بازدید 45848
سه هزار و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای خبر فوت یکی از اعضای نیروی قدس سپاه چه بود؟/انتقاد برخی ائمه جمعه از گرانی کالاها/ماجرای حمله به امام جمعه اصفهان چه بود؟/علم الهدی: «کن» مظهر اسلام ستیزی شده

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «کاهش آب ورودی سد‌های تهران» / «کارت سوخت جایگاه داران حذف نمی‌شود» / «امام جمعه اردبیل: از شرکت‌های هواپیمایی انتقاد کردم، انتقام گرفتند، پروازم لغو شد!» / «اگر «واکسن برکت» زده‌اید، برای اعزام به حج یک واکسن «دیگر» هم بزنید» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 03 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام جمعه قم: گفتند چهار قلم کالا گران می‌شود اما بسیاری از اجناس ۲۰ درصد، ۳۰ درصد ۵۰ درصد گران شده

آیت‌الله حسینی بوشهری، در خطبه نماز جمعه ۱۳ خرداد که در مصلی قدس قم برگزار شد گفت: احساس می‌کنیم نظارت قوی وجود ندارد زیرا گفته می‌شود که چهار قلم کالا گران می‌شود اما بسیاری از اجناس ۲۰ درصد، ۳۰ درصد ۵۰ درصد گران شده است؛ باید سایر کالاهایی که وابسته نیستند کنترل شوند.

امام جمعه رشت: افراد خون‌آشام‌ نرخ ۱۰۰ قلم کالا را گران کردند
آیت‌الله فلاحتی، در خطبه‌های نماز جمعه رشت با پیشنهاد ایجاد اتاق فکر قیمت‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها توسط نمایندگان عالی اجرایی دولت در این مناطق گفت: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند، نرخ بیش از یک‌صد قلم کالا را افزایش دادند.

جان باختن یکی از کارکنان سپاه قدس در منزل مسکونی‌اش
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشره درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست. در ادامه این مطلب آمده است: تلویزیون فارسی‌زبان ایران اینترنشنال متعلق به آل سعود، شب گذشته در خبری مدعی مرگ مشکوک یکی از اعضای نیروی قدس سپاه شد. پروژه خبرسازی درباره این ماجرا ابتدا مدعی ترور آقای علی اسماعیل‌زاده از کارکنان نیروی قدس سپاه شد، ولی بعد از عدم استقبال افکار عمومی از این خبرسازی و باورپذیر نبودن این داستان، مدعی شد که وی به دست نیروهای خود سپاه حذف شده است. تلویزیون اینترنشنال شب گذشته این خبر را در حالی به صورت ویژه و با عنوان خبر اختصاصی! منتشر کرد که این ماجرا حدود یک هفته قبل رخ داده و خبر آن غیررسمی در فضای مجازی نیز منتشر شده بود. در همین رابطه یک منبع آگاه نیز با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست. آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت. علت این فوت، به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است./تسنیم

مجری تلویزیون همسر و فرزندش را در تصادف از دست داد
حامد سلطانی مجری برنامه «اعجوبه‌ها»، صبح امروز در محور خور به طبس تصادف کرد و همسر و پسر خود را در این حادثه از دست داد. رضا رحمت مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک امروز جمعه ۱۳ خرداد به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در حادثه‌ای که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند. وی گفت: ۲ مصدوم که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند. مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

واکنش پلیس به ضرب‌وشتم یک نفر در جاده چالوس توسط مامور انتظامی
فرمانده انتظامی استان البرز دستور رسیدگی به ضرب‌وشتم یک شهروند در محدوده آدران این استان را صادر کرد. سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به ضرب‌وشتم یک شهروند توسط مأموران پلیس اظهار داشت: در پی انتشار فیلم درگیری یک مأمور پلیس با دو متهم در جاده کرج ـ چالوس، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار بازرسی انتظامی استان قرار گرفت. وی با اشاره به انجام تحقیقات به‌روی موضوع از سوی عوامل بازرسی، گفت: بدون شک این اعمال از سوی مأمور پذیرفتنی نیست و پس از انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی، شخص متخلف به مراجع قضائی معرفی می‌شود. سردار "محمدیان" با بیان اینکه اقتدار و خشونت دو مقوله جدا از یکدیگرند و اقتدار پلیس باید توأم با رأفت اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که پلیس خادم مردم است و در سال‌های اخیر و در برهه‌های مختلف نیز این موضوع به مردم ثابت شده است.

اگر « واکسن برکت» زده‌اید، برای اعزام به حج یک واکسن «دیگر» هم بزنید
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند./باشگاه خبرنگاران

نرخ تورم در ترکیه به بالاترین حد خود در بیش از دو دهه اخیر است
ماه به ماه به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی و کاهش ارزش پول ترکیه قیمت اقلام مصرفی، تقریبا سه درصد افزایش پیدا کرده است.ارزش لیره، واحد پول این کشور در سال جاری ۲۰ درصد کاهش داشته است.بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی و کالاها به دلیل حمله روسیه به اوکراین تورم ترکیه را تشدید و وضعیت را برای این کشور بدتر کرده است؛ کشوری که از قبل با افت ارزش لیره دست به گریبان بود.رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بارها وجود ارتباط بین تورم و نرخ بهره را رد کرده است.

توییتر وزیر ارتباطات را خارج کرد
حساب کاربری عیسی زارع پور که روز گذشته در توئیتر فعال شده بود تعلیق شد.

نظر علی مطهری درباره «عنکبوت مقدس»
نائب‌رئیس مجلس دهم مجلس گفت: فیلم عنکبوت مقدس، تحریف واقعیت‌ و فیلم برادران لیلا هم نوعی خودباختگی اجتماعی بود.علی مطهری نائب رئیس مجلس دهم در گفتگو با فارس، درباره فیلم «عنکبوت مقدس» اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده این فیلم را مشاهده نکرده‌ام، ممکن است قضاوت دقیقی نداشته باشم؛ اما آنچه تاکنون نقل شده و همچنین تیزر و حتی پوستر این فیلم نشان می‌دهد که محتوای قابل قبولی ندارد.وی افزود: پوستر این فیلم به گونه ای طراحی شده است که شائبه توهین به شهر مقدس مشهد و امام رضا(ع) به وجود می‌آید؛ عوامل این فیلم نباید این پوستر را به آن صورت منتشر می کردند.نماینده سابق مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه آنچه از محتوای فیلم نقل شده حاکی از سیاه نمایی و بد نشان دادن ایران است، تصریح کرد: این فیلم، ایران را یک کشور مخروبه و با مردمی عقب مانده نشان داده است و مشخص نیست این اقدام چه سودی برای کارگردان و تهیه کننده این فیلم داشته، مگر اینکه بگوییم هدف این‌ها صرفاً گرفتن جایزه کن بوده است؟!

ماجرای حمله به امام جمعه اصفهان چه بود؟
حمله به امام جمعه اصفهان ناکام ماند و آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اعلام کرد که آسیبی ندیده است.بعد از ظهر امروز، پس از اقامه نماز جمعه، شخصی به آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد حمله‌ور شد که این حمله با دخالت محافظان امام جمعه ناکام ماند.آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در این باره اظهار داشت: امروز پس از نماز، جوان حدودا 25 ساله‌ای که حتما مشکلی داشته به سمت من هجوم آورد اما با هشیاری و دخالت عوامل انتظامی این حرکت وی ناکام ماند و خوشبختانه آسیبی به من یا شخص دیگری وارد نشد.وی ادامه داد: این جوان دستگیر شده و فعلا تحت بازجویی است تا مشخص شود انگیزه وی از این اقدام چه بوده است. خدا را شاکرم که برای هیچ‌کس اتفاقی نیفتاد و امیدوارم که خداوند هرکه را به اسلام و مسلمانان خدمت می‌کند عزت دهد و در سلامت بدارد و دشمنان اسلام را نابود کند.

علم الهدی : "کن" مظهر اسلام ستیزی شده
امام جمعه مشهد با اشاره به ساخت فیلمی ضد اسلامی و نمایش آن در جشنواره سینمایی کن گفت: جریان استکباری غرب نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد و به همین دلیل همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده اند تا با این دین بجنگند.به گزارش ایرنا؛ سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) اقامه شد افزود: جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده است و چند عنکبوت سیاه فرهنگی به نام ایرانی بودن ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت علیهم السلام در حال مبارزه کردن هستند. وی اضافه کرد: امروز آنها با اسلام دشمنی می‌کنند، در حالی که برخی که خود را بر مدار ولایت اهل بیت علیهم السلام می‌دانند، وقتی چنین توهینی صورت می‌گیرد سکوت کرده اند و عکس العملی نشان نمی‌دهند و این نشان می‌دهد در کنار دشمن شناسی باید امام شناسی هم باشد تا دشمنی که در لباس دوست قرار دارد شناخته شود.

امام جمعه اردبیل: از شرکت‌های هواپیمایی انتقاد کردم، انتقام گرفتند، پروازم لغو شد!
امام جمعه اردبیل، لغو پرواز خود به تهران را ناشی از انتقاد او از کاهش شمار پروازهای استان دانست و گفت: پرواز خود ما از اردبیل به تهران را تعطیل کردند و ناچار شدیم به تبریز برویم و از تبریز به تهران. ظاهرا می خواستند از ما انتقام بگیرند تا ساکت باشیم.آیت‌الله عاملی با توجه به افزایش سفر به سرعین از کاهش تعداد پروازها به اردبیل انتقاد و آن را بسیار نگران کننده توصیف کرده و گفته بود به رزرو کنندگان هتل در سرعین خسارت وارد شده است.امام جمعۀ اردبیل از وزارت راه وشهرسازی به این خاطر انتقاد و از دادستان اردبیل به سبب ورود به موضوع تشکر کرد و گفت: انتقاد من به خاطر سفر خودم نبود که به هر حال از تبریز انجام شد برای این است که مردم را گرفتار می کند و سرمایه گذار استان را به تجدید نظر وامی دارد و گردشگران نفرت پیدا می‌کنند.

تفکیک حساب‌های بانکی تجاری و شخصی برای مؤدیان مالیاتی
رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از آغاز تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی خبر داد و گفت: از خردادماه، مؤدیان در اظهارنامه مشاغل باید شماره‌ حساب تجاری خود را اعلام می‌کنند.


معاون رئیس جمهور: تلاش شد تا با مدیریت مصرف خلق پول نکنیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مصارف را کنترل کرده‌ایم، اظهار داشت: خلاف آنچه در دولت‌های قبلی انجام می‌شد و این دولت‌ها استقراض می کردند، تلاش این بود که استقراض نداشته باشیم؛ البته فعالیت‌های عمرانی خود را نیز محدود کرده‌ایم. از ماه سوم و چهارم پرداخت های بهتری روی پروژه های عمرانی انجام می‌شود. معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هزینه‌ها را طوری مدیریت کردیم تا خلق پول نشود و خوشبختانه در این راه موفق بوده‌ایم.  میرکاظمی اضافه کرد: در شش ماه  ۱۴۰۰ عملکرد ما معطوف بر مدیریت مصارف بود و در دو ماه ۱۴۰۱ تلاش شد تا با مدیریت مصرف خلق پول نکنیم.


سهام عدالت برای ۳.۶ میلیون جامانده
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در مجموع از دو نهاد حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی، تعداد سه میلیون و ۳۶۳ هزار و ۷۰۰ نفر سهام عدالت ندارند و باید به این افراد سهام تعلق بگیرد. ظرف دو هفته آینده در وزارت اقتصاد سهام دولت شناسایی و از تیرماه سهام دولت به جاماندگان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی اختصاص می‌یابد.


پیش‌بینی کاهش قیمت طلا و سکه در هفته آینده
کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، حباب قیمتی سکه را یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در آخرین معاملات رشد قیمت طلا و انواع سکه متوقف شد و دادوستدها کاهش یافت که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها در هفته آینده کاهش یابد.


وزیر نیرو: ساعات شروع کار به صبح زود منتقل می شود
وزیر نیرو با اشاره ضرورت مدیریت مصرف برق گفت: از شهرک‌های صنعتی و صنایع خارج از شهرک‌ها درخواست کردیم تعطیلات روز جمعه خود را به طور گردشی به یک روز دیگر هفته منتقل کنند، به‌گونه‌ای که مصرف برق در روزهای مختلف هفته مدیریت شود. وی افزود: ساعت کاری ادارات در تیر و مرداد تغییر می‌کند و احتمالاً ساعات شروع کار به صبح زود منتقل شود، از طرفی ادارات زودتر تعطیل شده و فرصت خوبی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد که از وقت خود استفاده کنند. محرابیان یادآور شد: در این فرایند مصارف بخش اداری و ساعت‌های اوج بار مصرف به شدت کاهش پیدا می‌کند و ما می‌توانیم برق صرفه‌جویی شده را برای سایر مصارف از جمله بخش خانگی تخصیص دهیم. /ایرنا


کاهش آب ورودی سدهای تهران
مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران با اعلام اینکه آب ورودی به سدهای استان تهران ۲۱ درصد کاهش یافت، گفت: با ثبت بیش از ۱۷۹ میلی‌متر ‌باران از ابتدای سال جاری تاکنون، ذخایر سدهای تامین آب استان تهران به ۶۳۶ میلیون مترمکعب رسید.


ارز همراه زائران حج تمتع ۱۴۰۱ به ۵۰۰ یورو رسید
بانک مرکزی اعلام کرد: میزان ‎ارز تخصیصی به هر زائر ‎حج_تمتع ۱۴۰۱ از ۲۰۰ یورو به ۵۰۰ یورو با نرخ بازار متشکل افزایش یافت.


کارت سوخت جایگاه داران حذف نمی‌شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برنامه‌ای برای حذف کارت جایگاه داران در دستور کار نیست و هیچ تصمیمی در خصوص ایجاد تغییر و تحول در قیمت بنزین گرفته نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۵۸
احتمالا رعد و برق زده از بالا افتادند پایین
اقای وزیر نیرو وقتی در مورد تغییر ساعت فصلی تصمیم میگرفتید،به این قسمت قضیه اشراف نداشتید؟
به نظرم باید از زندگی لاکچری انگل زاده ها, فیلم بسازند و به دنیا بگویند این حال همه ی ملت است،سفید نمایی کنند،دروغ چرا؟؟
اقای میرکاظمی با نپرداختن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از صندوقی که متعلق به خودشان است و بار مالی برای دولت ندارد احتمالا توانستید خلق پول نکنید چون با پول این بنده خداها برای خودتان امار و عدد میسازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان خرداد ماه به وزیر

بی کفایت و بد قول رفاه و دولت و مجلس اخرین

فرصت را داده اند

چنانچه طرح افزایش و همسان سازی حقوق شان طبق

قانون مصوبه مجلس اجرا و اعمال نگردد

اجبارا برای اعتراض قانونی گسترده در خیابانهای

شهرهای مختلف تجمع و فریاد خواهند زد
اقای امام جمعه رشت
.ادرس غلط نده.
این امام جمعه انگار تو باغ نیست.فقط هزینه خدمات دولت و شهرداری و ادارات بالای شصت هفتاد درصد اضافه شده.
در سالهای قبل در اوج تابستان ساعت پایان کار ادارات ساعت 13 مقرر میشد اما در اداره ما برخی همکاران تا ساعت15 زیر باد کولر مشغول کار با کامپیوتر بودند بعضی ها هم می خوابیدند.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
و اضافه کار هم می گیرند
ایران هم مخروبه است هم عقب مانده! ایران در حد افغانستان است و نه بیشتر. از مسئولینی که به هر بهانه ای به خارج از ایران سفر می کنند‌ بپرسید تفاوت ها در چه حد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
برعکس نخبه هامون تا حالا دیدی حتی یک مسئول را در حد مشاور در سایر کشورها قبول کنند؟
جناب علم الهدی وجناب طباطبایی اکثریت مردم شما را به عنوان مرجع اسلام قبول ندارند وهر کس که دشمن شما بود لزوما دشمن اسلام نیست
امام جمعه قم: گفتند چهار قلم کالا گران می‌شود اما بسیاری از اجناس ۲۰ درصد، ۳۰ درصد ۵۰ درصد گران شده

امام جمعه گرامی ، برخی هم 100 درصد گران شده ... از جمله اجاره بها
و در کمال ناباوری چناب شخص رییس جمهور اینقدر خونسرد و ریلکس فقط 10 درصد حقوق بازنشسته های کشوری رو زیاد فرمودند .... البته ناگفته نماند که با افتخار خودمو خاندانم به ایشان رای دادیم ...

همسایمون بیچاره کل حقوقش شده اجاره خونه امسالش ... یعنی 5.5 میلیون ...جای معمولی شهر . خانه قدیمی

هنوز هم باورم نمیشه و منتظرم حکم حقوقی صادر بشه و مطمئن بشم چقدر بیچاره ایم (خدایی نکرده)

37 درصد فکر میکردیم و همین رو هم کم میدونستیم ...نگو 10 درصده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
شما که با افتخار به رییسی رای دادید

با افتخار هم زجر و رنج بکشید و لذتش را ببر عزیز برادر
نرخ تورم در ترکیه به بالاترین حد خود در بیش از دو دهه اخیر است
خدا رو شکر که ما نه تورم داریم و نه ارزش پولمون اومده پایین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
تازه ۳۰ درصد تورم و ۲۰ درصد کاهش ارزش پول اینا که برای ما بچه بازی ما کلا در دو دهه اخیر این مسایل رو بطور مستمر داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
اینرا هم بگویید که دولت ترکیه هم تمام حقوق و دستمزدها را بیش از نرخ تورم و گرانی افزایش داد

و نرخ بانکی را هم ، همچنان
آنقدر اخبار دروغ و یکطرفه از رسانه های ایران منتشر کردند که حتی اگر واقعا این سپاهی از بالکن پرت شده باشد هم مردم بدنبال گرفتن خبر از رسانه های معاند می روند.چه کرده اید با این مردم.
مردم با یک پست دو خطی در اینستاگرام آقای علی دایی ادعای ایشان را پذیرفتد ولی در مورد مرگ صاحب مترو پل شهادت تمام مقامات و ارگانهای مسئول را نپذیرفته و او را در ترکیه جستجو میکنند، چرا؟ با اینهمه دروغ به کی آسیب زد؟ خدا میداند که من شخصا از اینهمه آسیبی که به مملکت و بخصوص اعتقادات مردم وآرد شد خواب ندارم. خیلی دیر شده ولی بیائید تا قبل از نابودی همه چیز کاری بکنید. لا اقل آین دروغگوهای گُنده افتاده بر روی پستهای تعیین کننده کشور را در یک دادگاه علنی محاکمه و مجازات کنید شاید معجزه و شفایی برای این حکومت باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
دنبال نفوذی بین کراواتی ها و دکمه سردستی ها وتحصیل کرده های غرب نگردید!! نفوذی ها با ریش وانگشتر عقیق ویقه ایستاده وتسبیح وذکر نفوذ کرده اند !! آنها با افکار دگم ویک جانبه نگرانه نیروهای متخصص را فراری دادند و افراد نا لایق وغیر متخصص را جایگزینشان کردند و امروز شاهدیم که هر روز مشکلی بر مشکلات جامعه افزوده می شود !! مشکلاتی پیاپی که به شدت مردم را خسته وعصبانی کرده !! واقعا وقت آن نرسیده که به خود بیاییم و بفهمیم این یقه چاک دادنهای آنها به نام دین خود حمله مستقیم به دین و ارکان اسلام وایران است ؟! افرادی که هر گشایش در روابط سیاسی واقتصادی را بر نمی تابند و آن را به نگاه به غرب گره می زنند وچوب تکفیر را بر تن صاحبان تفکر روشن وباز می نوازند ؟!! ا
امام جمعه محترم قم مثل اینکه برابر را با درصد اشتباه گرفتند. خیلی از مایحتاج عمومی بیش از یک برابر گران شده، مثل شیر ، ماست ، خرما و...
ای مومنان بخاطر اعتلای این کشور و مردم پولتان در این اوضاع کشور به جیب دشمن شماره در منطقه عربستان نریزید.
امام جمعه اصفهان ملت رو عصبانی نکن با حرفات تا بهت حمله نشه
چرا باید یک امام جمعه برای سفر از شهری به شهر دیگر از هواپیما استفاده کند؟ مگر عموم مردم و یا حتی طبقه متوسط جامعه توان پرداخت چنین هزینه هایی را دارند؟
تناقض اشکار.. اول گفتن خود کشی کرده حالا میگن سقوط کرده دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
باز جمعه شد
مدیریت مصرف پول یعنی بودجه ارگانهای خاص مثل صدا و سیما - مجلس- تشخیص مصلحت نظام - حوزه های علمیه - سازمان تبلیغات دو برابر سال 1400 بشه بعد بقیه سازمان ها و ملت صرفه جویی کنن که جور عزیزکرده ها را بکشن
آقای امام جمعه یعنی واقعا شما فکر می‌کنید وقتی قیمت تخم‌مرغ، مرغ، برنج، آرد، گوشت، شیر، شکر و ... 100 درصد افزایش پیدا می‌کند مثلاً قیمت بستنی، بیسکویت، خوراکی و .... باید ثابت بماند؟ عجب؟
چه عجب صدایی از ائمه جمعه در آمد!!!
مسئولین باید متوجه باشند که بدون مردم هیچ چیز ثبات نمی گیرد
دغدغه علم الهدی شده جشنواره کن!!!

شاید چون دامادش رییس جمهوره از گرانی ها حرفی نمیزنه
جناب مطهری اول فیلم را ببین و بعدا اظهار نظر کن

با دیدن یک پوستر و چند ثانیه از تیزر فیلم که نمیتوان قضاوت کرد ، عزیز برادر
حامد سلطانی که مجری همایش سلام فرمانده در تهران بود...
خون آشام ؟
خدا وجود امامان جمعه را بر سر همه ایرانیان نگاه دارد. ایرانیان حتی اگر کف پای ایشان را ببوسند نیز کم است. یادمان باشد در زمان شاه ملعون هیچ نداشتیم و حتی امام جمعه ها هم بهایی یا یهودی بودند و این شد که شاه خاین به خواست خدا به درک واصل شد.
امیدوارم تک تک مخالفان امامان جمعه نیز سرنوشت آن ملعون را داشته و خادمان و غلامان واقعی این امامان جمعه نیز قدر تک تک لحظات استشمام عطر وجود اینان را بدانند.
از طرفی حیف این بزرگواران که مجبورند با انسانهای ناشایست ایرانی سر و کله بزنند. کارشان از ایوب سخت‌تر /.... التماس تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
ای بابا . چرا منفی میدین ؟ طنزه ! از افعال معکوس استفاده کرده .
عی وای الان زمین و اسمان به لرزه میاد . ائمه جمعه دلشون بدرد اومده ! وااای
کشتن دیگه.
امام جمعه اردبیل چرا با ماشین نمیاد تهران هزینه بلیط هواپیمارو اختصاص بده به نیلزمندان اردبیل
اگر امام جمعه از دل مردم باشد و بیانگر اوضاع و احوال مردم باشد در میان مردم باشد نیازی به محافظ ندارد خود مردم از او حفاظت خواهند کرد
منظورش از افراد خون آشام که 100 قلم کنس ذو گرون کردن، دولته؟!!
ضمن عرض تسلیت وآرزوی صبر به آقای حامد سلطانی انشاالله هر چه زودتر حال ایشان و تنها دخترشان زودتر بهبود یابد، در فیلم و تصاویر خودرو آسیب دیده مجددا" ایربگ خودرو باز نشده ، مشئولین رسیدگی کنند تا کی باید مردم جانشان در خودروهای غیر استاندارد از دست دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
بودهBMW گفتند خودرو ایشان
اقای مطهری اگر شما سفر خارج نمی روید از انهایی که می روند سوال کنید ایا در مقابل پیشرفت های دیگران ما مخروبه و عقب مانده نیستیم؟ البته اگر تعریف پیشرفت در ایران با بقیه دنیا فرق نداشته باشد.
عمارنیوز اول اعلام کرد ترور شده بعد اعلام کرد خودکشی کرده بعد اعلام شد از بالا پشت بوم افتاده و دوباره گفتن از بالکن افتاده چون حفاظ نداشته خداوکیلی ملت را چی فرض کردید
یعنی باور کنیم یکی از اعضای قدس سپاه از بالکن منزل خودش بطور اتفاقی پرت شده پایین؟ سازندگان این خبر خودشون باور میکنند؟
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند.
!! با این کار مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و نوچه هایش مثل آل سعود زدیم!!!! راستی حاج حسین شریعتمداری راجع به این اقتدار نظری ابراز نفرمودند؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بالاخره یک نفر پیدا شد « راجع به » رو درست نوشت .
امام جمعه رشت:برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند، نرخ بیش از یک‌صد قلم کالا را افزایش دادند.
تا اونجایی که میدانیم شرکتهای تولیدی که افسران جنگ اقتصادی نامیده شدند قیمتها رو بالا بردند و مجوز این گرانیها را هم دولت انقلابی و ارزشی جناب رییسی دادند یعنی اینها سالوس و خون آشام و بی درد دین هستند؟!!!!
ما در ایرانی پراز ابهام و شایعه زندگی میکنیم . وقتیکه یک خبرکتمان می شود و یا دیرگفته می شود جایش از چیزی پرمی شود که دیگران میخواهند .مطهری هم فیلمی را ندیده اظهارفضل میکند.
امامان جمعه به گرانی اعتراض کردند
از فردا حقوقشان اضافه می کنند ممکن است ب خیابان بیایند
این اقای میرکاظمی پدر حقوق بگیران و بازنشسته ها را دراورده
انتقاداتی که از عنکبوت مقدس می‌شه نشون می‌ده که دست رو خوب جایی گذاشته و حتما حرف مهمی زده.
علم الهدی : "کن" مظهر اسلام ستیزی شده

گویا از داخل ایران خبر ندارید.
آقای مطهری من شما رو به عنوان یه شخص منصف میشناسم لطفا فیلم رو ببینید و سپس قضاوت کنید
حتما آن جوان حمله کننده دشمن اسلام بوده
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
نه میگن اعتیاد داشته یا مشکل روانی داشته طبق همیشه
حتما ایشان بچه 5 ساله بودند؟!! این چه جوابی است که از تراس منزل افتاده ایین ؟(آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت.)
احتمالا آن مرحوم در بالکن خانه اش تمرین عملیات نظامی می کرده
آقای میرکاظمی افزایش ناچیز حقوق 10 درصدی کارمندان و بازنشستگان باعث نابودی کامل این قشر شد و شما و دولتمردان با چه رویی با مردم صحبت می کنید؟ از خدا بترسید .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار