بازدید 4988

مشاوره روانشناسی از سراسر دنیا در ویکی روان

مشاوره روانشناسی به روندی گفته می شود که طی آن متخصص روانشناس به بررسی مشکلات فردی، اجتماعی و حتی خانوادگی (در کل موضوعاتی که او را آزار می دهند) فرد می پردازد تا با استفاده از شیوه های علمی و کاربردی راهکاری را ارائه دهد تا وضعیت مراجع به بهبود منجر شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 09 August 2022

مشاوره روانشناسی از سراسر دنیا در ویکی روان

مشاوره روانشناسی آنلاین یک راهکار مناسب برای ارتباط با مشاورینی است که دسترسی حضوری به آنها را نداریم. اما بهترین سایت مشاوره آنلاین روانشناسی چیست؟

مشاوره روانشناسی گاهی باعث می شود از مسیر اشتباه وارد مسیری بشویم که زندگی بهتری برایمان به همراه دارد. اما موضوع این است که احساس نیاز به شرکت در جلسه مشاوره در همه ایجاد نمی شود و افراد به مرور به مشکلاتی که در زندگی دارند عادت می کنند! به همین دلیل در سایت ویکی روان تاکید زیادی بر آشنایی با خدمات مشاوره غیرحضوری و تاثیر بسیار آن بر حال بهترمان می شود. این موارد باعث ایجاد تمایل افراد به انواع خدمات مشاوره و روان درمانی خواهد شد.

مشاوره روانشناسی چیست؟

تجربه نشان می دهد یکی از دلایل عدم مراجعه به متخصص روانشناس یا روانپزشک این است که آنها نمی دانند منظور از مشاوره روانشناسی چیست و چرا باید از آن استفاده کنند؟

مشاوره روانشناسی به روندی گفته می شود که طی آن متخصص روانشناس به بررسی مشکلات فردی، اجتماعی و حتی خانوادگی (در کل موضوعاتی که او را آزار می دهند) فرد می پردازد تا با استفاده از شیوه های علمی و کاربردی راهکاری را ارائه دهد تا وضعیت مراجع به بهبود منجر شود.

این تعریف نشان می دهد افراد دیوانه و شیدا مخاطبین جلسات مشاوره و گفتار درمانی نیستند! بلکه تمامی اقشار جامعه می توانند بر اساس نیازهای خود به متخصص روانشناس مراجعه کنند و برای درمان قطعی مشکلات یا پاسخ به سوالات خود اقدام کنند.

همین تعریف ساده باعث می شود افراد با دیدگاه مثبت تری به خدمات مشاوره روانشناسی نگاه کرده و با ذهنی آسوده تر با مشاور به گفتگو بنشینند.

اقبال عمومی به خدمات روان درمانی 

وضعیت فعلی جامعه ما به شکلی است که عموم مردم به حضوری در جلسات آنلاین و حضوری مشاوره روانشناسی روی خوش بیشتری نشان میدهند.

افراد زیادی هستند که دیگر مشکلات درونی خود را انکار نمی کنند و با جدیت برای درمان قطعی آنها اقدام می کنند. والدین زیادی حالا برای تربیت صحیح فرزند خود از متخصص کودک و نوجوان کمک می گیرد تا فرزندان آینده بهتری داشته باشد.

چه صحبت هایی در جلسات مشاوره صورت می گیرد؟

یکی از متنوع ترین خدمات برای حل مشکلات بشر، خدمات مشاوره روانشناسی اینترنتی یا حضوری است! این ادعای بزرگیست، اما دور از واقعیت نیست.

به طور کلی بیشتر موضوعات فردی و اجتماعی و حتی خانوادگی در این جلسات پوشش داده می شوند. برای مثال:

  • مشاوره استرس و اضطراب
  • مشاوره درمان افسردگی
  • مشاوره برای تربیت فرزند
  • مشاوره روابط عاطفی
  • مشاوره قبل و بعد از ازدواج
  • مشاوره درمان وسواس
  • مشکلات خانوادگی

و بسیاری موضوعات دیگر در جلسات مشاوره روان شناسی قابل طرح و بررسی هستند. 

حالا می بینیم که چطور می تواند مسائلی که برای آنها پاسخی نداریم را با مشاور به صورت خصوصی درمیان بزاریم و برای آنها راهکار بیندیشیم.

پرمخاطب ترین جلسات روانشناسی کدامند؟

مشاوره روانشناسی از سراسر دنیا در ویکی روان

شاید فکر کنید وسواس شستشو یکی از بدترین مشکلات روانی است! یا اگر عاشق و دلباخته شخصی شده باشید و این مسئله را با مشاور درمیان بزارید اصلا خوب نیست!

اما حقیقت چیز دیگری است. هر فرد بنابر زندگی فعلی خود امکان دارد با چالش هایی روبرو شود که سلامت روان او را مخدوش می کند.

شاید این موضوع به تربیت فرزند نوجوان او ربط داشته باشد، یا مشکلی در خانواده او را دل نگران کرده باشد. فرقی نمی کند مسئله چه چیزی باشد، در هر صورت باید راهی برای درمان قطعی ایجاد شود.

اما به طور کل موضوعات عاطفی، تربیت فرزند، ازدواج و خانواده پرمخاطب ترین موضوعاتی هستند که مراجعین با روانشناس ها درمیان می گذارند.

از کجا مشاور روانشناس خوب پیدا کنم؟

نگرانی بعدی ما این است که فرد مناسبی را به عنوان مشاور و راز دار خود انتخاب کنیم تا خصوصی ترین موضوعات را با او درمیان بزاریم و نگران هم نباشیم.

دقیقا مانند پزشک که رازدار بیمار خود است، مشاور روانشناس خوب و باتجربه هم راز دار و امین مراجعین خود است. تفاوتی ندارد مراجع به صورت حضوری یا برخط از خدمات مشاوره استفاده می کند، در هر صورت باید تمام اتفاقات در اتاق جلسه باقی بماند.

مهم ترین موضوع در انتخاب مشاور روانشناس این است که با او احساس راحتی داشته باشیم. یعنی خودمان باشیم و نیاز نباشد نقش بازی کنیم. 

مشاور کسی است که صحبت کردن با او احساس آرامش به ما می دهد، پس در انتخاب مشاور دقت کنید.

عده ای از خانم ها یا آقایان تمایل دارند با مشاور هم جنس خود جلسه داشته باشند. هیچ اشکالی ندارد، اما باید تحصیلات و ادعای مشاور در مورد مدارک تحصیلی او اعتبار سنجی شده باشد یا مرکز مشاوره خوبی او را مورد تائید قرار دهد.

به همین دلیل بسیاری از مشاورین روانشناس زرد در اینستاگرام موجب آسیب های روانی جدی به مردم شده اند و سازمان نظام روانشناسی لیستی از مشاورین مربوطه را منتشر کرده تا اطلاع رسانی شود.

پس در انتخاب متخصص روانشناس نهایت دقت را به خرج دهید.

می توانید جلسات مشاوره را به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار نمائید. در هر صورت باید بر اساس شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

به خصوص عزیزانی که خارج از کشور هستند، می توانند از خدمات مشاوره روانشناسی خارج از ایران برای ارتباط با متخصص مد نظرشان استفاده کنند. این یعنی فاصله جغرافیایی دیگر محدودیت در ارتباط صوتی و تصویری ایجاد نمی کند و این افراد می توانند در بستری امن با مشاور خود جلسه برگزار نمایند.

مشاوره آنلاین روانشناسی در ویکی روان

در صورت تمایل به برگزار جلسات غیرحضوری، می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی ویکی روان (wikiravan.com) به شکل صوتی، تصویری و تایپی از سراسر دنیا استفاده کنید.

تمام فارسی زبانان می توانند با پرداخت ارزی و ریالی، با مشاور مورد نظرشان در موضوعات مختلف در سایت ویکی روان مشاوره روانشناسی آنلاین برگزار کرده و به شکل دلخواه با متخصص مورد نظر جلسه مشاوره تشکیل دهند.

تغییرات بزرگ از تصمیمات کوچک شروع می شوند

در هر صورت مهم ترین کار این است که اقدام کنید و برای تغییر با بهبود وضعیت فعلی اقدام عملی انجام دهید.

همیشه خواندن کتاب های آموزنده، صحبت با اطرافیان و عزیزان پاسخ گوی مشکلات ما نیست. به همین خاطر اگر در هر موضوعی با مشکلات خواسته و ناخواسته مواجه هستید، صحبت با مشاور روانشناس بهترین راهکار است.

یک مشاور روانشناس خبره و با کیفیت کمک می کند تا موضوعات ذهنی خود را به صورت کامل بررسی کرده و به اتفاق برای درمان اقدام نمائید.

مشاور روانشناس شما را قضات نمیکند، رازهایتان را به دیگران بازگو نخواهد کرد. مشاور انسانی متخصص در زمینه ای خاص است که از علم و تجربه خود برای بهبود شرایط فعلی ما استفاده خواهد کرد.

یادتان باشد باید برای بهبود اقدام کرد، همین الان.

برای ارتباط با تیم مشاوره سایت ویکی روان از راه های ارتباطی زیر استفاده نمائید:

شماره تلفن: 91099110-021

آدرس ایمیل: info@wikiravan.com

آدرس وبسایت: https://www.wikiravan.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست