بازدید 149698
۷

افزایش حقوق بازنشستگان، یک قدم تا نهایی شدن

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت‌های لازم برای جانمایی درمانگاه تامین اجتماعی در دو شهرستان چرداول و چوار کسب شده و فرمانداران این دو شهرستان باید زمین مناسب جهت احداث درمانگاه را تعیین کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 12 July 2022

به گزارش «تابناک»، "علی‌اکبر بسطامی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ،اظهار کرد: خوشبختانه در این دیدار و با پیگیری‌های انجام شده تنگناهای مالی، مشکلات بودجه ای و نحوه جذب نیروی انسانی بیمارستان نهایی و در جلسه صبح سه‌شنبه سازمان، طبق الگوی برگرفته از ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، روند ملکی شدن همه بیمارستان‌های هیات امنایی در سراسر کشور به طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی بر لزوم ارائه خدمات شایسته در شهرستان‌های محروم استان ایلام نیز تاکید کرد و گفت: موافقت‌های لازم برای جانمایی درمانگاه تامین اجتماعی در دو شهرستان چرداول و چوار کسب و مقرر شد، فرمانداران این دو شهرستان در اسرع وقت نسبت به تعیین زمین مناسب جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی اقدام کنند.

بسطامی تصریح کرد: با موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهرستان هلیلان به زودی مستقر خواهد شد.

رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اشاره به بحث افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در مراحل پایانی قرار دارد و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به عنوان مطالبه به حق این عزیزان محقق خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲۴
انتشار یافته: ۷
برو بگو صاحبش بیاد صحبت کنه شما از طرف کی صحبت میکنید؟
این دولت کارمندان که با کلی تحصیلات و کنکور و بدبختی درس خوندن و با هزار بدبختی ازمون استخدامی و گزینش و مصاحبه استخدام دولت شدن را به بی فلاکت انداخته و کار به جایی رسیده که کارمند 20 سال سابقه و فوق لیسانس از کارگر ساده کمنر حقوق می گیره و فقط تو بعضی دستگاه های نورچشمی مثل آب و گاز و کادر درمان و معلمان و صنعتی آهن و فولاد و مس و دارایی و بانک و تامین اجتماعی و شهرداری و گمرک و کارگران کارخانه های بزرگ بالای و 20 ملیون15 دریافتی دارن ولی کارمندان دستگاه های تعاون کار بهزیستی جهاد ورزش فرمانداری با کلی سابقه و تحصیلات از کارگر ساده کمتر می گیرن یعنی با 5 و6 تومان بدون رفاهیات و مزایا . این دولت نخبه ستیز و کارمند ستیز هست و دولتی که بدنه خودش رو نتونه راضی نگه داره و رفع تبعیض کنه در سطح جامعه محکوم به شکست هست . رییس جمهور کو طرح یکسان سازی حقوق کارمندان کو عدالت کو رفع تبعیض . زمان شما بیشتر شد که کمتر نشد یکی افزایش 60 درصدو یکی 10 درصد اینه عدالت و رفع تبعیض یا ین نخبه کشی
خدا قوت پهلوان سال 1401 داره تمام میشه هنوز در گیر یک ویرگول هستید بازنشستگان کشوری چی شد
افزایش قیمت۳۰۰درصذ افزایش حقوق بازنشسته فرهنگی۱۰درصد
نماد بی کفایتی نظام
هرکسی در پست و مقامی حق بازنشسته ها را بده البته فقط حق قانونی ما ممنون او هستیم غیر از قانون هیچ توقعی نداریم فقط مصوبه شورای عالی کار را اجرا کنید وسلام
دیگه به این حرفها تا عمل واقعی اعتمادی نداررررریم............
تبریک به دولتی که 4 ماه از سال گذشته و هنز مساله یک افزایش حقوق را نتوانسه حل کند ولی مدعی جراحی اقتصاد و اصلاح همه امور و ... هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل