بازدید 4577

حمیداوی بفروش نیست؛ تغییر مالک و اسم شهرخودرو منتفی شد؟

کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 28 July 2022

در پی سقوط شهرخودرو مشهد از لیگ برتر فوتبال به لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد که فرهاد حمیداوی تمایلی به ادامه فعالیت ندارد و مزایده‌ای بر همین اساس برای انتقال امتیاز مالکیت باشگاه برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته ایلنا، فردی به نام چوپانی بر همین اساس پس از ارائه تضامین اولیه برنده مزایده اعلام شد و مذاکرات رسمی برای خریداری امتیاز مالکیت باشگاه مشهدی را آغاز کرد.

طی ادامه روند مذاکرات او رضایت حمیدواری را به دست آورده و طرفین به توافق نهایی رسیدند تا مالکیت به طور رسمی واگذار شود اما برخلاف توافقات هنوز این اقدام به صورت رسمی انجام نشده است.

در حالیکه تمامی تضامین بر اساس اسنادی که موجود است بدون عیب و ایراد در اختیار حمیداوی قرار گرفته است اما او در انتقال مالکیت و امضای اسناد نهایی تعلل می‌کند. طبق حسابرسی صورت گرفته این باشگاه باید با فعالیت باشگاه با همان نام زیر نظر مالکیت جدید موافقت کند اما با توجه به نامه‌ای که روز سه شنبه صادر شده است، پاسخ مشخصی از سوی حمیداوی اعلام نشده است.

همین امر به دلیل فرصت کمی باقی مانده تا شروع مسابقات فصل جدید و عدم مشخص بودن بازیکنان و کادرفنی شهرخودرو موجب نگرانی خریدار باشگاه شده که تلاش بر سروسامان دادن این تیم برای شرکت مقتدر در مسابقات را در اندیشه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست