بازدید 9574

واردات کالا از چین با وانیکس

اگر به فکر یک راه سودآور برای کسب درآمد هستید، واردات کالا از چین می‌تواند یک گزینه خوب باشد. چین یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان در جهان است. بسیاری از کشورهای دنیا برخی از اقلام مورد نیاز خود را از این کشور تأمین می‌کنند. صنعت تولیدی در چین رشد قابل توجهی داشته که باعث افزایش پیشرفت اقتصادی آن شده است. 
کد خبر: ۱۱۲۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 03 July 2022

واردات کالا از چین با وانیکس

ایران یکی از کشورهایی است که بخش عظیمی از تجارت بین‌المللی آن با کشور چین است. بعد از چین، دبی، دومین مقصد تجاری ایرانیان است. برای سودآوری در تجارت با این مناطق اهمیت دارد که از مراحل واردات اصولی طی شود. همچنین باید بهترین کالاهای سودآور را شناخت و اقدام به واردات آن کرد. 

مراحل واردات کالا از چین

پروسه واردات از چین ممکن است کمی سخت و زمان‌بر به نظر برسد اما اگر از روش درست اقدام شود، نه‌تنها واردات آسان خواهد شد، بلکه تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد. شرکت‌های بازرگانی معتبر بهترین راه برای واردات از چین هستند. برای اینکه با این پروسه بیشتر آشنا شوید در ادامه به بررسی مراحل واردات کالا از چین پرداخته‌ایم.

برای واردات کالا از چین کلیک کنید

واردات کالا از چین با وانیکس

انتخاب کالای مناسب

مناسب بودن کالاها برای واردات تحت تأثیر یک عامل مهم یعنی تقاضای بازار است. شما برای اینکه بتوانید یک کالای مناسب را وارد کشور کنید باید ابتدا بررسی کنید که چه کالاهایی تقاضای بیشتری دارند. بسیار مهم است که قبل از واردات درمورد بازار و مشتریان آن بررسی کنید.

انتخاب تأمین‌کننده

انتخاب تأمین‌کننده برای خرید از چین شاید به نظر برخی افراد که تجربه‌ای در واردات ندارند، بسیار آسان باشد. اما در حقیقت این قسمت بخش بسیار مهمی است که اگر به‌درستی انجام نشود می‌تواند منجر به ازدست‌رفتن سرمایه‌تان شود. شرکت وانیکس با وجود نمایندگان مجرب خود قادر است تا بهترین تأمین‌کننده در کشور چین را برای شما پیدا کند.

خرید کالاها

پس از انتخاب کالا و تأمین‌کننده حالا باید سفارش خود را برای خرید کالا از چین، ثبت کنید. اکثر تولیدکنندگان چینی برای فروش کالاهای خود انعطاف‌پذیری بالایی دارند. این به معنای امکان خرید کالا از آنها در حجم‌های مختلف است. فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید مقدار کمی کالا خریداری کرده یا برای کسب‌وکار خود به کالای زیادی نیاز دارید، در هر دو صورت تولیدکنندگان چینی می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. 

حمل‌ونقل محصولات

پس از ثبت سفارش نهایی و ترخیص از گمرک چین، کالا برای بارگیری و هدایت به سمت ایران آماده می‌شود. چندین روش برای انتقال این کالاها به کشور وجود دارد که باید متناسب با سرمایه، حجم، زمان و قوانین آنها را انتخاب کنید. این روش‌ها شامل مسیر هوایی، ریلی، زمینی و دریایی هستند. شما می‌توانید حجم‌های زیاد کالا را از مسیر دریایی ارسال کنید. همچنین با وجود مسیر هوایی امکان ارسال سریع کالاها از چین به ایران فراهم شده است.

ترخیص کالا از گمرک

پس از رسیدن محموله‌ها به کشور باید آنها را از گمرک ترخیص کنید. ترخیص این کالاها هزینه‌هایی را به دنبال دارد که مطابق با ارزش کالاها تعیین می‌شود. در حقیقت هزینه‌هایی که بابت ترخیص کالا از گمرک باید پرداخت شود، تأثیر زیادی بر هزینه‌های کلی واردات دارد؛ بنابراین بسیاری از واردکنندگان ترجیح می‌دهند تا مسیر مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای واردات انتخاب کنند. شرکت بازرگانی وانیکس امکان واردات بدون گمرک را فراهم کرده که تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد.

چرا محصولات چینی ارزان هستند؟

کالاهای چینی نسبت به تولیدات بسیاری از کشورها ارزان‌تر هستند. به همین دلیل است که واردات برخی از این کالاها با حاشیه سود بالا همراه است.

دلایل زیادی برای قیمت کم بسیاری از محصولات این کشور وجود دارد که به چند مورد آن می‌پردازیم.

  • تولیدکنندگان می‌توانند به موارد اولیه با قیمت کمتر دسترسی داشته باشند. 
  • حمایت‌های دولت چین از تولیدکنندگان باعث شده تا تولید رونق پیدا کند.
  • چین دارای بنادر، جاده‌ها و راه‌آهن‌های زیادی بوده و همین موضوع باعث شده تا هزینه‌های حمل‌ونقل کاهش زیادی داشته باشد.
  • چین میزبان بسیاری از نیروهای ماهر و متخصص است که دستمزد پرداختی به آنها، کمتر از سایر کشورها است.

آیا واردات از دبی سود کلانی دارد؟

دبی یکی از قطب‌های معروف تجاری در دنیا است که نمایندگان زیادی از سایر کشورها در آن به تجارت و کار مشغول هستند. واردات از دبی با وجود تعرفه‌های کم گمرکی و نزدیکی مسافت به ایران که کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل را به دنبال دارد، سودآور است. کالاهای متنوع با برندهای مختلفی در دبی موجود است که می‌توان با کمک شرکت وانیکس آن را با کمترین هزینه وارد کشور کرد.

برای واردات از دبی کلیک کنید

واردات کالا از چین با وانیکس

سودآورترین کالاهای وارداتی از دبی

کالاهای زیادی برای واردات از دبی وجود دارد. با تولیدات و وجود نمایندگی‌های دیگر کشورها در آن، دبی می‌تواند منطقه مناسبی برای تأمین کالاهای پرسود باشد. قبل از خرید از دبی لازم است تا چند مورد از سودآورترین کالاهای آن را بررسی کنیم. همچنین می‌توانید با مشاوره‌های وانیکس بهترین کالا برای خرید از چین را متناسب با سرمایه‌تان انتخاب کنید.

  • وسایل الکترونیکی
  • اسباب‌بازی
  • گوشی همراه
  • لباس
  • لوازم‌خانگی
  • لوازم آرایشی 

برای خرید از چین باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای خرید از چین لازم است که چندین نکته را بدانید. بهتر است که اهداف خود را برنامه‌ریزی کرده و مطابق همان پیش بروید. درمورد قوانین و مقرراتی که برای واردات کالا از چین وجود دارد، تحقیقات لازم را انجام داده تا دچار دردسر نشوید. همچنین لازم است تا مجوزهای لازم برای واردات را اخذ کنید. برای واردات، مالیات و تعرفه‌هایی وجود دارد که باید با آن آشنا باشید.

برای خرید از چین با وانیکس، کلیک کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار