بازدید 9626

تعهد بانک ملی به جبران خسارت اموال مسروقه

در پی سرقت تعدادی از صندوق‌های امانات یکی از شعب بانک ملی در تهران، روابط عمومی این بانک اعلام کرد که در اسرع وقت نسبت به جبران کامل بهای اموال مسروقه اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 07 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بانک ملی ایران جبران کامل خسارات وارد شده به صاحبان صندوق‌های اجاره‌ای را متعهد شد.

در پی سرقت تعدادی از صندوق‌های امانات یکی از شعب بانک ملی در تهران، روابط عمومی این بانک اعلام کرد که در این خصوص هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی جهت تعیین بازپرس ویژه برای حضور در محل و رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان بعمل آمده و با هماهنگی مقام قضایی و در اسرع وقت نسبت به جبران کامل بهای اموال مسروقه اقدام خواهد شد.

روز یکشنبه (۱۵ خرداد) ۱۶۸ عدد از صندوق‌های اجاره‌ای در شعبه دانشگاه بانک ملی ایران سرقت شد.

در همین رابطه جمشیدی - دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی- در پاسخ به این سوال که پرداخت خسارت به صاحبان صندوق امانات یا اجاره‌ای در صورت آسیب دیدن یا به سرقت رفتن اجناس و اشیای داخل آن‌ها چگونه انجام می‌شود، گفته که ساختمان بانک و اموال آن تحت پوشش بیمه قرار دارد، اما صندوق امانات بانک تحت پوشش بیمه نیست و بانک نیز در صورتی می‌تواند خسارات وارد شده به این صندوق‌ها را بپردازد که مشتری بتواند ثابت کند که چه میزان کالا یا اشیا در صندوق داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
در کشور ما دزدی امری سهل با هزینه پایین! اگر دست دزد قطع میشد یا حتی یک بند انگشت می دیدیم چقدر دزدی کمتر و ریسک آن بزرگ می شد.
اما صندوق امانات بانک تحت پوشش بیمه نیست و بانک نیز در صورتی می‌تواند خسارات وارد شده به این صندوق‌ها را بپردازد که مشتری بتواند ثابت کند که چه میزان کالا یا اشیا در صندوق داشته است.!!!!!!
معنی حرفش اینه که نمیخوان چیزی به خسارت دیده ها بدن.
آخه مرد حسابی طرف کلی سکه طلا که فاکتور خرید هم نداره برده تو صندوق امانات بانک گذاشته یا اصلا فاکتور داره چطور ثابت کنه که سکه ها رو تو صندوق گذاشته.
بماند اموال عتیقه و ....
فرض کنید من دلار از دلال خریدم گذاشتم تو صندوق امانات حالا چجوری باید ثابت کرد؟
خب پس هیچی
میکگفتید خسارت نمیدیم سنگینتر بودید
خیلی خنده دار بود. برای دریافت خسارت مشتری باید بتونه ثابت کنه چی تو صندوق داشته؟! خب چطوری؟ معرکه بود. بعد از ظهرمون رو ساختید.
مطمئنا در بیشتر صندوق ها مقادیر بالایی ارز ، طلا ،عتیقه جات بوده است و از آنجاییکه این صندوق ها بیمه نیستند و اصلان برای بانک مشخص نیست چه چیزی و با چه ارزشی در آنها بوده است . ادعای بانک ملی صرفا یک بلوف است و تنها کاری که بانک می کند نگرفتن کرایه صندوق ها است که مبلغ ناچیزی می باشد .
خب یعنی نمیدن دیگه
اگر یک قطعه الماس ۱۰ میلیاردی هم باشد بیمه پوشش می دهد ؟! بیمه چطوری پوشش می ده وقتی نمی دونه باید چی رو پوشش بده ؟! این سرقت یک فاجعه بود برای اعتبار همه بانک های ایران
البته مشتری هرگزنمیتوان ثابت کندکه چه چیزی درصندوق ایمنی بانک‌گذاشته چون جزواسرارخودش است وازطرف دیکراگر اجناس باارزش وگرانقیمتی باشندکه قطعاًهمین بوده بانک هرگز قبول نمیکند که وجودداشته ویک شاهی بابت ضرروزیان پرداخت نخواهد کرداخرکدام آدم عافلی لیست اموالش راکه درصنوق امانات ایمنی بانک میگذاردهمزمان به بانک اطلاع میدهد بنابرای هرچه دزدیده شددیگرازدست مالکش رفته بانک هم بیخیال میشودولی درابتداوعده های دل خوش کنکی میدهد
یعنی هیچی گیر صاحبان بدبخت امانات نمیاد. خخخخخخخخخخ
این جمله سخت نیست ؟

"مشتری بتواند ثابت کند که چه میزان کالا یا اشیا در صندوق داشته است"

مشتری چه پیش بینی یا راه حلی برای اثبات می تواند داشته باشد ؟
چه جوری ثابت کند که نیم کیلو طلا داشته؟
یک چرتی میگید برای رسانه ها
اومدیم یکی یک کیلو بال مگس توی صندوق امانات گذاشته بود!
بیشتر اموالی که تو این صندوقها هست بدرد صاحبانش نمیخوره اگه لازم داشتن اونجا نمیزاشتن
مفهوم صندوق امانات رو هم فهمیدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست