بازدید 3640

توقیف ۱.۵ تن مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس

قاچاقچیان به هنگام فرار، بخشی از موادمخدر را به دریا ریخته بودند. در جریان این عملیات موفق، یک فروند شناور و در مجموع بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 03 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۱.۵ تن مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

مجتبی قهرمانی گفت: به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان، نیرو‌های منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در عملیاتی مشترک با اداره اطلاعات موفق شدند با رصد دقیق و طی عملیات ضربتی در آب‌های خلیج فارس، یک فروند شناور حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اعلام دستگیری ۲ نفر در این رابطه، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله بزرگ مواد مخدر را از طریق دریا و به وسیله یک فروند شناور به سواحل هرمزگان منتقل و سپس در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

قهرمانی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به هنگام فرار، بخشی از موادمخدر را به دریا ریخته بودند، ضمن اعلام جمع آوری محموله مورد نظر توسط مأموران، تصریح کرد: در جریان این عملیات موفق، یک فروند شناور و در مجموع بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: افراد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات استان در شناسایی و کشف این محموله بزرگ مواد مخدر، از اقدام به موقع و مقتدرانه حافظان امنیت کشور در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: اقدامات مجرمانه سوداگران مرگ از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطان مخفی نخواهد ماند و با مرتکبان چنین جرایمی به شدت برخورد خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر