بازدید 11803

پرده‌برداری حامد آهنگی از تقلب در «شب‌های مافیا»

حامد آهنگی، مهمان سومین برنامه از فصل دوم «رو بِ رو» بود. او در بخشی از این مصاحبه درباره حواشی و تقلب در «شب های مافیا» گفت که در ادامه می خوانید:
کد خبر: ۱۱۳۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 01 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فیلم نیوز، حامد آهنگی در گفتگویی با اشاره به حواشی رخ داده در یکی از قسمت‌های برنامه «شب‌های مافیا» گفت: در «شب های مافیا» من مافیا بازی می‌کردم اصلا به تقلب فکر نمی‌کردم که بخواهم ادای تقلب کردن را در نیاورم. فقط بازی می‌کردم. با استدلال بازی می‌کردم و دلیل می‌آوردم که فلانی مافیاست برای همین برچسب تقلب رویم نخورد. حاضرم همه پلیرها بیایند و بگویند از من تقلب دیده‌اند یا نه چون من از یک سری تقلب دیده‌ام. همه آنهایی که در مافیا بودند رفقای من بودند. در قسمت دوم فینال فینالیست ‌ها یقین داشتم تقلب می‌شود و منتظر فرصتی بودم تلنگر را بزنم.

به هر حال وقتی برنامه کات می‌خورد و همه باهم حرف می‌زدند و به بهانه سرویس بهداشتی با آدم های غیرمسئولی که آنجا حضور دارند حرف می‌زنند یا با آدم های مسئول‌تر مثل فیلمبردار رفاقت داشتند و با چشم اشاره می‌کردند یا وقتی یکی همسرش را می‌آورد یکی پسرخاله‌اش را و مدام تلفنی حرف می‌زدند طبیعی بود تقلب می‌شود. در مافیا بستر برای برای تقلب فراهم بود. حالا شمایی و وجدان خودت که تقلب بکنی یا نه.

ما می‌گفتیم باید نقابی گذاشته شود و ماسکی زده شود و در روز عوامل نباشند و چیدمان به صورتی باشد که مثل استودیوی جوکر کسی را نبینیم اما متاسفانه این شرایط به وجود نیامد. نمی‌دانم به چه دلیل. اما لحظاتی بود که شما می‌توانستی از فرصت تقلب استفاده کنی. اگر جای سعید ابوطالب بودم دیگر مافیا نمی‌ساختم یا اگر هم می‌خواستم بسازم تمام جنبه‌های یک بازی مافیا را مثل «شهروند و مافیا» فراهم می‌کردم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر