بازدید 3369

احتمال فرونشست زمین در کردستان نگران کننده است

استاندار کردستان گفت: احتمال فرونشست زمین و فروچاله در کردستان بسیار نگران کننده است و وظایف حساسی در این زمینه برعهده داریم.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 15 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر پنجشنبه در جلسه مدیریت بحران استان کردستان اظهار داشت: امروز ما مسوولیم و در مورد موضوعاتی که به آیندگان و نسل بعدی مربوط می‌شود باید حساسیت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید در الگوی کشت استان بازنگری و بروزرسانی شود و اگر چنین الگویی وجود ندارد این الگو طراحی شود.

زارعی کوشا افزود: الگوی کشت مرتبط با بخش عمده مشکلات در بخشهایی همچون بهره‌وری، ارزش افزوده و حفظ منابع طبیعی و آبی است و نیاز به یک سند و مطالعه جامع وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه خودمان باید برای استان تصمیم گیری کنیم اضافه کرد: باید هماهنگی و انسجامی میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

استاندار کردستان با انتقاد از وجود آمارهای متفاوت ادامه داد: باید تکلیف این موارد روشن شود، زیرساخت فقط جاده نیست بلکه آمار است چون بر اساس داده‌ها، پروژه تعریف می‌شود.

وی گفت: اگر مدیری می‌گوید خلا قانونی وجود دارد باید آن را به استانداری انتقال دهد تا از طریق نمایندگان مردم در مجلس آن را پیگیری کنیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: از تجارب گذشته در حوزه مدیریت بحران استفاده شود نباید کارها از صفر شروع شود.

وی با بیان اینکه آموزش حلقه مفقوده است افزود: تجربیات گذشته در قالب کارگاه‌های آموزشی منتقل شود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه اولویت‌ها مشخص شود تا از اعتبارات به درستی استفاده شود اضافه کرد: هماهنگی میان دستگاه‌ها در شهرستانها مهم است و به عنوان مثال اگر حریقی رخ داد هر دستگاهی وظیفه خود را بداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها