بازدید 45728
سه هزار و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حسین شریعتمداری: ریل دولت عوض شده و قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته/استاندار سابق خوزستان: ساختمانی که من در آبادان افتتاح کردم، سالم است/ممنوعیت معاملات فردایی طلا/ وزیر ارتباطات در توئیتر فعال شد و شایعه رفع فیلتر توییتر قوت گرفت

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «بخشی از سکو‌های ورزشگاه آزادی اخیرا نشست کرده» / «شورای شهر آبادان به خاطر متروپل منحل شده؟» / «معاون حقوقی وزارت ارشاد: کسانی که از داخل کشور با «عنکبوت مقدس» همکاری کرده‌اند، دستگیر می‌شوند» / «توضیح سازمان فاوا شهرداری درباره اختلال در سامانه شهرداری» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 02 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

استاندار سابق خوزستان: ساختمانی که من در آبادان افتتاح کردم، سالم است
غلامرضا شریعتی، استاندار اسبق خوزستان در نامه ای شدیداللحن خطاب به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، از اظهارات اخیر مقامات دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرده است. در بخشی از این نامه آمده است: معاون اجرایی رئیس جمهور بجای آنکه پاسخ بدهد چرا به هشدارهای مکرر اعلام شده در ۹ماه گذشته توسط مسئولان امر توجه نگردیده است، افتتاح ساختمان فروریخته که نیمه کاره و بدون پایان کار بوده را به اینجانب نسبت می دهد درحالیکه نیک می داند آن ساختمان افتتاح شده، ساختمان دیگری است که در سال۹۸ (حدودا دوسال و نیم قبل) به بهره برداری رسید و هم اینک سالم و در حال استفاده می باشد.

همچنین مدیریت ایرنا که با انتشار خبر بازداشت مالک متروپل بنیان ابهام، اعتمادزدایی و تشدید خشم و ناراحتی مردم را بنا نهاد و «فرماندار»ی که فردای فروریختن ساختمان، در مصاحبه ای شتابزده از بیرون آوردن تمامی مفقودین از زیر آوار خبر داد و بر داغ و زخم مردم نمک پاشید، امروز بجای آنکه مواخذه بشوند و پاسخگوی عملکرد و مسئولیت های قانونی خود باشند به بیان یا انتشار مطالبی کذب مبادرت می ورزند.


رهبر انقلاب ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره) سخنرانی خواهند کرد

مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.این برنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه چهاردهم خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و سخنرانی رهبر انقلاب نیز حدود ساعت ۱۰ خواهد بود./ایرنا

بخشی از سکو‌های ورزشگاه آزادی اخیرا نشست کرده
روزنامه گل نوشت: ورزشگاه آزادی تهران از فرسوده ترین اماکن ورزشی ایران است و محل رسمی دیدارهای تیم ملی، استقلال و پرسپولیس و رویدادهای فرهنگی است؛ اما گفته می شود که این مجموعه نیازمند توجه و تعمیرات اساسی است. اکنون درباره ورزشگاه آزادی خبرهای بد و نگران کننده ای به گوش می رسد. ماجرا از این قرار است که چندین سکوی ورزشگاه آزادی نشست کرده اند و اگر به آن ها رسیدگی صحیحی نشود، خطر ریزش آن حتی در جریان یکی از بازی ها نیز وجود دارد. موضوعی که از چشم مدیران و مسئولان مجموعه هم پنهان نمانده و طبق شنیده ها و اطلاعات ما، گزارش ها و نامه نگاری های مربوط به آن را هم با متولی اصلی این مجموعه ورزشی یعنی وزارت ورزش و جوانان و مشخصا سازمان تجهیز و توسعه امکان ورزشی انجام داده اند و حتی گویا موضوع، غیر رسمی به گوش شهرداری تهران و آتش نشانی هم رسیده است اما تا امروز هیچ گوش شنوایی برای آن ها وجود نداشته و اقدام عملی مهمی هم در راستای مرمت و بازسازی این بخش از سکوها صورت نگرفته است تا همچنان - خدای نکرده - احتمال اینکه در جریان یکی از بازی های ملی و باشگاهی یا برنامه های فرهنگی شاهد وقوع فاجعه ای مانند ورزشگاه شهید متقی ساری، پلاسکو و متروپل جدید باشیم، وجود داشته باشد.

سیدجواد هاشمی: علی فروغی، مدیر شبکه سه به درد مدیریت در صداوسیما نمی‌خورد
سیدجواد هاشمی با بیان این که شناختی از معاون جدید سیما ندارد، از این که مدیران چندین شبکه تلویزیونی تغییر کردند اما مدیر شبکه سه بر جای خود باقی است، ابراز تعجب کرد و گفت:آقای فروغی دوست ما هم هست ولی واضح می‌گویم ایشان هیچگاه به درد مدیریت در صداوسیما نمی‌خورد و الان هم نمی‌دانم چطور هنوز هست./ایسنا

وزیر نیرو: ساعت شروع کار ادارات در تیر ماه تغییر می‌کند
وزیر نیرو گفت: به منظور مدیریت مصرف برق در بخش اداری، ساعت شروع کار ادارات در تیر و مرداد تغییر می‌کند. علی اکبر محرابیان گفت: ساعت کاری ادارات به صبح زود منتقل می‌شود و ادارات زودتر تعطیل می‌شوند. وی اضافه کرد: این اقدام موجب خواهد شد مصرف برق بخش اداری در ساعات اوج مصرف، به شدت کاهش پیدا کند و ما می‌توانیم این برق صرفه جویی شده را به بخش‌های دیگر به خصوص بخش خانگی اختصاص بدهیم. وزیر نیرو با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر الزام ادارات مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیراداری اظهار داشت: دستگاه‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند و از هفته آینده، مصرفشان مورد پایش قرار خواهد گرفت و گزارش عملکرد آنها دوره‌ای اعلام می‌شود.

ممنوعیت معاملات فردایی طلا
خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه نوشت:معاملات فردایی طلا ممنوع شد و با این مصوبه، معامله گران در بازار فردایی طلا به جرم اخلال در نظام اقتصادی، تحت پیگرد قرار می‌گیرند.همچنین صبح امروز دو نفر از دلال های بزرگ طلا و ارز که نام اختصاری یکی از آنها م. ش است به اتهام معاملات غیرقانونی و گسترده طلا و ارز بازداشت شدند.

شورای شهر آبادان به خاطر متروپل منحل شده؟
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در ریزش متروپل، آنچه محرز است این که مجموعه عظیمی از تخلفات رخ داده و قطعا این ساختمان در بخش‌های طراحی، نظارتی و اجرایی با مشکلاتی مواجه بوده است. سروری امروز ۱۲ خردادماه در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: برای بررسی شرایط فنی ساختمان متروپل گروهی از افراد فنی و عمرانی شورای عالی استان‌ها به آبادان سفر کردیم تا به اشتباه‌ها و سوءاستفاده‌هایی که در ساخت این ساختمان انجام شده است، رسیدگی کنیم.وی با رد شایعه انحلال شورای شهر آبادان گفت: بحث انحلال شورای شهر مبتنی بر یک فرآیند قانونی است و نخست باید اثبات شود که شورای شهر در این اتفاق مقصر بوده است.

وزیر ارتباطات در توئیتر فعال شد و شایعه رفع فیلتر توییتر قوت گرفت
فعالیت وزیر ارتباطات دولت رئیسی در توییتر که این فعالیت را منوط به رفع فیلتر این شبکه اجتماعی دانسته بود باعث شد شایعه رفع فیلتر توییتر قوت بگیرد.اما با توجه به اینکه زارع پور از حامیان جدی طرح صیانت است، بعید است که این شایعه رنگی از واقعیت داشته باشد.

استاندار خوزستان: پس از پایان جست‌وجو، برای سازه تصمیم‌گیری می‌شود
صادق خلیلیان امروز (۱۲ خردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در فاز دوم عملیات آواربرداری متروپل و در مراحل پایانی آن هستیم. وی افزود: در فاز اول، مراحل امداد و نجات انجام شد که در چهار روز اول با سرعت اجرایی شد و ۳۷ مصدوم در عملیات‌ مختلف از زیر آوار خارج شدند. فاز دوم عملیات مربوط به آواربرداری و همراه با جست‌وجوی پیکرهای احتمالی زیر آوار است و اکنون در انتهای این مرحله قرار داریم. استاندار خوزستان گفت: بر اساس آخرین آمار متاسفانه تاکنون ۳۷ نفر از شهروندان در حادثه متروپل جان خود را از دست داده‌اند که جواز دفن ۳۳ نفر صادر شده است. وی افزود: باقی‌مانده این تعداد، اعضایی از بدن هستند که جهت شناسایی و اهراز هویت به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند تا با آزمایشات ژنتیکی، هویت آن‌ها مشخص شود. استاندار خوزستان با اشاره به تصمیم‌گیری بقایای ساختمان متروپل بیان کرد: پس از اظهارنظر فنی تیم‌های کارشناسی متشکل از کارشناسان نظام مهندسی، شهرداری و وزارت راه و شهرسازی درباره این سازه عنوان شد که متروپل پایداری لازم را ندارد. پس از پایان عملیات جست‌وجو در خصوص نحوه رفتار با باقی‌مانده سازه متروپل تصمیم‌گیری خواهد شد. این تصمیم در زمینه پایداری مجدد سازه و یا تخریب آن به صورت طبقه به طبقه، از طبقات بالا به پایین است تا به ساختمان‌های اطراف خسارتی وارد نشود.

توضیح سازمان فاوا شهرداری درباره اختلال در سامانه شهرداری
روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران در پی اختلال در سامانه شهرداری تهران و سایت تهران من اعلام کرد: اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند این رفع اختلال محدود به سرعت اتفاق افتاد. البته سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا فعلا محدود شده است. سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است. ماهیت اختلالگران و شیوه فعالیت آن‌ها پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون حقوقی وزارت ارشاد: کسانی که از داخل کشور با «عنکبوت مقدس» همکاری کرده‌اند، دستگیر می‌شوند
هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد:باید همگان بدانند که هر اثر به ظاهر هنری‌ که در آن توهین به امام رضا(ع) وجود دارد از جامعه هنری ایرانی اسلامی ما به دور است.این فیلم اخیری که در یکی از جشنواره‌های خارج از کشور مطرح شده است، ناراحتی‌های بسیاری را در جامعه ایرانی ایجاد کرده که امروزه انعکاس آن را به طرق مختلف می‌بینیم و می‌شنویم. بدانید که این فیلم هیچ ارتباط و نسبتی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته و هیچ گونه پروانه‌ای از جمله پروانه ساخت یا نمایش از این وزارتخانه دریافت نکرده است و تولید آن همگی در خارج از کشور انجام شده است.»تصمیم گرفتیم که هر کسی، با هر عنوانی در ساخت این فیلم همکاری داشته است -در صورتی که داخل کشور باشد- را با روش‌های قانونی و حقوقی دنبال کنیم.»

حسین شریعتمداری : ریل دولت عوض شده و قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته
مدیرمسؤل روزنامه کیهان:در شرایط کنونی شکر خدا می‌بینید که اغلب مسؤلان ساده‌زیست هستند، اگر فسادی هم در گذشته می‌شد دشمن اصرار داشت بگوید همه همین طور هستند، که اینطور نیست ما خیلی از آن‌ها را می‌شناسیم که آدم‌های بسیار خوب و متعهد و متدینی هستند./فارس

امکان احیای آبرومندانه برجام را از دست دادیم
دیاکو حسینی کارشناس ارشد سیاست خارجی:در برهه بسیار حساسی هستیم و در پایان فرصتی قرار داریم که می‌توانست برجام آبرومندانه و نسبی سودمند برای طرفین احیا شود.گذشت زمان و ضعف دیپلماسی عمومی ایران، به‌ اضافه ناتوانی در اقناع افکار عمومی و حتی ضعف در ارتباط با افکار عمومی باعث شده تا ابهامات تبدیل به نقاط ضعف سیاسی برای تیم مذاکره‌کننده شود.حتی اگر برجام تحت این شرایط سیاسی موجود احیا شود، توافقی خواهد بود که برای ایران و همچنین برای امریکا ضعیف‌تر از توافق برجام در سال ۲۰۱۵ خواهد بود و عمر کوتاهی خواهد داشت.اگر توافق صورت نگیرد ممکن است در گزارشی که دبیرکل آژانس به دبیر شورای حکام در پایان ماه ژوئن خواهد داد، وضعیت بدتر شود. این گزارش اگر منفی باشد می‌تواند مقدمه‌ای برای ارجاع پرنده ایران به شورای امنیت باشد./خبرآنلاین

خریداران دلار به زودی فروشنده می‌شوند
سلطانی زاده عضو کانون صرافان گفت: مطمئناً تصمیم‌های جدید بانک مرکزی در حوزه ارزی، روند هجوم مشتریان برای خرید ارز را معکوس خواهد کرد و فروشندگان در بازار بیشتر خواهند شد.


گلایه نیکزاد؛ خبری از وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی نیست
نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با وجود مصوبه شورای عالی مسکن، تأکید رئیس جمهور و ابلاغ بانک مرکزی، تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی همچنان به دست متقاضیان نرسیده است.


هر بشکه نفت، چند دلار حباب دارد؟
اِد مورس، مدیر جهانی تحقیقات کالای موسسه مالی سیتی در مصاحبه با بلومبرگ گفت: نفت برنت که روز چهارشنبه بیش از ۱۱۶ دلار در هر بشکه معامله شد، باید نزدیک به ۷۰ دلار باشد.مورس که یکی از بدبین‌ترین کارشناسان بازار نفت بوده است، ابتدای سال رشد تقاضا برای نفت را ۳.۶ میلیون بشکه در روز پیش بینی کرده بود. سیتی با اشاره به نگرانی های رکود و کندی اقتصادی، اکنون رشد تقاضای سالانه را ۲.۲ میلیون بشکه در روز پیش بینی می‌کند که ۱.۴ میلیون بشکه در روز کمتر از ابتدای سال است. قیمت های نفت از ابتدای سال میلادی جاری در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین و تحریم های غربی علیه مسکو که بازارهای انرژی جهانی را متلاطم کرده است، حدود ۵۰ درصد رشد کرده اند.

نظرسنجی روز سه شنبه رویترز از تحلیلگران نشان داد میانگین قیمت هر بشکه نفت برنت در سه ماهه دوم به بیش از ۱۰۷ دلار در هر بشکه می رسد؛ در حالی که بعضی از کارشناسان پیش بینی کردند پس از ممنوعیت تدریجی واردات نفت از روسیه به اتحادیه اروپا، نفت تا ۱۳۰ دلار در هر بشکه صعود خواهد کرد. اما اِد مورس معتقد است این پیش بینی‌ها اغراق آمیز است و قیمت نفت به جای ۱۲۰ دلار، باید در محدوده ۷۰ دلار باشد.


یک خودروی برقی، ۱۸ درصد ارزان شد
جنرال موتورز قیمت شورلت بولت EV را تا ۱۸ درصد کاهش می‌دهد. شرکت جنرال موتورز اعلام کرد پس از اینکه خودروساز دیترویت فروش خود را به مدت شش ماه پس از فراخوان باتری متوقف کرد، قیمت شورلت بولت الکتریکی خود را به شدت کاهش خواهد داد. جنرال موتورز قیمت‌های بولت را حدود ۶۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد. فروش بولت در سال ۲۰۲۱ به ۲۴۸۲۸ دستگاه رسید. جنرال موتورز تولید بولت را در آوریل پس از فراخوانی عمده باتری در ماه آگوست از سر گرفت و فروش خود را از اوایل سال جاری آغاز کرد.

وزیر اقتصاد خواستار تسریع در تصویب مالیات بر سوداگری شد
سید احسان خاندوزی در توییتی نوشت: هم در جلسه سازمان کارآفرینی و هم در نشست تولیدکنندگان استان فارس، وزارت اقتصاد متعهد شد از این پس آیین‌نامه‌ و دستورالعملی را به دولت نفرستد، مگر آنکه از قبل، نظر انجمن‌های تولیدی و صادراتی را اخذ کرده باشد. وی افزود: تسریع مجلس در تصویب مالیات بر سوداگری (CGT) خواسته دیگر اهالی تولید بود.

سکه در کانال ۱۵ میلیون عقب نشینی کرد
قیمت سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱) با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت خورد. علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۳۵ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان شد.

خبر مهم برای متقاضیان وام اجاره
معاونت مسکن و ساختمان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از امروز در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

تراکتور هم از گرانی عقب نماند
قیمت‌های جدید محصولات کارخانه تراکتورسازی با افزایش ۲۰ درصدی اعلام شد. این افزایش قیمت پس از تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفته و در سامانه ۱۲۴ نیز بارگذاری شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵۴
خدا ازت نگذره شریعتمداری همه را داغون کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
حتما فکر میکنی بقیه با شریعتمداری فرق دارن
سلام
| Netherlands |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
خدا بهت انصاف بده شریعتنداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
جناب ناشناس عزیز، پرداختن ناجوانمردانه به انسان های دلسوز، متدین و انقلابی همچون آقای شریعتمداری، بی انصافی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
حتما نخواهد گذشت
نوبت ما هم خواهد رسید
یک نکته ی بسیار مهم:
خود من از جمله کسانی هستم که به عملکرد دولتها انتقاد و اعتراض داشته و دارم و گاهی هم خیلی شدید بوده، اما به یک چیز ایمان راسخ دارم، مردم ایران عموما با اصل و ماهیت نظام هیچ مشکلی ندارند، مردم از اوضاع اقتصادی مملکت ناراضی اند خود من و شما هم همین طور.
اما این ناراضی بودن به معنای دشمنی با ماهیت نظام نیست این طور نیست که مثل مجاهدین خلق(منافقین) با اصل و ماهیت نظام مشکل داشته باشند.
پس دو تا مقوله شد: ۱- ناراضی بودن از اوضاع اقتصادی مملکت
۲- دشمنی با اصل و ماهیت نظام

بعضی ها اون شمال تهران را که می بینند خیال می کنند همه ی مردم ایران از اون قماشند اما واقعا این طور نیست.
اگر کسی به حرف من شک داره می‌تونه به فیلمهای تشییع بسیار با شکوه شهید سلیمانی مراجعه کند خصوصا تشییع در تهران که واقعا حیرت آور بود.
یا همین پویش سلام فرمانده چه غوغایی به پا کرده و در همه ی شهرها با چه استقبال بی نظیری مواجه شده.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
" هر کس اون شمال تهران را می بیند فکر می کنند همه مردم از اون قماشند"....این چه ادبیات زشت و منزجرکننده ایست که شما دارید...اتفاقا این ادبیات شما گویای آن است که شما از قماش کیهان و امثالهم هستید..درثانی آنچه فرمودید توضیح واضحات بود...شب خوابیدید وصبح بیدار شدید وکشف کردید مردم مخالف نیستند
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
در مورد شکوه سلام فرمانده از من فرهنگی بپرس که شاهد بودم طی یک بخشنامه تمام مدارس رو برای اجرای این سرود اجبار کردن وبعد هم بچه ها رو جمع کردن وبردن به میادن شهرها برای احرا !! واما شنیدی می گن اگر خواستی باوری رو خراب کنی ازش بد دفاع کن ؟!! این دقیقا کاری بود که عوامل این سرود با حرمت امام زمان کردند آنها بسیار زیرکانه طوری شعر را سرودند که بسیاری متوجه نشدند منظور از فرمانده امام زمان عج است برای همین بسیاری شروع به تغییر محتوای شعر وبعضا تمسخر کردند !! من نمیخوام بگم عوامل این سرود این کار را عامدانه کردند اما این را بدان هر حرکت دینی باید با یک فکر روشن و آگاه از جامعه انجام شود این اشخاص بدون توجه به نارضایتی مردم در این مقطع زمانی که مردم تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی هستند آنهم در حالی که امیدی به بهبود آن ندارند اصرار بر اجرای آن در سطح وسیع کردند ومتاسفانه اثر عکس داشت وباعث حرمت شکنپها شد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
درسته مردم مجاهدین خلق را دوست ندارند ولی باید مراقب خستگی مردم هم بود یک کشتی گیر نیز دوست ندارد ببازد ولی وقتی خسته شد تن خود را به فیتیله پیچهای حریف می سپارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
مشکل شمااقلیت ،اینه که وقتی بیست درصد مردم رأی میدن ،میشه حماسه،وقتی با کلی تبلیغات استادیوم آزادی پر میشه ،میشه غوغا و .....ولی واقعیت اینه که اکثریت مردم از دست هزار تا مدیری که مثه خاله بازی ،تند تند فقط جاهاشون عوض میشه و اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی و ولایی و مستقل و... هم نمیتونه افتضاحشون را بپوشونه،خروجی این آدما ،وضع فعلی مملکته،اگه وضع خوبه که خدا خیرشون بده،اگه بده که ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
بدبخت ساده لوح
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
چرا رفراندوم برگزار نمی کنید؟ چرا اجازه تجمع به منتقدین نمی دهید؟ چرا ورزشگاه را به بقیه نمی دهید؟ چرا منفی هایی که خوردید را نمی بینید؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
دوست عزیز 1-قسمت اول و دوم نظرت به هم نمیخوره و معلومه که دنبال القای چه چیزی هستی!!! 2-حتما یه نگاهی به منفی و مثبتها بنداز البته اگر تابناک دست توش نبره 3-دقیقا منظور شما از نظام چی هستش؟ 4-چطور میشه دولتها جزو نظام نیستن ولی شهید سلیمانی جزو نظام هستش!!5-لطفا پشت شهید سلیمانی قایم نشید الزاما علاقه و محبت نسبت به یک نفر به معنی هم نظری با اون شخص نیست بلکه خلوص و صداقت و معرفت اون فرد در اون دخیله. حاج قاسم برای بسیاری از مردم نماد صداقت صراحت و خاکی بودن و مردانگی بود که حتی نگاه و چهره اش یه حس خوب به آدم میداد ولی خیلی از همین فرماندهان سپاه یک هزارم این محبوبیت را در بین مردم ندارند.بالاخره باید فرقی باشه بین اونایی که به اون چیزی که میگن خودشون هم عمل میکنن و رو راستن با اونایی که حرفشون برای دیگرونه مثل مقاومت گفتن ولی عملشون برای خودشونه مثل سیسمونی خریدن و تو کارهای اقتصادی بودن و ...!!!ا دانه فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه ولی این کجا و آن کجا!!ا و سخن آخر اینکه حرف خیلی خیلی زیاده ولی بزرگوار متاسفانه یه عده ای که اتفاقا کم هم نیستن در لباس دوست خودشون رو چسبوندن به نظام و حسابی دارن حال میکنن و اتفاقا با عملکردشون و ریاکاری هاشون تیشه به ریشه اون میزنن و کوچکترین اعتراضی رو هم سرکوب و به مردم انگ دشمن و ضد ... میزنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
چه مهربون شدید. اینطوری قبول نیست تشخیصتون سخت میشه . همون غربگدا غربگدا کنید بهتره
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
استاد منفی جمع کردن هست شما
تعداد مثبت ها در مقابل منفی ها نشاندهنده تعداد سلام فرمانده ها هست
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
شما که اینقدر مطمئن هستید شما رفراندوم برگزار نمیکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
موافقم ولی روز به روز به دسته دوم اضافه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
با نظرت موافقم ، با همین دست فرمون برو جلو موفق میشی. تو میتونی
مسئولان ساده زیست با ریل جدید فرموده بودند فقط چهار قلم کالا افزایش قیمت خواهند داشت حالا با این سرعت رشد قیمت ارز یا همان کاهش ارزش پول، چهار قلم کالای بدون افزایش قیمت هم پیدا نخواهد شد و بازهم مردم باید تحمل و مقاومت کنند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
اشتباهی منفی دادم
يه خبر اميدوار كننده نيست
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
یه خبر امیدوار کننده! با گذشت دو ماه و نیم هنوز دولت مردمی و انقلابی و ارزشی جناب ابراهیم بت شکن، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو بر خلاف همون چیزی که تو قانون خودشون هم هست تصویب نمیکنه!! از این دست خبرای امیدوار کننده تا دلت بخواد هست!!ا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
یه خبر خوب! بر خلاف عده قلیلی!! که از عهده سیر کردن شکمشون با حداقلها هم بر نمیان وضع عده کثیری!! از مردم اونقدر خوب شده که برای تهیه سیسمونی نوه جان میرن ترکیه اونم وسط ماه رمضون!!ا از این دست خبرای خوب زیاد هست سیاه نمایی نکنید!!ا
من بینش و بصیرت آقای شریعتمداری را با آنکه نظرم محالف ایشان است همیشه می ستایم. در این صورت با نظر من درست است که چقدر خوب یا نظر ایشان، که انرا از قیل ستوده ام. پس در هر دو حال برنده واقعی این بازی منم. شما هم این کار را کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
هرکی هر حرف بی ربطی زد می‌ستایی تا مبادا برنده نباشی؟ با مدال های بی‌شمارت چه میکنی
ریل کیهان همسو با اسراییل بسمت تحریم ایران، استمرار بدبختی مردم است.
ریل مردم ایران ، کشوری با صلح و رابطه عالی با تمام کشورها براساس منافع مات ایران است.
مردم را بسوی جهنم نبرید که آرزوی افراطگراها است که از تحریم ایران قدرت میگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
چون تحریم به نفع عده ای خاص هست، سالها بعد در تاریخ خواهید خواند که چه مبالغ باورنکردنی از این ملت بینوا به یغما رفته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
تحریم بیشتر ایران به سود روسیه است
پایین نگه داشتن دلار با بگیر ببندند چیزی جز زیان برای اقتصاد کشور و ایجاد اشغال برای کارگران سایر کشورها نیست
با برداشتن ارز ترجیحی پایین نگه داشتن مصنوعی دلار اشتباه این روش بیشتر مشخص میشود چون با گران شدن تولید و قیمت دلار ، کالاها برای صادرات گران هستند و مشتری ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
ایجاد اشغال؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
بله ظاهرا تا الان صادر کنندگان بجای ایجاد ارزش افزوده بر روی کالاهای تولیدی خود در واقع مشغول صدور رانتی بوده اند که در مواد اولیه ارزان و برق و گاز ارزان نهفته بوده اما از طرفی ان وضعیت را هم نمی شود ادامه داد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
دلارو گرون کنن تا اقایون تمام مایحتاج مردومو صادر کنن؟ و مردم برای حداقل مواد غذایی بمونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
حفظ لرزش پول مهم ترین کمک به اقتصاد هر کشوری است
بله ریل عوض شده قبلا روی ریل لکوموتیو حرکت میکرد ولی الان روی ریل لکوموتیر حرکت میکنه
با این اوصاف منتظر قطعنامه های کمرشکن شورای امنیت و تبعات سهمگین آن باشید.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
اصلا نمنه ده؟
خریداران دلار بزودی فروشنده می‌شوند
نمیشود نقدینگی دائم اضافه شود تورم های بالا داشت ولی ارز ثابت بماند برای ثابت نگه داشتن ارز باید هزینه کرد اشتباهات اقتصادی پایانی ندارد
شکم شریعتداری سیر است و درد مردم را درک نمی کند. اگر شریعتمداری مرد است فیش حقوق خود و خانمش را در دید عموم بگذارد اجازه دهد مردم بروند از نزدیک زندگی او را ببینند
عههههههه‌ !!!!
پس‌ ریل‌ انقلاب‌ این بود‌ !!!
شریعتمدار جان‌ مردم‌ انقلاب کردند‌ که ریلگذاری‌ بکنند‌ بسمت‌ گرسنگی‌ و نداری‌ و مشقت‌ و رنج‌ فلاکت‌ ؟!!!
نمیفهمی‌ که قاطبه‌ مردم‌ در رنج‌ زندگی گرفتارند‌ یا خودتو زری به ندانم‌ ؟!
قطار انقلاب سال 88 برای همیشه از ریل خارج شد البته قبلش هم چیزی ازش باقی نمونده بود
لکوموتیر انقلاب بر ریل جدید و با شعار مرگ بر یو اس آی از تمام کشورهای همساده عبور میکند
وقتی لوکوموتیرررررر!!!!؟؟؟ انقلاب در ریل جدید قرار میگیرد دلار میشود سی و یک تومان!!!
حسين شريعتمداري : ريل دولت عوض شده و قطار انقلاب ... الخ !!
------------
-- ميگم اين جناب حسين شريعتمداري به همه جا « ناظر » است و هر دفعه به كسي تذكري ... انتقادي ، گيري ميدهد ! ... جالب است ، مگه نه ؟
-- درسته ! به نظرم بايد به او لقب « ابصر الناظرين » داد ! كه در دعاي جوشن كبير هم آمده ... اين طوري كه پيش ميره به زودي به من و شما و خواجه حافظ شيرازي هم تذكري و يا هشداري و يا اتمام حجتي خواهد نمود ! ... آسياب به نوبت !!
علی فروغی از نزدیکان حداد است
آقای شریعتمداری متاسفانه این ریلی که از آن نام می برید مدتهاست که ازمسیرخود منحرف شده است وخیلی از مردم مستضعف زیرآن دست وپا میزنند.
همه آدرس هااشتباه است. عامل اصلی تخریب متروپل اساسا شهرداری است. مجوز چهار طبقه داده و آنقدر پول از مالک بیچاره گرفته که اونم مجبور شده برای جبران طبقه روی طبقه بگذارد. این روند شهرداری در همه مملکت استکه هرچه میتونی(میخاهی) پول از هر کس (بخصوص کسی که کارش گیره) بگیر. نمیدونم چرا اونایی که اینطوری گیر هستند شفاف سازی نمی کنند. چون شانه خاکی میرویم این مسئله در جایی دیگر دوباره سر باز خواهد کرد. بیچاره مالک متروپل که رفت و حالا هر کس هر حرفی که میخاهد میزند و هر کاری که می خواهد می کند. یا اولولابصار
رفیق حاج حسین تو بویی از اسلام و انسانیت نبردی.مردم روز به روز فقیرتر و کشور روز به روز بی اعتبارتر میشود و تو از تغییر ریل و خوبی همفکرانت حرف میزنی؟چقدر از نابودی ایران لذت میبری؟
پاسخ ها
ناهار خوردی؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
خداییش این شریعتمداری توی ایران زندگی میکنه؟ چرا حرفاش کهکشانیهههههههه؟؟
حسین جان .ریل.کدوم ریل.همون ریلی که به کیهان ختم گردد.
لطفا بس کن
راست میگه ریل قطلر عوض شده و سر از دره در می اورد.
حیف از کشور عزیزمان که پایمال هوا و هوس عده ای از خدا بیخبر شده که تار و پودش را از هم میدرند.
در شهر ما در سه ماه اول دولت اقای رییسی برای ساخت و ساز طرح ملی مسکن با اشتیاق شروع به محوطه سازی و انجام اقدامات اولیه نمودند ولی اکنون شش ماه است کار خوابیده ظاهرا دولت در ابتدا روی احیای برجام حساب خاصی کرده بود اما کم کم نا امید شد اگر اوضاع به همین شکل سپری شود در اینده اوضاع مسکن بدتر هم خواهد شد بنظرم داشتن سرپناه مهمتر است تا داشتن سوخت هسته ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
شما چه دل خوشی داری
جناب شریعتندار، این قطاری که می فرمایید طبق افاضات فضیلانهٔ جنابتان در زمان آقای احمدی نژاد، هم قطارش و هکذا ریل و جنس ریل و قطارش به علاوهٔ سوختش سوپر انقلابی شده بود اما آخرش، همگی برباد گشته و صالح بن شبیرش بی بصیرت و ضد نظام لقب گرفت از هم قطاران و جنابتان!!!
شریعتمداری زیاد دلخوش نباش همین حالا تقشان در آمده است منتها قرار نیست رسانه ای شود .
با اقای شریعتمداری موافقم تازه الان رسیدیم به لنگ و نون خشك الان رو ریلیم
خودم کشاورزی میکنم این کارخانه تراکتور سازی هم شد مثل خودروسازی اینها در آذر گران کردن وحدود دوهزار تا هم با سفارش جهاد فروختند باز هم حالا گران کردن مسئولین عزیز با این قیمت‌های سم و بذر و تراکتور و.. چرا جلوی تبدیل زمینهای کشاورزی را میگیرید تولید نمیصرفد با این وضعیت بهترین کار فروش زمینهای کشاورزی و رفتن به کار دلالی هست
ریل دولت شکسته و داره مردم را به ته دره پرت میکنه
سلام این شریعتمداریهم مثل حزب باد دارد مرتب ریل عوض میکند
شریعتمداری تعویض و تغییر ریل گذاری با ریل های وارداتی از شمال و شرق را به ریل گذاری به سمت انقلاب تفسیر نکنید چون بسیار خطر ناک است
حسین شریعتمداری: قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته! منظورتون اینه که برمی گردیم به اب و برق مجانی؟
خریداران دلار بزودی پشیمان می‌شوند.
هر وقت این را شنیدیم دلار بالا رفت
وزیر نیرو هنگام تصویب عدم تغییر ساعت مجلس کجا تشریف داشتن؟
حسین شریعتمداری: ریل دولت عوض شده و قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته.
عمو حسین تا حالا نشنیدی سوزنبان اشتباها ریل رو عوض کرده باشه و باعث تصادف و شاخ به شاخ شدن شده باشه؟!!! گذر کمی زمان نشان خواهد داد که درست فکر میکنی یا نه!!!
آقای شریعتمداری می دانی که از مرگ گریزی نیست پس چرا تا این حد برای چیزی که گذراست دوره ایست وهیچ تاثیری بر گردش روزگار و هستی ندارد و هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد تا این حد سینه چاک می دهی .تا این حد خلق خدا را فریب می دهی ؟چرا؟
از مصادق بارز خارج از خط انقلاب خود شريعتمدارى أست
ریل گذاری و برگشتن به ریل انقلاب را دوره احمدی نژاد معجزه تجریه کردیم.


بگرد ببین دیگه چی می تونی سرهم کنی که تازگی داشته باشد
مثلا موشک انقلاب مدار خودش پیدا کرد
حاج حسین شریعتمداری خواهشاً سکوت کن .هر چی بدبختی داریم باعث و بانی آن شخص شما و همفکران شما هستند. به گفتۀ شاعر کم گوی و گزیده گوی چون در. چون پرگو همیشه خطاگو هست دقیقا مثل جنابعالی جامع العلوم و المعارف فی الدنیاو
ریل خخخ
شریعتی مگه بغیر از ذکر جلوی دوربین کار دیگه ای هم بلد بود بکنه
چه لوکوموتیررری داره این قطار...
شریعتی استاندار ریا کار اعدام باید گردد
اگر شناخت اقای شریعتمداری ار مسئولین درست بود بعد از 43 سال اسیر چنین روزگارتلخ نبودیم. ما حرف خودرا میزنیم هرچند شما منتشر نکنید.خدای ما بزرگه
ولی این ریل به ترکستان می رود آقا حسین !!!!!!
با بگیر و بببند نمی توانید بازار را کنترل کنید. چند بار باید شکست بخورید تا عیرت بگیرید؟

تا برجام را حل نکنید، تا با دنیا دشمنی را تمام نکنید، ولله بالله گره از هیچ مشکلی نمی توانید باز کنید.
واقعیت رو قبول کنید
واقعیت رو جناب رییسی قبول کنید
اقتصاد اگه دستوری بود که حالا باید مانند سوئیس ۴۶ سال ارزش پول کشور ثابت میداشتید
خلق پول بدون پشتوانه و یارانه معیشتی حداقل ماهی ۴۰ هزار میلیارد پول تورم زا هر اقتصادی رو نابود میکنی ،، همانطور که تمرکز بیش از حد دولت به قیمت ارز و طلا و کاهشی بودن آن طی یکسال اخیر و افزایش چند برابری سایر اقلام باعث شده مردم به بازار طلا هجوم ببرن چرا که سایر بازارها وحشتناک شده بعنوان مثال آهن با توجه ثبات دلار طی دوسال اخیر سه برابر شده ؟؟ مشکل کشور مدیریت است
سلام این آقای شريعتی استاندار سابق خوزستان بلا های که سر مردم خوزستان آورد یادش رفته که حالا طلبکاران ادعای بی‌گناهی میکنه
اقای شریعت مداری کاش همه مسولان اعیان نشین بودن ولی وضیعت اقتصادی مردم اینطور نبود متاسفانه ساده زیستی را به سر سفره مردم انتقال دادن
فکر کنم باید رهبری واقعا تصمیم انقلابی بگیرن
حقوقشون 4000 دلاره شورلت 6000 دلار یعنی یک ماهو نیم کار کنن شورلت می‌خرن.
اینجا حقوق 5 میلیون پراید 200 میلیون
چهل ماه که کار کنی شورلت نه پراید میخری
آقای شریعتمداری اظهار نظر نکنن نمیشه.
ایشون فک کنم ایران زندگی نمیکنه
اظهار نظراش آدم رو عصبی میکنه.
مزرعه اقتصادی آفتی هست ولی ما رعایا امیدواریم آفت کش و علف هرز کش زیاد به کار نبرید چون مردم، ببخشید، محصول را خشک می کند یا سمی.
چون آفت ها مقاوم شده اند، می پرند روی مزرعه دیگر و علف هرز هم که علف هرز است زیاد است.
حواستان به رعایا باشد.
مراسم آتش زدن برجام همزمان در مجلس برگزار کنید ،.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
داداش ساده ای! آتش زدن برجام؟!! اینا همش گوش به زنگن تا بلکه از اون طرف یه خبری وعده ای و حرف خوبی بشنون و با کله برن اونجا! خدا پدر جوزف بورل رو بیامرزه که ختم مذاکرات رو اعلام کرد وگرنه آقای بافری ول کن نبود و اونجا رو ول نمیکرد!!ا
مردم در قطار شما نیستند
حسین شریعتمداری، ایکاش میدید که ریل شما به ترکستان است۔
اره ریل رو تا ته دره گذاشتن سرعتشم زیاد شده
ریل انقلاب یعنی وعده حذف فقر تا آخر ماه و وعده ساختن ۴ میلیون خانه در چهار سال و عقب کشیدن خانه‌های نزدیک دریا که در این چهل سال خودتان جلو کشیده بودید و نخریدن واکسن تا وقتی که از انتخاب خودتان مطمئن شدید و سرکار هم آمدید و ....؟ این ریل انقلاب بودن و ما نمی دونستیم!
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
آها پس توجیهه کارای ناجوانمردانه آقایون.اگه عزیز خودتم اونجا بود مشیت مشیت میکردی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
آقای دانشمند
عزرائیل
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
جناب معتقد دینی، اولا اون اسمش "عزرائیل"هستش نه "ازراییل"!! بعد هم خداوکیلی اگر خودت فهمیدی چی گفتی ما رو هم خبر کن. التماس تفکر!!!!ا
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
قدیمی ها خیلی اعتقاد خوبی داشتند که می گفتند عمر دست خداست. اگر این ساختمان ها را هر جوری بسازند اگر قرار باشد این افراد در این ساعت در آنجا بمیرند حضرت ازراییل خودش راهش را پیدا می کند. حالا مثلاً یا ساختمان خودش می‌ریزد و یا اشتباهی بمبی منفجر میشود. حال سوال این است که کدام بهتر است؟ بی شک بمب یعنی دخالت نظامی خارجی که ممکن است به جنگ جهانی بینجامد؛ پس این افراد به سادگی رفتند تا دنیایی در جنگ فرو نرود و این مشیت الهی است. التماس تامل
میشه خواهشا این قطار را رو ریل قبلیا قرار بدید. تو را خداااااا
کیهان خودت تنهایی این ها را فهمیدی؟ عجبا چرا بهت نوبل در تحلیل داخلی و خارجی ندادند.
اقای دیاکو حسینی اول خواهشمندانه توضیح دهند که برجام گذشته چه کار امدی داشت ؟
مگر برای طرف مقابل که صد درصد ارزوهای انها بر اورده شد و هیچ نتیجه محسوسی برای ما نداشت
و ان وزیر امور خارجه که با انهمه شو اآف که کری راه میرفت وقول حضرت عباسی از او گرفته بود که جان عممشون از برجام به استلاح شما خارج نمیشود وبه استلاح تحصیل کرده ودکترای diplomacy داشت ولی در آخر فهمیدم که حتی محتوای قراردادی که پای ان ایستاده بود و همه تحمتهای دیگر او ورییس او به نابخردی انها اشاره میکردن نخانده بود یا انگلیسی diplomacy بلد نبود یا رییس جمهور گذشته تا لحضه آخر هنوز در رومان هزیان
ودروغگوی بسر میبورد به هر حال برای ایران عزیزم متاسفم که امسال شما و گروه دولت گذشته بدون هیچ تنبیه وجوابگوی اشتباهای گذشته نمیشوید مثال وزیر خارجه گذشته بغد از تمام کار استاد دانشگاه شدهاند و
اقای دیاکو حسینی اول خواهشمندانه توضیح دهند که برجام گذشته چه کار امدی داشت ؟
ریلش مستقیم از سفره مردم رد شده و هرچی تو سفره بود له کرده
جناب حسینی فرمایش شما درمورد کسی است که علم سیاست خوانده باشد کسانیکه سیاست نمیدانند درتنگنا به ناچار کاری غیر حرفه ای انجام میدهند مانند سیاسیون سیاست ندان امام را دران تنگناه قراردادند
به غلامرضا شریعتی استاندارد سابق خوزستان باید گفت حرف بی ربط نزن آدم مخالف نظام
فعلا که ما مردم داریم زیر ریلهای انقلاب له میشیم،
ساختمان باید در برابر نیروی زلزله مقاومت کنه نه اینکه فقط بتواند سر پا بماند
شریعتنداری لابد به تو بیشتر میرسه که قطاد انقلاب رو ریلم اش افتاده
محکم تکیه بدید به صندلی و برای هم پپسی باز کنید.

قطار شما خیلی وقته از ریل خارج شده. نمیدونید چون از جنس مردم نیستید.
ترمز قطار انقلاب را تعمير كردند يا مثل زمان احمدي نژاد بي ترمز است؟
ظاهرا حسین آقا شریعت مداری خریدهاشو از نارمک انجام میده.
به آفای شریعت مداری بفرمایید گه ایشان هیچ درکی از وضعیت جامعه ندارن اگز یک نگاه به آمار کلی اعتقادات در سطوح خانواده ها بندازن و سعی کنن از تاری که دور خودشان تنیده هستند بیایین بیرون و از بالا تا پایین تهران با دو تا فروشنده سوپر مارکت صحبت کنن شاید و شاید بفهمن که اینجا ایران است
در این دولت انقلابی هیچ گشایشی در رفع فیلتر سایتها صورت نخواهد گرفت خیالتون راحت!
اقای شریعتمداری میشه ۹۹ درصد مردم از این قطاری که تو رانندش هستی پیاده شوند خودتون و دوستانتون ادامه دهید ،مرسی
منظور کیهان از برگشت به ریل انقلاب رو نفهمیدم!! به چه دلیل؟ چون گرونی ها سرسام آور شد؟، سیاستهای خارجی به بن بست خورده؟، چشم اندازی برای تعامل با دنیا وجود ندارد؟ طبقه متوسط در حال از بین رفتنه؟....
سخنرانی و سخن درمانی مشکلی از مردم و مملکت رو حل نمی کنه و گوش مردم پر از حرفه.
کاش از اول این انقلاب دست همین باند تندرو و تحریم ساز قرار می‌گرفت تا الان حتما پراید از یک میلیارد و نان از دانه ای ۱۰۰ هزار تومن گذشته بود و تکلیف مردم ایران یکره شده بود حیف هنوز عبیم
بنام خدا
یا ریل خرابه یا قطار که هی این قطاره از ریل خارج میشه. و یکی اون رو میاره سرجاش .قبلا می گفتید احمدی نژاد هم لکوموتیو ران خوبیه چون قطار و آورده بوده روی ریل
جناب شریعتمداری:
یعنی بعد از ۴۴ سال تازه انقلاب به ریل خود برگشته است ؟؟

یعنی نسل‌هایی از ما که به جز سختی و گرانی و نداری و..... چیز دیگری ندیدیم توهم حضور انقلابیون در مسند را داشتیم و آنها انقلابیون نبودند ؟؟؟
یعنی ملاک صدارت و حضور انقلابیون این اتفاقاتی است که میبینیم ؟؟:
گرانی ،فقر
روابط خارجی افتضاح
فرجام در آستانه فروپاشی
امید به زندگی و آینده صفر و......

یعنی این از نشانه‌های ظهور انقلابیون واقعی است ؟؟؟؟؟
عجب رویی داره ، اگه سالم بود پس چرا خراب شد ؟ چرا نتونست لااقل یک سال دوام بیاره؟
عموحسین دوسال پیش که فیش حقوقیتو دیدم فهمیدم چقدر ساده زیستی.خخخخخخخ
در ارزیابی یک ساختار، فقط کافیست به برآیند ساختار نگاه شود، دیگر اهمیتی ندارد که مدیریت چه ورودی هایی را انتخاب کرده و یا چه تاثیرات محیطی (رانت، فساد، بی لیاقتی، خرافات، صراط مستقیم و منحرف، مدیران نجومی، ساخت و پاخت مقامات با دلالان و بانکی ها، دشمن، غیره) بر عملکرد ورودی ها اثر گذاشته است.

اکنون، که ارزش ریال در برابر دلار به یک بی ارزشی تاریخی جدیدی دست یافت و بازار دلالان و صرافی ها و بانکی های سکه فروش داغ شد، قدرت خرید حقوق دریافتی ریالی مردم و قدرت خرید یارانه جناب آقای رئیسی در این اندک زمان، در حال بی ارزش شدن است.

این بدین معناست که نتیجه مجموعه سیاستهای جناب آقای رئیسی نه تنها بهتر از آقای روحانی نبوده بلکه احتمال زیادی وجود دارد که با گذر زمان، با فاجعه ای دردناک تر از زمان روحانی برای ایران در خصوص بی ارزش شدن پول ملی و درنتیجه نابود شدن قدرت خرید حقوق دریافتی ریالی مردم در مقابل دلالان سکه و کالا روبرو شویم.
شریعتمداری متوهم
جناب آقای شریعتمداری، منظورتون از عوض شدن ریل برای مردم هست یا برای شما؟!! ، حال ما مردم هر روز بدتر از دیروزه
تا وقتى كه مطبوعات سانسور ميكنند اوضاع از روز قبل خرابتر است
میلاد امام هشتم هست امیدوارم بحق امام رضا کسانی که ریاکارند ا که فیش حقوقی بالای دویست میلیون تومان در ماه داره هرچه زودتر رسوا بشه
خدایا توان سکوت و خاموشی به حسین شریعتمداری عطا کن تا اینگونه نمک بر زخم ما مردم نپاشد.
متاسفانه اصولگرایان با بهانه ها ومانع تراشی های بی مورد اجازه ندادند در پایان دولت روحانی تیم مذاکره کننده برجام را پیگیری وعملی کند ( در این برهه مهم از گفتگوها ناگهان فایل صوتی ظریف افشا می شود و ظریف به همین بهانه به طور کاملا آشکار کنار گذاشته می شود !! ) تیم جدید می آید اما به دلیل ناتوانی در مذاکره مستقیم با آمریکا این وظیفه خطیر را به دست روسها ی منفعت طلب می سپارد(که فقط خدا می داند آنها خواسته های ما را به چه شکل با طرف آمریکایی در میان می گذارند !! ) بعد هم که روس ها به دلیل حمله به اکراین عملا مذاکرات را به تعطیلی می کشانند ( اهمیت مذاکره مستقیم با آمریکا که خواست دولت قبل بود وبا آن مخالفت می شد اینجا آشکار می شود که در شرایط فعلی می توانستیم همچنان آن را ادامه دهیم !!) خب این فرصت را که از دست دادیم هیچ آمدیم شرط جدیدی به شروط قبل اضافه و پافشاری کردیم و آن پیش کشیدن رفع تحریم سپاه بود که اصولا تحریم آن در حیطه تحریمهای هسته ای که برجام برای رفع آنها شکل گرفت نیست !! حالا در شرایطی هستیم که تیم مذاکره کننده ما ناتوان و تنها و درمانده شده در شرایطی که با ورود بایدن مجددا آمریکا با طرف مقابل مذاکرات نزدیک وهمراه شده و همزبانی ما با روسها عملا جبهه گیری آنها در برابر ما را شدت بخشیده اکنون پرونده هسته ای ما را به شورای حکام برده اند و چه بسا این اتحاد مجددا ما را به شورای امنیت بکشاند وچه بسا دوباره زیر بند ۷شورای امنیت برویم !!
سنگ پا پیش آقای شریعتمداری لنگ میندازه.
شريعتمداري از جمله كساني است كه سنگ به چاه مي اندازند كه صد تا عاقل نمي توانند بيرون بياورند !
حسین جان نمی‌خواهی دعوت حق رو لبیک بگی؟ کلی مردم از دستت راحت میشن
امان از عطش قدرت !!
«بخشی از سکو‌های ورزشگاه آزادی اخیرا نشست کرده» حتماً این قسمت برای زنان در نظر گرفته شده بود.
این تفکر و روش جناب وزیر نیرو این موضوع را به ذهن متبادر میسازد که دورکاری یک سوم نیروها را پیشنهاد بدهند. دیدیم که نه تنها در دوره کرونا اینکار باعث مشکلی در کشور نشد، تازه اثرات کاهش تورمی و بالا رفتن رشد اقتصادی را هم بهدنبال داشت.
-- ... حالا آقا رضا غصه نخور ! ... انشا الله كه گراني ها به حد اعتدال مي رسه ! ... هر آن كس كه دندان دهد ، نان دهد ! ... ميگم آقا رضا انگاري در مورد جناب شريعتمداري مي گفتي ؟ بله ؟ گفتي حاج حسين شريعتمداري سخن تازه شان چه بوده ؟ ... از تغيير ريل انقلاب گفته ؟ ايشان گفته انقلاب به ريل اصلي باز مي گرده ؟ ... بسيار خوب ... بسيار عالي ، ... خدا انشا الله به همه ما و من جمله جناب شريعتمداري توفيق بدهد كه هميشه « شريعت مدار » باشيم ... همه و همه در مدار شريعت ! ... در همه زمان ها و در همه مكانها ....آمين يا رب العالمين !!
هر کی پول بده البته می گویند خوبه ما چکاره ایم
حسین جان این ریل که تو روش راه می ری به ترکستان است
محمود لوکوموتیو رو برد دم دره . ابراهیم لوکوموتیر رو میندازه ته دره
آقای شریعتمداری عادت دارند همیشه عکس مسیر رودخانه شنا کنند . آقای بقول خودت قلم بهتر نیست متناسب با شرایط حرف بزنید؟ زمانی که خارج لز ریل بودیم خیلی اوضاع بهتر و کم خطرتری داشتیم.
دعا کنیم با ظهور حضرت سفره ی این ظلم و ستم در سراسر جهان و در ایران برچیده بشه.
قطاری که موتورش گیرباج است و مردم هم در راه پیاده شدن ازش هستند در هر ریلی باشد خیلی فرقی به حال کسی نمیکند خودتان را به خواب نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
گریپاژ
چرا نظرات رو منتشر نمی‌کنید.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
برای اینکه تعطیلاته و سانسورچی تابناک با اهل و عیال رفتن شمال!!!ا
اقای شریعتمداری اشتباه می کنید یا خودتان را به ان راه می زنید؟؟؟
لکوموتیو خراب است ریل به چه درد می خورد
سلام
ان شاءالله
انقلاب عمارت بلندی است که دوست نماهایی که خوشحال و خندان اسرار به تائید و بلند کردن ارتفاع آن با قواعد توهمی با هر قیمتی دارند، خیلی بیشتر از متروپل در آینده های دور تلفات خواهند گرفت.
کسی حق تائید و طراحی انقلاب را دارد که از صد در صد آن درک داشته باشد. آنکه امنیت آنرا تصدیق کند که فقط علم کوچکی در طراحی آن دارد، دروغگوی بزرگتری از مهندسین متروپل است که مردم به امید آنها در آن عمارت با خیال رسیدن به مقصد برای ابد خوابیدند.
شما در چه تاریخ واضح و دقیقی خروج را تشخیص و تائید فرموده اید، که به وضوح تائید شما به برگشت به مسیر اعتبار بدهد؟
جناب شریعتمداری همیشه می فرمودید که همه چیز در کشور گل وبلبل است تازه با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی اذعان میکنید که قطار انقلاب به ریل اصلی باز گشته پس نتیجه این میشود که تحلیلهایی که قبلا افاضه وتاکید بر آن داشتهاید سرتا پا کذب بوده وگناهی نابخشودنی است چون افرادی مثل جنابعالی ظلم بزرگی به انقلاب و دست آوردهای آن داشتهاید وکتمان حقیقت موجود در جامعه مشکلات ودردسرهای بزرگی برای کشور وانقلاب به بار آورده وپیچیدگی امور منتج از تحلیلهای غلط جنابعالی میباشد وبهتر است در این امور ومسائل دخالت نکنید
قطار راننده اش حاج حسین و دوستان است با سرعت داره به سمت تونل وحشت می‌رود مردم هم در قطار گیر کرده اند نمی‌توانند پیاده بشوند از وحشت داریم فریاد میزنیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر