بازدید 21739

عشق ممنوعه زن و مرد خیانتکار خون به پا کرد

عشق گناه‌آلود و خیانت زن و مرد متاهل به همسران‌شان باعث شد شوهر زن، مرد متاهل را به قتل برساند.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ 22 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه اعتماد، عشق میان زن و مرد متاهل با تماس تلفنی یکی از اقوام آنها لو رفت و این فرد به مرد جوان خبر داد همسرش به او خیانت می‌کند. این تلفن سرآغاز درگیری‌ای بود که منجر به قتل جوانی به نام حامد شد.

درگیری میان حامد و متهم به قتل یک سال قبل اتفاق افتاد. حامد که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد درگذشت. متهم به نام سهراب که در محل حادثه بازداشت شده بود به قتل اعتراف کرد و گفت: از نظر من مقتول مهدورالدم بود و باید کشته می‌شد چون او خودش متاهل بود و با همسر من به نام مریم رابطه داشت.

سهراب در بازجویی‌ها گفت: چند ماه قبل مشکلی بین من و همسرم پیش آمد. او مدتی بود که به من و بچه‌ها اهمیت نمی‌داد. وقتی به خانه می‌آمدم غذا نداشتیم، همه چیز نامرتب بود و کارهای بچه‌ها انجام نشده بود. چند باری به مریم گفتم این چه وضعیتی است. جواب داد کارش زیاد است اما من متوجه شده بودم مساله، چیز دیگری است چون همسرم مدام تلفن همراهش دستش بود. چند بار پرسیدم با چه کسی چت می‌کنی؟ گفت دوستش است و اجازه نداد من تلفنش را ببینم. تا اینکه یک روز یکی از اقوام همسرم به من پیام داد که همسرم با حامد رابطه دارد.

متهم ادامه داد: من از شنیدن این موضوع خیلی عصبانی و ناراحت شدم و تازه فهمیدم علت بی‌تفاوتی‌های مریم نسبت به من و زندگی چه بوده است. شماره تلفنی را که آن شخص از حامد داده بود در گوشی همسرم زدم. آن شماره به نام یک زن ثبت شده بود. هرچه به همسرم گفتم به او زنگ بزن قبول نکرد و تلفن نزد. این موضوع باعث اختلاف بین من و همسرم شد. مریم را به خانه پدرش بردم و تصمیم گرفتم او را طلاق بدهم، اما بعد از مدتی به خاطر اینکه دو بچه داشتم او را به خانه خودم آوردم. از آن به بعد مدام به من پیامک داده می‌شد و فردی می‌گفت چرا زنت را دوباره به خانه برگرداندی. باید او را طلاق بدهی. همان زمان بود که همسرم به من گفت شماره تلفنی که به اسم یک زن ثبت کرده شماره یک مزاحم است، اما به خاطر اینکه از من ترسیده چیزی نگفته است. من برای اینکه بتوانم زندگی‌ام را حفظ کنم خانه‌ام را عوض کردم تا همسرم نزدیک حامد نباشد. کلی ضرر کردم اما زندگی‌ام برایم مهم‌تر بود و زنم را دوست داشتم. در این مدت هم مرتب به من پیام داده می‌شد و شماره‌ها غریبه بود تا اینکه از اقوام همسرم شنیدم حامد قصد دارد همسرش را طلاق بدهد و از همسر من هم خواسته که طلاق بگیرد. بعد هم برایم پیامک آمد که زنت را طلاق بده من می‌خواهم با او ازدواج کنم. او دست‌بردار نبود.

متهم گفت: روز حادثه همسرم گفت می‌خواهد به آرایشگاه برود. گفتم خودم تو را می‌رسانم. وقتی زنم را دم در آرایشگاه پیاده کردم و از کوچه خارج شدم حامد را دیدم که در همان خیابان بود. به او مشکوک شدم، دنبالش کردم. حامد مرا دید و ترسید. سعی کرد فرار کند اما نتوانست. در یک مغازه مخفی شد، او را صدا کردم و بیرون کشیدم. پرسیدم اینجا چه می‌کنی؟ گفت به تو ربطی ندارد و هر جا بخواهم می‌روم. سر این موضوع با هم جرو‌بحث کردیم و من دو ضربه به کتفش زدم بعد هم ماموران دستگیرم کردند.

بعد از پایان گفته‌های متهم و بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
بی دلیل نیست که رابطه نامشروع زن و شوهر با دیگران در اسلام مجازات سنگینی داره. این کارها هم میتونه به خانواده ها و بچه ها آسیب بزنه و هم باعث درگیری و مشکلات شدید بشه.
امان از آدمهای فضول/ خبر چینی از اینجور مسائل ناموسی از خود رابطه خطرناکتر است/ در مسائل ناموسی نباید دخالت و کنجکاوی کرد/ نتیجه همین که میبینید
دستش درد نکنه
قوه قضاییه منتظره تا یکی کشته بشه بعد ورود کنه؟
توی این دنیای کثیف هنوزم میشه مرد پیدا کرد. شیر مادرت حلالت مرد
آخه این چه کاریه ؟ خو دیدی خیانت کرد باشه طلاقش بده ولش کن .
الان چی شد؟ یه نفر کشته شد و نفر دوم هم اعدام میشه و این خانم هم صاف صاف میره ازدواج میکنه بعدش
مشکلت این بوده که زنت رو خیلی دوست داشتی. توی دنیا نشده و نمیشه که توی یه کفه ترازو بار بیشتری بذاری و دو کفه هم تراز بمونن.
مقتول عجب آدم مریضی بوده ...
متاسفانه مجلس برای همه چیز طرح دارد الا حریم خانواده . حریمن خانواده ها داره یکی یکی شکسته میشه و دیگه به زودی ما خناواده به صورت سنتی نخواهیم داشت و اساسا خانواده ها حریمی نخواهند داشت و از غرب پیشی خواهیم گرفت . چرا یک مرد باید بتواند با یک زن متاهل رابطه برقرار کند چرا مجازاتها بازدارنده نیست چرا یک مرد باید بتواند یک دختر زیر سن قانونی را به بهانه ازدواج فریب بدهد چرا قوانین و مجازاتها بازدارنده نیست ؟ با گیر دادن به چند تار مو و بعد ول کردن حریم خانواده ها نمی توان جامعه ای اخلاق مدار درست کرد
میشه گفت حقش بوده
این مرد یک قربانی هست . حتی اگر داستانش کامل اینگونه نباشد. قانون در ایران از متخلف حمایت می‌کند نه قربانی . متاسفانه از این موارد کم نیست .
خوب کاری کرد دستش درد نکنه
لطفا این بنده خدا رو هم اعدام نکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر