بازدید 8073

شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین

کد خبر: ۱۱۲۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ 31 May 2022

تیراندازی دو موتورسوار در محمدیه قزوین منجر به مرگ راننده و سرنشین خودروی پژو 405 شد.

به گزارش ایران، این حادثه عصر روز یکشنبه هشتم خردادماه، در کمربندی شرقی محمدیه قزوین رخ داد. به گفته شاهدان عینی یک خودروی پژو 405 مقابل یک مکانیکی پارک شده و دو نفر در آن بودند که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت کنار خودرو توقف کرد و راکب موتورسیکلت به سمت خودرو رفت لحظاتی بعد مشاجره لفظی بین او و دو سرنشین خودرو در گرفت و در نهایت مرد موتورسوار با سلاح کمری به سمت یکی از سرنشینان خودرو شلیک کرد و او را کشت.

در ادامه سرنشین دیگر خودرو که قصد فرار داشت از خودرو پیاده شد اما از ناحیه پا هدف گلوله مرد مهاجم قرار گرفت و ثانیه‌ای بعد هم ضارب با شلیک گلوله‌ای به سرش جان او را گرفت.

در نهایت هم مرد مسلح، در کمال خونسردی با همدستش متواری شد. دقایقی بعد کارآگاهان پلیس جنایی استان با حضور در محل جنایت و بررسی‌های اولیه، تحقیقات خود را برای شناسایی عامل قتل‌ها آغاز کردند. به گفته کارآگاهان شواهد حاکی از آن است که ضارب با انگیزه شخصی دست به این جنایت زده است.

قاضی مصطفی کرمی‌راد دادستان عمومی و انقلاب محمدیه در این باره گفت: با اعلام وقوع این جنایت بلافاصله مسئولان قضایی و مأموران پلیس در محل وقوع جرم حاضر شدند و در بررسی صحنه و خودروی مقتولان یک قبضه سلاح گرم و یک اسلحه قلابی از نوع پلاستیکی کشف کردند.

براساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، انگیزه این جنایت، خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتل و همدست او به‌صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی و کارآگاهان پلیس قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز در این رابطه صادر شده است.

این مقام قضایی همچنین با بیان اینکه، پرونده قضایی این جنایت هولناک به‌صورت ویژه تحت بررسی قرار دارد و روند رسیدگی به اطلاع عموم خواهد رسید، به شهروندان توصیه کرد: در این خصوص از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست