این هفته سهام دلاری بخریم یا ریالی؟

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 01 July 2022

به گزارش بورس تابناک، در این مطلب قصد داریم به پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ بپردازیم و همچنین وضعیت بورس در هفته جاری را مورد بررسی قرار دهیم.

حفظ کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی توسط شاخص کل

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل با اُفت و خیزهای فراوانی رو به رو بود و در نهایت این شاخص کل توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. 

بر این اساس بورس هفته را قرمزپوش آغاز کرد و شاخص کل در روز شنبه با ۱۳ هزار و ۵۹ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد سقوط کرد. روند نزولی بورس در روز یکشنبه نیز ادامه داشت و شاخص کل با ۱۸ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد رسید. روند حرکت شاخص کل در روز دوشنبه تغییر کرد و این شاخص با ۲۷۴۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد ایستاد.

روند صعودی شاخص در روز سه شنبه نیز ادامه داشت و در این روز با ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد صعود کرد و در نهایت در روز چهارشنبه شاخص کل بورس با ۷۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد ایستاد.

بنابراین در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱٫۳ درصدی به تراز یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۱۷ واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۰.۱۹ درصدی به ارتفاع ۴۲۱ هزار و ۴۸۱ واحدی رسید و شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۱.۲۵ درصدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۴۱۱ واحد قرار گرفت.

این خبر را از لینک زیر بخوانید:

https://app.nabzebourse.com/news/1911

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل