بازدید 9584
۳

دو کارشناس داوری: پنالتی استقلال گرفته نشد

کد خبر: ۱۱۳۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ 12 August 2022

دو کارشناس داوری فوتبال ایران معتقدند که داور باید یک پنالتی برای استقلال در دیدار مقابل سپاهان اعلام می‌کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حیدر سلیمانی و نوید مظفری اتفاق نظر دادند که یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد.

سلیمانی درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اظهار داشت: حیدری قضاوت سختی نداشت چون اکثر اوقات بازی در میانه زمین دنبال می‌شد و بازیکنان شرایط سختی را برای داوری به وجود نیاوردند. کارت‌های زردی که داده شد کاملاً صحیح بود.

وی ادامه داد: این بازی یک صحنه بیشتر نداشت آن هم دقیقه 84 روی آرمان رمضانی خطای پنالتی شد که حیدری نتوانست آن را درست تشخیص دهد. مدافع تیم سپاهان از پشت کاملاً مهاجم استقلال را هل داد اما داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

کارشناس داوری درباره اعتراض ساپینتو به چند صحنه از داوری و همچنین صحنه مشکوک به برخورد توپ به دست مدافع سپاهان در دقیقه 28 عنوان کرد: در این صحنه اصلاً توپ به بدن بازیکن سپاهان برخوردی نداشت و احمدزاده کاملاً دستش را کشید و برخوردی به وجود نیامد. ساپینتو بی‌جهت در این صحنه اعتراض داشت. سرمربی استقلال  در سه، چهار مورد اعتراض کرد و در دقیقه 24 باید بیژن حیدری یک تذکر جدی به او می‌داد. ساپینتو حتی در وقت‌های استراحت هم به داور چهارم اعتراض کرد و در دقیقه 84 هم که تا میانه زمین وارد چمن شد. داور باید در تمام این صحنه‌ها حداقل یک تذکر بسیار جدی به او می‌داد.

نوید مظفری، کارشناس داوری گفت: در دقیقه ۲۵، برخوردی بین توپ با دست بازیکن سپاهان در محوطه جریمه رخ نداد و اعتراض ساپینتپو برای اعلام پنالتی بیهوده بود. اخطار به رامین رضاییان در نیمه نخست درست بود.

وی درباره نیمه دوم اظهار کرد: اخطاری که در دقیقه ۴۹ به بازیکن سپاهان داده شد، اشتباه بود و همچنین آفسایدی که از سپاهانی‌ها در دقیقه ۹۱ گرفت، صحیح بود.

مظفری در خصوص سرنگون شدن رمضانی در دقیقه ۸۳ در محوطه جریمه سپاهان توضیح داد: مدافع سپاهان، مهاجم استقلال را هل داد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که در این صحنه هم حیدری دچار اشتباه شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دوباره شروع شد
لیگ حال بهمزن و ننه من غریبم های پنالتی نگرفتن
اون پنالتی رو نگرفتن بقیه ۹۰ دقیقه چیکار می‌کردین
باز بهانه جویی ها شروع شد
اون پنالتی هم گرفته میشد اگر گل میشد بازم دوبریک می باختند
استقلال یادش رفته اول لیگ , پول پنالتی ها رو با داورها حساب کنه . براش پنالتی سهمیه ای را نگرفتند . اشکالی نداره پولش را بده از هفته دوم به بعد سهمیه پنالتی ات محفوظه .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی