بازدید 4369
کاش جای ۴نفر، از هر ۸نفر سوال پرسیده می‌شد

براتی: خدا نکند فوتبال ما دست کمیته انتقالی بیفتد

کد خبر: ۱۱۲۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 31 May 2022

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: توصیه ما این بود که اگر قرار است سوالی پرسیده شود، چرا از این 4 نفر تنها صورت می‌گیرد.فرضاً اگر قرار است ما ظلمی بکنیم، ما می‌گوییم ظلم باالسویه عدل است.

به گزارش تابناک ورزشی، براتی پس از مجمع فدراسیون فوتبال به فارس گفت: نکته خاصی نیست، اساس‌نامه‌ای که خود من نوشتم ، ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده دایر بر اینکه ظرفیت‌ پرسشگری و مطالبه‌گری مجمع به بالا برود. هیچ اشکالی هم ندارد و این مسئله عین دموکراسی است و ما نیز استقبال می‌کنیم ولی به شرط اینکه سایر شرایط قانونی هم رعایت بشود. یعنی یک بعد قضیه فقط دیده نشود. اگر قرار است استیضاحی، عزلی ، حمایتی صورت گیرد باید همه ابعاد و همه وجوه قانونی کار رعایت بشود.

وی ادامه داد: من اصلا نمی‌خواهم اسم بیاورم. نمی‌شود بیاییم یک سری چیزهایی را به اشخاص نسبت بدهیم. چیزی که روی آن مطالعه کافی نشده که این امر آیا قانونی است یا خیر. مطالعه نشده که آیا این فرد اصلا در این فرایند مداخله داشته یا نه، تصمیم گیرنده بوده یا نه؟ این موضوعات باید در نظر گرفته شود و بدون مطالعه گفتن پسندیده نیست.

براتی اظهار داشت: توصیه ما این بود که اگر قرار است سوالی صورت بگیرد، چرا از این 4 نفر تنها صورت می‌گیرد. هیات رئیسه 8 نفر یا به قولی 9 نفره بوده و این سوالاتی که امروز پرسیده شد مطلقا به این 4 نفر و یا حتی 8 نفر انتصابی نداشته است. فرضاً اگر قرار است ما ظلمی بکنیم، ما می‌گوییم باالسویه عدله. اگر قرار است این سوالات را از این 4 نفر بپرسید باید از هر 8 نفر بپرسید. اگر هم فقط اصرار دارید از این 4 نفر سوال بپرسید، پس مشخص است منظورتان رسیدن به پاسخ سوال نیست. منظور دیگری پشت قضیه است. به هر کیفیت هر چه بود، گفته شد و ما نیز پاسخ دادیم.

وی در خصوص عزل سراجی گفت: اجازه بدهید این مسائل را بررسی کنیم، چون این مسائل حقوقی است و من خودم نیز مطالعه کافی نکردم و باید بررسی شود.

براتی در خصوص اینکه آیا از این جلسه راضی بوده یا نه ، اظهار داشت: ان‌شاءالله خدا راضی باشد.

وی در رابطه با امکان کمیته انتقالی نیز گفت: خدا نکند، چه کسی دوست دارد این اتفاق بیفتد. من هنوز بررسی نکردم و خدا نکند این اتفاق رخ بدهد. ما تلاش می‌کنیم که چنین اتفاقی رخ ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل