بازدید 3062

تندروی سوپرانقلابی‌ها باعث بدبینی در جامعه می‌شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تندروی سوپرانقلابی ها باعث می شود برای جامعه ابهام و بدبینی ایجاد شود، بعد هم که متوجه موضوع می شوند حاضر نیستند رویکرد گذشته خود را اصلاح کنند.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 06 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فردا، بر کسی پوشیده نیست که در اوضاع کنونی، کشور با مشکلات فراوانی مواجه است و برای حل این آنها روحیه انقلابی گری لازم است اما برخی با رفتارهای سوپر انقلابی نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه بر شدت و پیچیدگی مشکلات می افزایند، سرانجام نیز به جای قبول مسئولیت خود را کنار می کشند.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره آسیب ها و لطمات سوپرانقلابی ها به نظام و کشور گفت: در طول تاریخ اسلام داشتیم عده ای را که با افراط یا تفریط رفتار می کنند مثلا یک نفر نزد امام صادق (ع) آمد و گفت «آقا چرا قیام نمی کنید؟»، امام فرمود «چون یاور ندارم»، آن مرد پاسخ داد «شما اعلام کنید ۱۰۰ هزار نفر برای شما حاضرند به میدان بیایند». امام صادق (ع) فرمود «اگر من به عدد این بزغاله هایی که اینجا هستند یاور می داشتم سکوت نمی کردم.»

وی افزود: برخی مردم حقایق را نمی دانند، هم اکنون وقتی اظهارنظر بعضی افراد را در رسانه ها می بینم واقعا مشخص می شود آنها پیاده هستند، یعنی متوجه نیستند در خزانه دولت چقدر اعتبار وجود دارد؟ نیازهای کشور چیست و چه طور می شود با اعتبارات موجود این نیازها را برطرف کرد؟ طرف خیال می کند وظیفه او این است که فقط مسائل، مطالبات و مشکلات را بگوید اما هیچ راه حلی ارائه نمی کند، مثل یک پزشکی که نسخه می نویسد، بدون آنکه توجه کند دارو در داروخانه هست یا خیر.

این عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: همان طور که رهبر انقلاب تذکر دادند در طول انقلاب داشتیم افرادی را که اطلاعات شان کم یا ناقص بود یا اساسا مشکل داشتند. یادم هست در یک دوره مجلس، رئیس مجلس از نماینده ای پرسید «چه کار می کنید» او گفت «ما داریم نان دعوای خودمان را می خوریم».

اکرمی با بیان اینکه باید قدری شرح صدر و تحمل داشت تا آرام آرام مشکلات به حداقل برسد، افزود: تندروی سوپرانقلابی ها باعث می شود برای جامعه ابهام و بدبینی ایجاد شود، بعد هم که متوجه موضوع می شوند حاضر نیستند رویکرد گذشته خود را اصلاح کنند. البته باید منتظر ماند و دید بعد از تذکر رهبر انقلاب باز این افراد رویکرد خود را ادامه می دهند یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان