بازدید 3915

پاسخ روابط عمومی چادرملو به خبر تابناک

کد خبر: ۱۱۲۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 12 July 2022

به نام خدا

مدیر مسئول و سردبیر محترم سایت خبری تابناک

با سلام

پیرو انتشار مطلبی تحت عنوان ( قحطی مدیر؛ یک نفر همزمان عضو هیات رئیسه ۷ شرکت! ) در تاریخ 20/4/1401 در سایت تابناک، لازم است به استحضار برساند . حضور مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 7 شرکت نام برده شده که همگی از زیر مجموعه های چادرملو می باشند، نه بعنوان تعدد شغلی بلکه به عنوان یک امر عادی و ضروری با هدف هدایت و راهبری شرکت های تازه تاسیس که سهام عمده آنها متعلق به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است صورت می پذیرد و بدون تردید این یک امر بدیهی است که شرکت های زیر مجموعه یک هلدینگ بزرگ صنعتی و معدنی که سهام آن متعلق به میلیونها شخص حقیقی و حقوقی است مجاب به همسان سازی و هماهنگی با شرکت مادر( چادرملو) می باشند .

لذا حضور مدیر عامل چادرملو در هیات مدیر این شرکت ها صرفاً جنبه نظارتی دارد و به هیچ عنوان انتفاع مادی اعم از حقوق، پاداش یا حق حضور در جلسات مشمول ایشان نمی شود .

ضمن اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ( سهامی عام) همواره تحت رصد دستگاهها نظارتی قرار دارد که مانع از انجام هرگونه اقدام مغایر قانون می گردد.

قابل ذکر است مهندس ناصر تقی زاده عضو هیات مدیره شرکت آهن و فولاد ارفع نمی باشند و مستند ارائه شده مربوط به گذشته است .

بنا بر این از آن رسانه وزین درخواست می گردد بر اساس قانون مطبوعات و پایبندی به اخلاق رسانه ای، نسبت به انتشار این جوابیه در همان جایگاه و ردیف اخبار صفحه اصلی سایت تابناک با هدف تنویر افکار عمومی اقدام نماید.

با سپاس

روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی