بازدید 5325

القاعده هند را به حملات تروریستی تهدید کرد

القاعده در راستای تهدید به تلافی جویی نسبت به سخنان موهن به ساخت پیامبر (ص) اعلام کرد: ما به همه افراد گستاخ در جهان به ویژه تروریست‌های هندوتوای اشغال‌کننده هند هشدار می‌دهیم.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 08 June 2022


به گزارش تابناک، ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: القاعده در بیانیه‌ای در سایت خود اعلام کرد: کسانی که به پیامبر اسلام محمد (ص)، افتخار بشریت، توهین کرده‌اند، عفو و رحمتی نخواهند یافت و صلح و امنیتی برای آنها نخواهد بود و کار با محکومیت یا اظهارات اندوهناک ختم نخواهد شد.

القاعده اسامی عاملان این سخنان را مستقیماً ذکر نکرد، اما هشدار داد که آنها پناهگاهی را در منزلهایشان یا در اردوگاه‌های مستحکم ارتش نخواهند یافت.

زی نیوز به نقل از بیانیه القاعده گزارش داد که این گروه تهدید به انجام حملات انتحاری در دهلی، بمبئی و همچنین اوتار پرادش و گجرات کرده است.

القاعده در راستای تهدید به تلافی جویی نسبت به سخنان موهن به ساخت پیامبر (ص) اعلام کرد: ما به همه افراد گستاخ در جهان به ویژه تروریست‌های هندوتوای اشغال‌کننده هند هشدار می‌دهیم که برای عزت پیامبرمان (ص) مبارزه خواهیم کرد و دیگران را ترغیب می‌کنیم که برای عزت پیامبر ما بجنگند و بمیرند. ما کسانی را که به پیامبرمان توهین کنند، خواهیم کشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر