بازدید 11962
۸
هم ما اشتباه کردیم و هم داور

ساپینتو: استقلال نباید می‌باخت که باخت

نباید می‌باختیم که باختیم. از این به بعد سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. خیلی رکورد برای من حرف جالبی نیس
کد خبر: ۱۱۳۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ 12 August 2022

ریکاردو ساپینتو پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول خوب بودیم. تیم حریف موقعیت زیادی نداشت و فقط یک موقعیت داشت. کنترل ما خوب بود و سپاهانی‌ها فقط منتظر این بودند که ما اشتباه کنیم و از آن استفاده کنند.

سپاهانی‌ها منتظر اشتباه ما بودند، داور هم پنالتی‌مان را نگرفت
وی ادامه داد: سپاهانی‌ها منتظر اشتباه ما بودند و از این اشتباهات هم استفاده کردند. بعد از اینکه گل اول را خوردیم تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم هم کار را برای‌مان خیلی سخت کرد. همانطور که قبلاً گفتم داور یک پنالتی ما را نگرفت. ما نباید از این اشتباهات کوچک مقابل این تیم‌ها داشته باشیم. امیدوارم در آینده بتوانیم خوب کار کنیم و با تمرکز بالا عملکردمان را بهبود ببخشیم.

برای من رکورد خیلی مهم نبود، نباید می‌باختیم که باختیم
سرمربی تیم استقلال در واکنش به این موضوع که تیمش رکورد شکست‌ناپذیری را از دست داده و به نظرش چقدر این موضوع فشار را از روی بازیکنان این تیم خواهد برداشت و چقدر هم می‌تواند به ضرر آبی‌پوشان باشد، گفت: برای من رکورد خیلی مهم نبود. ما نباید می‌باختیم که باختیم. از این به بعد سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. خیلی رکورد برای من حرف جالبی نیست و امیدوارم در آینده بهتر از این ظاهر شویم.

بعد از گل دوم ذهنیت‌مان را از دست دادیم
«وقتی از حریف خود عقب افتادید با سیستم چهار دفاعی بازی کردید، آیا این می‌تواند سرآغازی برای بازگشت به سیستم چهار دفاعی مورد علاقه شما باشد؟»، ساپینتو در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: ما سیستم‌مان را به 1-3-2-4 تغییر ندادیم؛ ما سیستمی که بازی می‌کردیم و تغییر دادیم 2-3-5 بود. ما در سه چهار هفته‌ای که در تمرینات بودیم روی این کارها زیاد تمرین کرده بودیم. در فاز دفاعی هم خوب بودیم. عارف می‌توانست خوب نفوذ کند و جلالی‌راد هم می‌توانست برتری زیادی ایجاد کند. جعفر سلمانی و پیمان بابایی هم می‌توانستند تهاجمی‌تر کار کنند. ما با دو هافبک کارمان را ادامه دادیم، ولی متأسفانه بعد از گل دوم ذهنیت‌مان را از دست دادیم. با پنالتی هم که نگرفتند می‌توانستیم به بازی برگردیم، ولی این امکان ایجاد نشد.

سانترهای خوبی کردیم ولی در تمام کردن نتوانستیم خوب عمل کنیم
وی در واکنش به سؤالی در این‌باره که استقلال بعد از دریافت گل دوم برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشت، توضیح داد: زمانی که گل دوم را دریافت کردیم، حریف از جلو شروع به پرس کرد و ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. ما سانترهای خوبی کردیم، ولی در تمام کردن نتوانستیم خوب عمل کنیم. به حد کافی خوب ظاهر نشدیم. من نیمه اول بازی را دوست داشتم تا زمانی که گل خوردیم. باید سعی کنیم تا پیشرفت لازم را داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
امان از آه. آه وریا غفوری
کیسه شانس بالاخره ترکید ببخشید بادکنک شانس ترکید
داد حالا اولشه ، تا باشه از این باختا
فصل پیش هم ابر و باد و مه وخورشید وفلک در کاربودند که نبازید
نمی باید میباختیم که باختیم
همین ؟؟؟
با اینهمه تبلیغات و دبدبه و کبکبه، استقلال در بازی دیروز خیلی بی برنامه نشان داد.
مربی برای رسیدن به دروازه حریف چه تاکیتیکی داشت؟ نفوذ از جناحین که نیدیدیم. ارسال به پشت دفاع کند سپاهان؟ که ندیدیم. پاسهای عمقی باز هم ندیدیدم.
نمیدانم چرا به این مربیها پولهای کلان میدهند
جزو چهار تیم اول هم نخواهی شد
اين اقا چندان مربي كاربلدي نيست در بازي با سپاهان كاملا مشهود بود كه ايشان هيچ تاكتيكي براي مهار سپاهان نداشت وكاملا بي محابا وبدون تفكر استقلال حمله مي كرد ودر ضد حملات شديدا غافلگير بود اين نوع تاكتيك در فوتبال ايران خود زني است سيلوا كه يك مدافع است مدام در خط جمله شركت مي كرد ودر ضد حملات حايش خالي مي شد وتوانايي جبران وبرگشت به عقب را نداشت كه گل اول كاملا از اشتباه ايشان بود كه تيم استقلال گل خورد وكلا شيرازه تيم ازهم پاشيد واقاي سرمربي كاملا خودش را باخت وتسليم سپاهان شد چون تاكتيكي براي مهار سپاهان نداشت وبا تعويض هاي گروهي كاملا مشهود بود اين نوع فوتبال بازي كردن در دنيا منسوخ شده از يك مربي خارچي اين كارها كاملا بعيد است مربي هاي اماتور كشور خودمان خيلي سرتر از ايشان عمل مي كنند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی