بازدید 27853
۸
ژان کارلوس با پیشنهاد دروغین، بازی خورده است!

اتفاق عجیب در نقل و انتقالات لیگ برتر؛ مذاکره تقلبی و توافق خودسرانه یک شاخ اینستاگرامی از طرف استقلال با بازیکن برزیلی

یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟
کد خبر: ۱۱۲۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 06 July 2022

در فصل نقل و انتقالات همه جور حاشیه و اخبار عجیب شنیده بودیم، جز اینکه یک به‌ اصطلاح هوادار مستقیم و خودسرانه با بازیکنان خارجی مذاکره کند و حتی با آنها به توافق دست یابد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این بار مزدورهای اینستاگرامی بلای جان استقلال شده‌اند و در یک کلاهبرداری بین‌المللی از طرف آبی‌ها با یک بازیکن برزیلی که در لیست سرمربی پرتغالی باشگاه نیست، خودسرانه مذاکره کرده و به او پیشنهاد داده‌اند!

عشق شهرت و جذب مخاطب و دنبال‌کننده یا همان فالوئر دست بردار استقلال نیست و این بار ژان کارلوس هافبک تیم نائوچیکو برزیل در دام یک هوادار اینستاگرامی این باشگاه افتاده است. 

اتفاق عجیب در نقل و انتقالات لیگ برتر؛ مذاکره تقلبی و توافق خودسرانه یک شاخ اینستاگرامی از طرف استقلال با بازیکن خارجی

چه چیزی باعث شده بازیکن برزیلی پیشنهاد را باور کند؟

هواداران استقلال طی چند سال اخیر به شدت تحت تاثیر افرادی قرار گرفته‌اند که با سوژه‌های مختلف خود را در دل آنها جا کرده و از آنها لایک و کامنت گرفته‌ و به اشکال مختلف از آنها سو استفاده کرده‌اند.

چنین جو عجیبی باعث شد هر کسی که از شدت ناراحتی استقلالی ها آگاه بود و راه جمع کردن مخاطب را یاد گرفت، با ساختن شایعات، حمله به پیشکسوتان ، اتهام به چهره های سرشناس تیم رقیب و طرح اتهامات واهی از دست های پشت پرده علیه این تیم قاپ دل طرفداران آبی را بدزدد و کاسبی مفت و مجانی برای خودش راه بیندازد.

در این میان از فروش اقلام مختلف در صفحات مجازی گرفته تا تبلیغ خدمات مهاجرت و حتی اعلام شماره حساب برای حمایت از باشگاه، پول هایی دریافت و عده زیادی هم متضرر شدند.

فردی که سابقه پیشنهاد تقلبی از سوی استقلال به بازیکنان و مربیان خارجی را دارد و دردسرهایی برای اين تيم ساخته است، بعد از مدتی غیبت دوباره پیدا شد و با سوءاستفاده از علایق طرفداران، دنبال مطرح کردن خودش است.

آنها بدون اطلاع از اصل ماجرا، صفحه اجتماعی بازیکن مورد نظر را طی چند روز ده‌ها هزار بار فالو و ناخواسته به این کلاهبرداری کمک کرده‌اند!

او این بار چراغ خاموش پیش آمد. در حالی که مدام رسانه های برزیلی از علاقه استقلال به جذب ژان کارلوس و مذاکرات فشرده خبر می دادند، مدیران استقلال در ایران از اخبار رسانه ها متعجب بودند و با تکذیب این موضوع می گفتند، اصلا ریکاردو ساپینتو به آنها اعلام نکرده ژان کارلوس را می‌خواهد! همه این ماجراها تا جایی کش پیدا کرد که صدای مدیر برنامه‌ ژان کارلوس هم درآمد.

این هافبک باتجربه آنقدر ماجرا باورش شده که با مربی تیمش برای ترانسفر نان و آب‌دار به استقلال صحبت کرده است! و حتی به او گفته که با پول هنگفتی که در استقلال نصیبش می‌شود، دو سال دیگر خودش را بازنشسته می‌کند!

نمونه تازه‌ای از فریب افکارعمومی و هدایت آنها به سوی هدفی غیرواقعی که در خدمت خواسته یک فرد یا گروه خاص است. این اتفاق البته در جنبه های دیگر در استقلال سابقه دارد و حتی یکی دو تاجر و برج‌ساز دوستدار استقلال با فشار همین فضای مجازی به صندلی هیات مدیره باشگاه رسیده‌اند! افرادی که از سوی کانال‌های هواداری میلیونی به مغز هوادار تحمیل شدند و سپس وزیر ورزش و سایر مدیران تصمیم‌گیر را نیز به اشتباه انداختند.

حالا همبن حربه در مورد جذب ژان کارلوس هم از سوی آقای الف پیگیری می‌شود تا در صورت موفقیت پروژه، حق دلالی درشتی نصیبش شود و به عنوان معرف بازیکن، سهمی از قرارداد احتمالی ببرد!

 

چرا این فرد آزادانه به حقه‌بازی ادامه می‌دهد؟

ماجرا این است؛ بازی با عواطف یک فوتبالیست ۳۰ساله که زحمت کشیده و به اینجا رسیده اما در تله یک شخص کلاهبردار قرار گرفته است و نمی‌خواهد دروغ بودن این بازی ساختگی را باور کند.

گویا فردی با هویت واقعی یا غیرواقعیبا نام "الف.الف" خودش را به دروغ نماینده استقلال جا زده و حتی از این بازیکن خواسته در ازای گرفتن یک چک احیانا تقلبی، صفحه رسمی استقلال را فالو کند!

اتفاق عجیب در نقل و انتقالات لیگ برتر؛ مذاکره تقلبی و توافق خودسرانه یک شاخ اینستاگرامی از طرف استقلال با بازیکن خارجی

عده قابل توجهی از هواداران استقلال در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی، او را بابت همین فعالیت‌های غیرقانونی و نامربوط اما فریبنده اش دنبال می‌کنند و باعث افزایش شهرت او شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
اگه کارش غیرقانونیه و سابقه هم داره، چرا دستگیر نمی‌شه؟ چون حجابش درسته؟
مضحک مثل دو تا ستاره شون
اره نمونه اساگونا یا اون ایرلندی
چه شیرتوشیریه توی این استق لال (:
بخاطر منفعت طلبی مجیدی شیرازه تیم قهرمان از هم پاشید
البته ما پرسپولیسی ها از این اتفاقات خوشحالیم (:
جهان هزارم هستید تبریک می گم
کلا هواداراشون خوب تو اینستا فعالیت میکنن اون از قضیه عیسی ال کثیر اونم از اطلاعات کثیف و غلط دادن به باشگاه مفلوک النصر
خخخخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر