بازدید 13779
۳
شبکه سه و صداوسیما شمشیر را از رو بسته‌اند

متلک به استقلال و پرسپولیس، حذف تابلو محیطی!

کد خبر: ۱۱۳۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 12 August 2022

محمدرضا احمدی گزارشگر بازی استقلال و سپاهان بارها در جریان گزارش بازی افتتاحیه لیگ ، به مدیران عامل استقلال و پرسپولیس کنایه زد و از آنها خواست دست از رفتارهای پوپولیستی بردارند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ صداوسیما که سالهاست به پخش مفت و مجانی بازیهای لیگ عادت کرده است، حالا قبول ندارد که تیم‌های چندصد میلیاردی فوتبال ایران هزینه دارند و با مبالغ بسیار اندک آنها چیزی به باشگاه‌های پرخرج نمی‌رسد.

البته این پایان کار نبود و تلویزیون هم امروز در جریان پخش زنده بازی استقلال و سپاهان زاویه دوربین را طوری تنظیم کرده بود که تبلیغات کنار زمین کمتر دیده شود. در روزی که تمام چهار گوشه ورزشگاه آزادی و روی سکو ها و پشت دروازه ها پر از بنرهای تبلیغاتی بود، تلویزیون بازی را از زاویه ای پخش می کرد که بنرهای تبلیغاتی کمتر دیده شود!

مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز نیز نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما نوشتند و اعلام کردند جدا از پخش زنده بازیهای این دو تیم، جلوی پخش صحنه های بازی و مصاحبه های بازیکنان استقلال و پرسپولیس از طریق برنامه‌های تلویزیونی گرفته شود!

این نامه واکنش تند تلویزیون را به دنبال داشت و محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر اسم این رفتار مدیران عامل دو باشگاه را فرافکنی گذاشت و اعلام کرد سازمان صدا و سیما حق پخش بازی های فوتبال را به وزارت ورزش داده و وظیفه ندارد پول را مستقیم به فدراسیون فوتبال یا باشگاه ها بپردازد.

محمدحسین میثاقی تاکید کرد تلویزیون مطابق توافق انجام شده درآمد حاصل از تبلیغات زمان پخش بازی های فوتبال را در یک حساب مشترک واریز کرده تا از طریق وزارت ورزش به حساب باشگاه ها منتقل شود اما طرف مقابل از واریز درآمد تبلیغات محیطی دور زمین، تبلیغات روی پیراهن تیم ها و داوران خودداری کرده است. مجری برنامه فوتبال برتر از مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاص مانع پخش رایگان و اطلاع رسانی مجانی رسانه ها به هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خاص؟؟؟؟ خواست
تبلیغات بخوره تو سرشون، اعلام نتیجه را از اون بالا برمی داشتن تا بازی را بشه تماشا کرد
آقا ببینند بقیه دنیا چکار می کنن اینجا هم انجام بدهند دیگه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار