بازدید 5544

واکنش یحیی به جدایی مطهری از پرسپولیس و دستیاری سیدجلال

کد خبر: ۱۱۲۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 20 June 2022

یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران حاضر در مقابل ورودی ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره جدایی حمید مطهری گفت: از همه کسانی که در کادر فنی بودند و جدا شدند، تشکر می‌کنم. آنها زحمت زیادی کشیدند و قهرمانی‌های متعددی را برای تیم به ارمغان آوردند و تلاش‌شان قابل تقدیر و ارزشمند است. امسال شرایط طوری شد که این مربیان از جمع ما جدا شدند. برای آنها آرزوی سلامتی داریم و ان‌شاءالله که موفق باشند.

مطهری چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد
وی در مورد اولین تجربه سرمربیگری مطهری اظهار داشت: او شخصیت خوبی دارد، برای آنکه بتواند یک سرمربی خوب باشد. در واقع کاریزما و آن علم و دانش فوتبال را دارد. فکر می‌کنم او چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد و می‌تواند یکی از استعدادهای خوب مربیگری باشد. امیدوارم بتواند این چالش سرمربیگری را نیز با موفقیت طی کند.

با 90 درصد مربیان لیگ برتری رفاقت دیرینه دارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: به هر حال فوتبال همین است. همه مربیانی که در لیگ هستند، از رفقای ما محسوب می‌شوند و شاید با 90 درصد آنها رفاقت دیرینه دارم که مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می‌کنم این نسل جدید مربیان نسل خوبی است و به لحاظ کاری هم آن اعتماد و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده‌اند، قابل تقدیر است.

تکلیف سیدجلال حسینی این هفته مشخص می‌شود
گل‌محمدی راجع به وضعیت کادر فنی پرسپولیس پس از جدایی مطهری و اضافه شدن سیدجلال حسینی به این کادر تصریح کرد: هنوز برای انتخاب جانشین مطهری تصمیمی گرفته نشده است، ولی خُب در فکرش هستیم، چون این اتفاق دیروز افتاد. خودِ سید هم فکر می‌کنم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. ما صحبتی که با سیدجلال داشتیم قدیمی بود و بحث جدیدی با او نداشته‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی