بازدید 87169
سه هزار و سی‌ و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای برگزاری یک جلسه خاص در خانه حسن روحانی به پیش‌‌‌نمازی آیت‌الله هاشمی!/آیا حکم اکبر طبری نقض شده است؟/تجمع کسبه امین‌حضور در واکنش به افزایش هزینه مالیات/نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب نامه نوشتند

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «علت مخالفت برخی از نانوایی‌ها با فروش کیلویی نان» / «مالیات ۸۰ درصد مؤدیان اصناف سالانه حداکثر ۵ میلیون تومان» / «نرخ سود وام نهضت ملی مسکن چند درصد؟» / «ادعای «المانیتور» درباره اهداف ضد ایرانی سفر «بنت» به ابوظبی » و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 12 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دبیر ستاد امر به معروف کردستان: دستگاه‌های دولتی موظفند افراد بدحجاب را اخراج کنند
محمود الله مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: تمام دستگاه‌های دولتی موظفند تمام افرادی که بی حجاب یا بد حجاب هستند از مجموعه خود خارج کنند. وی افزود: آزادی که دنبال می‌کردیم، رهایی از اسارت قدرت‌های سلطه گری که همه شونات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما را گرفته بودند و جهموری اسلامی براساس اعتقادات دینی بنا شد که حجاب اسلامی یکی از آن‌هاست.

آقای رئیسی! یادتان هست گفتید بازنشسته‌ها نوه دارند، نتیجه دارند، خرج زندگی شان دوسه برابر شده؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به رئیس‌جمهور رئیسی یادآور می‌شویم شما در یکی از برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی انتخاباتی گفته بودید:بعضی‌ها فکر می‌کنند هزینه بازنشستگان عزیز لشکری و کشوری کم شده است. این‌ها نوه دارند، نتیجه دارند. باید برای بچه‌هایش هدیه بخرد. این افراد انتظاراتشان به تبع خرج زندگی شان بالا رفته است حتی شاید تا دو یا سه برابر شده باشد. در اطرافیان خود ما هم بازنشستگانی در این شرایط هستند و می‌گویند مشکلات ما از زمانی که شاغل بودیم بیشتر شده است. دولت (دولت وقت) به ما اعلام کند، چرا دست در جیب صندوق‌های بازنشستگی و بازنشستگان می‌کند؟

تجمع کسبه امین‌حضور در واکنش به افزایش هزینه مالیات
ساعتی پیش، حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن از کسبه لوزام خانگی و الکترونیکی در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند. از آغاز تجمع تا پایان آن که کمتر از ۱۰ دقیقه به طول انجامید، کسبه مانع سوءاستفاده احتمالی برخی افراد غیرمرتبط با اعتراض مالیاتی خود شدند. برخی نیز که قصد جهت دادن به اعتراض مالیاتی کسبه منطقه امین حضور را داشتند، بعد از حضور پلیس متفرق شدند. بعد از پایان تجمع نیز، برخی فرماندهان ناجا با حضور در فروشگاه‌های معترض اعتراض آن‌ها را گوش کردند. /تسنیم

توقیف هواپیمای ماهان ایر در آرژانتین
دولت آرژانتین یک بوئینگ ۷۴۷ متعلق به خطوط هوایی ماهان ایر را که در اجاره شرکت دولتی کونویاسا ونزوئلا قرار داشته در فرودگاه بوئنوس آیرس توقیف کرده است. در این هواپیمای باری که تحت تحریم آمریکاست، هفت خدمه ایرانی و ۹ خدمه ونزوئلایی حضور داشته‌اند که همه آن‌ها هم اکنون در آرژانتین به سر می‌برند و به دلیل توقیف گذرنامه هایشان نتوانسته‌اند به ونزوئلا بازگردند. /ایسنا
واکنش هواپیمایی ماهان به ماجرای توقیف هواپیما در آرژانتین
مدیر روابط عمومی هواپیمایی ماهان گفت: هواپیمای توقیف شده در آرژانتین در تملک ونزوئلاست و هیچ ارتباطی با شرکت هواپیمایی ماهان ندارد. امیرحسین ذوالانواری افزود: هواپیمای توقیف شده بیش از یک سال پیش به یک شرکت هواپیمایی ونزوئلایی واگذار شده و هیچ گونه ارتباط مالکیتی با شرکت هواپیمایی ماهان ندارد. وی در خصوص بازداشت خدمه این شرکت نیز گفت: اگر بازداشت خدمه این شرکت هم صحت داشته باشد، این ارتباطی با شرکت ماهان نمی‌تواند داشته باشد، چون هواپیما در اجاره ایرلاین ونزوئلایی است و ارتباطی با هواپیمایی ماهان پیدا نمی‌کند.

در یک پارکینگ خودرو‌های تصادفاتی، از بین ۱۰۷ خودرو، ایربگ ۹۷ دستگاه خودرو باز نشده بود
مدتی پیش مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به باز نشدن ایربگ خودرو‌های داخلی در تصادفات جاده‌ای مدعی شده بود: "این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد! کسانی که مدعی باز نشدن ایربگ خودرو‌ها هستند، خودشان در این تصادفات مقصرند! پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده مه‌آلود از عبور و مرور خودرو‌ها جلوگیری نمی‌کند و بعد مدعی بازنشدن ایربگ‌ها می‌شود حتی به فرض اینکه ایربگ خودرو‌ها هم باز نشود، یک نقص فنی است که باید برطرف شود. باز نشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار خودروی تولید شده، آماری ناچیز است! “ ادعای این نماینده مجلس مبنی بر باز نشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار خودروی تولید شده، واکنش سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور را در پی داشت. هادیانفر گفت: به نظر بنده این اظهارنظر‌ها به این خاطر است که این افراد در بحث خودرو سود و منفعت دارند؛ البته این شخص را نمی‌دانم، اما تعداد زیادی از این اشخاص در موضوع خودرو، محل درآمد دارند یا کارخانه‌دار هستند. رئیس پلیس راهور گفت: فقط در یکی از پارکینگ‌های خودرو‌های تصادفاتی، ۱۰۷ دستگاه خودرو وجود داشت، از میان این ۱۰۷ دستگاه خودرو که تماماً از زاویه جلو یعنی از زاویه مناسب تصادف کردند، ایربگ ۹۷ دستگاه خودرو باز نشده بود.

چرا صف‌های سوخت‌گیری در چابهار تمام نمی‌شود؟
ایران روزنامه دولت نوشت:ماجرای صف‌های طولانی سوختگیری در چابهار قصه جدیدی نیست. تفاوت قیمت سهمیه‌ای بنزین در کشور ما با نرخ سوخت در کشور‌های همسایه بویژه به‌صورت دلاری همیشه زمینه‌ساز تشدید این مشکل برای استان‌های مرزی بوده است. قاچاق سوخت برای برخی افراد سودجو به حدی وسوسه‌انگیز است که آن‌ها به فروش سهمیه سوخت خودرو‌های بومی که اغلب از سر ناچاری اقدام به اجاره کارت‌های سوخت خود می‌کنند هم قانع نشده و پای کارت‌های سوخت مهاجر را هم به این استان باز کردند.

فعلا از کالابرگ خبری نیست!
امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رییسه مجلس: زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا بعد از شهریور ماه تکلیف این موضوع روشن می‌شود.

خبرنگار پرونده سعید حنایی: قاتل به ۱۰ تن از مقتولان تجاوز کرده بود
کاهانی مقدم، خبرنگار پیشکسوت حوزه حوادث خراسان:آنچه اسناد پزشکی قانونی، آگاهی و دادگستری به ما ارائه می‌دهند سعید حنایی حداقل ۱۰ تجاوز داشته و این را پزشکی قانونی اعلام کرده است. در فاصله‌ای که این قتل‌ها صورت می‌گرفتند، مردم فکر می‌کردند یک جریان مذهبی پشت این قضایا هست. اما آدم مذهبی که نمی‌تواند تجاوز کند و بعد بکشد. حنایی اول می‌خواست انتقام ماجرای خانمش را بگیرد که سریال قتل زنان خیابانی را کلید زد. همسرش در یک سواری مورد آزار راننده قرار می‌گیرد. بعد از این تصمیم به انتقام می‌گیرد. ابتدا با راننده‌های به ظاهر مسافرکش و مرد‌های مزاحم درگیر می‌شود که او را کتک می‌زنند. بعد می‌بیند زورش به این همه مرد جوان و لات نمی‌رسد، تصمیم می‌گیرد زن‌های خیابانی را جمع کند. /فارس

واکنش دیوان عالی کشور به ادعای نقض حکم محکومیت اکبر طبری
روابط عمومی دیوان عالی کشور درباره نقض حکم محکومیت اکبر طبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درخواست نامبرده مبنی بر تجویز اعاده دادرسی فقط در ۲ مورد از عناوین اتهامی (جعل سند و سردستگی شبکه ارتشاء) بدون اینکه رأی دادگاه نقض شود، اجازه رسیدگی مجدد داده است. به گزارش دیوان عالی کشور، پیرو انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر نقض حکم محکومیت اکبر طبری، روابط عمومی دیوان عالی کشور اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد. روابط عمومی دیوان عالی کشور ضمن تکذیب خبر منتشره در خصوص نقض حکم محکومیت اکبر طبری اعلام کرد: نقض رأی محکومیت اکبر طبری صحت ندارد بلکه دیوان عالی کشور در ارتباط با درخواست نامبرده مبنی بر تجویز اعاده دادرسی تنها در ۲ مورد از عناوین اتهامی (جعل سند و سردستگی شبکه ارتشاء) با توجه به مستندات ارائه شده بدون اینکه رأی دادگاه نقض شود، اجازه رسیدگی مجدد داده است. دادگاه بعدی پس از رسیدگی مطابق ماده ۴۸۰ قانون آیین دادرسی کیفری در صورتی که اعاده دادرسی را وارد تشخیص دهد، می‌تواند آن بخش که مورد اعاده قرار گرفته را نقض و رأی جدید صادر کند. طبق ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری، اعاده دادرسی نسبت به رأی قطعی پس از حدوث واقعه جدید یا ارائه مستندات جدید صورت می‌گیرد که پرونده در همین راستا مطرح و منتهی به تصمیم مزبور شده است. به گزارش ایرنا نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و ۲۱ متهم دیگر ۱۸ خرداد ماه سال جاری در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

کنایه مجریان جهان‌آرا به صحبت‌های رئیس دفتر روحانی
مجری جهان آرا به صحبت‌های رئیس دفتر روحانی واکنش نشان داد و گفت: واعظی رئیس دفتر دولت سابق، اخیرا در اظهار نظری گفته است دلار را ۲۴ هزار تومان تحویل دادیم و حالا ۳۲ هزار تومان شده، اما گویا فراموش کرده‌اند خودشان دلار را ۳ هزار تومان تحویل گرفته بودند.

ادعای برگزاری یک جلسه خاص در منزل حسن روحانی
خبرنگار ایران آنلاین گزارش داد، جمعه شب حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی اکبر ناطق نوری در منزل حسن روحانی تشکیل جلسه داده اند. گفته می‌شود، اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی مربوط به انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است. این رسانه تصویر زیر را در حساب توییتری‌اش از این جلسه منتشر کرده.

ادعای روزنامه دولت در خصوص برگزاری یک جلسه خاص در خانه حسن روحانی به پیشنمازی آیت‌الله هاشمی/آیا حکم اکبر طبری نقض شده است؟/تجمع کسبه امین‌حضور در واکنش به افزایش هزینه مالیات/نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب نامه نوشتند

فعال اصولگرا: اگر برجام بمیرد دنیا به ویژه ۱+۵ لطمه آن را می‌خورند
منصور حقیقت پور درباره آینده برجام گفت: شرایط عرصه بین الملل فرق کرده است، اگر ۱۰ سال قبل پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل و شامل قطعنامه‌های این شورا شدیم، دیگر آن وضعیت وجود ندارد. آن زمان آمریکایی‌ها هژمونی در جهان داشتند و برخی از دوستان ایران نیز خوب در میدان حاضر نبودند. وی با بیان اینکه صف بندی‌های جهانی جدی‌تر شده، افزود: امروز ایران و به همراه دوستانش بلوک قدرتمندی را تشکیل دادند. شاهد بودیم چین و روسیه در همین شورای حکام محکم ایستادند و رأی منفی به قطعنامه دادند. این رأی منفی در شورای امنیت سازمان ملل نیز اتفاق خواهد افتاد، بنابراین قطعنامه‌ای در این شورا علیه ایران صادر نخواهد شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: آمریکایی‌ها هر تلاشی در شورای امنیت سازمان ملل انجام دهند آب در هاون کوبیدن است، لذا با توجه به ترتیبات کنونی پرونده ایران از شورای حکام به شورای امنیت نخواهد رفت. اروپایی‌ها در این ماجرا بسیار اشتباه کردند، راه منطقی توافق با جمهوری اسلامی را دوباره به حوزه چالش‌های حقوقی و فنی آژانس بردند.

وی ادامه داد: امروز ما دو بحث داریم؛ یکی آژانس و دیگری مذاکرات وین. ایران اراده خود در پیشبرد برنامه هسته‌ای اش را دنبال خواهد کرد و نقطه گریز ما کوتاه‌تر خواهد شد. غربی‌ها این اتفاق را نمی‌خواستند، اما به خاطر خطا‌هایی که انجام دادند، حالا در چنین وضعیتی قرار گفتند. این به نفع ما و به ضرر آنهاست. حقیقت پور اظهار کرد: ما شرایط قبلی را تحمل کردیم و حالا نیز داریم آن را تحمل می‌کنیم، ولی می‌شد غربی‌ها می‌توانستند وضعیت را تلخ‌تر نکنند تا برجام احیا شود. برجام را مرده نمی‌بینم، برجام در کما قرار دارد، غربی‌ها باید شرایطی ایجاد کنند که برجام از کما بیرون بیاید، چون اگر برجام بمیرد، دنیا به ویژه ۱+۵ لطمه آن را می‌خورند. امیدوارم آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌های شان بردارند و به چارچوب‌های منطقی تمکین کنند.

نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب نامه نوشتند
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان در آغاز سال سوم مجلس تقدیر و تاکید کردند: با هیچ طرح و لایحه‌ای خلاف منافع و مصالح ملت برخورد نمی‌کنیم. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان در آغاز سال سوم مجلس تقدیر کردند.

متن نامه بدین شرح است: سخنان رهگشای حضرتعالی در دیدار سالانه با نمایندگان منشور مجلس انقلابی و همچنین چارچوب عملی برای اقدامات مجلس در نیمه دوم عمر خود است. مجلس را مسئول و متولی نقد درونی در ابعاد ملی می‌دانیم و با تقویت بعد نظارت چشمان تیزبین ملت در رصد وضعیت کشور به ویژه بخش‌های دولتی خواهیم بود و نقاط قوت و آسیب پذیری‌ها را با دقت زیرنظر می‌گیریم. محبت حضرتعالی در بیان این نکته که تعبیر مجلس انقلابی تعبیر حقیقی خود را قدر می‌شناسیم و تلاش خواهیم کرد تا عمل فردی یکایک ما و همچنین برون داد جمعی مجلس، انقلابی بماند چرا که می‌دانیم انقلابی ماندن مهم‌تر از انقلابی بودن است. مسئولیت تمامی قوانین و مصوبات مجلس را برعهده می‌گیریم و با هیچ طرح و لایحه‌ای برخوردی خلاف منافع و مصالح ملت نخواهیم کرد. با همراهی دولت با اصلاح اساسی ساختار بودجه در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای رفع ام الخبائث مشکلات اقتصادی کشور که همان کسری بودجه است و مسیر اصلاح و جراحی اساسی در معیشت مردم را تنگ کرده است، تلاش می‌کنیم.

ادعای «المانیتور» درباره اهداف ضد ایرانی سفر «بنت» به ابوظبی
المانیتور مدعی شد: علت سفر سرزده نفتالی بنت به ابوظبی ایجاد دفاع منطقه‌ای ضد توانمندی موشکی و پهپادی ایران بود. پایگاه آمریکایی المانیتور نوشت: سفر سرزده نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دیدار با بن زاید به وضوح نشان دهنده راهبرد اسرائیل-آمریکایی برای ایجاد یک اتحاد بزرگ منطقه‌ای است که با تهدید ایران مواجه خواهد شد.

واکنش کرباسچی و جمعه‌ای به ادعای برگزاری یک جلسه در منزل روحانی
غلامحسین کرباسچی و روح الله جمعه‌ای به ادعای برگزاری یک جلسه در منزل روحانی واکنش نشان دادند. ساعاتی پیش خبرنگار ایران آنلاین گزارش داده بود که جمعه شب حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی اکبر ناطق نوری در منزل حسن روحانی تشکیل جلسه داده اند و گفته شد که اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی مربوط به انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است. در پی این ادعا، غلامحسین کرباسچی و روح الله جمعه‌ای در توئیت‌های جداگانه به ماجرا واکنش نشان دادند.
توئیت کرباسچی و جمعه‌ای را در ادامه ببینید:

ادعای روزنامه دولت در خصوص برگزاری یک جلسه خاص در خانه حسن روحانی به پیشنمازی آیت‌الله هاشمی/آیا حکم اکبر طبری نقض شده است؟/تجمع کسبه امین‌حضور در واکنش به افزایش هزینه مالیات/نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب نامه نوشتند

ادعای روزنامه دولت در خصوص برگزاری یک جلسه خاص در خانه حسن روحانی به پیشنمازی آیت‌الله هاشمی/آیا حکم اکبر طبری نقض شده است؟/تجمع کسبه امین‌حضور در واکنش به افزایش هزینه مالیات/نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب نامه نوشتند

اتومبیل مگان ضد گلوله اتاق بازرگانی کجاست؟
حسین معروف، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه در نامه‌ای خطاب به غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران خواستار پاسخگویی به چند ابهام و سوال شد که علی رغم قید ۱۰ روز برای پاسخگویی به این سوالات اتاق بازرگانی پاسخی به آن‌ها نداده است. در میان سوالات این عضو اتاق بازرگانی، سرنوشت خودرو‌های سراتوی فروخته شده به مدیران اتاق، سرنوشت اتومبیل ضد گلوله مگان اتاق بازرگانی، نسبت فامیلی رئیس اتاق بازرگانی ایران با مدیر مالی اتاق بازرگانی دیده می‌شود. /نوداقتصادی


نرخ سود وام نهضت ملی مسکن چند درصد؟
مدیرعامل بانک مسکن گفت: نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن طبق قانون ۱۸ درصد است، ولی برای اقشار خاص، مابه التفاوت آن با نرخ سود یارانه‌ای از محل صندوق ملی مسکن پرداخت می‌شود.


عرضه نامحدود ارز در صرافی‌ها
بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی به صرافی‌ها اجازه داده شد که ارز اسکناس صادرکنندگان را با نرخ توافقی، خریداری و به متقاضیان ارز (بدون محدودیت) بفروشند.


نوسان سکه امامی در کانال ۱۶
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه با یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. همچنین امروز نیم‌سکه ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.


مالیات ۸۰ درصد مؤدیان اصناف سالانه حداکثر ۵ میلیون تومان
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در رویکرد عدالت‌محور سازمان امور مالیاتی در تعیین مالیات مقطوع واحد‌های صنفی کوچک و متوسط مالیات یک میلیون و یکصد هزار مؤدی مالیاتی، صفر و مالیات ۸۰ درصد از مؤدیان حداکثر ۵ میلیون تومان است.


افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو
با روند افزایشی قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو که همچنان با رکود معاملات روبه‌روست، با افزایش قیمت‌ها مواجه شده است، البته با وجود افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت‌ها خبری از معاملات نیست و مشتریان منتظر تعیین تکلیف بازار هستند. علاوه بر این نامعلوم بودن بند‌ها و مفاد واردات خودرو نیز بر آشفته‌بازار خودرو اثر گذاشته است، البته انتظار واردات خودرو ماه‌هاست که در بازار وجود دارد و هنوز هم راهکاری برای آرام کردن این بازار آشفته پیدا نشده است.
در بازار امروز خرید و فروش خودروی شاهین با قیمت ۳۸۶ میلیون تومان، کوئیک‌آر ۲۲۶ میلیون تومان، تیبا صندوقدار ۱۹۵ میلیون تومان، تیبادو ۲۰۷ میلیون تومان، ساینا ۲۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در  محصولات ایران‌خودرو نیز سمند ال‌ایکس با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس با موتور ای‌اف‌سون ۳۴۹ میلیون تومان، رانا پلاس ۳۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۴۰۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵۰۹ میلیون  تومان و دنا معمولی ۴۰۳ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.


علت مخالفت برخی از نانوایی‌ها با فروش کیلویی نان
مرتضوی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آردسازان ایران، با بیان اینکه طرح فروش کیلویی نان به نفع مردم و نانوایان خواهد بود، گفت: معتقدیم نان باید وزن شود، وزن آن به صورت برچسب بر روی نان قرار گیرد تا قیمت‌ها قابل کنترل باشد. وی با بیان اینکه، چون هر سال قیمت‌ها تغییر نمی‌کند چانه‌ها تغییر وزن می‌دهند و این به نفع کیفیت نان نیست، تصریح کرد: برخی از نانوایان که در این زمینه تجربه دارند معتقدند باید مثل گذشته نان در ایران بر روی ترازو وزن شود. رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آردسازان ایران با اشاره به علت مخالفت برخی از نانوایی‌ها با این طرح گفت: اگر قرار باشد نان وزن شود حتما باید یک صندوقدار یا یک کارگر مستقل در نانوایی فعالیت کند که اضافه شدن یک کارگر در توان اقتصادی نانوایی‌ها نیست. برای همین برخی موافق این طرح نیستند و معتقدند همین که چانه وزن شود کافی است. به گفته وی در بسیاری از کشور‌ها نان‌های صنعتی و سنتی به صورت کیلویی فروخته می‌شود.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷۸
شما اصولگرایان از جمله سردبیر تابناک نبودید که می گفتید برجام مرده بدنیا آمده!!! حال عزا گرفتید چرا رفته به کما!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
کجاش تابناک اصولگراست؟؟؟ ابدا
اصولگرایی یا اصلاح طلبی به اسم نیست بلکه به مرام فکریست.
مثل اینکه کسی بگوید علی مطهری اصولگراست هر چند زمانی اسما اصولگرا بوده اما مرام فکریش کاملا اصلاح طلبی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
ناشناس 11.41 از کی تا به حال دکتر رضایی اصلاح طلب شده.
کسبه حق اعتراض ندارن . صد برابر کارمندان مفلس درآمد دارن ولی یک صدم اونا مالیات نمیدن. متاسفانه بدبختتر از کارمندان دولت نداریم. هم کمترین افزایش حقوق ها رو هر ساله دارن بطوریکه امسال حقوق آبدارچی ادارات (و کارمندان شرکتی خصولتی که با پارتی و بدون آزمون استخدام شدن و قانون کاری هستن و جدیدا هم قراره رسمی بشن) از اونها بیشتر شده.
مردم بیچاره
دار و دسته ی نیویورکی ها
رییسی بهتره زودتر ساکش جمع کنه بره شهرشون. کشور بحران زده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
خوابشو ببینی
چه بهانه های الکی دارند این نانواییها!!!!
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ساکت.

روزنامه دولت مردمی و انقلابی و دروغ؟
حتماً این کارو کنید چون کارمندان دستگاههای دولتی از خودتون هستند و با انواع سهمیه و رانت استخدامشون کردید
آقاي رئيسي يادتان هست كه گفتيد بازنشستگان نوه دارند ، نتيجه دارند و خرج زندگي شان دوسه برابر شده ؟ ... به نقل از روزنامه جمهوري اسلامي !
-------------
حرمت بازنشستگان را نگه داريم ، اين ريش سفيدان زحمت كش جامعه !! حرمت معلمان را نگه داريم ، كه گفته ايم و شعار داده ايم كه « راه معلم ، راه انبياست ، » !! حرمت كار گران را نگه داريمكه در كتاب فارسي سوم ابتدايي به گوش بچه ها خوانده ايم كه كه امام كاظم فرموده اند : مزد كارگر را پيش از آن كه عرقش خشك شود بپردازيد » !! ... و گفته اند در دنياي امروز فقط و فقط چند دقيقه ناقابل لازم است كه خبري در تمام اين كره خاكي منتشر شود !! . حالا كاري هم به « تاريخ » نداريم !
آن هم تاريخ زمانه ما كه خيلي مستند است و مجهز به عكس و صدا و تصوير و فيلم !!
تا دلتان می خواد از هر طیف و جناح جلسه بذارید چون مردم هیچکدامتان را قبول ندارند
آقای رئیسی! یادتان هست گفتید بازنشسته‌ها نوه دارند، نتیجه دارند، خرج زندگی شان دوسه برابر شده؟
خخخخخ بله آقا اون حرف بنده حقیر مربوط به رای آوردن و پیش از انتخابات بود حالا از کی حرف میزنی از فردا صحبت کن دیروز دیروز بود
این مطالب هیچ کدامشان به درد من نخورد ولی از قدیم گفتند هر که به فکر خویشه. کوسه به فکر ریشه . من از مسئولان شهرداری وشورای شهر شهریار درخواست دارم بعد از 4 سال تاخیر در ساخت بازار میوه وتره بار شهریار. اعلام کنند تاریخ افتتاح این پروژه چه تاریخی است البته تا الان 8 بار تاریخ گفته اند. یعنی سالی دوبار یکی 22 بهمن. ویکی روز شوراها شهر ولی تا الان به هيچ کدام عمل نشده.
روزنامه جمهوری اسلامی در یاد اوری سخنان اقای رییسی در تبلیغات انتخاباتی چه زیبا یاداوری نمود :


(به رییس جمهور رییسی یاداور میشویمشما در یکی از برنامه هایتبلیغاتی انتخاباتی گفته بودید . بعضی ها فکر می کنندهزینه بازنشستگان عزیز لشگری وکشوریکم شده است اینها نوه دارند. نتیجه دارند باید برای بچه هایش
هدیه بخرد. این افراد انتظاراتشانبه تبع خرج زندگیشان بالا رفته است حتیشاید دو سه برابر.................................................................................................دولت وقت به ما اعلام کندچرا در جیب صندوقهای بازنشستگیوبازنشستگان می کند )؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه نماز جماعتی .. به به .. محمود کجایی که اصل حلقه نور اینجا تشکیل شده .. ان شاءالله همشون با هم محشور شن
"جهموری اسلامی براساس اعتقادات دینی بنا شد که حجاب اسلامی یکی از آن‌ها است."
اقاجون مبارزه با فقر و مبارزه با رانت و اختلاس و مبارزه با ریاکاران و مبارزه با ......جزو کدام قسمت از اعتقادات دینی است؟در تمامی شعارها و حرف ها و راهکاره که قبل از انقلاب زده میشد حجاب کجا بود؟
این اکبر طبری اخرش به400هزار تومن جریمه نقدی محکوم میشه و خلاص!!!
آقای حقیقت پور ما ملت ایران در حال پراه کردن کحون خودمون هستیم و شما نوید میدهید که اگر تفاهم نشود دنیا ضرر میکند ؟! من بازنشسته در زیر تورم و گرانی دارم له میشم .با دویست درصد تورم به بهانه جلوگیری از تورم حقوق من 10 درصد افزایش یافته . حقوق ماکه افزایش نیافت س چرا تورم افسار گسیخت ؟
رییسی کی در مورد بازنشستگان و نداریشان صحبت کرده؟چرا حرف تو دهن بچه مردم میذارید؟
این ۲ تا عکس ۸ تفاوت با هم دارند!

هر شخصی که بتونه این ۸ اختلاف دو تصویر رو بگه از هوش سیاسی - اجتماعی بالایی برخوردار است.
سلام اولا دروغ نگو ۱۰۰ تا دویست نفر بابا الان ده دقیقه بعد فیلم در می اید و مرغ پخته‌شده خنده میکنه دوما بدلیل مالیات نیست بخاطر اجناس قاچاق که جدید توی کوچه گوته خبر ساز شد منبع خبر هم تسنیم دمت گرم بدون بررسی فقط مطلب پرمی کنی
آقای میرسلیم اگه زن و بچه خودت هم توی یکی از اون صدتا ماشینی بودن که ایربگ شون باز نمی شد بازهم این حرف رو می زدی.
کسبه تا حالا از مالیات فرار میکردن
چطور کارمند و کارگر سالی بالای ۵میلیون مالیات میدن ولی کسبه امسال یکم مالیات ها رو اصولی نوشتن و شده ۵ ۶ تومن اعتراض دارن؟ در واقع مالیات ها یکم واقعی تر شده
خدمه ایرانی در هواپیما چیکار میکرده اند اگر یه سال پیش واگذار شده.
اونایی که دروغ میگن مواظب دماغ هاشون باشن. زیادی که دروغ بگن‌دیگه دماغشون هیچ جا جا نمیشه باید ببرنش. نماز به امامت ایت الله هاشمی؟؟
شما جواب گویی بی کیفیت آرد به نانوایی ها باشید نه اینکه خبر علت مخالفت برخی از نانوایی‌ها زا بگذارید رئیس اتحادیه نانوایی های دولتی و آزد پز بیان کند وبگوید با این طرح اگر قرار باشد نان وزن شود حتما باید یک صندوقدار یا یک کارگر مستقل در نانوایی فعالیت کند که اضافه شدن یک کارگر در توان اقتصادی نانوایی‌ها نیست.ولی آرد بی کیفت تحویل گرفتن در توان نانوایان است .تولید کنندگان آرد واتحادیه نانوایان دستشان در یک کاسه است ضمناٌبرای تولید کنندگان آردنیز دستگاه کارت خوان مخصوص بگذارید تا تولید آرد مشخص باشد.
آقای رئیسی! یادتان هست گفتید بازنشسته‌ها نوه دارند.....
ان برای تبلیغات انتخاباتی بود نه برای عمل کردن
دروغکویی بنحو شگفت انگیزی بین مسئولین رواج پیدا کرده و گویا هدف وسیله رو توجیه می کند!!!
دیگه دولت از حد گذرونده آصای رییسی از اول هم فقط شعار داد وگرنه بسیار ناتوان و ضعیفه در کار اجرایی و فقط خوب شعار میده صد رحمت به روحانی
بله کسبه بهدخاطر مالیات ۱۰ دقیقه اعتراض کردن بعدم خودشون رفتن خونه هاشون
شما گفتید ما هم باورمون شد
شیر تو شیر که میگن همینه
آدم خیل اعتراضات هر روز و بالا رفتن افسار گسیخته قیمتها رو میبینن افسردگی میگیره دولت باید تیم اقتصادیش رو عوض کنه بد جوری داره تند میره
سکه
دلار
قیمت
چخبره ؟؟؟
دروغگویی که از بدترین گناههاست بطور عجیبی بین سیاسیون رواج یافته و البته اینها همگی مدعی اسلام هم هستند. بجز مورد جلسه روحانی و خاتمی و ...، امروز فرماندار سرخس اعلام کرد یک قطار باری در مسیر مشهد سرخس از خط خارج شده اما این خبر توسط راه آهن تکذیب شد (قطاار باریه و مسافر نداره که شاهد ماجرا باشه)و احتمالا بجای تنبیه مسئولان راه آهن، فرماندار سرخس عزل خواهد شد!!!!!!
دروغگویی که از بدترین گناههاست بطور عجیبی بین سیاسیون رواج یافته و البته اینها همگی مدعی اسلام هم هستند. بجز مورد جلسه روحانی و خاتمی و ...، امروز فرماندار سرخس اعلام کرد یک قطار باری در مسیر مشهد سرخس از خط خارج شده اما این خبر توسط راه آهن تکذیب شد (قطاار باریه و مسافر نداره که شاهد ماجرا باشه)و احتمالا بجای تنبیه مسئولان راه آهن، فرماندار سرخس عزل خواهد شد!!!!!!
دولت رئیسی 24 دلار تحویل گرفت و
200 هزار تحویل می دهد.مجری جهان آرا مقایسه کرده که یعنی حالا حالا جای رشد داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
مجری جهان ارا نمی گه که در دوره روحانی ودر چهار سالو تا قبل از ترامپ دلار 25 درصد رشد داشته اما در دولت رییسی و بدون ترامپ و فقط در عرض یکسال دلار 30 درصد رشد کرده
دروغگویی روال جاری کشور شده و هیچکس بخاطر دروغگویی مواخذه نمیشود و ظاهرا از لیست منکرات خارج شده ولی خدا نکنه موهای یک خانم دیده بشه یا یک خانم دوچرخه سواری کنه...!!!!!
خیلی وقته دروغگویی عیب حساب نمیشه و ابزار دم دست سیاسیون شده. اصلا در سالهای اخیر شبیدید که بزرگان کشور، سیاسیون یا دولتمردان رو از دروغگویی منع کرده باشند!!
روزنامه رسمکی دولت بدون هیچ هزینه ای دروغ می گوید و عکس دروغ هم چاپ میکند و صد البته کسی به او تذکر نمی دهد چون کارش را بد نمی داند...هدف وسیله را توجیه می کند!
در جلسه منزل روحانی مرحوم طالقانی هم سخنرانی داشتند یعنی واقعا خجالت نمیکشین که تمام امکانات سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و نظامی کشور را بطور صد درصدی در اختیار دارین اونوقت از سایه خودتون هم میترسین ، فکر کنم این جلسه که شما ازش صحبت میکنین جلسه رئیس دولت در سایه آقای جلیلی با بچه های دانشگاه امام صادق بوده که در انتخابات بعدی باید صد و ده درصد از امکانات فوق الذکر را در اختیار بگیرن بنده خداها حساب و کتابها از دستشون در رفته فکر میکنند باز جایی و درصدی مونده که اونها باید در اختیار بگیرند
مملکت که مال ما نیست پس هر اتفاقی براش بیفته مهم نیست!!
یانکی ذلیل حکمش قصاصه
کارِتان با حجاب تمام شد فکری به حال سفره ها بکنید
ببین مملکت دست کیا افتاده . بله شرایط عوض شده و در شرایط جدید قدرت سیاسی نظامی آمریکا چند برابر شده. الان اروپا هم محکم پشت آمریکا ایستاده به خاطر جنگ اکراین. چین و روسیه هم کلا تو جلسه رای گیری منزوی بودن و روسیه که کلا از صحنه سیاسی جهان حذف شده. اصلا نیازی به شورای امنیت نیست امروز اگر فرانسه مکانیسم ماشه رو فعال کنه فردا همه تحریم‌ها برمیگرده بهتره بری سر کوچه بستنی بفروشی تو
بالاخره فروخته شده؟ واگذار شده؟ یا اجاره داده شده؟ ۱۶ نفر خدمه در یک هواپیمای باری چه می کنند؟ اینها هم جزئی از بار بودند؟
در نهایت طبری رو آزاد می کنن و بعد انگار نه خانی اومده نه خانی رفته
هنوز تظاهرات اعتراضی مردم آبادان و دیگر شهرهای خوزستان، پس از فرو ریختن برج متروپل که بتدریج به شهرهای دیگر کشور هم سرایت کرد پایان نیافته که تظاهرات بازنشستگان آغاز و در تهران تظاهرات کسبه بازار امین حضور علیه مالیات ها نیز به آن اضافه شد. شاید در آینده نزدیک نیروی انتظامی و نیروی ضد شورش خسته شوند از مقابله با مردم معترض، اما مردم معترض خسته نخواهند شد از اعتراض خیابانی. رئیسی می گوید و رهبر تائید می کند که یک برنامه اقتصادی در حال اجراست که به سود مردم است. سپاه نیز از این برنامه اعلام حمایت کرده، اما نه رئیسی و نه رهبر و نه سپاه هیچکدام نمی گویند این برنامه چیست و چرا مکتوب نیست و بصورت طرح به مجلس برده نشده تا درباره آن بحث شود؟ ابراهیم رئیسی، روز گذشته بار دیگر تاکید کرد که خصوصی سازی واقعی را داریم اجرا می کنیم. مگر تاکنون خصوصی سازی ها غیر واقعی بوده که حالا می خواهند واقعی اش کنند؟ این خصوصی سازی که از زمان احمدی نژاد بصورت بانک ها و موسسات غارتگر اعتباری بر سر هر گذرگاهی سبز شدند، شامل چه بخش هائی از چرخ اقتصادی کشور می شود؟ سنگ این بنا را هاشمی رفسنجانی با برنامه "تعدیل اقتصادی" گذاشت به این امید که ویرانی ادامه جنگ با عراق را تبدیل به آبادی کند. جنگی ویرانگر که خود در ادامه آن نقش مهمی داشت. از آن زمان تاکنون این خصوصی سازی به اشکال مختلف دنبال شده است.

اگر مشکل تحریم هاست، چرا آن را مستقیم با مردم در میان نمی گذارید و نمی گوئید که دلیل تحریم ها چیست و چرا نباید به هر امتیازی برای لغو آنها تن داد؟ اگر مشکل از شبکه های مافیائی ثروت و قدرت در کشور است، چرا به جای سخن گفتن صریح در باره آن، با اسم رمز و اشاره در باره رهبران این مافیاها و بنیادها و بانک های آنها سخن می گوئید؟ با خصوصی سازی، از شر مافیاها می توانید خلاص شوید؟ این چه گردابی است که هم خود در آن می چرخید و هم مردم را به کام آن کشیده اید؟ چرا بجای نیروی ضد شورش و سرکوب، مستقیم به میان مردم معترض نمی روید؟ نمی توانید بروید به این دلیل که نمی خواهید واقعیات را به مردم بگوئید! درد اینست! مشکل فعالیت اتمی نیست، حتی تحریم ها نیز درد اصلی نیست، مشکل ساختار نظام و تقسیم جامعه به خودی و غیر خودی، "مکتبی و غیر مکتبی"، کنار گذاشتن زبده ترین متخصصان کشور به جرم مکتبی نبودن و ولایت پذیر نبودن، سرکوب معترضان و تبدیل ایران به بهشت مافیاهای غارتگر است. آنهائی که بنام اقتصاد دان نامه 60 امضائی می نویسند نیز درد اصلی که همین چند مورد بالاست را مطرح نمی کنند، بلکه چاره را به زبان بی زبانی سازش با امریکا و عقب نشینی اتمی میدانند و توصیه می کنند، بی آنکه بنویسند امریکا چه بلائی سر ایران آورده است. اگر غیر از این بود، چرا فرشاد مومنی و راغفر این نامه هشدارباش را امضاء نکرده اند. دو اقتصاد دانی که درد مملکت و نظام را در همین نکاتی می دانند که ما به آن اشاره کردیم. سنگین تر از تحریم روسیه در تاریخ معاصر سابقه ندارد. روسیه زمین خورد؟ مردم معترض به خیابانها آمدند؟ خیر! به این دلیل که فورا اصلاحات اجتماعی و اقتصادی آغاز شد . البته با طرح هائی که در مجلس تصویب شده و ارائه می شود. شما مجلس را هم بی خاصیت و منفعل کردید. هربار هم که دو کلام حرف مهم می خواهد در آن زده شود، جلساتش محرمانه می شود. یعنی مردم محرم نیستند!

به اینها اضافه کنید، حرف های بی ربط و فرمایشی امام جمعه ها را که هر هفته مردم را عصبی تر از هفته پیش می کند. درد مملکت با تعداد تکمه های روپوش زنان حل می شود و یا با مجوز حمله سلاح به گشت های ارشاد دادن؟ اینها همه در کنار هم، جان مردم را به لبشان رسانده است. فسادی که تمام ارکان را در بر گرفته، مشکل مردم است. این مجموعه اجازه نخواهد داد هسته های درست سیاست خارجی پیش برود و تقویت شود. پشت جبهه سیاست خارجی در داخل کشور خراب است. خراب نیست، بلکه ویران است. . سیاست های اقتصادی، باید تغییر کند و آزادی های مدنی و اجتماعی باید به جامعه بازگردانده شود. دراینصورت است که گسترش رابطه با شرق و داشتن رابطه ای معقول و متوازن با غرب را مردم می پذیرند و از آن حمایت می کنند. به این دلیل که خود در جریان آن هستند و دلیل ضرورت آن را درک می کنند. چرا نباید یک شورائی برای تجدید نظر در همه این سیاست ها تشکیل شود؟ چرا نباید در این شورا برجسته ترین و مسئول ترین کارگزاران 4 دهه گذشته حضور داشته باشد؟ امروز دیر هم شده، اما دیر بهتر از هرگز است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
درود بر شما.
روزنامه جمهوري اسلامي چرا دائم از حسن روحاني حمايت و دائم به رييسي حمله ميكنه؟؟
دلیل «تفاوت قیمت سهمیه‌ای بنزین در کشور ما با نرخ سوخت در کشور‌های همسایه بویژه به‌صورت دلاری» این است که دولت ارزش ریال را کاهش می دهد
هیچ وقت خودتان رابرخی کشورهامقایسه نکنیدیااگرمیکنیدفقط اون چیزهایی که به نفع خودتان هست رانکنید
اصلاح طلبكارها به هر روشي مي خواهند توي چشم باشند.
نمايندگان مجلس :با هیچ طرح و لایحه‌ای خلاف منافع و مصالح ملت برخورد نمی‌کنیم !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هع هع هع
تابناک جان در خصوص این خبر .... واکنش دیوان عالی کشور به ادعای نقض حکم محکومیت اکبر طبری
پرونده هایی که طبری اعمال نفوذ کرده و حقی و ناحقی کرده تکلیف چیه؟
بعدازاین نان بربری وسنگک ولواش وتمام نانهای سنتی دیکررا رابابرچسب های کثیف جسبیده به نان میل کنیم
به مردم طعنه می زدند که درست انتخاب کنید تا مشکلات حل شود !!!!!!! این دولت پنج کلاس سواد رو که کلا خودتون انتخاب کردید و مردم هیچ نقشی در این دولت و مجلس رانتی و بی سواد نداشته اند حالا کدام مشکل حل شد؟؟؟ چرا آنهایی که به مردم گفتند درست انتخاب کنید تا مشکلات حل شود الان پاسخگو نیستند؟؟؟؟؟ آقای کدخدایی که ادعای احراز صلاحیت می کرد الان چرا پاسخگو نیست؟ شورای انتصابی ۱۲ نفره که احراز صلاحیت کرد الان چرا پاسخگو نیست؟ هنوز یک سال نشده دولت و مجلس به پشتیبانی قوه قضاییه کشور را ویرانتر کرده اند تا کی این مسیر ویرانگر را می خواهید ادامه دهید؟
کنایه مجریان جهان‌آرا به صحبت‌های رئیس دفتر روحانی


خودشان 3هزار تحویل گرفتند

اما بعد 8 سال 32 بقول خودتان تحویل دادن

نه کمتر از چند ماه 33 تحویل بدهد انهم با توجه به همجور کمک های غیبی بهش شد
تیتر یک تابناک فلان و....
تیتر یک الان ایران افزایش قیمت هر روزه اجناس واقلام وعدم کمک دولت در مهار
اوضاع افتضاح اقتصادی را حضرات به شوخی گرفته اند آنچه دیروز در تهران اتفاق افتاد یک هشدار بسیار جدی است این سطح از تورم بیکاری گسترده ای را هم بدنبال خواهد داشت که درک آن از شعور برخی بیشتر است
نمایندگان مجلس تاکید کردند: با هیچ طرح و لایحه‌ای خلاف منافع و مصالح ملت برخورد نمی‌کنیم.
تابناک واقعا یعنی خودشون گفته اند که با طرح ها و لایحه های خلاف منافع ملت، برخورد نمیکنند. بالاخره یه بار راست گفتن.
آقای کاسب نماز خوان و هيئت برو! مالیات مثل حق الناس میمونه باید بدی خب!
همه شعارهای قالیباف ورئیسی دربدوانتخابات وقبل انتخابات فیک بوده وانها برای رسیدن بقردن ومکنت هرانچه درتوان داشتند چوب لای چرخ دولت روحانی ومعیشت مردم گذاشتند تا با ایجاد موج نارضایتی مردم برای خودشان رای بخرند که با اقلیت شرکت کننده وارد مجلس وپاستور شده اند من نمیدانم شمادم ازکدام مردم میزنید؟؟ مردمی که به قالیباف درتهران 18درصد رای دادن یا مردمی که با22دصد رای به رئیسی
جناب مهاجرانی روزنامه جمهوری اسلامی رئیسی نه علم ونه تخصص ونه سیاست کشوررداری را دارد این فرد یک بیسوا زیرصفر هست که باحمایت واقلیت مردم وارد پاستور شد فکر کنم اگر یک روزی بدون راننده بخواهد بیاید پاستور باید با نشان یا بلد حرکت کند هنوز محل کارش را بلد نیس
بعضی از کاسبها هم هستند که تا وقتی اوضاع به سودشونه چیزی نمیگن اما وقتی به ضررشون شد کشور بد میشه!!
آقا همه جای دنیا مالیات ۳۰درصدی میدن دیگه
غربگدا ها همه تو خونه روحانی جمع شده بودن که تصمیم بگیرن چطوری دولت رئیسی رو زمین بزنند
تعجب می کنم که هنوز هم در این مملکت پیدا می شوند که برای دوستی چین و روسیه حساب باز کرده اند.
متاسفانه دروغ در ایران نهادینه شده مخصوصا بین جریانی که خود را اصولگرایی می ماند. دروغ برای اینها حکم هوا را دارد که بدون آن دقیقه ای نمی توانند به حیات خود ادامه دهند.
حالا گیریم جلسه هم بگذارند ( البته جلسه بدون حضور مرحوم هاشمی!) اشکالی داره؟؟؟
دبیر ستاد امر به معروف کردستان:"جهموری اسلامی براساس اعتقادات دینی بنا شد که حجاب اسلامی یکی از آن‌هاست."

اما ظاهرا" دزدی از بیت المال هیچکدام از آن اصول و اعتقادات نیست
خدايا خودت به داد اين كشور و مردم برس ، ما جز تو پناهي نداريم ، از همه نا اميديم تو نا اميدمان نكن !
اینها نماز میخوانند که مردم رو بیچاره و بدبخت کنند؟
مالیات یعنی زورگیری دولت از ملت
آیت الله هاشمی رفسنجانی را رحمت کنه.
طلایی ترین دوران زندگی مردم ایران زمان هاشمی و خاتمی بود.همه چیز فراوان واذزان وقیمت ها ثابت.
فعال اصولگرا: اگر برجام بمیرد دنیا به ویژه ۱+۵ لطمه آن را می‌خورند
تنها کشوری که لطمه خورده و می خورد ایران و مردم بدبختش هستند.
فعال اصولگرا: اگر برجام بمیرد دنیا به ویژه ۱+۵ لطمه آن را می‌خورند
فقط تنها کشوری که ککش هم نمی گزد و اصلا لطمه نمی خورد ایران است. دلتون بسوزه. اِ اِ اِ
صد رحمت به روحانی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر