بازدید 8944

سیگنال معنادار طارمی به مدیران پورتو

مهدی طارمی فوق ستاره تیم ملی و باشگاه پورتو در مصاحبه اخیر خود با فردوسی پور قصد جدایی خود از این تیم را تایید کرد. سیگنال طارمی برای جدایی از پورتو کاملا مشخص است.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 27 July 2022

 

به گزارش تابناک از شفقنا ورزشی، مهدی طارمی بعد از درخشش در تیم ریوه آوه به پورتو پیوست و خیلی زود به جایگاه خوبی در این تیم رسید. طارمی در این تیم فوق العاده ظاهر شد و بدون شک یکی از عوامل مهم قهرمانی پورتو در لیگ فوتبال پرتغال بود. او ستاره اول تیمش است و سرمربی پورتو حساب ویژه ای روی او باز کرده است. چند تیم مطرح اروپایی شدیدا به دنبال جذب طارمی هستند اما با توجه به جدایی ستاره های پورتو احتمال جدایی طارمی کم است.

پورتو برای اینکه جلوی جدایی طارمی از تیم را بگیرد رقم فروش او را به صورت نجومی افزایش داده است. آنها در آخرین اقدام رقم فروش طارمی را ۳۵ میلیون یورو اعلام کردند تا به نوعی با اینکار مانع جدایی او از پورتو شوند. میلان یکی از تیم های مطرح اروپایی چندین پیشنهاد برای جذب این بازیکن داده است اما هر بار توسط مدیران پورتو پیشنهادات آنها رد شده است. در آخرین اقدام میلان رقم ۲۶ میلیون را برای جذب طارمی پیشنهاد کرد که بلافاصله رد شد.

طارمی در مضاحبه با فردوسی پور به نکات مهمی اشاره کرد. او با اشاره به سن خود با کنایه به مدیران پورتو گوشزد کرد که وقت فروش او رسیده است و با فروش او باشگاه می تواند پول خوبی به دست بیاورند. شاید این مصاحبه در این زمان از قبل برنامه ریزی شده باشد. مصاحبه او در نشریات پرتغالی بازتاب زیادی داشته است. به نظر می رسد مدیران پورتو با بررسی دوباره شرایط و با توجه حواشی این روزها در تصمیم خود تجدید نظر کنند. و به حرف طارمی گوش کرده و با پول خوبی که از فروش او به دست می آورند مهاجم تراز اولی هم جذب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل