بازدید 14776
۱

وزارت تکاور به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شوراس اسلامی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 22 June 2022

به گزارش «تابناک»، حسین حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتصاب سرپرست برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تکاور) اظهار کرد: در لایه‌هایی از این وزارت‌خانه تفکرات خودخواهانه‌ای حضور دارند که هم فضا را برای همکاری و هم افزایی میان وزارت کار و مجلس سخت خواهند کرد و هم به نوعی می‌توانند تنش‌های موجود میان مجلس با وزارت کار را تشدید کند.

وی در توصیه‌ای به سرپرست وزارت تکاور گفت: به سرپرست وزارت تکاور توصیه دارم که مدیران متعامل و کسانی‌که تجربه کاری خوبی دارند را در دایره توجه خود قرار دهد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «مجلس یک نهاد زائد بر موضوع نیست»، خاطر نشان کرد: اخیراً خیلی باب شده که به مجلس حمله می‌شود؛ اگر رهبری توصیه‌ای به مجلس دارند، برای پاسداشت عظمت مجلس مطرح می‌کنند نه برای تخریب و ایشان می خواهند مجلس نهادی متعالی و در راس امور باشد.

حاتمی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
عجب اسمی..عجب رسمی...عجب کاری...عجب باری...عجب نامی .....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل