بازدید 5867

توییتر ادعای فریب دادن ماسک را رد کرد

توییتر روز پنجشنبه ادعاهای ایلان ماسک در دادگاه دلاور را رد کرد و گفت که این معامله غیرقابل قبول و مغایر با واقعیت است.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 05 August 2022


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، توییتر در دادگاه دلاور، ادعاهای جدید ماسک را رد کرد. ماسک این ادعاها را جمعه گذشته مهر و موم شده مطرح کرد و روز گذشته این ادعاها علنی شد. به گفته ماسک، او توسط توییتر فریب خورده و قرارداد ادغام ۴۴ میلیارد دلاری را امضا کرده است.

پرونده توییتر جدیدترین مناقشه ای است که در حال ایجاد یک جنگ حقوقی شدید بین ثروتمندترین فرد جهان و غول رسانه های اجتماعی است. دو طرف در ۱۷ اکتبر به دادگاه می روند. این دعوا پس از اینکه ماسک اعلام کرد توییتر تعداد درست حساب های جعلی و ربات ها را اعلام نکرده و او قصد دارد معامله خرید این شبکه اجتماعی را لغو کند، شروع شد.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو در تلاش است تا ماسک را مجبور به اجرای این قرارداد کرده و او را به خرابکاری در آن متهم می کند زیرا این معامله دیگر منافع این شرکت را تامین نمی کند.

در ادعاهای متقابلی که روز پنجشنبه منتشر شد، ماسک توییتر را به تشدید تلاش‌ها برای پنهان کردن تعداد واقعی کاربرانش متهم می‌کند. توییتر اما گفته که ماسک برای این ادعاهای دروغ، حتی مدرک کوچکی نیز ارائه نکرده است.

ماسک همچنین ادعا می کند که تعداد ربات ها و حساب های جعلی که توییتر اعلام کرده، از واقعیت کمتر است. او می گوید در حالی که توییتر ۲۳۸ میلیون کاربر فعال روزانه قابل کسب درآمد دارد، کاربرانی که واقعاً تبلیغات را می‌بینند، تقریباً ۶۵ میلیون کمتر است. توییتر اما معتقد است که افشای SEC در مورد کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد دقیق بوده است.

ماسک، پیشنهاد خرید توییتر را به قیمت ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم در ماه آوریل داد و گفت که به پتانسیل این شرکت به عنوان یک پلتفرم جهانی برای آزادی بیان اعتقاد دارد. اما او پس از کاهش سهام توییتر شروع به ابراز تردید کرد.

منبع: فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر