بازدید 22201
۹

توقیف ساعتی خودروهای متخلف در خیابان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقیف ساعتی خودروهای متخلف در محل تخلف بین ۲ تا ۳ ساعت و در برخی مواقع تا ۱۲ ساعت انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 16 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی، صبح شنبه در برنامه شهر امن در خصوص برخورد با تخلفات و توقیف ساعتی خودروهای متخلف، افزود: برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود؛ مأموران پلیس برخی از تخلفات را اعمال قانون (جریمه) می‌کنند و در برخی از تخلفات باید خودرو به پارکینگ منتقل شود.

به گفته معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تازگی در طرح پلیس برخی خودروهای متخلف در محل به صورت ساعتی توقیف می‌شوند.

وی افزود: در توقیف ساعتی خودروها در محل بین ۲ تا ۵ ساعت خودروی متخلف توقیف و در برخی مواقع تا ۱۲ ساعت نیز انجام می‌شود که با توجه به نوع تخلفی که انجام می‌شود نسبت به توقیف ساعتی خودروهای متخلف در محلی که همکاران بنده مشخص می‌کنند انجام می‌شود.

سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: راننده خودروی متخلف در طول این مدت اجازه حرکت دادن خودرو را نداشته و و بعد از این زمان راننده می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
طبق چه قانونی؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر خوبیه برای گرفتاری بیشتر مردم در این هوای گرم.
عالی
مثلا 4 تا خودروی متخلف تو خیابان انقلاب محدوه ی پل چوبی هرجا تخلف کنند، خود روها متوقف شوند که کل خیابات بند می آید عقل کل!!!
الان این قانونیه؟
این مملکت مگه صاحب نداره که هر کی هر کاری دلش میخواد میکنه ؟
عجب مملکت گل و بلبلی داریما ؟
اگر این قانون ها اجرا می شد شاهد متخلفین در اتوبان ها نبودیم
اتوبان شهید بابایی دیشب ساعت 11 محل مسابقه اتومبیل رانی شده بود و خبری از کنترل نامحسوس هم نبود
دلمون لک زد برای یه خبر خوب و به نفع مردم.این اذیت کردن ها و نامید کردن هاآخر دودش به چشم خودشون هم خواهد رفت
ینی با زور و تزویر میخاین مردم از کار وزندگی بیاندازید . موقعی این مردم فرهنگ پذیر میشن که نیاز به تامین معیشت خود نداشته باشند از صبح تا شب سگ دو بزنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار