بازدید 14427

پیشنهاد جذاب سایت انگلیسی برای مهدی طارمی

یک وب سایت انگلیسی به منچستر یونایتد پیشنهاد داده است که در این تابستان و برای تقویت تیمش هشت بازیکن را به خدمت بگیرد که نام مهدی طارمی نیز در این لیست دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 20 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، درخشش مهدی طارمی با لباس پورتو طی فصل گذشته باعث گمانه زنی‌های متعددی درخصوص او شده است. رویای این بازیکن بوشهری حضور در لیگ برتر انگلیس است و پیش از این او باشگاه مطرحی، چون تاتنهام را خواهان خود می‌دید، اما در نهایت این انتقال شکل نگرفت. حالا او از طریق رسانه‌ها به غول بزرگ بریتانیا یعنی منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

وب سایت breaking the lines در مطلبی به گزینه‌هایی که می‌توانند در تابستان ۲۰۲۲ منچستریونایتد را تقویت کنند، اشاره کرده که در میان ۸ گزینه اصلی معرفی شده، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیز دیده می‌شود.

در گزارش این وب سایت آمده است: در دنیای فوتبالی که صحبت از پول است، منچستریونایتد هرگز باشگاهی نبوده که از خرید‌های بزرگ دوری کند، حتی اگر آن خرید به نتیجه نرسد. از زمانی که سر الکس فرگوسن از تیم بازنشسته شد، باشگاه بیش از ۸۷۱ میلیون پوند صرف خرید ۲۰ بازیکن کرده است که شامل خرید‌های کم ارزشی مانند دنیل جیمز در فصل ۲۰۱۹/۲۰ یا باستین شواین اشنایگر در فصل ۲۰۱۵/۱۶ نمی‌شود.

 

مسئله اصلی تنها هزینه سنگین برای این قرارداد‌ها نیست بلکه توانایی بازیکنان نیز یک مشکل بوده است. زمانی که باشگاه رادامل فالکائو را به مبلغ ۶ میلیون پوند از موناکو برای یک فصل قرضی به خدمت گرفت، آن‌ها فکر کردند که با این بازیکن شماره ۹ به گل‌های زیادی خواهند رسید. پس از بهبودی از مصدومیت دردناک زانو قبل از امضای قرارداد، کنار آمدن با لیگ برتر دشوار بود و او دوران قرضی خود را با چهار گل در ۲۹ بازی برای این باشگاه به پایان رساند.

با وجود این، یونایتد به رویکرد نقل و انتقالات خود در تابستان و پنجره ژانویه ادامه داد و پس از جدایی سر الکس فرگوسن، آن‌ها حتی یک بازیکن موفق را نیز به خدمت نگرفت. این مسئله سوال‌هایی را از هیئت مدیره برای نفوذ مدیریتی و درک کلی از آوردن بازیکنان برتر فوتبال به اولدترافورد را مطرح می‌کند.

اکنون ژوئن ۲۰۲۲ است، اریک تن هاگ به منچستر آمده و جان تازه‌ای را در پایگاه هوادارانی که تیمی در حال مبارزه را تماشا کرده اند، آورده است. منچستریونایتد در این فصل با تفاضل گل صفر در رده ششم قرار گرفت و فصل آینده، لیگ اروپا در انتظار آنهاست.

در اینجا به اولویت‌های اصلی منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۲ می‌پردازیم:

 

این بازیکن ایرانی که فوتبال اروپایی خود را دیر شروع کرده بود، در سال ۲۰۲۰ با قیمت ناچیز ۴.۵ میلیونی به پورتو پیوست. با حضور مستمر و نگاه به گل، استعداد فنی فوتبال او باعث شده است که وی در ۴۸ بازی برای باشگاهش ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل به ثبت برساند و در پست‌های مختلف برای پورتو به میدان برود.

اگر رونالدو برای یک فصل دیگر به عنوان گزینه اصلی مهاجم باقی بماند، طارمی می‌تواند به عنوان مهاجم دوم به میدان برود جایی که او فصل قبل و در این پست طی ۲۹ بازی توانست ۱۴ گل برای پورتو به ثمر برساند و ۱۴ مرتبه نیز پاس گل داد و خودش را ثابت کرد.

توانایی او برای نفوذ در عمق و ایجاد موقعیت با پاس هایش می‌تواند فضایی را برای طرف مقابلش ایجاد کند تا بین مدافعان قرار بگیرد و همچنین گزینه دوم را در جلو ارائه دهد. این بازیکن ۲۹ ساله تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای یونایتد در پنجره نقل و انتقالات باشد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر