گفته بود، کیفیت خودروهای تولید داخل هیچ تفاوتی با گذشته نکرده، تصریح کرد: اگر طبق قانون سازمان ملی استاندارد در این رابطه مرجعیت دارد، بگذارید به وظایف خود عمل کنیم. اگر هم پلیس مرجعیت دارد، به وظایفش عمل کند.

رفع تعهد ارزی صادرکنندگان با استفاده از رمزارزها امکان پذیر است؟
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید، هر چند فعلا استفاده از رمزارزها در تجارت به شکل محدود کلید خورده اما در آینده می‌تواند اثرات مثبت خود را بر تجارت ایران نشان دهد. محمد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آنچه از سوی رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام شده موضوع استفاده از رمزارزها در تجارت ایران فعلا به شکل محدود برای واردات مجاز شده و یک ثبت سفارش نیز به این وسیله انجام شده است. البته باید در نظر داشت که بانک مرکزی شرایط خاصی را در این حوزه در نظر گرفته است. یعنی تنها امکان تجارت با رمزارزهایی وجود دارد که مجوز استخراج آنها صادر شده و منشا ارز از سوی ارائه کننده اعلام و قابل تایید باشد. وی با بیان اینکه فعلا در رابطه با صادرات با استفاده از رمزارزها برنامه‌ای نهایی نشده، بیان کرد: می‌توان انتظار داشت که در صورت موفقیت آمیز بودن گام‌های ابتدایی که از سوی سازمان توسعه تجارت برداشته شده، در آینده امکان رفع تعهد ارزی صادرکنندگان با استفاده از رمزارزها نیز فراهم شود.

کمتر از ۱۲ هزار خودروی ناقص در کف پارکینگ‌ها داریم
عبدالله توکلی لاهیجانی معاون وزیر صمت گفت: میزان تعهدات معوق خودروسازان به کمتر از ۱۰ هزار دستگاه رسیده و میزان خودرو‌های ناقص در کف پارکینگ‌ها نیز کمتر از ۱۲ هزار دستگاه است. مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت بیان داشت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌ها وجود داشت و بر این اساس ثبات در جریان تولید ایجاد شده است.

ایرنا: عملکرد همتی باعث تحمیل فشار سنگین تورم بر گرده مردم شد
ایرنا در گزارشی با عنوان دولت دوازدهم رکورد افزایش نقدینگی پس از انقلاب را شکست نوشت: رشد مداوم شاخص رشد نقدینگی در سه سال پایانی دولت گذشته، محرکی قوی برای اوج‌گیری تورم در ماه‌های پایانی دولت گذشته و ماه‌های آغازین دولت سیزدهم ایجاد کرد. تورمی که اکنون گریبان مردم را گرفته و تأمین هزینه‌های زندگی را برای اکثریت مردم دشوار کرده است. ضعف مدیریت بانک مرکزی در دولت روحانی به‌ویژه در دوره همتی، زمینه‌ساز رشد افسارگسیخته نقدینگی در کشور و باعث تحمیل فشار سنگین تورم بر گرده مردم شد. با این حال دولت سیزدهم بلافاصله پس از شروع به کار، نسبت به برقراری انضباط در نظام پولی کشور اقدام کرد. یکی از گام‌های جدی بانک مرکزی دولت سیزدهم در راستای نظم دهی به عملکرد شبکه بانکی در خلق نقدینگی، اعمال محدودیت بر رشد ترازنامه بانک‌هاست. در همین راستا بانک مرکزی رشد ترازنامه بانک‌های با کفایت سرمایه ضعیف را به ۱.۵ درصد و بانک‌های با کفایت سرمایه مطلوب را به ۲.۵ درصد محدود کرد.

مهدی غضنفری: کل اقتصاد به مانند ارابه است که ارابه‌ران ماهر می‌خواهد
غضنفری رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در نشست حکمرانی اقتصادی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی اظهار داشت: کل اقتصاد شامل خرد و کلان را می‌توان به یک ارابه و یا دوچرخه تشبیه کرد که یک چرخ آن وضعیت اقتصاد (کلان) در حوزه‌ی شاخص‌های پولی - مالی است و چرخ دیگر (اقتصاد خرد) وضعیت تولید در سطح بنگاه‌ها، سرمایه‌گذاری، وضعیت فضای کسب و کار، حجم صادرات - واردات و امثال آن است. وی با تشبیه این دو حوزه به یک دوچرخه افزود: این دو چرخ توسط یک زنجیر به هم متصل شده‌اند که گاه اولی محرک و دومی متحرک و گاه دومی محرک و اولی متحرک و گاه، هم این و هم آن محرک و گاهی هم هر دو مزاحم و مانع یکدیگر و متوقف هستند. به باور غضنفری این دوچرخه و یا ارابه باید یک ارابه‌ران ماهر و حاذق و همه فن حریف داشته باشد که بتواند زنجیر دوچرخه را به گونه‌ای روغن‌کاری کند و رکاب‌ها را به حرکت درآورد که این دو چرخ متوازن و متعادل در خدمت یکدیگر باشند. اجازه دهید چرخ عقب را اقتصاد کلان و چرخ جلو را اقتصاد خرد بدانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۰۴
آقای قاسمی! شما چکاره مملکت هستید که موافق برجام باشید یا مخالف. شما همون جایی هم که هستید زیاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اکثر کارگاههای راهسازی ها
در کشور تعطیل شده

و فقط باید پای درد دل رانندگان کامیونها بنشینید

و ساخت سالی یک میلیون مسکن ، هیچ از هیچ

ولی رستم خان قاسمی وزیر راه و مسکن، ظاهرا هنوز چشمش به دنبال وزارت نفت است!!؟

و برای توافق برجام هم سنگ اندازی میکند

یعنی مملکت گل و بلبل همین جاست !!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
برای شما فروشندگان منافع ملی معلوم هست حرف ایشون سنگین بیاید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
شما چكاره مملكت هستيد كه در اين مورد اظهار نظر مي كنيد؟
ناشناس
| Russian Federation |
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
ایشون جزو ملتی هست که صاحب کشور و مسئولین به گفته خودشون خدمتگذار ملت هستن
جناب وزیر ارتباطات!توقع مردم بالا نیست تخصص جنابعالی پایینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
راست میگه خوب بنده خدا !!!!! چه توقعی دارین؟!!! توقع دارین یه فایل با حجم ۵ مگابایت توی یه ثانیه دانلود بشه!!! برای دانلود فایل ۵ مگابایتی بدون اینکه سطح توقعتون بالا بره حداقل ۳۰ دقیقه باید صبر کنید!!!! صبور باشید پدر جان اینقدر توقع نداشته باشین
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
خدایی کلی خندیدم. اقای وزیر محترم لطفا همین اینترنت ذغالی رو هم ببندین تا این مردم قدر نشناس یاد بگیرن که درخواست اضافی نداشته باشن. این چه معنی می ده که مردم درخواست بیشتر داشته باشن.در حالیکه مردم بینوا تو بعضی کشورها دارای اینترنت با سرعت دانلود گیگا هستن!!!!! مردم قدر نشناس ما درخواست اضافه دارن و به این اینترنت ذغالی معترض هستن!!!!! ضاهرا مردم فراموش کردن که کجا زندگی می کنن
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
آقای وزیر محترم همین الان سرعت اینترنت موبایلم رو چک کردم و سرعت دانلود 450 مگ و اپلود 300 مگ بود.
آقای معاون برو بگو خود وزیر بیاد.همه مردم میگن اینترنت بد شده و شما میگید خوبه!
بلاخره اقتصاد ما ارابه ران میخواهد یاجراح یاهیچکدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اقتصاد ما یه آدم با سواد با مدرک معتبر از یک دانشگاه معتبر که دلسوز مردم باشد
ناشناس
| Russian Federation |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
من درک نمیکنم ، هر کاری راه بندازی باید مجوز و مدرک مربوطه رو داشته باشی ، حتی یه دامپروری بعد برای اداره یک کشور 85 میلیونی هیچ مدرکی در زمینه مدیریت نیاز نیست و هر کسی با هر سطح سوادی میاد و ریاست میکنه
شبکه های معاند لندنی برای ساده لوحان خوب جواب می‌دهد که شست سوی مغزی انجام دهند و اصولا کارشان همین هست وگرنه نیازی به تاسیس آن نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
شما که خیلی زرنگی یا نونت توی روغن داره میچرخه یا از مواهب خاصه برخوردار هستی
كيفيت اينتر نت پايين نيامده و سطح توقع مردم بالا رفته؟!!نمي دانم بعضيها مردم را چه فرض كرده اند؟!
خیلی طعنش سنگین بود
من که داشتم میخوندم گوشیم از دستم افتاد .
دولت قبل و در راس آن جناب همتی برای اولین بار در بین دولت‌ها در تاریخ ایران دلاری که در سال 98 بیشتر از 14 هزار تومان ارزش نداشت کرد 32 هزار تومان و برای چند سال پیاپ تورم بالای 40درصدی ایجاد کرد که بخش اصلی آن هم به خاطر خلق ارز 4200 بود که در ظاهر برای ثابت نگه داشتن قیمت ها بود ولی کسانی که اقتصاد بلد هستند می‌دانند این دستکاری قیمت خودش عامل تورم بالا می شود و رسید به این دولت بیچاره که آن را اصلاح کند تا روال اقتصاد به مسیر درست حرکت کند و فحش بخورد به خاطر این اصلاح کردن و باید بررسی شود آیا از عمد برای ضربه زدن به کشور این مسیر چند سال را طی کردن یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
البانی نشین ها منافقین خلق ظاهرا روحانی و همتی و جهانگیری رو خیلی دوست داشتن
کی گفته اینترنت ایران پایین است ؟ اینترنت ایران از افغانستان که اخرین کشور جهان به حساب می اید یک پله بالاتریم و همه جای دنیا از بابت سرعت پول دریافت می کنند ما از مصرف گیگ ان... خودش شاهکار است باز هم بگید خوب نیست؟مردم توقع شما خیلی بالا رفته ما در اینترنت جز بهترینها در دنیا هستیم؟کی به کیه....
این که یکی از بانیان وضع موجود تایید صلاحیت نشد کاری بسیار به جا و درستی بود
درآمد ما هم پایین نیامده هزینه زندگی 50 برابر سال 95 شده آخه اینم شد حرف !؟؟!
جناب معاون قبول دارم سطح توقع مردم بالا رفته مثلا گوشت و مرغ میخواهند بخورند باید اشکنه بخورند و لنگ ببندند البته بماند که سطح توقع شما هم پایین بوده که معاون شدید متاسفم برای دولت رییسی
من فکر کنم رئیسی بدنه هیات دولت رو از سنگ پا سازی قزوین انتخاب کرده! ماشالا همه رودار !
هر چه قدر این تفکیک جنسیتی دانشگاه دیرتر انجام دهید یا کارمندان شک نکنید بیشتر در باتلاق اخلاقیات و طلاق و خیانت ها گیر خواهید کرد
پاسخ ها
مهدی
| Japan |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
کافور بخور
سطح توقع مردم بالا نرفته مسئولین بی دست و پا، بی کفایت بر مسند مسئولیت تکیه زده اند و ولی نعمتان خود را به سخره گرفته اند.
اقای مهاجرانی لندن خوش می گذره؟
سردار رستم قاسمی مسکن بساز حرف نزن
وزیر جان! در راستای طرح صیانت سرعت اینترنت پایین امده. زشت نیست دروغ میگی؟
با اوردن زنان در محیط مردان که کار کنند تفکیک جنسیتی کمترین کاری است که می تواند انجام شود
معاون‌وزیر ارتباطات چون خودش از تکنولوژی اینترنت و شبکه های مجازی و توانایی ها و امکانات عالی کشورهای همسایه و جهان در مقایسه با ما خبر ندارند

فکر میکند که مردم هم مثل ایشان بی خبر هستند !!!!؟؟؟


ایکاش سردار حاجی زاده بفرمایند ، ابا مذاکره کنندگان قبلی

ما افراد معتقد و متعهدی نبودند ؟؟؟

و ایکاش وزیر راه و مسکن که فعلا یک میلیون مسکن به مردم و کشور بدهکار هستند بیشتر بر کار خودشان تمرکز میکردند

و بدانند که در پایان دوره ۴ ساله باید ۴ میلیون مسکن ساخته و تحویل بدهند !!!!!!
آقای معاون وزیر همه میدونن شماها چقدر از مردم متنفرین
وزیر علوم: درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها در حال حاضر هیچ تصمیمی اعلام نشده است) بله شب درازه !!! حالا فقط حرفشه بعد واقعیت پیدا میکنه عین دیوار کشی پارک !!
مهدی غضنفری: کل اقتصاد به مانند ارابه است که ارابه‌ران ماهر می‌خواهد) الحمدالله که با این تعریف هیچ ربطی به تیم اقتصادی دولت رییسی پیدا نمی کنه
ضعف مدیریت بانک مرکزی در دولت روحانی به‌ویژه در دوره همتی، زمینه‌ساز رشد افسارگسیخته نقدینگی در کشور و باعث تحمیل فشار سنگین تورم بر گرده مردم شد) خدا را شکر که امار نشون میده نقدینگی در دوره رییسی بیشتر شده . دائم دستش تو جیب بانکهاست بعد میگه من از بانک مرکزی قرض نکردم با همه حقوق خواری های کارگران و کارمندان و بازنشستگان و چند برابر کردن قیمت ها
احتمال توقف تولید تعداد بیشتری از خودروها) تمام خودروهای ارزان جمع خواهد شد کیفیت بالا نخواهد رفت فقط بهانه برای بالا بردن قیمت از طریق ایجاد کمبود
کمتر از ۱۲ هزار خودروی ناقص در کف پارکینگ‌ها داریم) همشون گیر یک یا دو سنسور هوا و ایربگ !!!تازه اگه باز بشه !!!
راست میگن اقای معاون.سطح توقع مردم بالا رفته.در همه چیز توقع دارند گوشت بخورند انهم سفید وقرمز لبنیات استفاده کنند میوه بخورند اب بخورند برق مصرف کنند .......تازگیها دنبال هوای پاک هم هستند.عجب مردمی هستیم ما.
واقعا جای تعجب است در حالی که در تهران سیل خسارات و تلفات وحشتناکی به جای گذاشته به فکر مسوولین نرسیده که این سیل را به سمت زاینده رود هدایت کرده یا به یمن دریاچه ارومیه پمپاژ می کردند تا اندکی از مشکلات آنها حل و به احیای آنها کمکی می شد
مثلآ سنگینی این طعنه کجاش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
سنگینش را میشه حس کرد. این صفحه الان سخت بالا میاد.
معتقد؟؟ احیانا نباید‌ متخصص باشن؟
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!) والا من هر چی تو سایت سرعت سنج نگاه کردم جایی برای اندازه گیری سطح توقع مردم پیدا نکردم !!!
مانند وزیر ارتباطات بقیه مسیولین هم اعتقاد دارند مردم پررو شده اند
طرح اعمال یک سهمیه ویژه برای فرزندان هیأت علمی برای تمامی مقاطع ارائه و تصویب شده است) به این میگن لقمه گیری !!! اول استادان غیر همسو با خودشان را بیرون می کنند بعد سهمیه ها را به استادان خودی میدهند و در نتیجه تا چند سال اینده استادها همه خودیند !!!
بنظرم نظر ثابتی مجری برنانه افق که شرم اورتر است
تصویب یک سهمیه جدید در کنکور علی‌رغم مخالفت دیوان عدالت اداری!
قباحت داره واقعا
این همه وزیر و... چطور یه جا جمع شدن آیا؟
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!
این هم یه وزارتخانه وقیح دیگه
الله اکبر
اقای باقری اصل امارهاتون رو بذارید در کوزه ابشو بخورید.مرد حسابی این اینترنت روز به روز داره بیشتر پس میره.روزهای جمعه که دیگه فاجعه است.عین چی دروغ تحویل مردم میدین.
اقای فرمانده هوا فضا لطفا یک موشکی چیزی به این استودیویی که امیرحسین ثابتی توش برنامه اجرا میکنه بزن.
چه مردم پر رو و پرتوقعی هستند این ملت ایران؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اینترنت پر سرعت هم می خوای؟ دیگه چی؟
چرا برای بی عدالتی آشکار آموزشی اینهمه اصرار وجود دارد.چرا قبول نمی‌کنیم که کنکور یک رقابت صرفا علمی ست.؛؛؛در رقابت علمی هم فقط دانش داوطلب است که وضعیت ورتبه علمی اورا مشخص می‌کند نه هیچ اولویت خانوادگی وعوامل دیگر
جناب معاون وزیر ارتباطات ممنون از اینکه تا این اندازه فهم داری
باقری اصل چقدر حرف می زنه با این بی کفایتی که در شما هست سکوت کن لااقل به چشم نیایی
حالا که چی آقای مهاجرانی؟!!!
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!
خخخ
خخخ
خخخ
این هم شد وزیر ارتباطات! یا واعظ و مرشد و معلم اخلاق!!!!
مشکل مسکن و دارو و غذا و خودرو در جهان وجود ندارد این (سطح توقع مردم است که بالا رفته) و همشون میخاند غذابخورند ماشین سوار بشند خونه و منزل شخصی داشته باشند لباس بپوشند و آزاد باشند و درآمد مکفی داشته باشند و اینترنت داشته باشند و گوشی داشته باشند
مردم عزیز قانع باشید .....و.....
باشه اقای وزارت خونه شما راست میگی
فقط لطفا بگوهمون اینترنت که ما توقعمون ازش زیاد شده صیانت کردی باشه قبول
میشه بگی چرا پروتکل هایی که مال ما برنامه نویس هاست و دستکاری کردید
میشه بیاید جلو دوربین بدون فیلتر شکن Visual studio یا Android Studio رو اپدیت کنید؟
بعد با هم بررسی کنیم ببینیم شما صیانت کردید یا اونا تحریم کردند؟
جناب استاندارد باید جوابگوی خون بی گناه خیلیها باشی قطعا به وظایفت عمل نکردی بدون شک.به پلیس ایراد نگیر پلیس درست میگه به وظیفت عمل کن در پیشگاه خدا مسوولی
آقای رئیسی به خاطر مردم و به نفع مردم با توافق و برجام موافقت کنید به خواست مردم توجه کنید
مهاجرانی تو نمیدونی لندن جای گفتن جقیقت نیست؟
همه موافق رفع نعمت ها(تحریم ها) هستند،پس کی مخالف بود؟ هست؟ خواهد بود؟
آقای باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات نمی دونم قبلأ چه کاره بودی و فقط یک سری جمله را حفظ کردی تا بیان کنی عجالتأ اشاره کنم که وقتی تقاضا زیاد می شود برای ثابت نگه داشتن کیفیت باید تجهیزات مخابراتی , سیستم های انتقال , زیر ساخت ها و ... ارتقاء پیدا کنند و چون این ارتقاء صورت نگرفته و طبق معمول صورت هم نخواهد گرفت بنابراین به زودی کیفیت از این بدتر هم خواهد شد
جناب معاون وزیر درست می فرمایند، ما مردم اصولا خیلی پر توقع و زیاده خواه هستیم، در عوض مسئولین خیلی خوب آقا زحمتکش و محجوبی داریم، خدا را صد هزار مرتبه شکر
ولی سطح دروغگویی خدا را شکر هر روز بالاتر می رود
یعنی اینکه یه پیام متنی سریع ارسال بشه و اپلیکیشنهای مختلف با مسدودی و کندی مواجه نشن توقع زیادیه؟
ببخشید اینقد متوقعیم
یه تماس صوتی واتساپ انتظار زیادیه
" معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته! " نخیر اون چیزی که پایین آمده کیفیت و سطح زندگی میلیونها ایرانی است که از زندگی به زنده مانی دارد میرسد در کنار خلیج همیشه فارس کشور عزیزمان قرار دارد ولی سطح زندگی ایرانی دارد به سطح زندگی مردمان کامبوج میانمار به لطف مسوولیت امثال شما ها میرسد
آمریکا اگر غلطی بکند جمهوری اسلامی ایران از طریق خاک ونزوئلا نیویورک و واشنگتن را با خاک یکسان خواهد کرد
وزیر کشور که ملاک سنجش بارش را نمی داند.فکر کنم وزیر ارتباطات هم ملاک سرعت و مفهوم پهنای باند اینترنت را نداند.وزرا جمیعا بایستی کلاس باز آموزی بروند.
ازاین معاون با کیفیت همچین اینترنت با کیفیتی نصیب مرد پر توفع می شود ایشان نمیدانند اینترنت با کیفیت یعنی چی. بنده خداه نمیدانه اینترنت چیه فقظ گقتند معاون شو تخصص کیلویی چند
واقعا چرا توقع دارید مغزها فرار نکنن وقتی هر روز وزیر و وکیل مملکت به شعور تک‌تک مردم توهین می‌کنن؟
چیز عجیبی بود در قانون نیست. یا موافق قانون است یا خلاف آن!
دروغ به این شاخ داری بیاید خونه ما وضعیت اینترنت را بببنه خجالت هم خوب چیزیه
ایشون لطف کنه اینترنت خونشون باما عوض کنه موافق بودن پیام بدن درخدمتتم
آقای مهاجرانیه لندن نشین، تو لندن نشستی واسه ما مسلمون بازی درمیاری؟؟!! چقدر ریاکارن بعضیا
سرعت اینتر نت افتضاح است پول میدهیم و هر وقت میخواهند اینترنت را هم قطع یا ضعیف میکنند .
برا معاون وزیری که باید خودش بیشتر از همه انگیزه داشته باشه برا دست یابی به سرعت های هر چه بیشتر انتقال دیتا باید تاسف خورد. انگار این جماعت رو گماشتن که وظیفه قطع ارتباط با دنیا رو عملیاتی کنن. پیشنهاد میکنم بجای تماس تلفنی با خونوادشون مثل انسان های اولیه با دود بهشون علامت بدن یا نهایتش از کبوتر استفاده کنن
آیا واقعا کوچکترین اهمیتی دارد که یک چهره سوخته از اینجا رانده و از آنجا مانده یعنی مهاجرانی چوب دو سر طلا چی میگه! نظر راننده تاکسی ها خیلی از حرف های بی ربط و خودخدمتی او ارزشمندتر است.
رستم قاسمی به همین زودی حرفت رو پس گرفتی؟ مرد اونه که پای حرفش بایسته.
سخنان مسئولین همانند جمله شکم سیر یاد گشنه نیست هست و انان نه فقر را می فهمند و نه عدالت را
آقای مهاجرانی جرم رشدی که عیان هست اما تو در کشوری که بیش از پانصد سال به ایران خیانت کرده است چه می کنی .....
اقتصاد مثل لوكوموتير است.
قیمت مسکن، خودرو، برنج، گوشت، مرغ، ماهی، روغن و ... بالا نرفته است؛ قدرت خرید مردم کم شده.
چقدر حرف چقدر شعار.۴۴ سال مردم به فلاکت وبدبختی افتادند.آیا پول ایران ارزش آن چقدر شده.فقر چی رانت چی بیکاری چی.فقط یک عده خاصی ثروتمند شدند.
کاملا درست میگی جناب وزیر
توفع ما مردم بالاست.

شما ببخشید و ما تلاش میکنیم بیارمیش پایین.
خواهشا دیگه سطح توقعتون رو بالا نبرید دیگه !!! یک فایل ۱۰ مگابایتی رو تنها در عرض ده دقیقه دانلود می کنید . .
معاون وزیر ارتباطات دو خط صحبت کرده 3بار خودش حرف خودشو برده زیر سوال میگه امار ها اثبات میکنه سرعت اینترنت بیشتر هم شده و توقع مردم بالاست، بعد میگه تعداد کاربرها رفته بالا! پهنای باند ثابت هستش! رتبه 140دنیا هستیم، خب مرد حسابی مجبوری روز روشن خودت خودتو ببری زیر سوال! بخدا به شعور مردم! مهندسین این مملکت! کارشناسان حد اقل توهین نکنید.
نظری که لایقش باشید و تابناک سانسورچی سانسور نکنه ندارم ، فرار کنه هر کی میتونه
سطح توقع مردم بالا نرفته شما نمی‌دونید چطور باید با مردم صحبت کنید مردم درک این رو دارن که بفهمند شما وظیفه رو درست انجام بده مردم قضاوت میکنن آقای معاون وزیر ارتباطات
دو کلمه هم از مادر عروس بشنوید مجری تلویزیون چکاره مملکته که با برجام مخالفه!!!!!
زاکانی شبها یک سری به پارک های محلی بزن ببین چطور تو تاریکی و ظلمات فرو رفته اند طوری که ادم احساس ناامنی میکنه.در انتهای سیدجمال الدین اسد ابادی چندین پارک محلی بین خیابان و کوچه ها وجود دارد که خداشاهده بسیار رعب اور شده اند.اخه تو این مدت غیر از افزایش قیمت ها خدمت دیگری برای شهر انجام داده ای که بگوییم شهردار داره کار میکنه؟
فعلا دولتی ها ناکارامدی خود را به گردن دولت قبلی می اندازند!! خجالت بکشید با این تورم سرسام آور!! مردم رو چی فرض کردین؟؟
اجازه بدهید کارشان را انجام بدهند!!!
قربان بریم خدا را یک بام دو هوا را؟!
اقای وزیر محترم راه شما سخنگوی کسی نیستید شما وزیر راه هستید به وظایف واجب خود برسید
عطا الله انگلیس نشین!! ذوق زده نشوصهیونیستها بلدند کجا ضربه را بزنند تا برجام همچنان نافرجام بماند و ملت ایران تحت تحریم کمرشان بشکند تو که نمی دانی تحریم چیست فقر فلاکت فسادو فحشا ومرگ تدریجی !!
بنده بعنوان یک دلال زحمت کش دلار و سایر عرضهای رایجه در مملکت ایران و سایر ممالکتهای دیگر باید بگویم که نظرخاصی ندارم طفا انقدر اسرار نفرمایید
یک نفر میشه من رو توجیه کنه مهرشاد سهیلی به کجا وصل هست؟ سه سال اونم تو کانون اصلاح و تربیت، برای ما معمولیا قانون دقیق اجرا میشه
متاسفانهه خدمات وزارت ارتباطات نامنظم و افت کرده است بدون خبرو بی جهت تلفن مشترکان خوش حساب را قطع می کنند و باین موضوع توجه نمی کنند که امور جاری تلفنی و اینترنتی است و در این مورد هم نظارتی وجود ندارد قبلا که قبوض کاغذی بود همه تکلیف خود را میدانستیم
من موندم چرا مهاجرانی به ایران نمیاد
سرزمین کفررا به زندگی در ایران ترجیح میدن
چرا به بهانه دروغین بدهی و بدون اطلاع، مخابرات استان تهران خ:پاسداران نلفن و اینتر نت مشترکین خوش حساب را قطع می کنند مگر با مردم دشمنی دارید . اگر مدیریت قبض برای مخابرات سخت است سیستم کاغذی را جایگزین کنید تا تکلیف خود را بدانیم
زمینه رو برای طالبانیسم کردن تحصیلات عالی دارین آماده میکنید
جناب وزیر ارتباطات چنانچه کار مثبتی نمی کنید لااقل حرف هم نزنید
معاون وزیر ارتباطات بسیار فرد نااگاهی است چون اصلا از سرعت اینترنت در دنیا سردر نمی آورد و نمیداند سرعت اینترنت یعنی چه
ما فرودگاه داریم انها هم فرودگاه دارند.
اگر معاون وزیر ارتباطات که احتمالا اصلا نمی داند اینترنت یعنی چه، لطفا در خصوص ادعای کذبش از مردم در این سایت نظرخواهی نماید
جناب ثابتی چند تن از کاسبان تحریم را نام ببرید
.هشدار.هشدار


قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور


،به هیچ وجه از کنسانتره دامی و طیوری تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور استفاده نکنید

کارخانجات خوراکدام،سهمیه سبوس گندم دولتی رو که حق دامداران و مرغداران زحمتکش هست را،تو بازار آزاد بفروش میرسانند و بجاش از ضایعات محصولات دور ریختنی کشاورزی،(بجای سبوس گندم) استفاده میکنند.


لطفا به همکارانتان اطلاع رسانی بفرمائید



سپاس از سایت وزین، پر مخاطب و اطلاع رسانی تابناک که همیشه یار و یاور این قشر زحمتکش بوده
" آمار‌ها این را اثبات می‌کند"
همون آمارهايي كه ميگه ايراني ها نا اميد نيستن ، همون آمارهايي كه ميگه تورم تك رقمي هست ، همون آمارهايي كه ميگه چقدر ما خوشبختيم و چقدر غربي ها توي مشكلات اقتصادي غوطه ور هستن و از تورم هاي نجومي رنج ميكشن در حالي كه ما داريم رسما حال ميكنيم از ارزون شدن همه چيز
رییس جمـــــــــهور: قیمتها چندبرابر نشده مصرف غذایی چندبرابر شده مردم فکر میکنند گرانی شده
رئیس استاندارد اصلا" شماها معنی استاندارد را میفهمید برای واردات خودرو استاندارد 85 گانه وضع میکنید!!! و برای خودرو ساخت داخل استاندارد صفرگانه؟! ، اتفاقا پلیس وظیفه حفظ و حراست از جان و مال مردم را دارد و بدرستی اعلام کرده که خودرو های ساخت داخل استاندارد نیست و عامل تصادف و مرگ ومیر مردم ایران است ، رئیس استاندارد به وظیفه ات درست عمل کن
شعار مردم مردم گوش ها را کر کرده، اما در عمل به دنبال سهمیه و رانت و چیب خودتان هستید.
موضوع اصلی مردم تورم و حجم نقدینگی است که اگر با این وضعیت ادامه یابد با بحران تورمی جدیدی در آینده مواجه خواهیم شد
علت اصلی آن وجود بانک هایی است که در موضوع بنگاه داری و افزایش نقدینگی و خلق پول و حیله های ربوی هیچگاه حاکمیت نتوانسته است حریف آنها شود و گویی کسانی که مسئول نظارت و کنترل آنها هستند با پول و تسهیلات خریداری شده اند
بانک های ما بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان تخلف داشته و به جای سرمایه گذاری در تولید در ملک و زمین و سکه و ... واردات تسهیلات مالی داده اند
تخلف آنها براحتی از طریق یک سامانه و دیتابس می تواند کنترل و بصورت آنلاین هشدار داده شود اما می بینیم که ۱۰ ها برابر از حد مجاز تسهیلات بدون پشتوانه پرداخت و کسی پیگیر آنها نیست
متاسفانه با وجود تورم بالا این دستها بورس را بعنوان پشتیبان تولید را بحدی ضرر ده کردند که بیشتر سرمایه گذاران سرمایه خود را بیرون کشیده و بورس را ناباورانه بی رونق تر کردند
گسترش زنای محصنه اگر در کشور اتفاق بیفتد داد وا اسلامای علما درخواهد آمد
اما گزارش مستند نشان می دهد که بانک ها از حیله های ربوی که گناه آن بدتر از زنای محسنه است اتفاق افتاده است
اساتید سهمیه ندارند. الکی اطلاعات غلط پخش نکنید. این شرط صرفا برای چابچایی بین دانشگاهها است نه رشته
حتما حجم بسته هاهم کم نشده و هریک گیگ به 5گیگ تقسیم نشده مردم از گرسنگی اینترنت رو میخورن ،واقعا جای تشکر داره
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!.... سرم را به کدام دیوار بکوبم؟؟؟؟
با سلام
ظاهراً معاون وزیر ارتباطات در عالم هپروت زندگی می کنند.
سرعت اینترنت و کیفیت سرویس دهی اینترنت بسرعت تقلیل یافته.
یعنی توی همین خبرتون جواب یکسری سوالات رو خودتون دادید !
اون مجری نزدیک به جلیلی گفته : برجام استعماری

در ادامه خبر گفتید فرودگاه استانبول ۱۱۷ میلیارد دلار درامد داشته

الات ارتباط این دو رو بهم میگم. روحانی یکی از اهدافش از برجام خرید هواپیما بود و حتی تلاش کرد هواپیمای قاره پیما بخره برای اینکه ایران به هاب هوایی تبدیل بشه و از این درامدی که الان سرازیر ترکیه شده سهمی داشته باشه

البته امارات و قطر هم سهم خودشون رو دارن
ولی ایران این وسط برای حمل مسافرای ایرانی هم باید ول معطل ترکیش ایرلاین باشه که میره همین فرودگاه استانبول ...

واقعا داستان تلخی رو تعریف کردم
اگر بفهمند البته
جناب معاون وزیر ارتباط کارهای شما مصداق کامل کم فروشی و حق الناس است و دیگر هیچ .
کل خبرهای این صفحه به کنار خبر مربوط به فرودگاه استانبول جالب و از طرفی مایه تاسف که دنیا هفت شهر عشق را گشت،ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.روزها ماه ها سال ها درگیر خود و دنیا در حال پیشرفت
جناب مجری تلویزیون ایا شایسته تر این نیست که هرکسی نظرات سفت و سخت و تحلیلی خودشو تو تخصصی ترین موضوعات از جمله مذاکرات بین المللی به خونواده ارائه بده؟؟؟ باید یادمون باشه تو دنیای توسعه یافته ادما پا تو هر کفشی نمی کنن برخلافِ ایران وانگهی ملت در زمینه میزان قدرت و تبحر همین تیم مذاکره کننده هم اما و اگر دارن بعد هر کسی درباره عالی ترین مذاکرات تاریخ سیاسی کشور ورود می کنهََََ... همینه که به جایی نمی رسیم با تیم حرفه ای ظریف همین کار رو کردن انصافا موفق هم شدن الان نتیجه چوب لای چرخ گذاشتن مذاکرات تیم ظریف رو با گوشت و خونمون داریم حس می کنیم کافیه جناب مجری تو همین صفحه اخبار رونق اقتصادی فرودگاه ترکیه رو بخونی تا بفهمی تحریم و شکست مذاکرات یعنی چه .
من واقعا معنی این رانت تو کنکور رو نمیفهمم از فردا اونایی که تو ادارات برق و اب و گاز و مالیات هم کار میکنن سهمیه مخصوص میخوان برا بچه هاشون چرا؟ چون پدرانشون زحمت میکشن میرن سر کار! اخه این چه بیعدالتیه
"معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!" این بنده خدا یا از اینترنت داخلی استفاده نمی کند و یا اصلاً در استفاده ازاینترنت به روز نیست و در گذشته گیر کرده است و گرنه دروغ به این بزرگی را نمی گفت.
این اقا رستم پدر همه را در اورد‌پویت مستاحرا را کند با این قانون مسخره که مالک و‌مستاحر را به جون هم انداخته مالک ها اجاره نمیدن مستاحر ها تخلیه نمیکنن پوست کنده ها الان صاحب خونه ما گفته خالی کنم قانون هم میگه میتونم نکنم ولی میشه تو‌خانه فصلی نماز خوند؟ وقتی صاحبش راضی نیست؟ رفتم اجاره کنم خونه کسی اجاره نمیده که نتونه تخلیه کنه خونش را این رستم جان یک مدت وزیر نفت بود خنده دار بود داستان تاکسی گرفتنش و‌انگلیسی حرف زدنش و غیره حالا هم مخالف برجام نیستن اگر مخالف برجام نیستن این همه خسارت چی بود به مملکت وارد مردن اخه
باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات:علت نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت رشد شتابان تقاضاست، البته کیفیت پایین نیامده و آمار‌ها این را اثبات می‌کند، اما سطح توقع مردم از سرویس‌ها افزایش یافته.
مرد حسابی اولا" این آمارها را بجز خودتان کسی قبول نداره و در ضمن اگر خدمات ارائه میدید خوب پولش را دریافت میکنید تازه ایراد کار شما این است، هنوز باورتان نشده مردم از همه چیز خبر دارند که بخاطر همین در مجلس طرح صیانت را راه انداختید، . مسئولی که حرفی دروغ میزند روزی باید پاسخگو باشد حواستان باشه.
جناب معاون وزیر ارتباطات: سطح توقع ما بالا نرفته ، روی شما زیاد شده!
کار به جایی رسیده که رستم قاسمی هم در مورد توافق هسته ای نظر می دهد و می گوید من مخالف نیستم !!!!! باید به حال این کشور گریست که چنین بلایی بر سرش آمده است رستم قاسمی مخالفت و موافقت امثال تو با توافق هسته ای هیچ ارزرشی ندارد یاد بگیر به اندازه گلیمت نظر بدهی اما متاسفانه وقتی امثال قاسمی چنین نظری می دهند نشان می دهد هرج و مرج گسترده در مدیریت کشور اتفاقا افتاده است تا جایی که رستم قاسمی هم می گوید من!!!!!!!! مخالف توافق هسته ای نیستم و منیست خودش را اعلام کرده است و فکر کرده است علی آباد هم شهری است !!!
اقای معاون وزیر در تمام دنیا سرعت ارتباطات هر روز بیشتر میشه شما میخواین مردم انتظار سرعت 30 سال پیش کره جنوبی رو از اینترنت داشته باشن اگر توانایی انجام کار رو ندارین و به اسلام و پیغمبر ایمان دارید بدونید اسلام گفته در صورت عدم توانایی کار و قبول مسئولیت به مردم خیانت کردید
آقای معاون، آخه آدم حسابی، داریم به Dial Up عقبگرد می کنیم اونوقت شما ناتوانی خودتو به بالا بودن سطع توقع مردم تعبیر می کنی؟
ممنون اقای رستم قاسمی که موافق توافق هسته هستید جالبه همه فکر میکنن مملکت ارث پدریشون هست و نظرشون خیلی مهمه
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!

مردم : کیفیت زندگی و رفاه مردم و تورم کاهش نیافته ، مسئولین توهم زده اند.
درآمدزایی ۱۱۷ میلیارد یورویی فرودگاه استانبول برای ترکیه
به این میگن درآمدزائی ، نه اینکه قیمت آزاد راه ها را چند برابر کنند و به خیال خودشان تولید درآمد کرده اند.
این مسئله در سایر سطوح کشورمان هم صادق است.
این آقای وزیر ارتباطات در موبایلش اینترنت داره و یاازاینترنت ای دی اس ال استفاده می کنه؟ قبل از وزارتش هم داشته؟ اگر اینترنتش فرقی نکرده می تونه تشریف ببره اینترنت همسایه هم چک کنه ببینه که شرکت مخابرات و شرکتهای اینترنتی فقط به پول فکر می کنند. و خدمات واقعا افت شدید داشته . ایشون بجای حل مسئله، خیلی کودکانه منکر مسئله می شود.
وووووووووووووی عطا جون چه طعنه سنگینی کمر دنیای خبری شکست
بنده به عنوان یک استاد دانشگاهی در زمینه رشته میکرو بیولورژی و علوم آمایش سرزمینی باید به ارزتان برساند که در شرایط دشوار کنونی که غرب تحت فشار اقتصادی در حال فروپاشی و امریکا هم به علت تمام شدن نفت خود کاملا ازبین رفته و پوشالی هست لذا باید با اقتصاد مقاربتی و تحمل فشارها و تحریم کاغذ پاره که باید این کاغذ پاره ها جمع آوری و بازیافت تا در امور مهمه نضیر آموزش و پرورش و حقوق معلم ها افزایش ک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
استاد دانشگاه! کی تو رو استاد کرده که عرض رو ارز می نویسی
اگر برجام برای مردم چیزی نداشته حتما نبود آن برای شما خیلی چیزها داشته "انتقاد تند مجرى صدا و سیما به مذاکره‌کنندگان"
جناب معاون وزیر ارتباطات شما مسیولین خودتون اولاا از همه پر توقع ترید دوما خودت اینترنت پرسرعت بهت میدن که میگی مشکلی نیست اتفاقا خیلی هم مشکله وضعیت نت در ایران ..وامام جناب ثابتی مجری وابسته .تو سر پیازی یا دم ان..بتو چه که دخالت میکنی در اموری که هیچ ربطی بتو نداره تو برو اجرایت را انجام بده ..مگهعه سیاستمداری یا عضو تیم هستی یا کارمند سارت ؟؟ بتو چه همین شماهعا هستید که انگلای جامعه هستید و اتش روشن میکنید ..همین شماها موجب بدبختیهای این مملکتبد ..
جناب معاون وزیر ارتباطات گویا در سیاره دیگری زندگی می کنند
این مهاجرانی رسماً اعلام کنه چه کاره است و از کجا ارتزاق می کنه. یا قصد برگشتن داره که داره این‌جور‌ رفتار می کنه، یا اصولاً برای ماموریت رفته بوده لندن. خلاصه با این رفتار بی شک جزو خوشنامان نیست. در هر دو صورت اگر پشیزی از خزانه ملت ایران برداشته و برده یا خرجش شده حلال نیست و بسیاری از مردم راضی نیستند.
تناقض در ادعاهای اعضای هیات علمی از یک طرف ادعا می کنند که از شرایط درامدی ناراضی هستند و از طرفی دیگر سعی می کنند فرزندان خود را با استفاده از سهمیه و رانت وارد دانشگاه و مدارج بالای علمی و در نهایت هیات علمی کنند "طرح فرزندان اعضای هیأت علمی"
اگر اینترنت را قطع کنید فاصله بیشتر بشه سطح توقع مردم هم بالاتر میره احتمالا
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!


معاون : تو راست می گوئی

وقتی که مجموع دولت ، ملت را پر توقع می داند
وقتی مسئول بی وحدان و بی سواد سر کار باشد عملکرد بد خود را به توقع بالای مردم گره می زند. بله ما توقع بالا داریم چون بالا هستیم. اگر پایینی برو بیرون
نسخه 2021 شاخص سالانه کیفیت زندگی دیجیتال (DQL) نشان مي دهد در بين 110 كشور كه 6,9 ميليارد نفر در كره زمين را شامل مي شود در باب كيفيت اينترنت به ترتيب كره جنوبي اول ، امارات متحده عربي دوم و چين سوم است و ايران رتبه 94 را داراست . بعد وزير فناوري اطلاعات مي فرمايند توقع مردم زياد شده ؟ رتبه كلي ايران نسبت به سال 2020 چشمگيرترين افت و نزول را داشته و 23 رتبه تنزل كرده از 56 به 83 رسيده و در رتبه 23 آسيا قرار دارد ، البته از نپال ، سريلانكا ، پاكستان و بنگلادش بالاتريم !!! جالب اينكه اسرائيل و سريلانكا در شاخص مقرون به صرفه بودن اينترنت مقام هاي دوم و سوم جهان را دارا هستند . آقاي وزير به جاي اولويت دادن به اموري كه اصولاً به شما و وزارتخانه مربوط نيست سعي كنيد كه كيفيت زندگي ديجيتال مردم را ارتقاء دهيد كه كسب و كارهاي مردم با سرعت و دقت بيشتر انجام شود . والسلام .
كيفيت اينترنت
كره جنوبي
امارات متحده عربي
چين
94
تا حالا فکر کردید
که هیچ موقع مراسم تاسوعا و عاشورا در چین و روسیه انجام نمیشه
و هیچ مقام و یا امام جمعه ای هم به ان اعتراض نمی کنه
به این میگند یک بام و دو هوا
آقای معاون وزیر شما به اصطلاح مسئولان را گذاشتند توی این پست ها که خدمات و امکانات را در به سطح توقع مردم برسانی نه اینکه برعکس عمل کنی البته به وضوح همه می دانیم که مال این حرفا نیستید
جناب معاون وزیر می خوای توقعاتمون رو به توقعات مردم عصر مفرغ بر گردونیم تا شما راضی باشی
تکنولوژی پیشرفت کرده تجهیزات قابلیت هاشون بالا رفته وظیفه تون هست شما هم بابت این پولی که می گیرید بهترین کیفیت و بیشترین سرعت رو تامین کنید

هزینه اینترنت به درآمد در ایران جزو بالاترین هزینه ها در کشور هاست! توجه کنید که در سایر کشور های پیشرفته هزینه نسبت به درآمد بسیار ناچیز است البته با کیفیت بسیار بالاتر
بس کنید از این سهم خواهی ها . یارو دامپزشکی بدون کمترین زحمت قبول شده به خاطر این که مادرش هیات علمی انهم دانشگاه ازاد است الان پزشکی می خونه . دست از سر این بچه های معصوم بر دارید . یارو 3500 اورده با سهمیه شده 500 . آیا این انصاف ؟
اگر برای خودتان سهمیه تعیین می کنید ما هم می خواهیم . معلمان ، کارگران ، کارمندان و .....
خخخخ. سال 2022 هست! پس اگه اینجوره و بخوایم با زمان پیامبر و امامان حساب کنیم که اصلا سطح زندگی ما خیلی هم بالا هست! توقع مردم بالا اومده!! کیفیت ماشین های ما ، کیفیت خدمات شهری ما و ... همشون نسبت به 100 سال پیش خیلی بالاتر هست! توقع مردم هست که بالا اومده!!! خخخخخ. آخه این حرفیه که مسول مملکت باید بزنه؟! باید واقعا گریست به حال این مملکت با این مسولان و طرز تفکرشون!!!
یادش به خیر یک زمانی همین دار و دسته اصول گرا، در دوره احمدی نژاد میگفتن اینترنت 128 کیلوبایت کافی و بس هست!!
بله. به همین قیاس، سطح بی‌کفایتی و ... مسئولین بالا نرفته، حساسیت مردم بیشتر شده...
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!
با این استدلال الان تورم هم نیست توقع مردم بالا رفته
یک نیست به معاون وزیر بگه : گوگل هم 30 ثانیه طول میکشه تا باز بشه!!
معاون محترم این سطح توقع ما نیست که زیاده این روی شماست که زیاده
به معاون وزیر ارتباطات: بی حجابی زیاد نشده سطح توقع مسیولین بالا رفته :))))
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!!!!
مسئولین در عصبانی کردن مردم دارن از هم سبقت میگیرن!
معاون وزیر ارتباطات حرف .. زده
شاید اینترنت مجموعه خودش رو گفته یا اینترنت تا سر کوچه خودشون رو گفته
مردحسابی یا تو اینترنت را نمی دانی چیه یا خودتان از اینترنت ویژه استفاده می کنید الان با این اینترنت ایران بعضی مواقع سایت های ایرانی نرم افزاری ایرانی مثل دیجی کالا دیوار ترب و نرم افزار های بانکی را به بدبختی جواب می دهد بعد می گویی توقعات مردم بالا رفته آخر چی بگم مگر نباید شما برای مردم کار کنید نه اینکه جلویشان سنگ بندازید
نتنها کیفیت افت کرده بلکه قیمت هم نجومی رفته بالا . دو سال قبل 150 گیگ اینترنت همراه اول رو میخریدم 200 هزار تومان الان 15 کیگ رو خریدم 60 هزار تومان .یعنی نتنها قیمت رو سه برابر کرده بلکه حجم فروش رو کاهش داده که هروقت خواست گرون کنه یکماه محتاج خرید قیمت جدید باشی .
معاون وزیر ارتباطات قشنگ معلومه سطح توقع خانواده ات از همیشه بالا بوده و در این مورد درگیری با سطح توقع زیاد داری که این چنین میگویی انگار با دسته کوره و کرها طرفه
باایجاد رانت در گزینش دانشجو برای اعضای هیات علمی بار دیگر ثابت شد که شعارهای اقای رییسی دررابطه با رانت ورانتخواری مانند سایر شعارهای انتخاباتی واقعیت ندارد ،فقط اسباب جمع کردن رای و تکیه براریکه قدرت بوده ،چرا بایدفرزندان هیات علمی که از مرفین جامعه هستند با رانت وارد دانشگاه وسپس بازار کار شوند ،ولی فرزندان قشر زحمت کش جامعه درحسرت کار ومعاش سرگردان باشند عدالت د به زیر صفر رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
احسنت، و چرا فرزندان و نوادگان رزمندگان و شهدا و ایثارگران باید با رانت و با کمترین توان علمی وارد دانشگاه بشوند؟! رانت در هر شکلش بد و محکوم است
*تعداد كشته‌ها در دوره آزاد شدن واردات خودرو كاهش يافت*

هادیانفر، رئیس پلیس راهور:
آمو معاون ارتباطات مردم که نباید با شما خودشان را هماهنگ کنند . شما اگر عرضه نداری بکش کنار بگذار یک نفر بیاید که بتواند انتظارات مردم را برآورده کند . دنیا دنبال G5 است ما با پینگ 400 میلی ثانیه کار می کنیم .
روزی نیست که معاون های وزیران یا خود وزیران به شعور ما مردم توهین نکنن
خاک عالم بر سر شبکه اینترنشنال که یک عده افراد مطلقه واز همه جارانده شده را دور خودش جمع کرده ودم از حمایت از مردم ایران میزنه کاش مثل قارون همشون به زمین فرو میرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اگه می خواین ببینید تعصب چجوری آدم رو به پرت و پلا گفتن می اندازه کامنت بالا رو بخونید
تو از یک شبکه خوشت نمیاد چه ربطی به مطلقه بودن ؟داره چرا مثل پیرزن ها نفرین می کنی؟

اگه غلط میگه تو درستش رو بگو
چرا اینقدر لج ات گرفته ؟ چرا عصبانی ای؟
معاون وزیر .شما اصلا با تعاریف کیفیت آشنایی نداری.کیفیت یعنی ،رضایت مشتری ،یعنی مسابقه بدون خط پایان ،یعنی پیش بینی نیاز آینده مشتری ،یعنی حفظ و ارتقاء وضعیت موجود،یعنی اهمیت دادن نیاز مشتری به منافع سازمان،یعنی پاسخگو و انتقاد پذیر بودن و.........................حالا شما کدومشو دارید؟ماهم که اصلا از وضعیت اینترنت بقیه کشورها اطلاع نداریم.!!!!!خجالت بکشید
آقای معاون وزیر ارتباطات.
خودتان هم بخوبی می دانید که کیفیت اینترنت که به شکل فاجعه باری پایین آمده و این ارتباطی با سطح توقع مردم ندارد، اما سطح وقاحت به شدت بالا رفته!
اینکه تیم معتقد است ، خوب است منتهی به چی معتقد است ؛ مهم است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اینکه ریش گذاشت و موها رو شونه کرد به چپ یا راست و دکمه را تا آخر بست ؛ تعریف اعتقاد و معتقد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اگر اوضاع و احوال اقتصادی و معیشتی مردم بهبود پیدا کنه که ناشی از تحریم ها بوده اونوقت میشه گفت تیم مذاکره کننده معتقد بوده
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
فعلا که هیچ نتیجه‌ای جز خرد شدن اعصاب و روح و روان مردم نداشته است
باآرزوی موفقیت وسلامت برای تیم توانمندوقدرتمندهسته ای کشورسرافرازمان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
تیم اگر قدرتمند و توانمند بود اوضاع مردم کشورمون این نبود .
تیم فقط سخنگوست در وقت مذاکره است و اختیاری ندارد
"طعنه سنگین مهاجرانی به تیم خبری «ایران اینترنشنال»"

مهاجرانی خودش 140 هزار دلار از پادشاه عربستان برای آقازاده خودش پول گرفته

این اشخاص که اصطلاحا حزب باد هستند ، با هر وزشی خودشون رو وفق میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
مهاجرانی پسر ندارد..حرف نابجا نزن لطفا
آیا اینکه یه فردی با رتبه 24000 به خاطر سهمیه 25 درصد بیاد بشه رتبه 600 کشوریبه عدالت نزدیکتر است یا اینکه فردی حداقل 90 درصد آخرین فرد اون رشته محل را زده باشد؟؟؟
اگر با سهمیه مخاف اند که درست هم هست با تمامی سهمیه ها و در تمامی ارگانها مخالفت شود. مثلا سهمیه های خاص وام به کارکنان بانکها، سهمیه کنکور افارد و خانواده های خاص و هزاران سهمیه دیگر که درتمامی ارگانها وجود دارد.
قضاوت با وجدان پاک خودتان.....
این تیم مذاکره کننده یه ذره به سفره و مشکلات معیشتی مردم هم معتقد باشد لطفا
جناب معاون وزیر من انتظار دارم از گرسنگی نمیرم به نظرت انتظارم زیاد نیست؟
جناب حاجی زاده در بحث هوا و فضا و موشک نظر دهند و بحث داشتن یا نداشتن اعتقاد و معتقد بودن یا معتقد نبودن را به حوزه های علمیه بسپارند
سطح توقع مردم بالا رفته؟؟؟؟!!!!

تیم مذاکره، تیم معتقدی است؟؟؟؟!!!

کجا داریم زندگی می کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای رستم !!!
شما به فکر ساخت سالی ۱ میلیون مسکنت باش که تا حالا ۴ تا دونه اش هم نساختی !
چی کار داری به برجام
مهاجرانی شخصی نون به نرخ روز خور معلوم الحال منفعت طلب و بزدل است برای مواضع و حرفای او نباید وقت گذاشت و ارزش قائل شد
بساط رانت خواری در هر کجا به هر شکل و تحت هر نامی باید بر چیده شود.
توی این مملکتی که همه فقط حرف میزنن و هیچکس اختیار ندارد و همه چیز دستوری ابلاغ میشود نیازی به این همه مسئول و جیره و مواجب بگیر نیست .
تعطیل کنید آقا
تعطیل کنید مجلس و دولت را
آقای رستم هر وقت تو به پادگان برگشتی هم برجام هم مسکن هم اینترنت و...درست می شود
اینترنت را نا بود کردی ماموریت تو تمام است دیگر برو
اینقدر افتضاح است که حتی صدا و سیما هم نمی تواند یک ارتباط چند دقیقه ای را برقرارکند
سانسور کن بدبخت
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!....آره مگه ما ها اصلا آدمیم چیزی بخوایم،هرچی گفتن باید بگیم چشم و دستشون رو هم ببوسیم!!!اینها شیفتگان خدمتند نه تشنگان قدرت... نوکری ملت کردن معنیش اینه،،،،فقط متاسفم که 42 سالم شد و هر روزم از روز قبل بدتره اینجا...
جناب مهاجراني عزيز
از ترس محكوميت و زندان افتادن در زندانهاي ج اسلامي به دول متخاصم پناهنده شده ايد و بازم داريد حرفهاي صد من يه غاز ميزنيد
حالا همه موافق برجام شدن؟
آقای مهاجرانی بفرمایید تو در دامن ملکه انگلیس چکار می کنی !!؟
برای آقای ثابتی مهم نیست وضعیت اقتصادی مردم چه جور باشه ایشون میخواد نوع فکرش اجرا بشه
ایجاد سهمیه برای فرزندان هیئت علمی!!! ، لطفا پیشنهاد دهندگان ایجاد این سهمیه ، اگر برای مردم احترام قائلند دلایل را اعلام کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
دلایل شبیه دلایلی توجیهی سهمیه رزمندگان و ایثارگران است. اساتید دانشگاه هم در خط مقدم علم و پیشرفتهای علمی کشور هستند پس فرزندانشان مستحق حد اقل سهمیه هستند
سطح توقع ما از اینترنت اینه که بتونیم یه خرید اینترنتی انجام بدیم یا کلاس درسی بچه مون قطع نشه...

این توقع بالاییه؟؟؟؟
کیفیت افتضاح شده. اعصاب برای آدم نمیذاره.
کارت واکسن کرونا نمیتونم بگیرم از بس که اختلال در سایتها هست.
والا سطح توقع مردم ایران اتفاقا پایین هست که شما وزیر و وکیل و مقام و منصب دارید وگرنه هر جایی بود با لیاقتی که دارید بار هم به شما نمی دادند
اینستاگرام رو هم بستین
اینستاگرام قطعه! اه این چه وظعیه درست کردین
رتبه 144 اینترنت در دنیاییم بعد میگه توقع مردم بالا رفته. خجالت نکشیدنش خیلی سخت تر از شرمندگی هست.
اولا صد رحمت به آقای مهاجرانی شاید در کشور ملکه زندگی کند ولی زندگی کردن و مزدور انگلیس بودن متفاوت است .
اما در مورد سرعت اینترنت و توقع مردم . آقای باهوش که آن پست را اشغال کردی ، شاید و صد درصد بهتر از تو در این مملکت هستند برای آن پست .منظور از توقع چیست ؟ شما که تازه تشریف آوردید . ما قبل از شما از اینترنت استفاده میکردیم . هیچ وقت سرعتش به گندی زمان شما نبود .
بدترین حرف بدی که در کامنتها دیده میشه یک فرد یا افرادی هر نظری را قبول نکنند یک کلمه البانی نیشین حواله اش میکنند اگر البانی نشینه چرا با پرچم ایران وارد شده دوم مگر البانی نشینها چند نفرند که هرچی فکر میکنم هیچ منطقی نداره بهتره مردم را فوش ندهیم چون البانی نشین بدترین فوشه به یک ایرانی بفهمید
معاون وزیر ارتباطات: کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!
من نمیدانم چرا بعضی از مسئولین کم کاری خودشان را به گردن مردم می اندازند در دولت قبل هم همینطور بود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی