بازدید 6796

راننده تاکسی کیف 5 میلیاردی را به صاحبش رساند

کد خبر: ۱۱۲۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 12 July 2022

راننده تاکسی که کیف پر از دلار و مدارک شناسایی به ارزش 5 میلیارد تومان را به صاحبش برگردانده انگیزه خود را از این کار خیرخواهی و معامله با خدا عنوان کرد.

به گزارش فارس، غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی 64 ساله تهرانی اظهار داشت: من راننده تاکسی تلفنی بی‌سیم هستم اما چرخ روزگار باعث شد که این روزها با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به‌دنبال مسافر باشم، البته من چندین مسافر ویژه خودم را دارم.

روز مورد نظر حدود ساعت 10 صبح به‌دنبال یکی از این مسافرانم می‌رفتم که نرسیده به میدان 13 آبان یک کیف وسط خیابان دیدم. کیف را برداشتم و به‌دنبال مسافرانم رفتم. منتظر مسافر بودم که در کیف را باز کردم و سه پاکت پر از دلار و یورو به همراه چندین کارت اعتباری بانک و تلفن همراه داخلش دیدم.

وی افزود: پس از گذشت حدود نیم ساعت تلفن زنگ خورد. خانمی که پشت خط بود با شنیدن صدای من تلفن را قطع کرد اما دوباره تماس گرفت و بیان کرد که من با تلفن همراه دختر خاله‌ام تماس گرفتم، شما کی هستید؟ در پاسخ به آن خانم توضیح دادم که این کیف را پیدا کرده‌ام. ایشان گفتند که کیف را به من برسانید، اما من گفتم که این کیف را فقط به صاحبش (که مدارک آن داخل کیف بود) خواهم رساند. بعد از مدت کوتاهی صاحب کیف گریان با من تماس گرفت.

سپس آدرس منزل خود را داد که کیف را به او برسانم. زمانی که کیف را به او رساندم، با گرفتن کیف شروع به شمردن دلارها و... کرد و با اصرار از من شماره کارت گرفت تا مبلغی را برای من واریز کند و پس از مدت کوتاهی یک میلیون تومان واریز کرد، برخی از دوستانم به شوخی به من گفتند که این کیف را به ما می‌رساندی، 2 میلیون تومان مژدگانی می‌دادیم!

این راننده تاکسی در پاسخ به این سؤال که چرا کیف را به صاحبش رساندی، گفت: من در گذشته نیز اتفاقات مشابه این را تجربه کرده و آثار و برکات آن را در زندگی‌ام دیده بودم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی