بازدید 3631
در اعتراض به سکوت خفاش‌ها در نقل‌وانتقالات؛

گتوزو نیامده از هدایت والنسیا استعفا می‌دهد!

کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 03 July 2022

جنارو گتوسو که در اواسط خرداد ماه با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم فوتبال والنسیا را برعهده گرفت، ممکن است از سمت خود در این تیم اسپانیایی استعفا دهد. بر اساس شایعات منتشرشده در اسپانیا این مربی ایتالیایی پس از گذشت کمتر از یک ماه از انتصابش به عنوان سرمربی خفاش‌ها، به دلیل نارضایتی از عملکرد مدیران باشگاه والنسیا در بازار نقل‌وانتقالات و تضعیف شدن ترکیب این تیم به خاطر جدایی چند بازیکن کلیدی این تیم، قصد دارد از سمت سرمربیگری والنسیا استعفا کند.

برخی رسانه‌های اسپانیایی البته این شایعه را تکذیب کرده‌اند. گتوسو تابستان گذشته هم با امضای قراردادی دو ساله هدایت فیورنتینا را برعهده گرفته بود اما کمتر از یک ماه بعد به دلیل اختلاف نظرش با رئیس این باشگاه ایتالیایی، با توافقی دوجانبه قراردادش را با بنفش‌پوشان فلورانس فسخ کرد و قید حضور روی نیمکت مربیگری این تیم را زد.

گتوسوی 44 ساله که بین سال‌های 2017 تا 2019 هدایت میلان را برعهده داشت، پس از جدایی از این تیم به جنوب ایتالیا رفت و سرمربی ناپولی شد. او در این تیم در 81 بازی آمار 46 برد، 13 مساوی و 22 باخت را از خود برجای گذاشت. ناپولی با این مربی ایتالیایی در فصل 20-2019 فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان