بازدید 35554
سه هزار و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

صولت مرتضوی، معاون رئیسی: کشور از شش ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی می‌رسد/رستم قاسمی: تا پایان شهریور سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف می‌کنیم/محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس: خیلی از مردم اعتماد خود را به واکسیناسیون از دست داده‌اند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش شهرداری به نامه میرحسین موسوی/ از امروز هیچ کارتخوانی بدون پرونده مالیاتی وجود ندارد/ کنایه مدیرعامل شرکت دخانیات  به موسوی و شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی/رستم قاسمی: تا پایان شهریور سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف می‌کنیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 11 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

گلایه عبدالله گنجی از رهبر انقلاب در ماجرای میرحسین موسوی
عبدااله گنجی در یادداشتی نوشت: از قوه قضاییه و حتی مقام معظم رهبری باید گلایه کرد که تساهل و گذشت شما به خاطر سوابق و زحمات این افراد در انقلاب، نه تنها آنان را در فکر فرو نبرد و متنبه نشدند که روی صندلی طلبکار نشسته‌اند و از جنایتی که با تهیه‌کنندگی شاخه سیاسی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین اجرا کردند نه تنها پشیمان نیستند که افتخار هم می‌کنند؛ محاکمه کسی که بدون شمارش یک صندوق «برنده قطعی انتخابات با فاصله بسیار است» امری نبود که آزادگان و آزاداندیشان را گرفتار نفس لوامه کند.

واکنش شهرداری به نامه میرحسین موسوی
سازمان زیباسازی شهر تهران چندین بیلبورد با عنوان «سردار با عزت و پر افتخار» در پایتخت نصب کرد.
گلایه عبدالله گنجی از رهبر انقلاب در ماجرای میرحسین موسوی/توانگر، نماینده تهران: مدیران صداوسیما و طراحان طرح صیانت، حرمت حکم رهبری را نگه نداشتند/نماینده مجلس: مردم نگران اینکه وضعیت از این که هست، بدتر شود، نباشند

توانگر، نماینده مجلس: مدیران صداوسیما و طراحان طرح صیانت، حرمت حکم رهبری را نگه نداشتند
توانگر، نماینده مجلس: متاسفانه طراحان طرح صیانت، حرمت حکم رهبری درخصوص فضای مجازی را نگه نداشتند. مقام معظم رهبری طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، تعیین سیاست‌گذاری در فضای مجازی را به شورای عالی فضای مجازی تفویض کردند. صریحا در حکم تشکیل این شورا آمده است: وظیفه اصلی این تشکیلات، سیاستگذاری، مدیریت کلان و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم و به‌هنگام و همچنین نظارت و رصد کارآمد و روزآمد در این عرصه است. لذا باید چارچوب هرگونه قانون‌گذاری در فضای مجازی، در شورای عالی فضای مجازی صورت گیرد که مورد بی‌توجهی طراحان طرح صیانت قرار گرفت و موجب شد یک متن پر از اشکال ارائه شود و مورد اعتراض عموم مردم و کسب و کارهای مجازی قرار گرفت.

نماینده مجلس: مردم نگران اینکه وضعیت از این که هست، بدتر شود، نباشند
شهباز حسن پور گفت: هیچ کس انتظار ندارد قیمت‌ها به شهریور سال گذشته برگردد و بعضی افزایش قیمت‌ها به دلیل اتفاقاتی است که در منطقه روی داده. شهباز حسن پور بیگلری، نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت موظف بود قبل از هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته و باعث نگرانی مردم شده است. حسن پور افزود: نمایندگان به دلیل وضعیت معیشت مردم از دولت گلایه مند هستند و نارضایتی خود را در جلسات مختلف اعلام کرد‌ه‌اند. نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست‌هایی که با کشورهای منطقه داشتیم، نوید می‌دهد که در آینده وضعیت بازارها بیشتر تحت کنترل قرار گیرد تا مردم نگران اینکه وضعیت از اینی که هست، بدتر شود، نباشند.

معاون رئیسی: کشور از شش ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی می‌رسد
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم. «سید صولت مرتضوی» درباره موعد ثبات اقتصادی در کشور این اظهارات را بیان کرد و توضیح داد: ارزیابی من این است که حدود ۴۰ روز است به یک ثبات رسیده‌ایم؛ یعنی نوساناتی که در بازار بوده فروکش کرده است و امیدواریم از شش ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و از اوایل سال آینده به رونق اقتصادی برسیم. معاون اجرایی رئیس جمهور سپس درباره مهمترین اقدامات دولت در یک سال اخیر به ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت گفت: در این مدت اقدامات خوبی در سیاست خارجی و داخلی انجام شد که از مهمترین آن تقویت روابط با کشورهای جهان به ویژه منطقه و افزایش و توسعه روابط ایران با آنهاست و دولت سیزدهم ثابت کرد، همواره هوادار و خواهان توسعه و ارتقای سطح روابط با کشورهای خارجی از جمله همسایگان هستند و در این مدت تعاملات بسیار مطلوبی با سایر کشورها حاصل شد.

از امروز هیچ کارتخوانی بدون پرونده مالیاتی وجود ندارد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از اتصال تمامی کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.  مهران محرمیان گفت: هم اکنون ۸ میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها انجام خواهد داد.

یارانه مرداد هم نقدی پرداخت می‌شود
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۳۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۰ مردادماه قابل برداشت است؛ بنابراین، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد. گفتنی است، در صورتی که این سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا اقدام نموده‌اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

کنایه مدیرعامل شرکت دخانیات  به موسوی و شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی 
محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، با اشاره به بیانیه نفاق گونه میرحسین موسوی در توئیتی با کنایه جالبی به موسوی و شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی نوشت: «بیانیه وقیحانه یکی از سران فتنه بلافاصله بعد از عاشورای حسینی و اهانت به مدافعان حرم، وظیفه ما سبز پوشان را در هر سنگری یادآوری می‌کند که یزیدیان همچنان فعالند؛ فتنه‌گران آمریکایی - انگلیسی به زباله دان تاریخ می‌روند، نبرد تا ظهور آقا امام زمان (عج) ادامه دارد.» شیخان همچنین گفته است: مبارزه با مافیای تولید سیگار و دو شرکت خارجی چند ملیتی JTI و BAT با ماهیت انگلیسی- آمریکایی و ژاپنی در اولویت برنامه‌های شرکت دخانیات ایران است. /فارس

قیمت دلار توافقی در کانال ۲۹ هزار تومان ماند
ایرنا: قیمت توافقی دلار در ساعات پایانی معاملات امروز در بازار ارز (پنجشنبه، ۲۰ مردادماه) در کانال ۲۹ هزار تومان ثابت ماند. اواخر خردادماه بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز در تعامل با کانون صرافی‌ها، صرافی‌های معتبر و صادرکنندگان به این جمع‌بندی رسید که بازار توافقی عرضه و تقاضا راه‌اندازی شود. سپس امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها و بازار متشکل ارزی فراهم شد. امروز (پنجشنبه، ۱۹مردادماه) در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی بازار ارز، دلار با قیمت ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان و با حجم ۲۰ هزار معامله شد.

درخواست رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هفت شرکت باشگاه‌دار
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به هفت شرکت باشگاه‌دار فولاد مبارکه اصفهان، گل گهر، ایران‌خودرو، صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، آلومینیوم ایران و ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: با توجه به بورسی شدن باشگاه‌های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال و برای ارتقای انضباط مالی و شفافیت در این باشگاه‌ها، مقتضی است به منظور تحقق عدالت رقابت عادلانه در نظام حرفه‌ای باشگاه‌داری، مجموع ارقام قرارداد‌های منعقد شده با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زیرمجموعه آن شرکت در سال جاری جداگانه در سامانه کدال افشا کنند.

رستم قاسمی: تا پایان شهریور سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف می‌کنیم
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر‌هایی که زمین داریم، زمین را ویلایی به مردم واگذار می‌کنیم یعنی قطعه ۲۰۰ متری به مردم واگذار می‌کنیم، وام و ساخت خانه از سوی متقاضی آغاز می‌شود. در این روش با متقاضی قرارداد داریم تا در یک سال و نیم مسکن ساخته شود. وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن هم گفت: تا پایان شهریور ماه امسال مساله زمین را در کشور حل می‌کنیم و یک و نیم میلیون واحد هم اکنون در تمام شهر‌های کوچک و بزرگ در دست اجراست.  از مهر گذشته مرحله شناسایی نیازمندی‌های ساخت مسکن آغاز شد و امروز یک و نیم میلیون واحد نهضت ملی مسکن در مراحل خاک برداری تا نازک کاری در دست اجراست. برنامه ما بر اساس دستور رئیس جمهور این است که تا پایان شهریور سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف کنیم.

 

اعتماد مردم به واکسیناسیون کمرنگ شده است
محمدرضا صباغیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون، بیان کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد ستاد ملی مقابله با کرونا به تصمیمات مصلحتی روی آورده است و آن طور که باید نقش خود را ایفا نمی‌کند. ما در ایام ماه محرم دیدیم که تصمیمات جدی برای رعایت پروتکل های بهداشتی گرفته نشد. به نظر می رسد عملکرد این ستاد تضعیف شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر متاسفانه خیلی از مردم اعتماد خود را به بحث واکسیناسیون از دست داده‌اند و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در سطح جامعه کم رنگ شده است. باید از بعد فرهنگی و آموزشی در این حوزه گام برداشته شود تا مردم مجددا به این دو مولفه کلیدی برای پیشگیری از این بیماری توجه داشته باشند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به نظر بنده باید از نو مبنای جدیدی در ستاد ملی مقابله با کرونا پیش گرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸۶
حالا فهمیدم چرا شرکت دخانیات راحت داره فعالیت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
واکسن خارجی جدید بیاورید در خدمت هستیم. به مستعان و نورا و برکت اعتماد نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
هشدار.هشدار.هشدار


قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور


،به هیچ وجه از کنسانتره دامی و طیوری تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور استفاده نکنید

کارخانجات خوراکدام،سهمیه سبوس گندم دولتی رو که حق دامداران و مرغداران زحمتکش هست،تو بازار آزاد بفروش میرسانند و بجاش از ضایعات محصولات دور ریختنی کشاورزی،بجای سبوس گندم استفاده میکنند.


لطفا به همکارانتان اطلاع رسانی بفرمائید


سپاس از سایت وزین، پر مخاطب و اطلاع رسانی یار و تابناک که همیشه یار و یاور این قشر زحمتکش بوده است.
جناب آقای صباغیان وقتی دانشمندان چینی خودشان بصراحت اعلام کرده اندسینوفارم درمقابل واریانت اومیکرون تقریبا بی تاثیراست و واکسنهای داخلی هم چیزی بیش از مستعان نیستند انتظار دارید مردم برای چه بروند واکسیناسیون. شما اگرواقعا خودرا نماینده مردم میدانیدبه مسئولان متملق وزارت بهداشت بگویید اجازه واردات واکسنهای معنتبر رابدهند آنوقت ببینید مردم استقبال میکنند یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
فقط سینوفارم در مقابل اومیکرون کم اثره ؟؟؟؟؟فایزر و استرازنگا و مدرنا چی ؟؟؟؟ واقعا این مردم بین دوجماعت غرب پرست و شرق دوست گیر کرده . دوجماعت افراطی غیرمنصف
طاعری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
دقیقا... من خودم شاهد بودم اون موقع مرگ و میر تکرقمی شده بود شما داشتی از تک تک مردم حفاظت میکردی .. واکسن ها اثری نکرده بود
خدا خیرت بده بازم دست بکار شوید
خواهش. خواهش
گفتار درمانی برای مردم آب و نان نمیشود
هر وقت کاری انجام دادید اعلام کنید
اینکه همش بگید تا آخر شهریور، شش ماه دیگه یا سال دیگه اوضاع بهتر میشود من را یاد یک ضرب المثل قدیمی میندازه که میگه "بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد"
دیگه خسته شدم از بس وعده پوچ و توخالی شنیدم، فقط درعجبم چطور گوینده خودش خندش نمیگیره
جالبه که کل اروپا یک واکسن درست کرده وکشورهای پیشرفته ای درپزشکی مثل کانادا ژاپن استرالیا سوئیس اصلا واکسنی نتوانسته اندتولیدکنند اونوقت درکشورما حداقل6 نوع واکسن اختراع کردند.بعد امثال این صباغیان میگن چرامردم به واکسن کرونا اعتمادندارند
غربگدا کیست؟ فردی که خودش هیچ استعداد و مهارتی ندارد و زندگی نباتی و انگل واری را سپری میکنن مدام ناله میکند و اعتراض میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
هوا گرمه . ساندیس داری؟؟
امیدوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ماله کش کیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
رفیق وطن فروش برو ساندیست رو بخور عقب نمونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ساندیس خور به کی می گویند؟ به کسی که فاکتور می دهد و کامنت های بی معنی و تکراری را در همه سایت ها قرار می دهد. _غرب گرا - آلبانی_ اصلاح طلب و امثالهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ساندیسخور‌ مزدور‌ ؟!
کسیکه‌ مدام‌ در سایتها‌ افتاده‌ تا‌ اگر‌ کسی‌ مطالبه‌ و حرفی‌ حساب‌ زد‌ او را متهم‌ به‌ غربگدایی‌ کرده‌ و فحش بدهد‌ تا ثابت کند‌ که چه مزدور‌ بی‌ شخصیت‌ و معرفتیست‌ ! و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
شرقگدا کیست؟ کسی که مدام توهم دارد
ناشناس
| Singapore |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
باشه شرق گدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
خوبه ساندیس بهتون به موقع میرسه
آقای رستم قاسمی، تو را به مقدسات قسم می دهیم که دست از سر ساختن این مسکن ها بردارید. تمام دار و ندار کشور را خرج خانه های بی کیفیت و خارج شهر می کنید که ده سال نشده تبدیل به خرابه می شوند. جایی که شما می خواهید خانه بسازید، آب و برق و راه و امکانات ندارد. هزینه مسکن متری ۱۵ میلیون را چه کسی خواهد داد؟
اگر پولی هست تسهیلات دهید که بافت های فرسوده را بازسازی و بهسازی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
عزیز جان زیاد خودشو ناراحت نکن. از این دولت هیچ چیز ساخته نخواهد شد. هیچ
میشود
خواهدشد
خواهیم کرد
بزودی
در اینده نزدیک
کامنت های چهارشنبه خیلی بد بود که درج نکردین؟
دولت سیزدهم اسمش روشه.دولت "13".تو اکثر هواپیماها هم بعد از ردیف 12 ردیف 14 هست!!!!
یعنی وضعیت رو به جایی رسوندید که مردم به بدتر نشدن اوضاع هم راضی باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
، عصر ایران یه نظر سنجی بزار لطفا : خودشم باور نداره به حرفی که زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم!!!
منظورش اینه ۶ ماهه دیگه مالیات از نفس کشیدن هم شروع میشه...مشکلات حل میشن
یکسال باید یک میلیون مسکن میساختی تازه آینده قراره زمین تعیین تکلیف بشه .....خدا پدر روحانی بیامرزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
قراره در پایان دو سال دو میلیون مسکن ساخته بشه
جناب معاون رئیسی مردم گوششان از این وعده ها چندین دهه هست که پر شده. وضعیت اقتصاد با دستور شما حل نمیشه
در صورت برخورد با آقازاده ها و اختلاسگران و رفع تحریم ها مشکلات اقتصادی تا حدودی حل میشه
دولت اگر این چندسال گرانی نشود خیلی خوب است مسکن هم باید تا سال بعد یک میلیون تحویل دهید
چرا همش وعده سر خرمن میدین، یه نگاه به 6 ماه قبل بندازین ببینین کدوم وعده هاتون عملی شده
خخخخ
یه روز حجاب ، یه روز طرح مبارزه با سگ گردانی، یه روز طرح صیانت ،یه روز مرگ برادر عبدالباقی ،یه روز مذاکره، حالا هم که فعلا سریال مذاکره بصورت موقت تعطیل شده، دوباره داستان موسوی وفتنه شروع شد ،خلاصه اینکه برای سرگرم کردن مردم هرشب یه داستان ویه سناریویی وجود داره ،بلاخره باید یه طوری مردم رو سرگرم کرد تا یادشون چه بلایی سرشون اومده !
جناب وزیر در جریانن که ملت خونه می‌خوان و زمین خالی کفایت نمی‌کنه؟
بزک‌ نمیر‌ بهار میاد‌ ارزانی‌ از نیمه‌ دوم‌ میاد‌ !
روغن‌ بطری‌ ۸ هزار‌ تومن‌ را کردید‌ ۶۰‌ هزار تومن‌ حقوقها‌ را ۱۰‌ درصد‌ افزایش‌ دادید پیدا‌ کنید‌ پرتقال‌ فروش‌ را‌ !

وقتی‌ که مسئول برگزاری نماز جماعت‌ مجلس‌ بشه‌ وزیر‌ اقتصاددددددددددددد‌ !!!!
همش وعده سر خرمن میدید مگه برای شش ماهه دوم چه برنامه ریزی کردین بگین بفهمیم با توکل به خدا و اجتماع اربعینی مشکل اقتصاد کشور حل نمیشه. مملکت مدیر میخاد نه موعظه کننده برنامتون چیه بگین یا فقط امیدوارید
درود واحترام
آقای دخانیات وشهرداری و همشهری ودوستان ، تاریخ مصرف آتش خاموش کن های پودری رو همیشه چک کنید . البته یک نیم بشکه پر از آب هم کفایت میکنه .
معاون رئیسی: کشور از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی می‌رسد

بزک نمیر بهار میاد!!!
"دولت موظف بود قبل هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته" البته چون دولت خودی است تخلفاتش هرچقدر هم بزرگ باشد مهم نیست، اصل این است که دولت خودیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
دولت نورچشمی هر گندی بزند همه خواب هستند به خصوص شریعمتداری کیهان و میثم مطیعی
شش ماهه دوم رو هم خواهیم دید. بعدش چه دروغی میخواین سرهم کنین؟
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
درود
این شش ماه نشد... اینشالله شش ماه بعد...نشد شش ماه بعدش.... بر رو بالا
خوشم میاد کامنت ها رو سانسور کردی تابی جان
خوشم میاد کامنت ها رو سانسور کردی تابی جان
گفته کشور در۶ماه دوم به ثبات اقتصادی میرسه پس نه تو را خدا
همه چیز ۲۰۰یا۳۰۰درصد گرون شده دیگه جا نداره که گرونتر بشه ادامه گرانی‌های انشاالله با دست پر با دولت آقای رئیسی سال آینده امسال دیگه ملت جا ندارند
واکسن استرازنکا از کشورهایی که اهدا میکنند وارد کنید
استرازنکا قبلی ها هم که اهدایی بود
ما مردم همگی به واکسینانسیونگ اعتماد داریم
خود بنده که یک بازنشسته هستم اگر هزار بار دیگر به دنیا بیایم بازهم واکسن فلج اطفال و سرخجه و.. را میزنم
آخرین واکسنی هم که زدم حدود پنجاه سال پیش موقع تولد و نوزادگی زدم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
بابا تو عسل کی بودی مربا!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
آفرین نعمت به همین سبک زندگیت ادامه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
نعمت تو برای این دولت نعمتی
رستم قاسمی: تا پایان شهریور سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف می‌کنیم
رستم جان فعلا شما زمین بچه های تعاونی مسکن گمرک را زنده کن که در سال ۱۳۷۱ مبلغ ۴.۵ هزار تومان پول برای قطعات ۳۰۰ متری داده اند و بقیه بیشتر و هنوز زمینی در کار نیست .
علم غیب داره معاون وزیر اونم بدون مستندات!
متاسفانه مدیران مملکت ما وقتی به پستی می رسند که اکثرا در آن تخصی هم ندارند به جای اینکه تلاش خود را بکنند که در رابطه با کار خود کسب دانش واطلاعات بدست آورند در مسئولیت خوداظهاری نظر کنند فقط دنبال سیاست بازی هستند آخه مدیر دخانیات را چه به بیانیه موسوی. نتیجش می شه بازار میوه وتره بار شهریار که یک عده آدم نابلد می شوند مدیران شهرداری ویک قرارداد ضعیف با سرمایه گذار می بندند. وحالا 4 سال از اتمام پروژه می گذرند ونمی توانند به سرمایه گذار بگویند بالای چشمت آبرو است. چون بلد نبودند قرارداد محکم ببندند وحالا دودشتو چشم مردم شهریار رفته. ولی توی سیاسی کاری استادند چون نون تو سیاسته
جناب مرتضوی! از قدیم گفتند سالی که نکوست از بهارش پیداست.۶ ماهه دوم از این بدتر نشه باز هم خدا را شاکریم
من نمیدونم چه کاریه که هر فردی در هر منصبی باید اظهار نظر سیاسی کنه مثل همین مدیرعامل دخانیات ، پدر جان شما در حوزه دخان باش و خدمت کن
بله درسته.جز اولین نفرات بودم که واوسن زدم دوتا سینوفارم و سومی هم آسترازنکا.
آسترازنکا عالی بود.
همین الان کرونا گرفتم اما درحد سرماخکردگیه.
اصلا دیگه واکسن نمیزنم چون واکسن خوبی نمیبینم تو واکسنها
فعلا که مردم به همین وعده‌هادلشون را خوش کرده‌اند. انشاالله که دروغ نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
نه دیگه وقتی میدونیم همش وعده های الکیه دلمون خوش نمیشه فقط اعصابمون خرد میشه . تا الان کدام وعده عملی شد؟
جناب وزیر مسکن و شهرسازی میفرمایند تا پایان شهریور تکلیف واگذاری زمین‌های مسکن ملی مشخص خواهد شد...، سوالم اینجاست که مرحمت کنید و بفرمائید که تکلیف واحد‌های نیمه ساخت و رهاشده توسط شرکتهای تعاونی مسکن سراسر کشور چه زمانی مشخص خواهد شد..؟ شرکتهای تعاونی مسکنی که اعضای آن اقساط و بدهی خود را تمام و کمال پرداخت کرده اند و این شرکت‌ها بخاطر قیمتهای سربفلک کشیده اجناس مایحتاج خود برای اتمام کار ، هیچگونه قدرت خریدی نداشته و پروژه های خود را بلاتکلیف تقریبا رها کرده اند..!
از سال ۹۱ در یکی از شرکتهای تعاونی مسکن شهر اصفهان ثبت نام کردم ‌و طبق قرارداد، ۱۸ماهه باید واحد‌های آماده شده را واگذار مینمودند...، بنا به دلایلی پس از ۱۰سال هنوز بسیاری از اعضای شرکت تعاونی بلاتکلیف هستند و مشخص نیست تا چه زمانی قرار است مردمی که با خون دل و هزار امید، منتظر تحویل گرفتن واحد‌های خود هستند، تعیین تکلیف شوند.‌
وظایف مسئولان قانون مشخص کرده است، سرکشی به احوال مردم هم بایست معقول باشد، یکی به این آقای رئیس جمهور چرا حالی نمیکند، خواسته باشی هر هفته بلند بشوی دو روز وقت بگذاری و لابد چند روز هفته مقدمه چینی و بروی مسافرت و هی دستور و وعده بدهی که نشد کار! ماهی یکبار، سال سه چهار بار، آن هم با برنامه، این چه وضعی است در کشور درست کردی؟! از فساد افتصادی و گرانی تا مافیا و ناکارمدی و از برجام در جا زده تا قانون شکنی دولتی در اجرای قولها و وظایف قانونی مثل قانون یارنه ها! دولت باید یارانه جبرانی برای افزایش قیمتها نسبت به سال 1400 به مردم بدهد! این همه کار هست، هی بلند میشود میرود مسافرت، کدام دولت موفق دنیا، رئیس دولتش هر هفته دو سه روز اتلاف وقت میکند برای مسافرت، مگر این کشور سر و سامان کسب اطلاع و آمار و انالیز ندارد؟، یعنی رئیس جمهور برود چند شهر و کلی هزینه و زحمت نهادهای المنیتی بگذارد که مواظب جان و راحتی ایشان بشوند، احمدی نژاد کم بود، یکی امده رکودهای او را زده! احمدی نژاد با آن همه سفر و وعده و دستور چه گلی زد بر سر مردم؟!
آقای رئیس جمهور، چه آنهایی رای دادند به شما و چه ندادند در برابر حق الناس مسئولید، گله کردند که چرا طئنه میزنند به سفرهای هفتگی وی!
آقای رئیس جمهور، شما از زمان ریاست قوه قضاییه و استان قدس و قبلتر، این همه سفر رفتید، یعنی طی این ده سال اخیر با آن همه سفر در بالاترین مقامات که دستان در تمام ریز اطلاعات کشور باز بوده، خبر نداری بر مردم چه میگذرد که هر فته راه بیفتدی بروی دو سه روز وقت با ارزش مسافرت و هی دستور بدهید؟! مطلع هستید به استانها سفر کرید و 190 تا دستور دادید، مهمترین دستورات شما دروعده خودرو و مافیا چه شد؟! کی میخواهید بنشینید و از وزرا و استانداران و فرماندران حساب کشی کنید و به بنید چه قدر گند زدند یا خدمت کردند؟!
دو سال مملکت معطل احییا برجام کردید، ظرف یکسال قیمتها چند برابر شد و گرانی و مافایای جولان میدهعند! چرا نمی شنید و پیگیر همان وعده ها و ستورات قبلی باشید؟!
این برجام معطل تصمیم شماست احیا شود، تضمین از دشمن تراشیده؟! تضمین در قدرت اقتصادی و کارآمدی و سلامت حکمرانی داخلی است در دجه اول ، در درجه دوم ارتابط خوب با همه شکور حتی غرب و امریکا، دنیا که محفل خاله بازی و دوست بازی نیست ، تمام کشورها به منافع کلی شان اهمیت و اولویت میدهعند، وقتی غرب و امریکا نه بیند از برجام منفعتی، حتی خود کنگره تضمین بدهد زیرش میزند، این فقط امریکا نیست، از شرق و غرب عالم همین جوری اند، اگر منفعت داشت رابطه ادامه میدهند، این کشور ایران مملو از استعداد اقتصادی است، اگر همان غرب و امریکا مثل شرقی ها دیدند در تجارت و سرمایه گذاری و همکاری سیاسی و... با ایران سود می برند هیچ وقت زیر برجام یا هر توافق نمیزنند. اینها بهترین تضمین است، یعنی چنان در داخل قوی و با خارج روابط خوب باشد، که دولتهای خارجی نفعشان این باشد که با ایران رابطه خوب و متعهد به توافقها باشند.
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
خوب هست آدم قبل از نوشتن فکر کند و چیزهایی بگوید که هم منطق درش باشه هم واقعیت. دولت مطلوبتان همه چیز را داد به امید تضمین امضای کری. ولی در مقابل چه چیزی دریافت کرد؟ به گفته خودشان هیچ. الان دولت دنبال وصول مطالباتی است که باید روحانی در قبال اجرای برجام می‌گرفت. اگر آمریکا میخواست با ایران تعامل داشته باشد دوران روحانی که عناصر سر سپرده در آن دولت فراوان بودند با امتیازاتی .
که از برجام گرفت بهترین فرصت
را داشت. اینقدر گل به خودی نزنید خواهشا
حالا این ثباتتون تا کی دوام میاره‌(منظورم ثبات اقتصادی بود)
موسوی گفت عبرت بگیرید اما ظاهرا عبرت نمی گیرند !!!!!!
رستم قاسمی اگر خیلی با عرضه ای پرونده مسکن مهر را ببند
شهرداری شهر رو به امان خدا ول کرده فقط چسبیده به امور تبلیغاتی ...
جناب تو را به هر كس كه اعتقاد داريد وعده اينكه شش ماه ديگر يا يكسال ديگر به ثبات مي رسيم دست بر داريد اين اوضاع را بدتر مي كند اگر مي خواهيد خودي نشان بدهيد پستي در دولت مي خواهيد راه ديگري هم است
اون کارتخوانهایی که میبینی عمو همش شماتیک هست. خرید انجام بدی یه شماره کارت میزاره جلوت که کارت به کارت کنی یا نقدی بدی. فکر کردی خیلی زرنگی؟
در شش ماهه دوم به ثبات می رسیم
این هم یکی از اون هشتاد تا شش ماه که قول بهبود می دهند مثل اون شش ماهه های خارج نشین
مردم باید تحمل کنند بالاخره انقلابی بودن و حق طلب بودن و مبارزه با استکبار سختی هایی هم دارد که ملت البته به جان آن را می‌خرند و پای نظام و انقلاب ایستاده اند گرانی و مشکلات اقتصادی مساله مهمی نیست وقتی با اعتقاد پای کار باشید
مهمترین چیز برای رشد اقتصادی، ثباته. آمریکا تونسته ده سال اقتصاد ایران رو در بلاتکلیفی نگه داره. یعنی سرمایه گذاران نه میتونستن روی رفع تحریم حساب کنن نه روی شرایط تحریم. از یک نفر که میخواسته یک ساختمان کوچک بسازه گرفته تا کسی که میخواسته کارگاه و کارخونه بسازه. خیلیها به همین دلایل دست نگه داشتند. آمریکا هم همین رو میخواد.
فقط حرف
به فكربازنشستههاى دخانيات باش حاجى تو را چه به سياستة
ملت شریف ایران تاششش ماه دیگه نفس کشیدنم پولی میشه
رئیس جمهور ما شده مارکوپولو. ؟ سفرهایت چه نتیجه ای داشته سفره مردم کوچکتر خالی شده جیب مردم در چه وضعیتی است با شعار که نمیشود مملکت را اداره کرد
چرا وعده های مسئولین همیشه با افعال آینده همراه است و از حال و گذشته استفاده نمیشه
پس اینهمه وزیر و لشکر برای چیه که راه می افتید گردش استانی و وزیرها هم شما را مشایعت میکنند. حالا دیگه ماهواره داریم می توانید سفر به کرات آسمانی هم داشته باشید!
رستم قاسمی: تا پایان شهریور سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف می‌کنیم
رستم جان فعلا شما زمین بچه های تعاونی مسکن گمرک را زنده کن که در سال ۱۳۷۱ مبلغ ۴.۵ هزار تومان پول برای قطعات ۳۰۰ متری داده اند و بقیه بیشتر و هنوز زمینی در کار نیست
تامین زمین اعضا در دست ستاد اجرایی فرمان امام است که سال ها پیش قرار بوده به اعضا بدهد و فراموش شده و ربطی به رستم جان ندارد
آقای رستم قاسمی توضیح شفاف بدهند که این یک و نیم میلیون واحد مسکونی را که در مرحله خاکبرداری تا نازک کاری است در کدام شهرها و با چه تعداد همراه با اطلاعات زمان شروع آنها و خلاصه اطلاعاتی که برای مردم هم قابل پیگیری باشند را اعلام کنند. در سخنان قبلی ایشان که بانک‌ها را تهدید کردند که چرا سرمایه لازم برای ساخت مسکن. ا نداده اند تا حالا که خبر ۱/۵ میلیون واحدی را می‌دهند تفاوت زیادی هست. آخر مردم هم به اندازه کافی شعور و درک دارند.
در مورد سفرهای آقای رییسی هم خیلی ایرادی نگیرید . ایشان در اداره کشور بعنوان رییس جمهوری که تخصصی ندارند و یاد هم نمیگیرند لذا در مقام رییس جمهوری تشریفاتی کارش همین چیزهاست دیگر. با ماشین رود شود و بگوید بزن کنار با مردم حال و احوالی بکنیم . از ناهار خوردن مردم بپرسد . از حقوق و دستمزد عددهای در کنار یک خیابان پرت . همه هم سرزده و یکهویی با دوربین حاضر و غیره .
هر آپارتمانی کلی خانه خالی داره. بجای تخریب محیط زیست مالیات بر خانه خالی رو اعمال کنید تا احتکار کنندگان بفروشند یا اجاره دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
بساز بفروش ها و مالکان کلان خانه های خالی همه به مسئولین وصل هستند
چه وعده ها و سخنان آشنایی
دولت الحرف خیر من حرف الدوله. دولت رییسی دولت حرف درمانی است ما جز گرانی چیزی ندیده اییم
مشکل مسکن فقط با حل مشکل خانه های خالی قابل حل است تزریق چندصدهزارمیلیارد به اقتصاد با افزایش بیش از پیش مسکن میشود
چرا ما تحمل انتقاد و حرف مخالف ولو غلط را نداریم پس سعه صدری که در اسلام آمده است برای چه چیزی است؟
وقتی خدا برای اثبات خودش از زمین و آسمان و از وجود انسان هزار دلیل می آورد تا خودش را به ما اثبات کند چرا ما با منطق و جدال احسن دلیل و اگر و اما نیاوریم؟
تا کی می خواهیم همه چیز را به غرب و شرق و توطئه مرتبط کنیم؟
گیرم که توطیه باشد مگر غیر از این است که بهترین جواب برای توطئه شفاف سازی و آگاهی بخشی و بر اساس منطق پاسخ دادن است
مسکن مهر نیمه کاره رها شده از اعضاء هم کلاهبرداری خوب میکنن تا ده سال دیگه هم بیاید الکی وعده رنگا رنگ میدن میرن داریهای بلا کشیده شده هیچ کاری نمیکنن فرسوده شده دولت اینجا خیلی خیانت کرده باید پاسخگو باشد پاسخگو نیست تحویل ناقص به اعضاء بده خودشون درست کنن چرا در پیش خودتون به گروگان گرفتید نمیسازید .
آقای شهباز حسن پور آقای معاون اجرایی رئیس جمهور و بقیه دولت مردان که فقط وعده و وعید می دهید شما از دشمن قسم خورده می خواهید تضمین بگیرید اگر این چیز خوبی است و باید در روابط خوب انجام شود اول خودتان به مردم بابت وعده هایتان تضمین بدهید مثلا اگر بعد از چهار سال نمی گویم شش ماه یا یک سال وعده ها عملی نشد شما را حبس ابد کنند و اگر خیلی به خود و راستگویی تان مطمئنید تضمین قویتر مثلا اعدام چطور است ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی