بازدید 11425
۱
فیروزپور نقره‌ای شد

طلای عجیب سنگین‌وزن کشتی ایران در فینال ۳۱امتیازی!

زارع در همان تایم نخست فینال با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 04 June 2022

در پایان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد جام تورلیخانوف قزاقستان، امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در دیدار فینال با شکست دادن حریف خود از قزاقستان به مدال طلا رسید.

زارع در دیدار نهایی این رقابت ها مقابل یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان به روی تشک رفت و در شرایطی که در همان تایم نخست با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد و به مدال طلا رسید.

زارع پیش از این در دور نخست نیز با نتیجه نزدیک ۹ بر ۷ اولگ بولتین دارنده مدال طلای آسیا از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور دارنده مدال برنز جهان از مغولستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

امیرحسین فیروزپور دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بود که به مدال نقره وزن ۹۷ کیلوگرم رسید.

حسن یزدانی در ۸۶ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم، دو نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (یک‌شنبه) به مصاف رقبایشان می روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تایم نخست نه
در زمان نخست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی