بازدید 65532
سه هزار و هشتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند سخنگوی دولت روحانی از مخالفان مذاکرات وین/معاون رئیسی در امور زنان: معترضیم که چرا بسیاری از حقوق زنان در جهان ضایع می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سازمان ملل ممنوعیت حجاب در فرانسه را محکوم کرد /حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران به کجا رسید؟/عقب نشینی وزارت راه از نرخ‌های جدید عوارض آزادراهی /خودروسازها باید مالیات نقل‌وانتقال خودرو را بدهند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 07 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دبیر ستاد نهی از منکر: ۴ هزار فرزند مسئولان خارج از کشور هستند/ نمی‌شود دنبال تامین یورو و دلار فرزندانشان باشد، اما استقلال کشور را اعلام کنند

هاشمی گلپایگانی گفت: متاسفانه قانونی در این زمینه نداریم. البته به ما ایراد گرفتند که اگر مدیری فرزندش در یک کشور دیگر است، به مدیر چه ارتباطی دارد و چرا باید از وجود یک مدیر توانمند محروم شد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه ۳ تا ۴ هزار فرزند مدیر میانی در سال‌های گذشته تاکنون در خارج از کشور هستند، گفت: چه اصراری است فردی مسئول باشد، در حالی که فرزندش در خارج از کشور باشد. رقابتی بین مسئولان نیز وجود دارد؛ یعنی نمی‌شود افراد به دنبال تامین یورو و دلار برای فرزندانشان باشد، اما با صدای بلند استقلال کشور را اعلام کنند.

"محمد صالح هاشمی گلپایگانی" دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این که آیا این مدیران همچنان بر سرکار هستند، گفت: برخی از این مدیران همچنان در حال فعالیت هستند. متاسفانه قانونی در این زمینه نداریم. البته به ما ایراد گرفتند که اگر مدیری فرزندش در یک کشور دیگر است به مدیر چه ارتباطی دارد و چرا باید از وجود یک مدیر توانمند محروم شد. وی افزود: چه بخواهد این مدیر در مسئولیت خود باشد چه نباشد، باید مجلس در این خصوص تصمیم بگیرد که ما هم در این زمینه به مجلس نامه ارسال کرده‌ایم. اقداماتی نیز در این زمینه در صحن مجلس انجام شده بود اما اقدامی که قاطع باشد هنوز صورت نگرفته است.

رستم قاسمی، وزیر راه: شیعه‌ی حسینی با ‎برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد نمی‌برد
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتی نوشت: «انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش می کند و نه با برجام، یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.»

انتقاد تند سخنگوی دولت روحانی از مخالفان مذاکرات وین
علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی در توییتی نوشت: تا مذاکرات به نقطه حساسی می‌رسد، باز هم کاسبان تحریم، دلالان رنج مردم و زیاده‌گویان خوابگردی متوهمانه خود را از سر می‌گیرند. حالا که آثار تحریم بر ناباوران مشخص شده و گفتگوها (گرچه دیرهنگام) در حال ثمردهی است، همه با هم برای ایران و مردم، از مذاکرات احیای برجام حمایت کنیم.


سازمان ملل ممنوعیت حجاب در فرانسه را محکوم کرد
کمیته حقوق بشر سازمان ملل‌متحد، رویکرد اسلام هراسانه فرانسه برای ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان را محکوم کرد.به گزارش خبرگزاری فرانسه، این نهاد مستقر درسازمان ملل طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ فرانسه با منع یک زن مسلمان از استفاده از حجاب در مدارس، معاهده‌ی بین‌المللی حقوق بشر را نقض کرده است.


همین چند قلم خوراکی باقی مانده در سفره مردم را هم لاکچری نکنید!
فرامرز توفیقی، رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:امروز چرخ دنده‌های تورم تمام مردم و نه فقط کارگران را در منگنه‌ قرار داده است و تامین نیازهای اولیه‌ی خوراکی برای لایه‌های مختلف طبقه متوسط نیز به یک «امر دشوار» بدل شده است. «لاکچری سازیِ کالاهای خوراکی» یکی از تبعات اصلی تورم سنگین حداقل در بخش سبد تغذیه‌ای مردم بوده است.نه فقط گوشت قرمز و سفید، بلکه برنج، تخم مرغ، میوه‌ها و صیفی جات، به تدریج جزو اقلام لاکچری سبد خرید خانواده‌ها شده اند؛ وقتی قیمت برنج ایرانی هر کیلو بیش از ۱۰۰ هزار تومان است، یک خانواده‌ی مزدبگیر می‌تواند ماهی چند کیلو برنج در برنامه خرید منظم خود داشته باشد؟/ ایلنا

گرانی به نذری ها هم رسید/ بازار بی‌رمق گوشت و دام زنده در محرم امسال
نیما حبیب‌فر، عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی: تجربه سال‌های گذشته این ذهنیت را ایجاد کرده بود که در محرم امسال شاهد رونق بازار باشیم اما چنین اتفاقی رخ نداد و تقاضا روند عادی به خود گرفت و امسال شاهد هیجان برای خرید گوشت نبودیم. افشین صدردادرس، مدیر عامل اتحادیه مرکزی دام‌ سبک: در ماه محرم امسال تقاضا برای خرید دام مشهود نبوده و می‌توان گفت اتفاق خاصی در این بازار رخ نداد./ ایلنا


مهریه گرفتن برای زنان سخت‌تر می‌شود
سارا باقری، وکیل پایه یک دادگستری: طرح جدید مجلس، عملا دیگر امکان جلب مرد وجود ندارد. اگر امکان جلب هم نباشد، دست زن برای گرفتن مهریه به جایی بند نیست.از مشکلاتی که می‌توان در این روند اشاره کرد، توقیف اموال است. در فاصله زمانی که زن درخواست استعلام اموال می‌کند تا زمانی که توقیفی صورت بگیرد، مرد می‌تواند اموال خود را به نام دیگری انتقال دهد. زنان به راحتی نمی‌توانند برای توقیف اموال مرد اقدام کنند./ تجارت‌نیوز


معترضیم که چرا بسیاری از حقوق زنان در جهان ضایع می‌شود
انسیه خزعلی معاون رئیسی در امور زنان:درباره موضوع زنان «ما مدافع نیستیم، ما مهاجم هستیم و حمله می‌کنیم به این که بسیاری از حقوق خانم‌های جهان دارد تضییع می‌شود.» در کشورهای دیگر نگاه ابزاری به زنان وجود دارد و حرمت آن‌ها حفظ نمی‌شود.

حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران به کجا رسید؟
ولی الله صالحی نماینده سابق کارگران در شورای عالی کار، درباره ابطال مصوبه حق مسکن کارگران توسط مجلس و روند اجرای آن اظهار کرد: در طول سالها دولت مصوبه حق مسکن کارگران را که در شورای عالی کار به تصویب می رسید، تنفیذ و جهت اجرا به وزارت کار می فرستاد و وزارت کار هم آن را به کارفرمایان ابلاغ می کرد. امسال دولت هم به مصوبه حق مسکن کارگران و هم به مصوبه حقوق بازنشستگان ورود کرد و تحت عنوان اصلاح، ارقام را کاهش داد که البته مورد اعتراض مجلس واقع شد. وی افزود: مصوبه ۶۵۰هزار تومانی حق مسکن کارگران در دولت به ۵۵۰ هزار تومان تغییر کرد ولی در کمیسیون اجتماعی، کمیسیون تلفیق و کمیسیون تطبیق مقررات مجلس، غیرقانونی تشخیص داده و اعلام شد که با توجه به جمیع جهات عدد ۶۵۰ هزار تومانی که بابت کمک هزینه مسکن کارگران تصویب شده، عددی بسیار جزئی است و کاهش صد هزار تومانی آن در هیات وزیران وجاهت قانونی ندارد.

نماینده سابق کارگران در شورای عالی کار اظهار کرد: با توجه به اوضاع بازار مسکن و هزینه اجاره بها انتظار این بود که دولت این مصوبه شورای عالی کار را تایید کند و دستور اجرا دهد ولی به کاهش آن اقدام کرد. اکنون با توجه به ابطال مصوبه در مجلس راه دیگری جز اجرای مصوبه شورای عالی کار وجود ندارد؛ همان رقم ۶۵۰ هزار تومان به وزارت کار ابلاغ و اجرا می شود و اگر دولت نظرش این است که مبلغ حق مسکن کارگران کاهش پیدا کند، مصوبه مجدداً باید به شورای عالی کار برگردد تا اصلاح شود و روال قانونی خود را طی کند. به گفته وی، هر زمان که مصوبه تصویب شود معوقات آن از اول فروردین ماه امسال باید محاسبه و به کارگران پرداخت شود. /ایسنا

 

عرضه کنندگان گوشت از پرداخت مالیات معاف شدند
بر اساس اعلام معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی عرضه انواع گوشت قرمز و فرآورده‌های گوشتی دام‌های سبک و سنگین و قطعات بدن دام مطابق جزو ۴-۵ بند الف ماده قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ مشمول کالاهای معافیت مالیاتی بوده و از پرداخت مالیات و عوارض معافند.

 

عقب نشینی وزارت راه از نرخ‌های جدید عوارض آزادراهی
مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: نرخ‌های جدید عوارض آزادراه‌های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه‌های کشور با نرخ‌های گذشته خواهد بود. امین کیانی شب گذشته (شنبه ۱۵ مرداد) اعلام کرد: در پی برگزاری نشست ویژه برای بررسی نرخ‌های جدید عوارض آزادراه‌های کشور در ستاد وزارت راه و شهرسازی، در حال حاضر نرخ‌های جدید عوارض آزاد راه‌های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه‌های کشور با نرخ‌های گذشته خواهد بود. تردد در آزادراه‌های کشوری به روال قبلی خواهد بود و از اعمال هرگونه افزایش نرخ تا اطلاع ثانوی خودداری خواهد شد.

 

خودروسازها باید مالیات نقل‌وانتقال خودرو را بدهند
سازمان امور مالیاتی، خودروسازان را مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر اعلام کرده است. در متن نامه داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی به حسین فرهیدزاده، سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آمده است: بر اساس ماده ۳۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰، پرداخت اولین مالیات نقل و انتقال خودرو، بر عهده کارخانجات سازنده و یا وصل کننده قطعات پیش ساخته (مونتاژ کننده) داخلی و یا واردکنندگان ( نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های خارجی ) است. کارخانجات سازنده و یا وصل کننده قطعات پیش ساخته داخلی و واردکنندگان خودرو مکلفند بدون درج در صورتحساب فروش، مالیات یاد شده را به ترتیبی که سازمان امور مالیاتی کشور مقرر می‌کند، پرداخت کنند. 

نرخ سود بین بانکی به کانال ۲۰ درصد بازگشت
بر اساس اطلاعات منتشره از سوی بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۳۰ تیر به ۲۱.۳۱ درصد رسیده بود که بیشترین نرخ سود بین بانکی در سال ۱۴۰۱ بود. این نرخ پس از اعتراض فعالان بازار سرمایه و مدیریت بانک مرکزی از هفته نخست مرداد وارد مدار نزولی شد. نرخ سود بین بانکی در هفته نخست مرداد به ۲۱.۱۳ درصد رسیده بود که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ تیرماه ۰.۱۸ درصد کاهش داشت. روند نزولی نرخ سود بین بانکی در دومین هفته مردادماه نیز تداوم داشت؛ و در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد به ۲۰.۶۴ درصد رسید.

ماموریت مخبر به رستم قاسمی
مخبر وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد، برای هر یک از پروژه ها، کریدور‌ها و خطوط ریلی و جاده‌ای در دست احداث، بسته پیشنهادی برای جذب سرمایه گذاری و روش‌های متنوع تامین مالی تدوین و برای تصویب نهایی ارایه دهد. معاون اول رئیس جمهور افزود: دولت حمایت‌ها، پشتوانه‌ها و مجوز‌های لازم را جهت استفاده از سرمایه‌های مردمی و منابع مالی بخش خصوصی و خارجی برای وزارت راه و شهرسازی فراهم خواهد کرد و لازم است این وزارتخانه نیز برنامه ریزی‌ها را به نحوی انجام دهد که مردم و بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در پروژه‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای ترغیب شوند. در این جلسه مقرر شد وزارت راه و شهرسازی ظرف سه هفته بسته‌های پیشنهادی و روش‌های تامین مالی برای اجرای پروژه‌های اولویت دار در دست اقدام و همچنین نگهداری شبکه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی کشور تدوین و ارایه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۹
آقای قاسمی، شیعه حسینی به وعده‌های خودش هم عمل نمی کند؟
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
سخنی با مدیریط محترم تابناک
هرچه سریعتر لطفا و فورا و انقلابکی مدیر بخش کامنت و کنترل کیفیتدکامنتها را دستگیر اعدام و روانه زندان کنید و پس از آزادی بازداشتش .کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
شما که عرضه انتشار به موقع نظرات مخالف رو ندارید لطفا مقالات و افاضات پوپولیستانه هم منتشر نفرمایید ، سانسورچیان میلی
کاشانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
اتفاقاً از حق نگذریم مدیر بخش کامنت های تابناک انسان شریف وازاده وبی طرفی هست واکثرا پیام وکامنت ها که در آن اهانت نباشه میذاره. خدا قوت وتشکر
«انتقاد تند سخنگوی دولت روحانی از مخالفان مذاکرات وین»
علی رغم سیل تهمت و تهدید باز هم این مردان دیر هم شده، کم هم شده به نفع ملت چیزکی می گویند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
اقای ربیعی برجام ۱.۵ سال مفیدش مانده برای ایران منتهی ایکاش این شلوغ کردنها را قبل از خروج ترامپ از برجام انجام میدادید نه اینکه آقایون مدام بگویند امکان ندارد ترامپ از برجام خارج شود
ولی او خارج شد و یعنی تحلیل نادرست شما
بعد گفتید امکان ندارد نفت ما تحریم شود باز تحریم شد و این یعنی تحلیل اشتباه
بعد گفتید امکان ندارد چین و هند و کره جنوبی خرید نفت از ما را تعطیل کنند و باز انها تعطیل کردند و آقای جهانگیری معاون اول می فرمودند اصلا فکر نمی کردیم دوستانمان مانند هند خرید نفت از ما را قطع کنند!!!!باز تحلیل اشتباه

الان هم همین است،این برجام باقی مانده جیزی عایدی نخواهد داشت در حالی که غربی ها رفتند سر پرونده چاشنی های انفجاری یعنی کل مساله پی ام دی که حل شد از نظر غربی ها نادرست شده
رستم خان کار کردن که بلد نیستید اما بجاش تمام زورتون تو فکتون رفته!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ایشون مدیر کار بلد و تمام کننده هستند و سابقه خوبی هم دارد و از این که چنین فردی را داریم معلوم هست دارید زجر می کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
کار بلد و تمام کننده و خوش سابقه؟؟؟بله حتما با وجود چنین فردی زجر میکشیم.اصلا وجود اینگونه افراد باعث زجر و بدبختی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
لطفا ادب نوشتار را رعايت كنيد.
آقای مخبر متاسفانه ماموریتی که به جناب وزیر مسکن و برجام سازی داده اید؛ کاملا اشتباه است. لطفا وی را به همراه آقای باقری کنی بفرستید در باره برجام ارایه طریق دهد. همین طور رییس ستاد امر به معروف را نیز به سمت وزارت کشور برگمارید.
باز این انسیه خانم وارونه حرف زد.حیف از اون پولی که بابت حقوق و مزایا و ماموریت و سخنرانی به تو داده میشه.شده گره ای از گرفتاری های مردم باز کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
واقعا کلمه خانم برای بعضی ها زیاده
انتقاد تند سخنگوی دولت روحانی از مخالفان مذاکرات وین.............عجب......بله اگه امثال مثل شما که باعث و بانی اصلی وضع موجود کشور هستید به خاطر ندانم کاری ها و خیانت هایی که مرتکب شده اید، محاکمه می شدید اکنون جرات نداشتید برای هر موضوعی در کشور اظهار نظر کرده و موجب دو دستگی بین مردم شوید.... ای کاش این انتقادهای تند را در دولت قبل انجام می دادید.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ناراحت نشو یه ساندیس باز کن آروم شی
سلام خانم دكتر خزعلي. با تاييد فرمايش شما، به عنوان يك بچه حزب اللهي از شما سوال مي كنم كه ميشه بفرماييد در برابر اظهارات توهين آميز يكي از استانداران كشور به مقام و شان و منزلت زن، شما چه كاري كرديد؟ و اساساً چرا ايشان با وجود چنين رفتاري هنوز در سمت خودشان هستند!؟ آيا بايد مدافع و يا به قول شما مهاجم حقوق زن در دنيا بايد باشيم اما از كشور خودمان غفلت كنيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
آقای حزب الهی فکر کنم بالاخره وضعیت موجود (فقر، بیکاری، فحشا، توهین های متوالی) تلنگری هم به شما زده است. خوب الهی شکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
عجب، به خاطر اطهار نظر برکنار شوند!!! کسی صرفا به خاطر یک اظهار نطر برکنار نمی کنند آن هم وقتی زن را می خواهید مانند مردان بکنید دیگر حرف از کرامت و شان و.... معنایی ندارد چون مانند مردان شده اید
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
خانم خزعلی اجازه بدید زنان ما یک مقایسه ایی با حقوق اونها داشته باشن ببینن حق سورای و دوچرخه سواریزو ورزش راحت با لباس ورزشی و کار کردن و ... رو ازاونها بیشتر دارن یا کمتر !
همین که شما حواست به حقوق ما هست و ما رو می چپونی تو ون گشت ارشاد تشکر بزار زنان جهان زندگی کنند چشم ببند روی حقوق اون بنده خدا ها
مناسفانه یه عده شکم سیر که از درو و رنج ملت بی خبر هستند ادعای خروج از برجام می‌کنند ولی نمی‌دانند
چه بر سر مملکت آمده
چه دخترانی که دیگر آروزی ازدواج و باید به گور ببرن
چه پسرانی که بخاطر وضعیت فلاکت بار جامعه قید ازدواج رو زدن
۳۹ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق هستن که فقطتو همیم یکسال اخیر ۱۷ میلیون اضافه شده ، این جنگ اقتصادی نابود کرده اقتصاد سالن جامعه رو جوانان بدبخت از بیکاری رو به قمار و سایت های شرط بندی روی آوردن و دارن زندگی خودشون رو به باد میدن فقط بخاطر بیکاری؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
هر وقت اقتصاد یا فرهنگ یادگرفتی برجام را هم یاد می گیری که آیا خروج برجام باعث این باعت شده یا نه در ضمن فقر مطلق هم با دادن یارانه مستقیم کاهش یافته
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
خیلی از دختران و پسران هم به خاطر اینکه ازدواج محدودیت براشون به همراه داره ازدواج نمی کنند، و فکر می کنند زندگی تو همین چند سال هست و می خواهند همش عیش و نوش کنند و هر چند صباحی با یکی باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
1142
خودت حتی اندازه سرانگشت از اقتصاد سر در نمیاری.... مزخرف سر هم نکن
این تورم نرخ بانکی زیر ۵۰ درصد به درد نمیخوره
این قدر وضع اقتصادی مردم بد شده که یک صدم سال‌های قبل توان کمک به هیت رو ندارن یادش به خیر روزی تو همین کوچه خودمان ۶ گوسفند قربانی میشد ولی امسال دریغ از یکی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
پارسال نذری وجود نداشت ولی امسال چندین بار نذری گرفتیم
خانم خزعلی نمیفرمایند نقض حقوق زنان در ایران به دلیل حجاب اجباری به دلیل وجود دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
از کی تا حالا حجاب رعایت کردن شده نقض؟ امان از نگاه بدون تفکر به دنیا پرستی که در این 2 سده رخ داده اگر با تفکر شما باشد در همان غرب شما خیلی ها می خواهند برهنه کامل بروند ولی قانون اجازه نمی دهد و حقوق آنها نقض شده!!!!!
یاخدا اینا معترض به نقض حقوق زنان در دنیا هستند در حالی که زن بودن در جامعه ما گناه بزرگی است
خانم خزعلی لطفا اگر نمی توانی کاری برای زنان کشورت انجام بدهی البته اگر ایران کشور اولت باشد
برای دیگران نگران نباش
من به عنوان یک مرد ایرانی نگران همسرم بعد از فوتم هستم چون طبق قانون ایران زنان حقی در اموال همسران ندارند
همان زنانی که در غرب نگرانشان هستید از پوشش قانونی کامل برخوردارند
الان هم که می خواهید مهریه دادن را سخت کنید تا برخی مردان به راحتی بتوانند همسرانشان را از تنها حق قانونی شان تاکید می کنم تنها حق قانونی شان محروم کنند
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
اگه واقعا نگران همسرت هستی خب همین حالا در زمان حیات خودت اموالت را بزن به نام زنت! پس چرا اینکارو نمیکنی... نگران نباش پولاتو بالا نمیکشه
ابوالحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
خانم مریم؛ مهم اینست که قانون حقوق زن را بشناسه. این آقای 2114 حتما یک فکری برای همسرش میکنه. اما خیلی زنهای دیگری هستند که به هر دلیل شوهر میخواد بچه هاش ازش مراقبت کنن که این یعنی حرمت زن را از بین بردن. آیا نباید قانون فکری برای آن زن از ماترک شوهر بکنه؟ شک دارم خودت زن باشی
جای تعجب است تنهایی که دراین دولت به قدرت رسیده اندچرادردولت قبل درخصوص فرجام انتظارنمی کردنندحالا شده اندکارشناس
شکم سیران و کاسبان تحریم خیر ندارن چه پسرهایی شرمنده زن و بچه خودپسند و آرزوی مرگ دارن ،
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
آگر واقعا می خواهی شرمنده نباشی آستین بزن بالا برو کارگری کن، حتما که نباید کار دفتری و پست مقام بهت بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
حمید 16:32
آونقت آون کارگرهائی که اون بالا رفتن نشسته اند چه کنند.؟
جناب آقای ربیعی شما۸سال پروین آمدورفت داشتید نتوانستید کاری کنید حالاچرادمازنمیگذرید؟! شایداینهایی که میگویند نمگذرند خودشان سنگ اندازی کنند؟!خلاصه شمراچه سننه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
سه تا نظر پشت سر هم دادی یکی از یکی بی سر و ته تر
یکم ادبیات فارسی یاد بگیر
مجبورت کردن تو پادگانی جایی حتما بیای نظر بدی؟
بادرود واحترام
گیریم که در برخی کشورها _ که منظور ایشان از برخی کشورها کاملا معلوم است فقط نام نمیبرند چون میدانند که مخاطب هم نسبت به این اسامی حساسیت پیدا کرده و خودشان هم خسته شده اند _ استفاده ابزاری از زنان میشود( که البته ما معتقدیم نمیشود ) بازهم صد مرتبه بهتر از نگاه مالکیتی به زن است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
در فرهنگ ما نگاه مالکیتی نیست. ببخشید ولی نگاه ابزاری همون نگاه مالکیتی است
آقای وزیر آموزش و پرورش تو به امام حسین قسم دست از این اداها بردار میز کار رتبه بندی چه صیغه ای هست بابا تو این تورم ۳۰۰ درصدی میخای ۲ریال به حقوق ها اًافه بشه اینقدر بوق و کرنا تا حالا کسی خبردار شده که خیلی از عزیران در سایر ارگانها چقدر افزایش دادن ؟؟ آبدارچی سازمان برنامه و بودجه داره سه برابر من معلم ۲۵ سال میگیره کسی هم به چایی ریختنش رتبه نمیده ؟؟ قاضی داره حقوق نجومی میگیره کسی به قضاوتش رتبه نمیده مگه حقوق معلم رک هم سطح اساتید کردید که اینقدر چوپ لای چرخ معلمان می‌گذارید؟؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
معلم انتظار نباید داشته باشه که حقوق هم سطح اساتید داشته باشه. ..چون یک دهم استاد نه توان علمی داره نه ازش چنین انتظارتی میره....
پر روها !!
شما باید پاسخگوی ۸ سال ویرانی باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
البته که باید پاسخگو باشن
شما هم پاسخگوی این یکسال نابودی اصل و فرع زندگی مردم هستید؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
یک سال شما رو داریم میبینیم
رستم قاسمی شما برو به وظیفه و قولت رسیدگی کن که باید چند میلیون مسکن بسازید که تا حالا نساختید و اوضاع قیمت مسکن را هم نتوانستید بهبود بدهید
در همه دنیا دولتها دنبال « اطلب العلم ولوباالصین فان طلب العلم فریضه » هستند ولی ما شکایت داریم که چرا تعدادی فرزند لایق مدیران که توان تحصیل دردانشگاه های برترخارج ازکشوررادارند درخارج تحصیل میکنند ونمیایند در بعضی ازدانشگاه های خاص ! ما که اکثرا حاصل آن بسیاری از مدیران عزیز اقتصادی کشورمان هستنددرس بخوانند بجای آنکه مدیران کشورمان راتشویق کنیم فرزندان خودرا درصورتی که بوسیله دانشگاه های برتردنیا پذیرفته میشوند بفرستند انجا درس بخوانند چیزی یادبگیرند بلکه اینده بهتری برای کشورمان رقم بزنند البته بیشتربنظرمیآید واقعیت هزینه دلاری دانشگاه های برتر خارج ازکشوربهانه است چون دانشگاه های برتردنیا برای نخبگان دنیا معمولاًرایگان هستند وحتی هزینه زندگی دانشجویان را هم تامین شاید اندکی حس حسادت کسانی است که استعداد تحصیلات عالی دردانشگه های ممتاز دنیا را ندارند بنابراین باید مانع تحصیل آنانی شوند که استعداد آنرا دارند وقتی مانمی توانیم نگذاریم دیگری بتواند !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
اگر با استعداد خودشون پذیرش بگیرن مشکل نداره
شما دیگه در مورد قوانین در مورد حجاب چیزی نگید لطفا. اگه اونا اجبار دارن شما اجبار تون بدتره.
بیش از چهار هزار آقازاده بدون هیچ دغدغه و حسرتی دارن در آمریکا زندگی میکنن و از بیت المال براشون خرج میشه
اونوقت انتظار دارید پدرانشان نگران جوانان ایران و انجام توافق برجام باشند؟
اقای وزیر راه بی زحمت شما تکلیف پروژه های ناقص وزارت راه را که باعث مرگ چندین هزار نفر در سال میشود روشن کن سپس به مسایل نامربوط حوزه کاری خود نظر بده ماشاالله همه مدیران ما همه فن حریف هیچ کاره هستند تو وزارت خانه ایی نبست که مشکل عمده نداشته باشند ولی همه خود را عالم العلوم میدانند
آقا رستم، بجاي وقت گذاشتن براي نوشتن اين شعارهاي بي سر و ته، يه فكري به حال صنعت هوانورديِ فشل و فرسوده و به هم ريخته و از رده خارج و .... كشور بكن.
هر چند كه شما كجا و هوانوردي كجا !!! شما رو چه به اين مسؤليتها!!!
ايكاش كمي آشنايي با اين صنعت داشتي!!!
شما كه اصلأ روز راي گيريِ مجلس نميدونستي وزير راه هستي يا وزير نفت!!!

اي داد و بيداد از اينهمه بيداد !؟!؟
سرکار خانم خزعلی.تلاش شما برای احقاق حقوق زنان قابل ستایش است.فقط به مصداق ضرالمثل "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" کافی ست به خبر تجارت نیوز که در همین مجموعه خبری هست دقت کنید.تنها عامل بازدارنده زیاده خواهی های بعضی از مردان همین مهریه بود که دارد عملا دارد بازدارندگی خود را ازدست میدهد.شما تلاش خود را بر زنان داخل متمرکز کنید .
خانم‌ خزعلی‌ !
در ملل‌ خارجی‌ به زنان‌ نگاه‌ ابزاری‌ می کنند‌ ولی در ایران‌ زن‌ اختیار‌ نحوه پوشش خودشو‌ نداره‌ !
مگر‌ زنان کشورها‌ آمده اند‌ پیش‌ شما شکایت‌ که‌ حق آنها را از دولتهایشان‌ بگیرید‌ که تا‌ میخواهید‌ حرف‌ بزنید‌ بلافاصله‌ پایتان‌ را از گلیمتون‌ فراترمیزارید‌ و در امور‌ دیگران دخالت می کنید‌ ؟!
در مملکت‌ تو یک کیلو‌ سیب زمینی‌ ۲۰‌ هزار تومنه‌ اونوقت‌ از حقوق‌ اجتماعی‌ زنان‌ ملل‌ دیگر‌ دم میزنی‌ ؟!
در‌ کدوم‌ دانشگاه‌ درس‌ خوندی‌ با چه‌ نمراتی‌ ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ایشان وکیل تسخیری زنان تحت ستم جهان هستند.خخخخ
-- ميگم از كلمات قصار چه خبر ؟ چند روزي است كه نمي شنويم و به تفكر وادار نمي شويم !
-- اتفاقاً يكي در چنته دارم و آن كلمات قصار جناب وزير رستم قاسمي است كه در توئيتي چنين مرقوم داشته اند : « شيعه حسيني با بر جام يزديان زمان تكاليفش را از ياد نمي برد » ! حال شما نظرتان در اين مورد چيه ؟ اين فرمايش جناب قاسمي به دلت نشست ؟
-- عجب ! ... به دلم ؟ ميدوني آقا معين ؟ ... بنده يك معيار و ملاك براي خودم دارم و خيلي از سخناني كه از اين و آن مي شنوم بر طبق آن ملاك مي سنجم و يا قبول مي كنم و يا نمي كنم !! و آن ملاك اينه : « سخن كز دل بر آيد لاجرم بر دل نشيند » !! ملتفتي آقا معين ؟ خب حال بايد ببينم كه اين سخن جناب قاسمي بر دلم مي نشيند و يا خير !!
-- عجب ! ... عجب !
-- چه عجبي آقا معين ! .. در عجبم كه مي فرمايي عجب !
12×4000×2000=96000009
نود و شش میلیون دلار حداقل هزینه ای است که آقازاده ها در سال بر دوش ملت ایران تحمیل می کنند
البته من حداقل را حساب کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ماهی دو هزار دلار که کفاف خرج خوراک و مسکن نمیده ، شهریه رو حساب نکردی؟
زنان جهان به شما چه ربطی داره؟ شما حقوق میگیرید که برای زنان ایرانی کار کنید که از قضا حقوقشون رو هم نقض میکنید.
خواهر خزعلی با من هم از ایران بگو.
با سلام
آقای علی ربیعی ساکت شو . برجام نقطه ننگیست که دولت اصلاح طلب حسن روحانی به این ملت و انقلابش زد.
اگر برجام شدنی بود، دولت حسن روحانی و مجلس هوادارش آن ا به ثمر رسانده بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
در سال 94 به ثمر رسید اما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دولت روحانی اصلاح طلب بود؟! هم ن صف وزیراش که اصولگرا بودن! ولی دولت الان چی؟! یک نفر، فقط یک نفر غیر اصولگرا پیدا کن تو وزرا؟! ضمن اینکه الان خیلی از همون وزرای اصلاحات دوره خاتمی الان رده های بالای مملکتی از جمله در مجمع و شورای امنیت ملی و ... هستند!!
انسیه باجی......شما حقوق هم جنس خودت را در داخل کشور ضایع نکن دنیا پیشکش...........
ففط توهم
آنچه معلوم است برگشتیم به همان برجام با یک دنیا فرصت سوخته
خانم انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور،۔
لطفا شما نگران زنان ایرانی و تضییع حقوقشان درایران باشید۔
زنان سایر کشورها نگران اینکه که به خاطر پوشش آنها، مترو و ادارات سرویس نگیرند نیستند۔
رستم قاسمی، وزیر راه: شیعه‌ی حسینی با ‎برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد نمی‌برد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رستم جان لطفاً به وظیفه اصلی خودت و قولهایی که داده ای یرس و بقیه کارها را به اهلش بسپار ! شما نه سیاستمدار هستی و نه عالم دینی !
یعنی یک خبر معقول و بر اساس منطق تو این مملکت نیس...
آقای رستم قاسمی؟!
چهارمیلیون مسکن فاز دو رو هم شروع کن!!!؟؟؟
معترضیم که چرا بسیاری از حقوق زنان در جهان ضایع می‌شود
نه بابا ؟ جدی ؟
ربیعی کاملا درست میگه
کاسبان تحریم از به نتیجه رسیدن مذاکرات و پایان رنج مردم ناراحتند
خانم خزعلی شما درایران حق وحقوق زنان رامحترم بشمارید بعد راجع به زنان خارجازکشور اضهار نظر کنید
امام حسین هیچوقت حضرت علی اکبر را برای تحصیل نفرستادند شام
ما فقط مصائب ائمه علیه السلام را می خوانیم
عمل و کردارشان مهم تر است که اصلا خوانده نمی شود
البته اگر خوانده شود، خیلی از مسئولین فعلی باید بار و بندیل رو ببندن و بیان بشینن سر جایشون
با یک بام و دو هوا، مملکت درست نمیشه بلکه هر رزو بدتر هم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
پرت وپلانگو باهمه چیزهم شوخی نکن بیشترمطالعه کن
معترضیم که چرا بسیاری از حقوق زنان در جهان ضایع می‌شود
انسیه خزعلی معاون رئیسی در امور زنان:درباره موضوع زنان «ما مدافع نیستیم، ما مهاجم هستیم و حمله می‌کنیم به این که بسیاری از حقوق خانم‌های جهان دارد تضییع می‌شود» او افزود در کشورهای دیگر نگاه ابزاری به زنان وجود دارد و حرمت آن‌ها حفظ نمی‌شود.

دقیقا باید جهانیان گشت ارشاد راه اندازی کنن رو که نیست
آقای رستم قاسمی جیبت پره که این حرفها را میزنی تعاملات بین المللی برای اقتصاد ایران ضروریه
فوری



سریع



انقلابی
صحبتهای آقای ربیعی بسیار متین و روا میباشد
یعنی ایران رو جزو جهان به حساب نیاوردن ایشون؟
بی عرضه ترین دولت تاریخ ایران
خانم خزعلی کمی حیا از خودت و بچه هات بد نیست. بابت این سمتی که گرفتی حقیقت را یکسره به کناری گذاشتی. بدان تا انسان حق را نشناسه به درجه انسانیت صعود نکرده. بلکه فقط جانداری است مانند سایر جانداران این جهان.
شما بفرما تهاجم کن خانم خزعلی تا پاسخی درخور دریافت کنی و تو‌ کار دیگران دخالت نکنی.
برای اینکه زنان اروپا از حقوق خوبی برخوردار باشند همه را دعوت کنید بیایند اینجا
اقای ربیعی محترمانه شما ها ساکت باشید
طرف رو بدروازه دهات راه نمیدادند و سراغ کد خدا رو میگرفت!!!
رییس جان ، حقوق زنان و دختران ایرانی را نادیده میگیری و در پی دفاع از حقوق زنان جهانی!!!
همین فردا برای آزادی زنان اویغور شما را به چین اعزام میکنیم تا ببینیم چه میکنی کد خدا
ماموریت مخبر به رستم قاسمی
چهار میلیون مسکن فدای سرت تامین بودجه را بنداز گردن مردم شد شد نشد هم نشد
جامعه اسلامی باید زمینه ساز تعالی روحی و معنوی آحاد مسلمانان باشد و اگر کسی خود را به ابزار شیطان برای اغوای دیگران تبدیل کرد، نباید اجازه آزادی عمل برای کشاندن دیگران به زیر چتر ولایت شیطان داده شود . همانطور که در بیماریهای مسری به حاملین ویروس اجازه حضور در اجتماع بدون ماسک داده نمیشود . در حالی که ضرر بیماری جسمی کم و موقتی، ولی ضرر بیماری روحی زیاد و ابدی است.
انسیه خزعلی شوخی نکن که اصلا حال درست و حسابی نداریم. شما شر مرسان که به خیر تو و امثال تو امید نیست.
چرا در مورد حجاب همه پرسی برگزار نمیکنین
خداوکیلی موقعی که رو تقسیم می‌کردند بعضی ها سهم بقیه را نیز گرفتند و خوردند و لب و دهنشان را نیز پاک کردن و معاون امور زنان ریس جمهورهم در ایرنا گفتند که در صف حضور نداشتند!؟
زندانی کردن افراد برای بدهی مالی اگر توانایی ندارند و کلاهبرداری هم نبوده کار بسیار غلطی بوده که ضمن فشار مالی به دولت فرد را مجرم می سازد و با سو سابقه امکان کار کم شده و مجرم ایجاد می سود ضمنا خانواده ها هم صدمه می بینند حتی اگر مردی را به خاطر نداشتن مهریه به زندان بیندازید این خانواده نابود و بچه ها سرگردان می شوند زندانی کردن مردان از تعداد طلاق کم نکرد بلکه ازدواج را کم و فساد را افزایش داد
با این حرف خانم خزعلی یاد برخورد آن آقای مامور گشت ارشاد آمریکا با آن خانم افتادم که به خاطر حجاب و نهی از منکر به خانم نا محرم دست زد و او را کشید . سپس روسری آن خانم افتاد و توجه همه ی مردم را به آن خانم با روسری افتاده جلب کرد .
همه کارگران را اعدام کنید تا حق مسکن به آنها تعلق نگیرد سریع فریع
نگاه اونا ابزاری .. باشه
نگاه تو دقیقا چه جوریه؟
درود بر رئیسی و دولتمردان انقلابی
مردم شریف و نجیب ایران با صبرشان از دولت حمایت می کنند.
پاسخ ها
محمدآقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
دولت رئیسی واقعا انقلابی است وبه نظرم هماهنگ ترین دولت با آرمانهای نظام است
آرمانهای نظام خلاصه به شرح ذیل اسا
۱_ تلاش برای نابودی اسرائیل
۲_گسترش مکتب حقه تشیع در اقصا نقاط عالم
۳_ تلاش جهت صدور انقلاب برای رهایی ملتها از سلطه گران
۴_ اعتلای فرهنگ مردمان به اعلا درجه فرهنگ اسلامی
۵_..............
این دولت در این راه واقعا دوشادوش سایر نهادهای انقلابی تلاش میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
سید محرومان تا همه رو محروم نکنه، ول نمیکنه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
در بحث واردات خودرو و کنجاله دام و همچنین در امور مربوط به توسعه زیرساختهای گاز که امروزه در دنیا از اهمیت بسزایی در حوزه امور بین الملل و روابط دوجانبه و سه جانبه و چهارجانبه و پنج جانبه و برق رسانی به مناطق سیل زده باید در اولیت قرار دارد و با پیگیری مستمر همه دامداران بزودی شاهد کاهش قیمت در بخش مسکن و پوشاک باید به سبک اسلامی و پوشاک اسلامی باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
درود فوری یا درود سریع؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
امیدوار از لوکوموتیر بیا پایین عاقبت خوشی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
تنها چیزی که سه ساله ثابت مونده حقوق کارمندان خدمات کشوریه دولته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
بهترین دولته
خانم خزعلی لازم نیست دلت برای زنان جهان بسوزه همین مطلب رو در مورد مهربه ببین که مجلس انقلابی داره چه میکنه... برو جلوی همینو بگیر اگر راست میگی تا حقوق زنان ایرانی ضایع نشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
دقیقاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
قانون نباید پشتوانه مهریه سنگین باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
داره چه میکنه؟ دست از سر مردان بردارید مهریه چیه؟ جمع کنید بابا همینجوری مجانی هم دیگه کسی زن نمیگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
زنان خارجی اصلا مهریه ندارند
ولی زنان ایرانی مهریه را وسیله کاسبی قرار داده اند
خانم خزعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
باشه
خانم شما شما وظیفه داری در مورد خانمهای هموطنت فکر کنی تا با گشت ارشاد و قوانین طلاق در مجلس و .... تحت فشار نباشن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
خودت هم نفهمیدی چی نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
گشت ارشاد خانوم هارو تحت فشار نذاشت! ولنگارها رو تحت فشار میذاره که به اونا اصلا خانوم نمیشه گفت
در بقیه دنیا خیلی در حق زنها ظلم می شود چون:
ارث و دیه شان نصف مردها نیست
شهادتشان نصف مرد نیست
حق طلاق و‌ سرپرستی فرزندانشان را دارند
حق قضاوت و‌ وزارت و ریاست جمهوری را دارند
حق خروج از کشور بدون اجازه شوهرشان را دارند
ام______________ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
پوشش فرمایشی ندارند. تازگی ها در مورد پوشش در خانه هم دخالت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ده تا نکته مثبتی که نسبت به بقیه دنیا دارن رو هم بگو؟ مهریه نفقه معافیت از سربازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
اما چیزی به نام نفقه ندارند و باید کار کنند تا خرجی خودشان را دربیاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
قربون زبونت !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
اما مدافعی مثل خانم خزعلی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
گشت ارشاد ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
گشت ارشاد هم دارند و شما نظر دهنده اصلی اطلاعات نادرست ندهید
وزیر راه هوای قمی ها رو داشت و فقط عوارض مسیر تهران قم رو افزایش نداده بود!!!!!!! جلوه ای از عدالت دولت انقلابی مردمی جهادی میدانی و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ناراحتی جمع کن از ایران برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
بزرگراه تهران قم بسیارقدیمی وکهنه است ونیزمسیرفرودگاه بی المللی تهران است درتمام کشورهای دنیا مسیر فرودگاه هاازپرداخت عوارض ‌مستثنی‌میباشند شمابهمه چیزبدبینی
انسیه خزعلی واقعا تو کجا زندگی میکنه حرمت زن با صیغه حفظ میشه؟
پاسخ ها
انسیه خزعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
بنده در خانه ام زندگی میکنم
مستاجرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
حتما با روابط آزاد و یا خیانت زوجین کشورهای اروپایی حفظ می شود!
این معاون ظاهرا بنده خدا توی ایران زندگی نمیکنه تا گوشه ای از نحوه برخورد پلیس و ... را از نزدیک با زنهای ایران ببینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
تو توی ایران زندگی نمیکنه با چندتا ویدئو از آلبانی می بینی میخواهی نظر بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
یه جستجو توی گوگل بکن با عنوان خشونت پلیس علیه زنان در اروپا و امریکا آنوقت میفهمی دنیا چه خبره
دولت چرا برای اجرای طرح های مملکتی بخصوص در زمینه مخابرات ، برق ، آب ، پالایشگاه و پتروشیمی و...که می تواند درآمد داشته باشد ، اوراق مشارکت نمی فروشد؟
جناب رستم قاسمی شما به کاری که تخصص ندارید اظهار نظر نفرمایید بهتره شما درباره خرابی جادها چاله چوله هاش نظر بدید و درباره اختلاس های میلیاردی بابک زنجانی درزمان وزارت نفت بودند ت
با لگد می ندازن تو ون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
حجاب توی ایران قانونه میدونید در اروپا با نقض کنندگی قانون چه برخوردی میکنن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
ناشناس 10:16
قانون یا باید بر اساس دین و شریعت باشه یا هم مثل کشورهای اروپایی بر اساس آزادی و رفاه و ... باشه
این قانونی که شما میگی بر اساس هیچ کدام نیست! چون نه اسلام حجاب رو اجباری میدونه و نه کشورهای اروپایی!!
خانم خزعلی چشمش را بر واقعیات بسته است. پلیس در ایران حرمت بانوان را بشدت لگدمال کرده است. خشونتی که امروز بر زنان بدحجاب اعمال میشود در طول تاریخ کشور مان سابقه نداشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
به قانون احترام بگذارند کسی کار به کارشون نداره
خشن ترین برخوردها در کشورهایی که قبله عالم خیلی هاست
با ناقض قانون میشه که برخوردها در ایران پیش آون هیچی به حساب نمیاد
این خانم خزعلی هم برای اینکه حقوقی که میگیره را به عقل خودش حلال کرده باشه هر از چندی یک حرفی میزنه.وگرنه خودش با یک نگاه به کابینه و عدم حضور بانوان تا آخر خط را متوجه میشه که حقوق زن در کجایی جهان زیر پاست
معترضيم كه چرا بسياري از حقوق زنان در جهان ضايع مي شود ؟
-----------
-- همشيره جان ! شنيدي كه خانم خزعلي گفته بسياري از حقوق زنان در جهان ضايع مي شود و ما معترضيم ! ... اين خانم خيلي از حقوق شما طايفه نسوان دفاع ميكنه ! ... قدرش را بدونين !
-- كاكا جانم ! امان و صد امان از تو ! عجب حوصله داري ها ! مگه نگفتم بازهم برو دفتر سر كوچه تو كامپيوتر اعتراض بنويس ! آخه خدا را خوش مياد شماي حقوق بگير بشوي دهك دهم ، بروي تو طبقه از ما بهترون ، اونوقت قيمت ها دو سه برابر بشه ، حقوقت ثلث بشه ، يارانه ات هم قطع بشه ، همين طور دست رو دست بگذاري و وسط برج كه بشه به درد « چه كنم » گرفتار بشي و هي دنبال قرض و قوله پيش اين و اون !! ... باشه ! ميدونم اعتراض كردي ... بازهم برو اعتراض بنويس ... خدا كريمه ... اگه ميتوني يك نذري هم بكن !!خدا بزرگه !!
آقای ربیعی مگر برجام که در زمان شما زنده بود چه خیری برای مردم داشت که الان اصرار داری احیا بشه!!!!!!!!!¡!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
دوست عزیز برجام در ابتدای سال97 مرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
دوست عزیز! روحانی دولت رو در شرایط بسیار بدی از احمدی نژاد تحویل گرفت و هنوز برجام به نتیجه نرسیده بود که به یک ثبات اقتصادی نسبی رسید، بعد هم که برجام به نتیجه رسید که قیمتها نسبتا ثابت بود و همه چی به خوشی میگذشت تا اینکه دیوانه ای به نام ترامپ برای ضدیت با جمهوری اسلامی اومد و از برجام خارج شد و همه چی به هم ریخت. لطفا در امانت داری انصاف کوشا باشید
خانم خزعلی پست و مقام را برای این گرفته که چاپلوسی کند نه مشکلی را برای زنان حل کند. اگر این هدف نبود خودش هم الان در پستو به خانه داری مشغول بود. اینها نون تلاش و استقامت زنان و مردانی را می خورند که سالهاست برای برقرای عدالت در جامعه تلاش کرده اند.
سرکار خانم همین امتیازاتی که تا امروز به دست آوردی کافی نیست؟ فکر نمی کنی که فردایی هم هست؟
رسم خان بیدار شو نه وزیر نفتی هستی نه وزیر خارجه ۴ومیلیون مسکن و درست کن فرار به جلو قدیمی شده گرچه از اول همه می دونستن اینکاره نیستی و مثل نفت و دکل ها مسکنت هم غریب می کنی
ما مخالف برجام هستیم چون دشمن را درامور داخلی ایران دخالت می دهید
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
خداوکیلی بنویس چند کلاس سواد داری و کجا درس خوانده ای؟
دبیر ستاد نهی از منکر: ۴ هزار فرزند مسئولان خارج از کشور هستند
فقط شما ناراحیت که چرا میرن امریکا و کشورهای اتحادیه اروپا اگر برن روسیه هیچ اشکالی نداره
ملت گرفتار قشری شده که که شعارپوشالی میدهند ودر عمل فلاکت به ارمعان می اورند..آیا زندگی ازدواج کار مسکن برای جوانها آرزوشده یا پیدا میکنند.
داخل را حل کنید در جهان نیازی نیست.
مطمئن باش بجز کشورهای مسلمان نشیس جهان مشکلی ندارد و به سخنان شما به اندازه یک هزارم سر سوزن ارزشی قائل نیست.
معاون رئیسی در امور زنان :شما در حدی نیستین که بخواهی واسه جهان نسخه بپیچی، سرت تو کار خودت باشه
هزاران اقدام برزمین مانده در ورزات راه ومسکن وشهرسازی وجود دارد واقای وزیر فقط دنبال یکی از شعار های رییس جمهور بدو بدو میکندو انهم معلوم نیست چه خواهد شد
خانم خزعلی خدارا شکر که در ایران بزنها احترام گذاشته میشه
آقای ربیعی خدمات ارزنده شما راهیچ وقت فراموش نمی‌کنیم دلارسه هزار تومانی رابه سی هزاروپول ملی را تبدیل
اول حقوق زنان در ایران را به رسمیت بشناسید بعد به نقض حقوق زنها در جاهای دیگر معترض بشوید.
معترضیم که چرا بسیاری از حقوق زنان در جهان ضایع می‌شود
انسیه خزعلی معاون رئیسی در امور زنان:درباره موضوع زنان «ما مدافع نیستیم، ما مهاجم هستیم و حمله می‌کنیم به این که بسیاری از حقوق خانم‌های جهان دارد تضییع می‌شود
سرکار خانم ما هم اینجا نسبت به تضییع حقوق آقایان معترضیم
اینجا خانم ها حقوق بسیار بالاتری نسبت به آقایان دارند بیشتر پست های مدیریتی کشور در دست خانم ها است، اگر آقایی مزاحمتی برای خانم ها ایجاد کند مثل مزاحمت های هر روزه در ایران دستگیر و زندانی میشود،خانم ها آزادند حجاب داشته باشند و یا نداشته باشند.
کسی هم اقلا بد به خانم ها نگاه نمیکند حتی اگر کنار دریا باشد.
انشالله یک سفر به کانادا بیائید تا ذهنتان پاک شود.
سلام اقای ریسی حقوق بازنشسته ها رو در یاب 6ماه از سال گذشته هنوز حقوق ما ریش سفیدان معلوم نشده تا کی باید صبر کنیم تو.رو جان جدت قسم میدم حقوق ما رو معلوم کنید به خدا نیازمندیم پول داروهایمو نمیرسانه چرا ما رو درک نمیکنین
خانم خزعلی
شغل شما در خصوص زنان ایران هست یا زنان دنیا.
اگر کارتان بین المللی هست و واقعا دقدقه دارید در این خصوص، لطفا همین موضوع رو به یکی از زبانهای رایج بین المللی " ترجیها انگلیسی یا فرانسه " عنوان کنید. آن وقت من خودم همه مشکلات زنان دنیا را تا پای جان می ایستم و حل میکنم.
اگر هم امور زنان داخل منظورتون هست که فکر میکنم باید این رو به گشتی های ارشاد و سانسورچی های تابناک هم بگی.
طوری نظر می دهند که انگار مسئولان کشور سوئیس هستند.
معاون رئیسی در امور زنان :شما در حدی نیستین که بخواهی واسه جهان نسخه بپیچی، سرت تو کار خودت باشه
اول از همه محله خودتان خیابان فرشته واجب تر از دنیا است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی