بازدید 7304
۱

رهایی یک محکوم به قصاص پای چوبه دار

رییس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان در «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» اولیای دم در یک پرونده قتل از قصاص صرف نظر و اعلام رضایت کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 12 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دادگستری، حسین فاضلی هریکندی روز پنجشنبه با بیان رهایی یک محکوم به قصاص در «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» افزود: در این اقدام که به همت و تلاش مجدانه اعضای شعبه ویژه مستقر در ندامتگاه مرکزی کرج انجام شد اولیای دم در یک پرونده قتل با صرفنظر از حق قصاص، رضایت خود را اعلام کردند.

رییس کل دادگستری کل استان البرز اظهارداشت این پرونده قتل مربوط به سال ۱۳۹۱ بود و متهم به مباشرت در قتل از همان سال بازداشت و در زندان به سر می برد.

وی با اشاره به پیگیری پرونده های قتل در ایام ماه محرم در پویش" به عشق حسین(ع) می بخشم" متذکر شد: با توجه به تشکیل شعبه ویژه صلح و سازش در شورای حل اختلاف، در شعبه ۷۴ مستقر در ندامتگاه مرکزی کرج با پیگیریهای مستمر و تلاشهای متعدد اعضای شورا، مذاکرات سازشی انجام و اولیای دم رضایت خود را نسبت به جنبه خصوصی جرم اعلام کردند و پرونده مذکور به صلح و سازش ختم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خبر خوبی بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار