بازدید 5609

حضور ایلان ماسک در جلسه سراسری توییتر

یک منبع آگاه با استناد به ایمیلی از پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، گفت که ایلان ماسک این هفته برای اولین بار در یک جلسه سراسری از زمان ارائه پیشنهاد 44 میلیارد دلاری در آوریل با کارمندان شرکت توییتر صحبت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 14 June 2022

 


به گزارش تابناک و به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع افزود: «این جلسه برای روز پنجشنبه برنامه‌ریزی شده است و ماسک مستقیما به پرسش‌ها و درخواست‌های کارکنان توییتر پاسخ خواهد گفت.

این خبر که اولین بار توسط بیزنس اینسایدر گزارش شد، پس از آن منتشر شد که توییتر هفته گذشته اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند تا اوایل آگوست، سهامداران در مورد فروش رای بدهند.

از زمان پیشنهاد خرید ماسک، بسیاری از کارمندان توییتر ابراز نگرانی کرده‌اند که رفتار نامنظم میلیاردر می‌تواند کسب‌وکار این شرکت رسانه‌های اجتماعی را بی‌ثبات کند و از نظر مالی به آن آسیب برساند.

در ماه آوریل، آگراوال در حال فرونشاندن خشم کارکنان در یک جلسه سراسری شرکت بود که آنها خواستار پاسخ‌هایی به نحوه برنامه‌ریزی مدیران برای رسیدگی به مهاجرت جمعی پیش‌بینی‌شده توسط ماسک بودند.

هفته گذشته، ماسک به توییتر هشدار داد که در صورت عدم ارائه اطلاعات مربوط به هرزنامه‌ها و اکانت‌های جعلی که به دنبال آن است، امکان دارد از قرارداد خود برای خرید این شرکت خارج شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر