بازدید 18617
۷

خبر مهم سرپرست وزارت کار درباره حقوق بازنشستگان

در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت های جبرانی اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 07 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی آماده پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است، افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسیده و این مصوبه تصمیم شخصی نبوده است.

محمدهادی زاهدی وفا (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: رئیس جمهور، معاون اول و نیز دیگر اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه بوده‌اند و بعضی اظهارنظرها و نقل قول‌های منتسب به ایشان که بعضا در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات دولت نمی‌تواند بخشی باشد و باید حتما همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و جزئیات حقوقی و کارشناسی را لحاظ کرد، گفت: در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت تامین بودجه و اقدامات فنی و نرم افزاری درخصوص جبران این مبالغ صورت گرفته، تاکید کرد: اعضای جلسه و ذینفعان این موضوع را پذیرفته و درباره آن توافق کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۷
جناب سرپرست ارزشی و انقلابی، شاید خودت صدقه بگیر بوده ای ولی بازنشسته ها نمیخوان بهشون صدقه داده بشه و ترحم کنی حقشون رو بدید!! راستی موقع نماز خوندن یاد این حق الناسی که خوردی هم میفتی؟!!
پرداختهای جبرانی چه مبلغیه؟ چرا بصورت افزایش حقوق مطرح نمیشه؟
چرا اینقدر با روح و روان جامعه بازنشستگان بازی میکنید این حرفها هیچگونه پایه و اساس فکری ندارد هیئت دولت هیچ راهی چز تن دادن به قانون و تصویب مصوبه شورای عالی کار یعنی ۳۸ درصد+۵۱۵۰۰۰تومان و اجرای ۲۵ درصد متناسب سازی سال قبل ندارد
جبرانی ارزانی خودتان ما مستحق نیستیم که بخواهید صدقه بدهید حقمان را بدهید و پس از آن متناسب سازی مطالباتی که داریم
قانون کار در مناطق جنگی باید برای بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی اجرایی بشه 8ساله جنگ تحمیلی در مناطق جنگی در بدترین شرایط با کمترین حقوق کارگری کردیم اجرای این قانون حق ماست برای همه اجرایی شده اما برای کارگرهای بازنشسته بدبخت تامین اجتماعی اجرایی نشده
زاهدی: رئیس جمهور، معاون اول و نیز دیگر اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه بوده‌اند)!!!!واقعا اگه این دفاع است بنیان های مفهومی کلمات تغییر 180 درجه ای کرده است وگرنه حتی یک غارنشین هم میفهمه وقتی شما قیمت ضروریات زندگی (غذا . دارو و ...) چندبرابر کردی و حقوق ها را فقط ده درصد اضافه کردی یعنی پایمال کردن حق مردم یعنی مصرف کردن درامدهای نفتی و ..... در جاهای نامعلوم
خدا وکیلی من نفهمیدم ...این که بیان شد آیا ربطی به مصوبات شورایعالی کار داشت یا نه.لطفا یک کارشناس آشنا به مبحث برای بنده توضیح دهد ممنون می شوم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی