بازدید 10095

مبارزه با داعش از افتخارات نیروهای هوایی ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: حضور اثر گذار داشتن در جهاد تبیین مهم است و برای خنثی کردن کارکرد دشمن در جنگ ترکیبی به مقاومت و ایستادگی نیاز داریم.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ 17 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی شامگاه پنجشنبه در مراسم دومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم اظهار داشت: زیارت خانواده شهدا برای ما درس آموز است و همه مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند که چگونه این مسئولیت به دست آنان سپرده شده است.

وی با اشاره به نقش قم در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی بیان داشت: قم از قرن دوم هجری به عنوان پایگاه تشییع ظهور یافت و به برکت حضرت حضرت معصومه (س) محل علم و فقاهت و خاستگاه انقلاب اسلامی شد.

امیر واحدی افزود: استان قم ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که ۵۶۵ نفر از آنان از ارتش جمهوری اسلامی بودند که در بین آنان ۹ خلبان شهید نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به موقعیت شناسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی بیان داشت: حرکت نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ و دیدار تاریخی با امام راحل نمونه بارز اقدام به موقع بود و شکست حکومت نظامی نیز از جمله دیگر این اقدام بوده است.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی قهرمانان ارتش و نیروی هوایی تنها دو ساعت پس از حمله بعثی‌ها، پالایشگاه‌ها و عقبه پروازی دشمن را منهدم کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در سالهای اخیر حضور مدافعین حرم در مبارزه با داعش از افتخارات نیروی هوایی ارتش بوده است و این امر همانند تصمیم گیری در شب عاشورا در دوران معاصر بود.

امیر واحدی بیان داشت: حضور اثر گذار داشتن در جهاد تبیین مهم است و برای خنثی کردن کارکرد دشمن در جنگ ترکیبی به مقاومت و ایستادگی نیاز داریم.

وی گفت: مراسم امروز برای تجلیل از خانواده‌های شهدا است همان شهدایی که نزد خداوند روزی می‌خورند و به فرموده رهبر معظم انقلاب کار خانواده‌های شهدا که کار زینبی کردند کمتر از شهدا نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: خانواده‌های شهدا با صبر و دلسوزی داغ عزیزترین فرزند خود را تحمل کردند و ما به عنوان فرزند کوچک این نظام مقتدر، سر تعظیم به خانواده‌های شهدا فرود می‌آوریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان