بازدید 5402

گردشگری، روزنه خروج یونان از بحران کرونا

کد خبر: ۱۱۲۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 11 July 2022

شرکت چندملیتی هتلداری و گردشگری تی‌یوآی انتظار دارد بالاترین سطح تقاضای گردشگری برای یونان در سال جاری ثبت شود.

به گزارش ایسنا، گردشگری حدود ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی یونان را تشکیل می‌دهد و نقش مهمی در کمک به اقتصاد برای خروج از بحران بدهی یک دهه و به دنبال آن همه‌گیری کووید-۱۹ دارد.

مدیر ارتباطات این شرکت گفت: یونان در تابستان امسال دوباره یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات است و ما انتظار داریم بالاترین سطح تقاضا را داشته باشد.

در مجموع انتظار می‌رود این گروه حدود سه میلیون گردشگر را به یونان بیاورد. وی افزود: تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از قبل از همه‌گیری که ۲.۸ میلیون نفر بود. شرکت چندملیتی هتلداری و گردشگری تی‌یوآی(TUI) عنوان کرد که انتظار دارد در سال ۲۰۲۲ دوباره به سوددهی برسد زیرا کشورها محدودیت‌های حرکت را برداشته‌اند.

مقامات یونانی گفته‌اند که انتظار دارند این بخش ۸۰ درصد از رکورد ۱۸ میلیارد یورویی (۱۸.۳۳ میلیارد دلار) درآمد تولید شده در سال ۲۰۱۹ و قبل از همه‌گیری را  بر اساس ۳۳ میلیون بازدیدکننده داشته باشد و این در مقایسه با ۱۴ میلیون بازدیدکننده خارجی سال گذشته است.

با این حال، آنها ممکن است با اختلال مواجه شوند، زیرا اعتصابات و کمبود کارکنان باعث لغو هزاران پرواز در سراسر اروپا شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر